Jinxerquote:Op maandag 30 mei 2016 12:30 schreef Resistor het volgende:
Laat het deze keer maar ver uit de buurt blijven van Oude Wetering, ik heb de paraplu in de auto liggen, en die staat best wel een eindje verderop
Dan zal de onweersradar van buienradar wel stuk zijn.quote:Op maandag 30 mei 2016 12:45 schreef Aelse het volgende:
Hier is anders nog helemaal niks uitgedoofd. Al de hele dag ontieglijke regen met hoogstens korte pauzes van 10-15 minuten. Onweren doet het ook lekker, niet recht boven me maar wel goed hoorbaar in de verte.
Ik niet, ik heb daar niks te zoeken.quote:
Tweede lijntje volgt gewoon het eerste bolletjequote:Op maandag 30 mei 2016 12:38 schreef Infection het volgende:
Lijkt erop dat het onweer uitgedoofd is in het zuiden. Laat de volgende lading maar komen. En dan wel over het midden graag.
Dan kan het weer lekker opladen voor vanavond.quote:Op maandag 30 mei 2016 12:52 schreef Nattekat het volgende:
Zon begint langzaam aan kracht te winnen hier, achter de bewolking
Alsof het ooit gaat onweren hierquote:Op maandag 30 mei 2016 12:53 schreef Infection het volgende:
[..]
Dan kan het weer lekker opladen voor vanavond.
Breda?quote:Op maandag 30 mei 2016 12:54 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Alsof het ooit gaat onweren hier
Genoeg onweersdagen, maar die komen van dagen dat er toevallig één klap was...
Als de zon hier doorbreekt wordt het echt verschrikkelijk benauwd, fijn!quote:Op maandag 30 mei 2016 12:52 schreef Nattekat het volgende:
Zon begint langzaam aan kracht te winnen hier, achter de bewolking
In Overijssel lijkt het gek genoeg toch wel vaak te onweren. Misschien dat dan altijd net Oude Wetering overgeslagen wordt.quote:Op maandag 30 mei 2016 12:56 schreef Resistor het volgende:
Wat er in Duitsland valt, valt hier niet meer
Ik ben wel een liefhebber van mooi onweer, maar dan moet ik wel thuis zijn, lekker de bui aan zien komen vanaf mijn balkon, en dan lekker naar binnen.
Ik heb hier vandaag al een brandoefening gehad (heb ik wel vaker last van, dat ze als ik ergens ben opeens een brandoefening is. Soms ben ik het 'slachtoffer', krijg ik van de TD de opdracht op mijn plek te blijven oftewel: gewoon doorwerken, laat ze maar eens kijken of het vaste personeel weet wie waar is), blikseminslag kan ik niet gebruiken. Brandmeldcentrales gaan dan heel irritant piepen (en ja, ook ervaring mee))
@ Infection: Oude Wetering, waar ik nu aan het werk ben
Geen idee, ik gebruik dat hele buienradar niet. Deze werkt prima.quote:Op maandag 30 mei 2016 12:48 schreef Infection het volgende:
[..]
Dan zal de onweersradar van buienradar wel stuk zijn.
Lightningmaps lijkt er al de hele dag uit te liggen, of ligt dat aan mij? Ik krijg de radar niet te zien...quote:Op maandag 30 mei 2016 13:02 schreef Aelse het volgende:
[..]
Geen idee, ik gebruik dat hele buienradar niet. deze werkt prima.
Ik had trouwens niets moeten zeggen, vanaf vrijwel direct na mijn vorige post geen donder meer gehoord
hier ook niet.quote:Op maandag 30 mei 2016 13:03 schreef Infection het volgende:
[..]
Lightningmaps lijkt er al de hele dag uit te liggen, of ligt dat aan mij? Ik krijg de radar niet te zien...
Zelfs na het uitschakelen van ad- en scriptblockers.
quote:Op maandag 30 mei 2016 13:03 schreef Infection het volgende:
[..]
Lightningmaps lijkt er al de hele dag uit te liggen, of ligt dat aan mij? Ik krijg de radar niet te zien...
Zelfde probleem.quote:Op maandag 30 mei 2016 13:03 schreef Infection het volgende:
[..]
Dan ligt het niet aan mij dus. Zal wel overbelast zijn dan. Ook niet zo gek als je ziet hoeveel het onweert in Europa op het moment.quote:Op maandag 30 mei 2016 13:03 schreef marcel-o het volgende:
[..]
hier ook niet.
da's al ff zo.
mss teveel bezocht ?
Andere Oude Wetering, 'onze' Oude Wetering ligt vlakbij Leidenquote:Op maandag 30 mei 2016 13:02 schreef Infection het volgende:
[..]
In Overijssel lijkt het gek genoeg toch wel vaak te onweren. Misschien dat dan altijd net Oude Wetering overgeslagen wordt.
Goeie genade, dan is dat wat we hier hebben gehad kinderspel.quote:
Oh, dat verklaart een hoop.quote:Op maandag 30 mei 2016 13:09 schreef Take_A_Picture het volgende:
[..]
Andere Oude Wetering, 'onze' Oude Wetering ligt vlakbij Leiden
Wat een lichtshow. Ik heb een keer iets soortgelijks in Praag meegemaakt. En dan zit je echt te trillen op je stoel. De klappen zijn daar ook nog eens veel harder vanwege de weerkaatsing van de bergen.quote:
Wat een naamdievenquote:Op maandag 30 mei 2016 13:09 schreef Take_A_Picture het volgende:
[..]
Andere Oude Wetering, 'onze' Oude Wetering ligt vlakbij Leiden
als ik op Europe klik (linksboven) doet hij het gewoon. De openingspagina laadt inderdaad niet.quote:Op maandag 30 mei 2016 13:04 schreef Infection het volgende:
[..]
Dan ligt het niet aan mij dus. Zal wel overbelast zijn dan. Ook niet zo gek als je ziet hoeveel het onweert in Europa op het moment.
Kan me er absoluut niks van herinnerenquote:Op maandag 30 mei 2016 13:12 schreef Take_A_Picture het volgende:
Haha, dat zeker :-P Dankzij Nattekat lopen wij vrijwel altijd de dans mis. De laatste keer dat het wel echt raak was voor ons was de nacht van 25-26 mei 2009! Was je toen niet thuis, Nattekat?
Dat lijkt te werken inderdaad. Na op Europa geklikt te hebben werkt de openingspagina zelfs weer...quote:Op maandag 30 mei 2016 13:15 schreef mefke79 het volgende:
[..]
als ik op Europe klik (linksboven) doet hij het gewoon. De openingspagina laadt inderdaad niet.
Dat was echt vanaf een uur of 22.00 tot de volgende ochtend achter elkaar onweerquote:Op maandag 30 mei 2016 13:15 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Kan me er absoluut niks van herinneren
Nou.... Speciaal voor jou dan, vanavond blikseminslag op je huis!quote:Op maandag 30 mei 2016 13:30 schreef Infection het volgende:
Het hele land code geel, maar Utrecht en Zuid-Holland zijn groen. Ik woon overigens wel in het meest noordoostelijke puntje van provincie Utrecht, dus stiekem hoop ik dat dat stukje nog even meegepakt wordt.
TR -> doodsverwensingquote:Op maandag 30 mei 2016 13:40 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Nou.... Speciaal voor jou dan, vanavond blikseminslag op je huis!
Telt het noordelijkste puntje van Zuid Holland ook? Dan heb ik nog een kansquote:Op maandag 30 mei 2016 13:30 schreef Infection het volgende:
Het hele land code geel, maar Utrecht en Zuid-Holland zijn groen. Ik woon overigens wel in het meest noordoostelijke puntje van provincie Utrecht, dus stiekem hoop ik dat dat stukje nog even meegepakt wordt.
quote:Op maandag 30 mei 2016 13:40 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Nou.... Speciaal voor jou dan, vanavond blikseminslag op je huis!
quote:
Ik ga er vanuit dat onweer zich niet aan provinciegrenzen zal houden.quote:Op maandag 30 mei 2016 13:41 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Telt het noordelijkste puntje van Zuid Holland ook? Dan heb ik nog een kans
Of iig al dat uitschot in Oude Wetering
Tijd dat ze het per gemeente gaan doen. Denk dat die code geel enkel geldt voor Den Helder en omstrekenquote:Op maandag 30 mei 2016 13:50 schreef Infection het volgende:
[..]
Ik ga er vanuit dat onweer zich niet aan provinciegrenzen zal houden.
Is veel beter inderdaadquote:Op maandag 30 mei 2016 13:50 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Tijd dat ze het per gemeente gaan doen. Denk dat die code geel enkel geldt voor Den Helder en omstreken
Zou tof zijn.quote:Op maandag 30 mei 2016 13:50 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Tijd dat ze het per gemeente gaan doen. Denk dat die code geel enkel geldt voor Den Helder en omstreken
Utrecht geelquote:Op maandag 30 mei 2016 14:20 schreef Take_A_Picture het volgende:
haha, Zuid-Holland nu als enige in het groen
Zuid Holland de gekstequote:Op maandag 30 mei 2016 14:20 schreef Take_A_Picture het volgende:
haha, Zuid-Holland nu als enige in het groen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |