quote:Vincent Janssen koerst af op een basisplaats tegen Ierland.
De spits van AZ droeg woensdagochtend tijdens het partijspel op de besloten training van het Nederlands elftal een hesje van de basisploeg.
Oranje werkt donderdagochtend nog een laatste training af in Portugal, voordat de ploeg naar Dublin vliegt. Daar speelt het Nederlands elftal op vrijdagavond tegen Ierland, waarna het weer terug zal keren in Lagos.
Vandaag, tijdens de besloten training, werd er onder meer een groot partijspel afgewerkt. Daarin koos bondscoach Danny Blind voor een basisploeg met Jasper Cillessen in het doel en Joel Veltman, Jeffrey Bruma, Daley Blind en Jetro Willems (van rechts naar links) als verdediging. Op het middenveld lijkt Kevin Strootman zijn rentree in Oranje direct met een basisplaats te mogen bekrachtigen. Hij vormt het middenveld samen met Riechedly Bazoer en Georginio Wijnaldum. Op de vleugels voorin koersen Quincy Promes en Memphis Depay af op een basisplek, terwijl Janssen vooralsnog de felle strijd om de spitspositie lijkt te winnen.
quote:Kevin Strootman is vrijdagavond de aanvoerder van het Nederlands elftal in de oefenwedstrijd tegen Ierland.
De middenvelder vervangt Daley Blind die wegens een kuitblessure niet inzetbaar is.
De 26-jarige Strootman viert deze week zijn rentree bij de nationale ploeg, na een periode van twee jaar met veel blessureleed. In 2012, 2013 en 2014 droeg hij onder toenmalig bondscoach Louis van Gaal ook al enkele malen de aanvoerdersband.
"Het gaat misschien wat snel'', vertelde bondscoach Danny Blind donderdag na de training van Oranje in het Portugese Lagos.
"Normaal is Daley onze derde aanvoerder, na Arjen Robben en Wesley Sneijder. "Maar nu ze alle drie ontbreken, is het volgens mij logisch dat ik bij deze spelersgroep bij Kevin Strootman ben uitgekomen."
quote:
twitter:JanVertonghen twitterde op dinsdag 22-05-2012 om 21:04:32Little update: We are s***!!! reageer retweet
Wielrennen bedoel je?quote:Op vrijdag 27 mei 2016 21:16 schreef Groby het volgende:
Kneusjes, mijn nationale trots. Gelukkig heersen we wel in andere sporten
geen enkele twijfel..quote:
pas op hoor, anders gaat hij straks huilen.quote:Op vrijdag 27 mei 2016 21:17 schreef indiaantje89 het volgende:
Is Cillessen al opgestaan of ligt hij er nog?
ja knjb!1!!quote:
Ja, zoals wielrennen.quote:Op vrijdag 27 mei 2016 21:16 schreef Groby het volgende:
Kneusjes, mijn nationale trots. Gelukkig heersen we wel in andere sporten
quote:Op vrijdag 27 mei 2016 21:16 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]twitter:JanVertonghen twitterde op dinsdag 22-05-2012 om 21:04:32Little update: We are s***!!! reageer retweet
Nederland krijgt terecht een nederlaag. Bert en Blind moeten allebei oprotten.quote:
Gewoon een ongeslagen EKquote:Op vrijdag 27 mei 2016 21:18 schreef Coco98 het volgende:
Geen zorgen jongens, Oranje speelt meestal bagger in oefenwedstrijden.
Op het EK gaan we shinen.
Jammer dat je niet haptquote:Op vrijdag 27 mei 2016 21:18 schreef Groby het volgende:
[..]
Wielrennen, autoracen, zwemmen, hockey enz
Daar bidt vrijwel iedereen voor hier.quote:Op vrijdag 27 mei 2016 21:18 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Nederland krijgt terecht een nederlaag. Bert en Blind moeten allebei oprotten.
En de helft van dit middenveld.
Wielrennen ja, hebben we gezien vandaag. Normaal sturen kan ie niet eens.quote:Op vrijdag 27 mei 2016 21:18 schreef Groby het volgende:
[..]
Wielrennen, autoracen, zwemmen, hockey enz
Omdat het hier beregezellig isquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 80% gewijzigd door KingRoland op 27-05-2016 21:19:49 ]
Heel het klassement op zn kopquote:Op vrijdag 27 mei 2016 21:19 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Wielrennen ja, hebben we gezien vandaag. Normaal sturen kan ie niet eens.
Ik wilde darts zeggen, maarquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 27 mei 2016 21:19 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Wielrennen ja, hebben we gezien vandaag. Normaal sturen kan ie niet eens.
kom sprinten dan met de kampioenquote:Op vrijdag 27 mei 2016 21:18 schreef Ajacied422 het volgende:
Willems, arme jongen. Die is het sinds zijn blessure ook volledig kwijtgeraakt.
En niet op zondag speelt.quote:Op vrijdag 27 mei 2016 21:19 schreef Groby het volgende:
Als groningen supporter toch vreemd om te zien dat groen wit voorstaat
quote:Op vrijdag 27 mei 2016 21:20 schreef Anoonumos het volgende:
[..]
Ik wilde darts zeggen, maarDat soort toernooitjes gaat mij toch te ver als ik wat anders te doen hebSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
Ik sprint met liefde tegen die jongen. Ik vraag me alleen af waarom hij niet afspeelt naar rand 16 maar lekker zelf blinde voorzetten geeft die resulteren in balverlies. Ik wil niet stellen dat ik het beter kan, dat zou misplaatste arrogantie zijn.quote:
Dat gaat sowieso niet gebeuren dit weekendquote:Op vrijdag 27 mei 2016 21:21 schreef Coco98 het volgende:
Nu nog Max Verstappen in de grindbak en het feest is weer compleet.
misschien haalt de trainer hem halverwege er wel af.quote:
Dictators doen dat, niet trainersquote:Op vrijdag 27 mei 2016 21:22 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
misschien haalt de trainer hem halverwege er wel af.
Er zijn trainers die dat doen...
Haha, pauperquote:Op vrijdag 27 mei 2016 21:22 schreef capuchon_jongen het volgende:
Mijn stream loopt hopeloos achter36e minuut hier
Stream is altijd kutquote:Op vrijdag 27 mei 2016 21:22 schreef capuchon_jongen het volgende:
Mijn stream loopt hopeloos achter36e minuut hier
soooooooooooooowquote:Op vrijdag 27 mei 2016 21:23 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Die van je moeder was best vermakelijk.
Alleen die buffert nog weleens.quote:Op vrijdag 27 mei 2016 21:23 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Die van je moeder was best vermakelijk.
FOK! wacht op niemand.quote:Op vrijdag 27 mei 2016 21:24 schreef Vasion het volgende:
Als de goal straks valt, willen jullie dan even wachten tot capuchon jongen zover is? bvd
Na het WK van 2018quote:Op vrijdag 27 mei 2016 21:25 schreef MPC60 het volgende:
Wanneer zijn we nou eindelijk van Blind af? Hoe vaak mag hij nog met zaadvoetbal onze nationale trots verkrachten?
Zeker tot en met WK2018, of dat moet ruim van tevoren ook een fiasco blijkenquote:Op vrijdag 27 mei 2016 21:25 schreef MPC60 het volgende:
Wanneer zijn we nou eindelijk van Blind af? Hoe vaak mag hij nog met zaadvoetbal onze nationale trots verkrachten?
Wanneer pleurt die Van Oostveen op is de vraag.quote:Op vrijdag 27 mei 2016 21:25 schreef MPC60 het volgende:
Ik hoop toch een paar maanden ervoor dan.quote:
quote:Op vrijdag 27 mei 2016 21:26 schreef Brammess het volgende:
Bedankt, HansSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat vraag ik me al twee jaar af.quote:Op vrijdag 27 mei 2016 21:26 schreef Vasion het volgende:
[..]
Wanneer pleurt die Van Oostveen op is de vraag.
Allebei mogen ze de zak krijgen. Daar heb je een goed punt.quote:Op vrijdag 27 mei 2016 21:26 schreef Vasion het volgende:
[..]
Wanneer pleurt die Van Oostveen op is de vraag.
2 wereldgoalsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
34, minimaalquote:Op vrijdag 27 mei 2016 21:27 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Wat een kutwedstrijd weer. Wat is Memphis belabberd beroerdDat we daar nog 30 miljoen voor hebben gevangen
Hoeveel geld heb jij gekregen dan?quote:Op vrijdag 27 mei 2016 21:27 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Wat een kutwedstrijd weer. Wat is Memphis belabberd beroerdDat we daar nog 30 miljoen voor hebben gevangen
Paar tientjes en een kistje bier.quote:
We moeten met een oplossing komen.quote:Op vrijdag 27 mei 2016 21:29 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Redeloos, radeloos en reddeloos om maar een Nederlands gezegde te citeren
quote:Op vrijdag 27 mei 2016 21:30 schreef Pleun2011 het volgende:
Volgens Jan-Joost zijn deze 3 oefenwedstrijdjes van Oranje heel erg belangrijk
Goeie.quote:Op vrijdag 27 mei 2016 21:29 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Redeloos, radeloos en reddeloos om maar een Nederlands gezegde te citeren
quote:Op vrijdag 27 mei 2016 21:30 schreef Pleun2011 het volgende:
Volgens Jan-Joost zijn deze 3 oefenwedstrijdjes van Oranje heel erg belangrijk
Groen grasquote:
Met zijn tweeën overlopen worden door colegodquote:Op vrijdag 27 mei 2016 21:31 schreef Ajacied422 het volgende:
Willems en Depay op een zijde en compleet niet in vorm.
Wat tragisch. Wat een zelfmoord.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.graag op anoniem
Frank de Boer styloquote:
Laten we dat maar niet doen.quote:Op vrijdag 27 mei 2016 21:33 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Frank de Boer stylo
Frank de Boer nieuwe bondscoach?
Denk je van hem af te zijnquote:
De geweldige jaren 90 generatie verpesten nu ons voetbal.quote:Op vrijdag 27 mei 2016 21:33 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Frank de Boer stylo
Frank de Boer nieuwe bondscoach?
Bolasiequote:Op vrijdag 27 mei 2016 21:34 schreef Coco98 het volgende:
Stel Blind zou nu weg zijn (en Bert) , wie zouden jullie dan als bondscoach willen zien?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.graag op anoniem
Joop Munsterman en/of Aldo van der Laan natuurlijkquote:Op vrijdag 27 mei 2016 21:34 schreef Coco98 het volgende:
Stel Blind zou nu weg zijn (en Bert) , wie zouden jullie dan als bondscoach willen zien?
Rutten.quote:Op vrijdag 27 mei 2016 21:34 schreef Coco98 het volgende:
Guus Hiddink.quote:Op vrijdag 27 mei 2016 21:34 schreef Coco98 het volgende:
Louis natuurlijkquote:Op vrijdag 27 mei 2016 21:34 schreef Coco98 het volgende:
Louisquote:Op vrijdag 27 mei 2016 21:34 schreef Coco98 het volgende:
Bielsaquote:Op vrijdag 27 mei 2016 21:34 schreef Coco98 het volgende:
Treurig ja. En ze waren zo goed.quote:Op vrijdag 27 mei 2016 21:34 schreef Slobeend het volgende:
[..]
De geweldige jaren 90 generatie verpesten nu ons voetbal.
Ik merk dat wij er weer eens kijk op hebbenquote:Op vrijdag 27 mei 2016 21:36 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ze kunnen ook gewoon een keer kiezen voor een niet Nederlander.
Van Gaal.. een arrogante dwaas maar hij kan wel goed overweg met al die jonge prutsertjesquote:Op vrijdag 27 mei 2016 21:34 schreef Coco98 het volgende:
Eens.quote:Op vrijdag 27 mei 2016 21:36 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Van Gaal.. een arrogante dwaas maar hij kan wel goed overweg met al die jonge prutsertjes
Mooi zoquote:Op vrijdag 27 mei 2016 21:36 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik merk dat wij er weer eens kijk op hebben
Daar ben ik ook wel voor ja.quote:Op vrijdag 27 mei 2016 21:36 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ze kunnen ook gewoon een keer kiezen voor een niet Nederlander.
Nee werken gvdquote:Op vrijdag 27 mei 2016 21:37 schreef franske19 het volgende:
Je ziet toch dat die gasten er geen zin in hebben. Stuur ze lekker op vakantie, hebben de clubs tenminste uitgeruste spelers volgend seizoen.
Enige speler die echt passie uitstraalt is Strootman. De rest staat daar gewoon.quote:Op vrijdag 27 mei 2016 21:37 schreef franske19 het volgende:
Je ziet toch dat die gasten er geen zin in hebben. Stuur ze lekker op vakantie, hebben de clubs tenminste uitgeruste spelers volgend seizoen.
En van rood pakken in finalesquote:Op vrijdag 27 mei 2016 21:38 schreef Dj_Day-V het volgende:
Wel leuk dat ze Heitinga hebben. Die weet alles van niet presteren.
quote:Op vrijdag 27 mei 2016 21:38 schreef Dj_Day-V het volgende:
Hij heeft wel een freshe Hanni-coupequote:Op vrijdag 27 mei 2016 21:38 schreef Dj_Day-V het volgende:
Pastoor of Streppelquote:Op vrijdag 27 mei 2016 21:38 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ron Jans als bondscoach dan?
Zeg het maar heren.
quote:Op vrijdag 27 mei 2016 21:38 schreef Coco98 het volgende:
[..]Hij kijkt ook standaard alsof hij net weer verloren heeft.
Ik ga morgen naar de kapper maar als ze vraagt wat ik wil, dan komt die optie niet in mij op.quote:
Geef ze eens ongelijk. Lekker voetballen tegen tegenstanders die naar het EK gaan en dan ook nog eens onder zo'n waardeloze bondscoach.quote:Op vrijdag 27 mei 2016 21:37 schreef franske19 het volgende:
Vreselijke tenues.quote:Op vrijdag 27 mei 2016 21:40 schreef Dr.Mikey het volgende:
Net de laatste 20 min gezien wat een zooitje en wat een lelijk tenue van Nederland.
Hakequote:Op vrijdag 27 mei 2016 21:38 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Zeg het maar heren.
Het is ook meer dan terecht.quote:Op vrijdag 27 mei 2016 21:42 schreef chufi het volgende:
Eigenlijk is het ook gewoon verdient dat ze niet mee mogen doen.. Ik zie geen enkele cohesie in dat team..
Grote tafel.quote:Op vrijdag 27 mei 2016 21:43 schreef Coco98 het volgende:
Gasten Tan:
Danny de Munk
Boris van der Ham
Nick Nicolai
O'G3NE
Jack van Gelder
Thijs Zonneveld
René Froger en Streetlab
Iedereen die ik daar in het topic zie neem ik niet meer serieus.quote:Op vrijdag 27 mei 2016 21:43 schreef Coco98 het volgende:
Gasten Tan:
Danny de Munk
Boris van der Ham
Nick Nicolai
O'G3NE
Jack van Gelder
Thijs Zonneveld
René Froger en Streetlab
heeft thijs nog geen zm gepleegd?quote:Op vrijdag 27 mei 2016 21:43 schreef Coco98 het volgende:
Gasten Tan:
Danny de Munk
Boris van der Ham
Nick Nicolai
O'G3NE
Jack van Gelder
Thijs Zonneveld
René Froger en Streetlab
O'G3NE?? Wie is dat?quote:Op vrijdag 27 mei 2016 21:43 schreef Coco98 het volgende:
Gasten Tan:
Danny de Munk
Boris van der Ham
Nick Nicolai
O'G3NE
Jack van Gelder
Thijs Zonneveld
René Froger en Streetlab
De selectie is in potentie goed genoeg. Maar ze voetballen (in het Nederlands Elftal) allemaal als natte kranten.quote:Op vrijdag 27 mei 2016 21:42 schreef chufi het volgende:
Eigenlijk is het ook gewoon verdient dat ze niet mee mogen doen.. Ik zie geen enkele cohesie in dat team..
Ja we kijken dan ook eigenlijk vanuit de VBL SC.quote:Op vrijdag 27 mei 2016 21:43 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Iedereen die ik daar in het topic zie neem ik niet meer serieus.
Die Maas van Vitesse is toch vrij?quote:Op vrijdag 27 mei 2016 21:38 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Zeg het maar heren.
twitter:OptaJohan twitterde op vrijdag 27-05-2016 om 21:41:022 - The Dutch national team only had two touches in the opposition box in the first half v Ireland. Blunt. https://t.co/UgyUbLLaQ7 reageer retweet
pepperstreetquote:Op vrijdag 27 mei 2016 21:45 schreef Tagliano het volgende:
Toine kan echt geen zin foutloos uitkramen
Ook totaal geen passie.. als ze wat meer peper in hun reet hadden dan hadden we het EK wel gehaald. Dit Ierland vind ik maar een armoedig zooitje, als je daar al geen potten tegen kan breken is er iets misquote:Op vrijdag 27 mei 2016 21:42 schreef chufi het volgende:
Het rtl nieuws van 19.30 duurde vandaag 1 minuut en 13 seconde langer dan normaal. Ik was helemaal van de kaart.quote:
quote:
[ Bericht 6% gewijzigd door KingRoland op 27-05-2016 21:49:04 ]What can change the nature of a man?
Die minuut voelde eeuwig aan zekerquote:Op vrijdag 27 mei 2016 21:48 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Het rtl nieuws van 19.30 duurde vandaag 1 minuut en 13 seconde langer dan normaal. Ik was helemaal van de kaart.
Hm, nobody cares.quote:Op vrijdag 27 mei 2016 21:47 schreef Dj_Day-V het volgende:
Hoe zou het met onze goede vriend René gaan?
20 jaar RTL NIEUWSS.... MIEP MIEP HUIL HUIL.. zeker?quote:Op vrijdag 27 mei 2016 21:49 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Werd afscheid genomen van Roelof Hemmen.
Wie?quote:Op vrijdag 27 mei 2016 21:49 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
23 jaar ja. Nee viel wel mee hoor. Maar had niet gehoeven. Zoiets hoort achter de schermen te gebeuren.quote:Op vrijdag 27 mei 2016 21:49 schreef Doublepain het volgende:
[..]
20 jaar RTL NIEUWSS.... MIEP MIEP HUIL HUIL.. zeker?
Jij kijkt zeker ook alleen vanwege Merel?quote:Op vrijdag 27 mei 2016 21:49 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Als het moment ooit aan zal komen dan offer ik mezelf wel op die blonde te doen, kijk hoe genereus ik weer ben gvdquote:Op vrijdag 27 mei 2016 21:49 schreef Vasion het volgende:
Die linker en rechter zijn gewoon heerlijk.
Die blonde is zeker Shelley?
Wie?quote:Op vrijdag 27 mei 2016 21:50 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Jij kijkt zeker ook alleen vanwege Merel?
Oh, jij neemt het voor het team. Sportief van je!quote:Op vrijdag 27 mei 2016 21:50 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Als het moment ooit aan zal komen dan offer ik mezelf wel op die blonde te doen, kijk hoe genereus ik weer ben gvd
Naar een potje voetbal van ierland zonder tegenstanderquote:
Merel Westrikquote:Op vrijdag 27 mei 2016 21:50 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Verdomme weggebald worden door Ierlandquote:
Tsjah, snap dat nooit alsof de kijkers dat wat boeien, je zit daar om het nieuws door te schreeuwen, meer nietquote:Op vrijdag 27 mei 2016 21:50 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
23 jaar ja. Nee viel wel mee hoor. Maar had niet gehoeven. Zoiets hoort achter de schermen te gebeuren.
De scheids is een vrouw?quote:Op vrijdag 27 mei 2016 21:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Naar een beeldscherm waarop tweeëntwintig man op een veld staan.
quote:
quote:
quote:Op vrijdag 27 mei 2016 21:50 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
23 jaar ja. Nee viel wel mee hoor. Maar had niet gehoeven. Zoiets hoort achter de schermen te gebeuren.
quote:Op vrijdag 27 mei 2016 21:50 schreef Bolasie het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 27 mei 2016 21:50 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Als het moment ooit aan zal komen dan offer ik mezelf wel op die blonde te doen, kijk hoe genereus ik weer ben gvd
Positive note is wel op zijn plaatsquote:Op vrijdag 27 mei 2016 21:51 schreef Vasion het volgende:
[..]
Oh, jij neemt het voor het team. Sportief van je!
Echt he!quote:Op vrijdag 27 mei 2016 21:51 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Tsjah, snap dat nooit alsof de kijkers dat wat boeien, je zit daar om het nieuws door te schreeuwen, meer niet
Een vogel-, bloem- of autonaam zijn wel de beste sletjesquote:Op vrijdag 27 mei 2016 21:52 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Wie noemt zijn kind nou naar een vogel
quote:
Ik ken weinig meisjes die Polo hetenquote:Op vrijdag 27 mei 2016 21:53 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Een vogel-, bloem- of autonaam zijn wel de beste sletjes
Marco?quote:Op vrijdag 27 mei 2016 21:53 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ik ken weinig meisjes die Polo heten
Ferrari of mercedesquote:Op vrijdag 27 mei 2016 21:53 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ik ken weinig meisjes die Polo heten
moet er eerst een wedstrijd zijnquote:Op vrijdag 27 mei 2016 21:53 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Dit topic gaat vooral niet over de wedstrijd momenteel.
Valt niet veel te kijken op dit moment, dus voor *even* mag het.quote:Op vrijdag 27 mei 2016 21:53 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Dit topic gaat vooral niet over de wedstrijd momenteel.
FC ball watching bij dode spelmomentenquote:
Het zijn 3 zussen en Amy en Shelley zijn tweeling.quote:Op vrijdag 27 mei 2016 21:49 schreef Vasion het volgende:
Die linker en rechter zijn gewoon heerlijk.
Die blonde is zeker Shelley?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier waren ze kind:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What can change the nature of a man?
quote:Op vrijdag 27 mei 2016 21:55 schreef Vasion het volgende:
Waarom hield niemand mij tegen toen ik verkondigde deze wedstrijd te gaan kijken? Ik dacht dat jullie om me gaven.
Dit zal ik respecterenquote:Op vrijdag 27 mei 2016 21:54 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Valt niet veel te kijken op dit moment, dus voor *even* mag het.
dus vanaf nu niet meer
Waarom riep KingRoland om deze wedstrijd te gaan kijken?quote:Op vrijdag 27 mei 2016 21:55 schreef Vasion het volgende:
Waarom hield niemand mij tegen toen ik verkondigde deze wedstrijd te gaan kijken? Ik dacht dat jullie om me gaven.
Waarom staat Zoet er eigenlijk niet in?quote:Op vrijdag 27 mei 2016 21:55 schreef Doublepain het volgende:
Zagen jullie dat, Cilessen kon er weer eens niet bij
Okquote:Op vrijdag 27 mei 2016 21:54 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Valt niet veel te kijken op dit moment, dus voor *even* mag het.
dus vanaf nu niet meer
Wist je dat mijn bilspier nog pijn doet, nou hij doet pijnquote:Op vrijdag 27 mei 2016 21:56 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dit zal ik respecteren
Wist je dat ik trouwens ongelooflijk nodig moet poepen?
quote:Op vrijdag 27 mei 2016 21:56 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Het zijn 3 zussen en Amy en Shelley zijn tweeling.
Hun achternaam is.. Vol.![]()
vlnr Amy, Lisa, ShelleySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier waren ze kind:Als ik pas met ze klaar ben heten ze Vol.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waarom is Blind bondscoach? Hier je antwoord grote vriend.quote:Op vrijdag 27 mei 2016 21:56 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Waarom staat Zoet er eigenlijk niet in?
Got it.quote:Op vrijdag 27 mei 2016 21:57 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Waarom is Blind bondscoach? Hier je antwoord grote vriend.
Ik dacht dat jij moeders deed? Heb je het nu voorzien op papa's die jou doen ofzo?quote:Op vrijdag 27 mei 2016 21:56 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Wist je dat mijn bilspier nog pijn doet, nou hij doet pijn
quote:Op vrijdag 27 mei 2016 21:56 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Waarom staat Zoet er eigenlijk niet in?
Bert eruitquote:Op vrijdag 27 mei 2016 21:57 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Waarom is Blind bondscoach? Hier je antwoord grote vriend.
quote:Op vrijdag 27 mei 2016 21:57 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat hebben we al sinds 1940...
Verliezen ze duels dan?quote:Op vrijdag 27 mei 2016 21:57 schreef franske19 het volgende:
Ieren zijn ook een stel wijven, elk duel dat ze verliezen gaan ze liggen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |