Die is stukken beter dan die van f1.comquote:Op zaterdag 28 mei 2016 11:27 schreef THEFXR het volgende:
Live timing: http://www.livesportstreaming24.com/
quote:Op zaterdag 28 mei 2016 11:27 schreef Geralt het volgende:
[..]
Die is stukken beter dan die van f1.com
Thanks
Helaas kan ik alleen het gratis kanaal kijkenquote:
ik zie alleen de tijden van Vt2?quote:Op zaterdag 28 mei 2016 11:27 schreef Geralt het volgende:
[..]
Thanks
Ow crap ik ook. Ik zag sectortijden en niet bij f1.comn dus dacht dit is beterquote:
Tijd om over te stappen naar WEC dan...quote:Op zaterdag 28 mei 2016 11:28 schreef Geralt het volgende:
Ow god, in 2017 halo, 2018 aeroscreen en 2019 volledig dicht?????!!!!
14:00quote:Op zaterdag 28 mei 2016 11:29 schreef skysherrif het volgende:
Dit s toch de laatste vrije training?
Hoelaat eerste kwali?
In 2020 krijgen ze dikke bumpers en airbags.quote:Op zaterdag 28 mei 2016 11:28 schreef Geralt het volgende:
14.00quote:Op zaterdag 28 mei 2016 11:29 schreef skysherrif het volgende:
Dit s toch de laatste vrije training?
Hoelaat eerste kwali?
En adaptive cruise control.quote:Op zaterdag 28 mei 2016 11:29 schreef VitaminWater het volgende:
[..]
In 2020 krijgen ze dikke bumpers en airbags.
Ik ga maar weer eens kijken.quote:Op zaterdag 28 mei 2016 11:27 schreef F1gamer het volgende:
ik ben wel benieuwd naar kwali, dat wordt leuk en interessant
2021 worden de auto's vanuit de simulator bestuurdquote:
Dat is ook gratis. Probeer maar.quote:Op zaterdag 28 mei 2016 11:28 schreef F1gamer het volgende:
[..]
Helaas kan ik alleen het gratis kanaal kijken
Heb ik donderdag al geprobeerd, maar ziggo vind het niet leuk om dat door te geven als digitale zenders via de coax kabel ontvangquote:
Ik heb een sport 1 abo en ziggo. Ik kijk via horizon.tv naar de gewone beelden.quote:Op zaterdag 28 mei 2016 11:32 schreef Sked het volgende:
[..]
Ziggo heeft de racekanalen open dit weekend
Alleen staat 'ie nog op FP2 ofzo?quote:Op zaterdag 28 mei 2016 11:27 schreef Geralt het volgende:
[..]
Thanks
Dan niks.quote:Op zaterdag 28 mei 2016 11:32 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ik heb een sport 1 abo en ziggo. Ik kijk via horizon.tv naar de gewone beelden.
Wat mis ik?
Je hebt geen digitale tv?quote:Op zaterdag 28 mei 2016 11:32 schreef F1gamer het volgende:
[..]
Heb ik donderdag al geprobeerd, maar ziggo vind het niet leuk om dat door te geven als digitale zenders via de coax kabel ontvang
En 407 alle team radio gesprekken?quote:Op zaterdag 28 mei 2016 11:34 schreef Urb het volgende:
405 heeft onboard beeld en 406 pitlane + replays
wel alleen gaat niet via decoder, maar via de kabel.quote:
Dus geen digitale tvquote:Op zaterdag 28 mei 2016 11:35 schreef F1gamer het volgende:
[..]
wel alleen gaat niet via decoder, maar via de kabel.
Ga eens de decoder ertussen doen en dan zien wat dan gebeurt.
Ik zie het, maar via horizon.tv krijg ik de melding dat de max 3 streams is en als ik een tweede open dan sluit de eerste met die melding dus.quote:Op zaterdag 28 mei 2016 11:34 schreef Urb het volgende:
405 heeft onboard beeld en 406 pitlane + replays
verschil met de mercedes motoren is gewoon niet zo groot meer. FI en Williams zijn dit jaar ook een stuk minderquote:Op zaterdag 28 mei 2016 11:36 schreef zoem het volgende:
Valt nu wel op hoe slechts het chassis van Manor eigenlijk is. Zonder de brute kracht van de Mercedes-motor zijn ze nergens.
wel:Pquote:
quote:Op zaterdag 28 mei 2016 11:37 schreef heywoodu het volgende:
Even een paar euro op de constructeurstitel voor Red Bull gezet (notering van 50) en wat op een wereldtitel voor RIC of VES, je weet maar nooit
Klopt. Ik doelde meer op het feit dat wanneer het circuit niet zo zwaar op de motor leunt het chassis des te belangrijker is, zoals hier op Monaco. Manor valt dan door de mand.quote:Op zaterdag 28 mei 2016 11:37 schreef opreis het volgende:
[..]
verschil met de mercedes motoren is gewoon niet zo groot meer. FI en Williams zijn dit jaar ook een stuk minder
F1 is dood.quote:Op zaterdag 28 mei 2016 11:28 schreef Geralt het volgende:
No wai!quote:
Wat? Je kunt ook wachten en dan te laat zijn. Wie weet is dit een ommekeer ofzo, die kans schat ik wel op een procentje of 5 hoorquote:
Stond een post op reddit van 10 pond > 200+quote:Op zaterdag 28 mei 2016 11:38 schreef Geralt het volgende:
Ik denk als je vooraf geld op een win van Max in Barcelona had gezet dat je best een leuke winst had kunnen maken. Maargoed, ik gok niet, dus dat weet ik verder niet
10 pond inleggen en 20K winnen?quote:Op zaterdag 28 mei 2016 11:40 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Stond een post op reddit van 10 pond > 200+
Degene ging hem ook laten staan op WDC voor max, zou op 10-20k uitkomen dan.
Pa: "Je moet even op F1Today kijken."quote:Op zaterdag 28 mei 2016 11:38 schreef Geralt het volgende:
Ik denk als je vooraf geld op een win van Max in Barcelona had gezet dat je best een leuke winst had kunnen maken. Maargoed, ik gok niet, dus dat weet ik verder niet
40xquote:Op zaterdag 28 mei 2016 11:38 schreef Geralt het volgende:
Hopelijk heeft hij een paar slechtere races om zijn voorsprong wat terug te brengen in het kampioenschap.quote:Op zaterdag 28 mei 2016 11:40 schreef ZaZoe het volgende:
Rosberg is nog aan het puzzelen, telkens in en uit de pit
Is het dan een soort van dubbel of niks idee of wat?quote:Op zaterdag 28 mei 2016 11:41 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Eerste was een bet op winst in spanje van 10 > 200
Max gaat hem gewoon op de baan verslaan en de titel pakken.quote:Op zaterdag 28 mei 2016 11:42 schreef zoem het volgende:
[..]
Hopelijk heeft hij een paar slechtere races om zijn voorsprong wat terug te brengen in het kampioenschap.
En hopelijk slaan de Bulls toe samen voordat Lewis zijn zaakje weer op orde heeft. En wellicht kan Kimi nog een paar keer stunten.quote:Op zaterdag 28 mei 2016 11:42 schreef zoem het volgende:
[..]
Hopelijk heeft hij een paar slechtere races om zijn voorsprong wat terug te brengen in het kampioenschap.
Mja, Monaco..quote:Op zaterdag 28 mei 2016 11:33 schreef Nober het volgende:
Als Red Bull ineens Mercedes verslaat met die nieuwe motor en we de Red Bull coureurs zien strijden om de titel dit jaar.
In dat opzicht doet FI het heel aardig op Monaco, vooral Perez.quote:Op zaterdag 28 mei 2016 11:38 schreef zoem het volgende:
[..]
Klopt. Ik doelde meer op het feit dat wanneer het circuit niet zo zwaar op de motor leunt het chassis des te belangrijker is, zoals hier op Monaco. Manor valt dan door de mand.
Geen idee, gok zelf niet maar volgens mij kan je het laten staan en dan gewoon opnieuw inzetten (of uit laten betalen natuurlijk)quote:Op zaterdag 28 mei 2016 11:42 schreef Geralt het volgende:
[..]
Is het dan een soort van dubbel of niks idee of wat?
quote:Op zaterdag 28 mei 2016 11:42 schreef Geralt het volgende:
[..]
En hopelijk slaan de Bulls toe samen voordat Lewis zijn zaakje weer op orde heeft. En wellicht kan Kimi nog een paar keer stunten.
Het wordt een mooi seizoen zo
Ik ookquote:Op zaterdag 28 mei 2016 11:44 schreef zoem het volgende:
[..]![]()
Sowieso gun ik Kimi nog een keer een overwinning.
Dus jij had er de p in tijdens de vorige GP?quote:Op zaterdag 28 mei 2016 11:44 schreef zoem het volgende:
[..]![]()
Sowieso gun ik Kimi nog een keer een overwinning.
Nee absoluut nietquote:Op zaterdag 28 mei 2016 11:45 schreef Nober het volgende:
[..]
Dus jij had er de p in tijdens de vorige GP?
Dit kun je inderdaad uit laten betalen. Je bent wel compleet gestoord natuurlijk als je 10 pond op een notering van 2000 hebt en je laat je nu voor 266 pond afkopen, dan ben je écht niet goed bij je hoofdquote:Op zaterdag 28 mei 2016 11:43 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Geen idee, gok zelf niet maar volgens mij kan je het laten staan en dan gewoon opnieuw inzetten (of uit laten betalen natuurlijk)
edit;
[ afbeelding ]
Net te laat. Max ligt al in de muurquote:
Weet ik tochquote:
Maar goed dat er geen grindbakken zijn in Monaco.quote:
Ik zou het ook gewoon laten staan ja, helemaal als er in de loop van het seizoen nog een paar keer winst bij komt, loopt dat bedrag nog wel een stuk opquote:Op zaterdag 28 mei 2016 11:49 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dit kun je inderdaad uit laten betalen. Je bent wel compleet gestoord natuurlijk als je 10 pond op een notering van 2000 hebt en je laat je nu voor 266 pond afkopen, dan ben je écht niet goed bij je hoofd
quote:Op zaterdag 28 mei 2016 11:52 schreef Beach het volgende:
[..]
Maar goed dat er geen grindbakken zijn in Monaco.
weinig verbazend toch?quote:
deden ze vorig jaar ook alquote:
Tuurlijk. Moet je nagaan, dan laat je je nu afkopen voor een handvol briefjes van 20 en dan wordt hij wél kampioen, loop je 20duizend mis omdat je blind werd door 266 pondquote:Op zaterdag 28 mei 2016 11:52 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ik zou het ook gewoon laten staan ja, helemaal als er in de loop van het seizoen nog een paar keer winst bij komt, loopt dat bedrag nog wel een stuk op
Inderdaad, maar dan mag het toch nog wel benoemd wordenquote:
Ultasound, ultrasofts, ultrasnel allemaal.quote:Op zaterdag 28 mei 2016 11:59 schreef S95Sedan het volgende:
Knap dat ze binnen een paar minuten al gezien hebben dat er geen schade is
Hij was wel GP2 kampioen hèquote:Op zaterdag 28 mei 2016 12:00 schreef Beach het volgende:
Wanneer gooien ze Palmer eruit? Haryanto doet het beter dan hem en dat zegt best wel wat.
zet dan liever maldonado dan erin terugquote:Op zaterdag 28 mei 2016 12:00 schreef Beach het volgende:
Wanneer gooien ze Palmer eruit? Haryanto doet het beter dan hem en dat zegt best wel wat.
Bij mij niet hoor, ik heb Ziggo maar voor de VT moet ik een of ander pakket afnemen.quote:Op zaterdag 28 mei 2016 11:32 schreef Sked het volgende:
[..]
Ziggo heeft de racekanalen open dit weekend
Dan heb je geen Ziggo.quote:Op zaterdag 28 mei 2016 12:03 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Bij mij niet hoor, ik heb Ziggo maar voor de VT moet ik een of ander pakket afnemen.
Mooi, ben ik niet enigstequote:Op zaterdag 28 mei 2016 12:03 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Bij mij niet hoor, ik heb Ziggo maar voor de VT moet ik een of ander pakket afnemen.
Dat klopt.quote:Op zaterdag 28 mei 2016 12:04 schreef opreis het volgende:
[..]
beter dan dat ze een seconde achter de merc staan
Vind ik niet, ze zitten er goed bij. De Ferrarii's gaan gewoon veel sneller vandaag. Nouja, Vettel danquote:
Ric had ook 1.14.6 vorige keer.quote:Op zaterdag 28 mei 2016 12:04 schreef VitaminWater het volgende:
[..]
Vind ik niet, ze zitten er goed bij. De Ferrarii's gaan gewoon veel sneller vandaag. Nouja, Vettel dan
Inderdaad. Ben benieuwd wat precies de oorzaak wasquote:Op zaterdag 28 mei 2016 12:06 schreef Nattekat het volgende:
Je ziet vonken bij Max vlak voor de band blokkeert...
404 zou geen VT3 uitzenden, uiteindelijk kwam het wel op 404.quote:
Zonder ziggo zou ik deze post niet kunnen doen.quote:
Wanneer zeg je je abo op?quote:Op zaterdag 28 mei 2016 12:10 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Zonder ziggo zou ik deze post niet kunnen doen.
Ziggo tv. Iedereen met Ziggo TV heeft nu gratis Ziggo Sport Racing.quote:Op zaterdag 28 mei 2016 12:10 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Zonder ziggo zou ik deze post niet kunnen doen.
precies het is maar een vrije trainingquote:Op zaterdag 28 mei 2016 12:13 schreef F1gamer het volgende:
Boeiend, ik kan straks toch kwali en morgen e race op kanaal 14 kijken
Yohee yohooquote:Op zaterdag 28 mei 2016 12:19 schreef DuTank het volgende:
Ik krijg iedere keer weer kippenvel van dat commentaar van Olav Mol
Rotjochquote:
Red Bull wel dan?quote:Op zaterdag 28 mei 2016 12:30 schreef King_Merc het volgende:
Ik zet m'n geld niet op Renault, stelletje schaderijders daar...
Mja... Dan weer zo'n slap grapje met die tissues, ok, serieuze jonge sporters hebben vaak geen echt goede humor.. Maar dan Olav die dat weer prachtig vindt omdat hij aandacht krijgt van een coureur. Hij is een beetje zo'n Jack van Gelder, net zo'n kwijlkwal die zichzelf geweldig vindt. Ik vrees ook dat het 'Dennis Bergkamp!'-achtige commentaar bij de GP van Spanje nog vaak herhaald zal worden met een kwijlende Olav in beeld.quote:
NOS gaat alvast voor het Steven Kruijswijk scenario!quote:Verwachtingen
Hoewel Verstappen de verwachtingen over zijn prestaties dit weekend temperde, is men langs de baan overtuigd dat er ook dit weekend een hoofdrol voor de Nederlander is weggelegd. Het leeuwendeel van de Nederlanders rond het circuit gaat er blind vanuit dat Verstappen zich kwalificeert op plek 1 of 2.
"Vorig jaar waren de meesten er ook bij en toen maakte hij gruwelijk veel indruk. Toen reed Verstappen als enige coureur voor het eerst op dit circuit. In de vrije trainingen racete hij meteen naar de tweede plek. Nu kent de jonge Nederlander het parcours en zit hij ook nog eens in een goede auto.
Op het krappe stratencircuit komt het des te meer aan op de coureur. "Zowel op als naast het circuit denkt men dat Verstappen minimaal een podiumplek verovert", weet Dekker. Gisteren nog sprak hij met Alain Prost, oud F1-coureur en viervoudig wereldkampioen. "Het zou me niet verbazen als Verstappen zegeviert."
wie is datquote:Op zaterdag 28 mei 2016 12:45 schreef franklop het volgende:
[..]
NOS gaat alvast voor het Steven Kruijswijk scenario!
De bocht uitvliegen en in een sneeuwmuur een koprol makenquote:Op zaterdag 28 mei 2016 12:45 schreef franklop het volgende:
[..]
zoietsquote:Op zaterdag 28 mei 2016 12:47 schreef Nattekat het volgende:
[..]
De bocht uitvliegen en in een sneeuwmuur een koprol maken
Jaloers?quote:Op zaterdag 28 mei 2016 12:44 schreef Nober het volgende:
[ afbeelding ]
Aandachtshoer krijgt aandacht.
nog steeds zwartquote:
Ik hoop het niet, want die crashte gisteren.quote:Op zaterdag 28 mei 2016 12:45 schreef franklop het volgende:
[..]
Wat naïef zeg. Eerst maar eens goed kwalificeren.quote:Op zaterdag 28 mei 2016 12:45 schreef franklop het volgende:
[..]
Uiteindelijk zegt het ook geen reet want als je net een slechte start hebt dan maakt p1-p6 niks uit.quote:Op zaterdag 28 mei 2016 12:50 schreef j95 het volgende:
[..]
Wat naïef zeg. Eerst maar eens goed kwalificeren.
#PlacesAlonsoWouldRatherBequote:Op zaterdag 28 mei 2016 12:44 schreef Nober het volgende:
[ afbeelding ]
Max crashte vandaag dus die gaat morgen, net als Kruijswijk, winnen.quote:Op zaterdag 28 mei 2016 12:50 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Ik hoop het niet, want die crashte gisteren.
quote:Op zaterdag 28 mei 2016 12:52 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
#PlacesAlonsoWouldRatherBe![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 28 mei 2016 12:52 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
#PlacesAlonsoWouldRatherBe![]()
[ afbeelding ]
14.00quote:
Over een uurtje.quote:
Maar het helpt wel.quote:Op zaterdag 28 mei 2016 12:52 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Uiteindelijk zegt het ook geen reet want als je net een slechte start hebt dan maakt p1-p6 niks uit.
Siliconen rotzooi ook nog eensquote:Op zaterdag 28 mei 2016 12:44 schreef Nober het volgende:
[ afbeelding ]
Oke cool.quote:
Jazeker! Het regent weer bier in opa Max z'n café!quote:Op zaterdag 28 mei 2016 13:11 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Zie ik het nou goed dat er voor morgen regen wordt voorspeld?
Toen ie nog in de karts reed?quote:Op zaterdag 28 mei 2016 13:16 schreef heywoodu het volgende:
Die Kees van de Grint in dat "Waar was jij toen Verstappen won?" met zijn "Ja dat is leuk dat mensen dit nu zeggen, maar IK zei vier jaar geleden al dat hij echt heel bijzonder was. IK zei dat toen al."
Wat voor donald duck figuur is dat?quote:Op zaterdag 28 mei 2016 13:16 schreef heywoodu het volgende:
Die Kees van de Grint in dat "Waar was jij toen Verstappen won?" met zijn "Ja dat is leuk dat mensen dit nu zeggen, maar IK zei vier jaar geleden al dat hij echt heel bijzonder was. IK zei dat toen al."
De man van Bridgestone toen Bridgestone nog in de F1 zat.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb geen signature.
Sinds al die verschillende F1 topics door Nattekat tot twee zijn teruggebracht, is dit ook het SC topic. Dus offtopic mag hier.quote:Op zaterdag 28 mei 2016 12:54 schreef opreis het volgende:
echt hoor, wat een sneu gemod, een hele zooi offtopic bagger dat nergens over gaat lekker laten staan, maar 1 je moeder grapje moet weer verwijderd worden.
Technisch gezien is niks offtopic zo lang het maar F1-gerelateerd is.quote:Op zaterdag 28 mei 2016 13:29 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Sinds al die verschillende F1 topics door Nattekat tot twee zijn teruggebracht, is dit ook het SC topic. Dus offtopic mag hier.
quote:Op zaterdag 28 mei 2016 13:29 schreef VitaminWater het volgende:
Alvast voor straks:Die in de topicpointer werkt ook. Skysport heeft nu wel een leuke voorbeschouwing.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin
twitter:GPUpdate_nl twitterde op zaterdag 28-05-2016 om 13:35:11Slecht nieuws voor Kimi Raikkonen: zijn versnellingsbak is vervangen en hij krijgt gridpenalty van vijf plaatsen in Monaco! reageer retweet
Historisch: Brokkenpiloot Josquote:Op zaterdag 28 mei 2016 13:32 schreef edraket31 het volgende:
Ook in dit topic te merken dat F1 meer publiek trekt.....
Ineens weer grindbak-grappen
Lekker wijfquote:Op zaterdag 28 mei 2016 13:38 schreef Nober het volgende:
[ afbeelding ]
Kent iemand haar? Ze zat net bij die quiz maar geen idee wie dat is.
Naam was in beeld, geen idee meer wat, maar volgens mij was ze van Sky Italyquote:Op zaterdag 28 mei 2016 13:38 schreef Nober het volgende:
[ afbeelding ]
'some woman' volgens Kimi.quote:Op zaterdag 28 mei 2016 13:38 schreef Nober het volgende:
[ afbeelding ]
Goedele Liekensquote:Op zaterdag 28 mei 2016 13:38 schreef Nober het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 28 mei 2016 13:43 schreef Nober het volgende:
[..]
Correct!!
Jij mag de TT bepalen, motorbloempje zal 'm aanpassen.
wat moet daar nou weer?quote:
Olav zei dat het morgen tot half 2 zo'n beetje regent.quote:Op zaterdag 28 mei 2016 13:11 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Zie ik het nou goed dat er voor morgen regen wordt voorspeld?
quote:Op zaterdag 28 mei 2016 13:43 schreef Nober het volgende:
[..]
Correct!!
Jij mag de TT bepalen, motorbloempje zal 'm aanpassen.
Meen je dat? Ik weet niet of je Sky zit te kijken, maar wat een irritante gozer is het eigenlijk. Lult maar wat in de rondte om van vragen af te zijn en hij gedraagt zich altijd als de gebeten hond. Lijkt me echt geen leuke gozer. Hamilton vind ik nog erger, maar op een andere manier.quote:
Juist wel. Natuurlijke persoonlijkheid open en eerlijk en symphatiek vind ik.quote:Op zaterdag 28 mei 2016 13:53 schreef VitaminWater het volgende:
[..]
Meen je dat? Ik weet niet of je Sky zit te kijken, maar wat een irritante gozer is het eigenlijk. Lult maar wat in de rondte om van vragen af te zijn en hij gedraagt zich altijd als de gebeten hond. Lijkt me echt geen leuke gozer. Hamilton vind ik nog erger, maar op een andere manier.
Ik vind ze echt beide geen leuke persoonlijkheden hebben.
Waarom draagt hij anders een bril.quote:
Eerlijk en sympathiek? Kijken we wel naar dezelfde Rosberg?quote:Op zaterdag 28 mei 2016 13:54 schreef Beach het volgende:
[..]
Juist wel. Natuurlijke persoonlijkheid open en eerlijk en symphatiek vind ik.
Nogmaals dat vind ik.quote:Op zaterdag 28 mei 2016 13:55 schreef zoem het volgende:
[..]
Eerlijk en sympathiek? Kijken we wel naar dezelfde Rosberg?
''Hamilton moet hier ook ergens rondlopen.''quote:Op zaterdag 28 mei 2016 13:54 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Waarom draagt hij anders een bril.
Mogen valse tussenstanden hier wel? :squote:Op zaterdag 28 mei 2016 13:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
1. Max
2. Max
3. Max
4. Max
5. Hamilton
Hmm, ik denk dat wij zelf ook heel veel verschillen van elkaar, dus dat zal het verklarenquote:Op zaterdag 28 mei 2016 13:54 schreef Beach het volgende:
[..]
Juist wel. Natuurlijke persoonlijkheid open en eerlijk en symphatiek vind ik.
en bier?quote:Op zaterdag 28 mei 2016 13:56 schreef Geralt het volgende:
Net op tijd terug
Ik ga bij de tv kijken samen met Brennie dus doei!
die had ie bij VT3 alquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |