Wees gerust, je bent al geinfecteerdquote:
Hork ook. En nog wel meer mensenquote:Op zaterdag 28 mei 2016 12:26 schreef hugecooll het volgende:
Nou zeg
Door jou ben ik crew geworden
#oneluvditdat
quote:Op zaterdag 28 mei 2016 12:27 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Ik verwacht hier van hen allemaal eente zien
Hoi schoonheidquote:
The usual.quote:
hoeveel gaan er nog vallen?quote:
ZUU meet!quote:Op zaterdag 28 mei 2016 13:46 schreef Sjeen het volgende:
[..]
hoeveel gaan er nog vallen?
Doen we een ex-crew meet?
quote:
Ik denk dat ik voorlopig de laatste ben. Maar goed plan, wanneer kom je naar Molly's?quote:Op zaterdag 28 mei 2016 13:46 schreef Sjeen het volgende:
[..]
hoeveel gaan er nog vallen?
Doen we een ex-crew meet?
ik ga eens kijkenquote:Op zaterdag 28 mei 2016 14:04 schreef Bart het volgende:
[..]
Ik denk dat ik voorlopig de laatste ben. Maar goed plan, wanneer kom je naar Molly's?
Ik kijk er nu al naar uitquote:Op zaterdag 28 mei 2016 14:44 schreef Dubbeldrank het volgende:
Bedankt gozer, het waren 5 fantastische dagen... ofzo...
Nu maar weer even rellen hč!
je bent wel weer in recordtijd weer mod geworden... vannochted de med dat je zwart werd, en nu alweer blauw..quote:
En straks weer zwartquote:Op zaterdag 28 mei 2016 17:02 schreef mschol het volgende:
[..]
je bent wel weer in recordtijd weer mod geworden... vannochted de med dat je zwart werd, en nu alweer blauw..
I have the cape.quote:
ze weten niet meer wat ze met je aan moeten, straks wordt je van al dat gekleur nog een keer roodquote:
Kan ik eindelijk meetrollen.quote:Op zaterdag 28 mei 2016 17:55 schreef KomtTijd... het volgende:
Hehe, kan ik eindelijk weer trollen zonder dat het gelijk verdwijnt.
Wat weet jij meer dan ik?quote:Op maandag 30 mei 2016 18:17 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Hij is nog niet dood hoor, wel bijna.
Hey Tijn.quote:
Al het goeie komt van Melkunie-koeien!quote:
Meteen vol die verzuring in!quote:Op maandag 30 mei 2016 21:19 schreef LompeHork het volgende:
Betekend dit nu dat ik met Dubbeldrank én MoBlo ÉN Bart kan gaan rellen?
Ah jammer, hij pakt de tijdcode niet mee...quote:
Ik gok op FREEDOOOOOOOOM x4quote:Op maandag 30 mei 2016 21:34 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Ah jammer, hij pakt de tijdcode niet mee...
Geen dankquote:
Yvonne zei dat hij hem mocht houdenquote:Op dinsdag 31 mei 2016 09:11 schreef Loveless85 het volgende:
Cape inleveren trouwens, behoorde tot de werkuitrusting van FOK!
Dan moest ik die van mij maar eens gaan claimenquote:Op dinsdag 31 mei 2016 09:11 schreef Loveless85 het volgende:
Cape inleveren trouwens, behoorde tot de werkuitrusting van FOK!
quote:Op dinsdag 31 mei 2016 09:15 schreef motorbloempje het volgende:
Gut, het duurde 2 dagen, maar nu kan ik eigenlijk Bart bashen
Lijkt me dat dat nu gewoon bij de job hoort.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 09:16 schreef FredvZ het volgende:
[..]
Dan moest ik die van mij maar eens gaan claimen
Die heb ik toch gekocht voor 50 ctquote:Op dinsdag 31 mei 2016 09:28 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Waarom moest ik dan mijn aluhoedje inleveren?
Let the hate flow through you!quote:Op dinsdag 31 mei 2016 09:15 schreef motorbloempje het volgende:
Bek houden trut.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 09:15 schreef motorbloempje het volgende:
quote:
Die is al een jaar down of zoquote:Op dinsdag 31 mei 2016 12:32 schreef cherrycoke het volgende:
jammer bartde openTTD server blijft gewoon up?
quote:Op dinsdag 31 mei 2016 15:34 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Bek houwen, nattekut.
Oh wacht, dat kan nog niet...
Krijg je als je van een volwaardige server overstapt op een Synology. Scheelt wel flink in de stroomkosten trouwensquote:Op dinsdag 31 mei 2016 19:56 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Zelfs dat kan hij niet omhoog houden, wat een teleurstelling...
Zeg, ik ben je aan het bashen...quote:Op dinsdag 31 mei 2016 20:05 schreef Bart het volgende:
[..]
Krijg je als je van een volwaardige server overstapt op een Synology. Scheelt wel flink in de stroomkosten trouwens.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |