hetquote:
Pakis zijn aziatisch.quote:Op woensdag 22 maart 2017 20:56 schreef Zipportal het volgende:
Heeft het Engelse Elftal ook nog mensen met een Aziatisch uiterlijk?
Dat vind ik wel meevallen, maar dit zit hem meer in de afstemming en het feit dat het een oefenpotje is. Je zag dat ze met drie man gingen pressen op de drie centrumverdedigers en dat er via de meest rechtse alsnog uit kon worden gevoetbald. Op oorlogssterkte/serieusheid is dat veel beter afgestemd.quote:Op woensdag 22 maart 2017 21:01 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dit team is gewoon niet goed genoeg
Kortom, niet goed genoegquote:Op woensdag 22 maart 2017 21:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat vind ik wel meevallen, maar dit zit hem meer in de afstemming en het feit dat het een oefenpotje is. Je zag dat ze met drie man gingen pressen op de drie centrumverdedigers en dat er via de meest rechtse alsnog uit kon worden gevoetbald. Op oorlogssterkte/serieusheid is dat veel beter afgestemd.
Valt op papier ook wel te zien, het zijn wel toptalenten. Met de toekomst zit het wel goed in Duitsland. Het is ook logisch dat je ze wil zien in een oefenpotje met een mooie tegenstander.quote:Op woensdag 22 maart 2017 21:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat hoor je mij niet zeggen. Dat valt op basis van vijf minuten niet te zeggen.
Alleen het vraagstuk Götze is nog onzeker hoe ze dat gaan oplossen, dunkt me. Draxler, Özil en Müller zijn wel zekerheidjes, maar de vierde? Sané?quote:Op woensdag 22 maart 2017 21:06 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Valt op papier ook wel te zien, het zijn wel toptalenten. Met de toekomst zit het wel goed in Duitsland. Het is ook logisch dat je ze wil zien in een oefenpotje met een mooie tegenstander.
Götze zal wel genoeg minuten gaan maken, Löw rouleert wel een beetje. Het helpt wel voor Mario dat hij de lieveling is van Löw is samen met Poldiquote:Op woensdag 22 maart 2017 21:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Alleen het vraagstuk Götze is nog onzeker hoe ze dat gaan oplossen, dunkt me. Draxler, Özil en Müller zijn wel zekerheidjes, maar de vierde? Sané?
Götze heeft een stofwisselingsziekte, ouwe reus.quote:Op woensdag 22 maart 2017 21:10 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Götze zal wel genoeg minuten gaan maken, Löw rouleert wel een beetje. Het helpt wel voor Mario dat hij de lieveling is van Löw is samen met Poldi
Heb ik iets gemist? Sinds wanneerquote:Op woensdag 22 maart 2017 21:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Götze heeft een stofwisselingsziekte, ouwe reus.
Eind februari.quote:Op woensdag 22 maart 2017 21:11 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Heb ik iets gemist? Sinds wanneer
Mja, hij moet eerst weer eens op niveau zien te komen en aan spelen toekomen. Lijkt mij lastig genoeg, alleen beker, misschien Super Cup en hoogstens een Bundesligapotje als serieuze wedstrijd.quote:Op woensdag 22 maart 2017 21:13 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ah, volgend jaar weer terug dus.
Nee, hij heeft myopathie.quote:Op woensdag 22 maart 2017 21:13 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ah, volgend jaar weer terug dus.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |