quote:The men who live as dogs: 'We're just the same as any person on the high street'
Human pups like to live in packs, play with squeaky toys, eat from bowls and nuzzle their ‘handlers’. Ahead of a new documentary, Spot, Bootbrush and Kaz open up about their community
It’s easy to laugh at a grown man in a rubber dog suit chewing on a squeaky toy. Maybe too easy, in fact, because to laugh is to dismiss it, denigrate it – ignore the fact that many of us have found comfort and joy in pretending to be animals at some point in our lives.
Secret Life of the Human Pups is a sympathetic look at the world of pup play, a movement that grew out of the BDSM community and has exploded in the last 15 years as the internet made it easier to reach out to likeminded people. While the pup community is a broad church, human pups tend to be male, gay, have an interest in dressing in leather, wear dog-like hoods, enjoy tactile interactions like stomach rubbing or ear tickling, play with toys, eat out of bowls and are often in a relationship with their human “handlers”.
Nu zijn transseksuelen 1 ding waar je het eens of niet eens mee kan zijn. Dit is gewoon belachelijk.quote:Tom’s discovery of puppy play came about gradually. He knew he liked sleeping in a collar, had a fetish for skin-tight clothing – Lycra, rubber, even off-the-peg cycling shorts – then came a dalmatian zentai suit he found on eBay, a £1 orange lead from Pets at Home until, eventually, a man in a club walked up to him and said: “Oh right, so you’re a pup.” The realisation was not without its repercussions: it led to a breakup with his former fiancee Rachel and a move into a gay relationship with his new handler. Colin.
Er wordt anders wel vrolijk rondgeparadeerd op de straten met 2 'hondmannen' aan de ketting zoals je kan zien in het filmpje. Dit soort dingen zijn echt niet tot de slaapkamer beperkt.quote:Op vrijdag 27 mei 2016 19:41 schreef dingeman het volgende:
Ik heb heimwee naar de tijd (jaren 70 - jaren 90) dat de meeste mensen het geen ene reet kan schelen wat iemand in de slaapkamer doet.
quote:Op vrijdag 27 mei 2016 19:43 schreef HexHunter het volgende:
[..]
Er wordt anders wel vrolijk rondgeparadeerd op de straten met 2 'hondmannen' aan de ketting zoals je kan zien in het filmpje. Dit soort dingen zijn echt niet tot de slaapkamer beperkt.
Niet als zoiets de volgende stap is:quote:Op vrijdag 27 mei 2016 19:44 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]![]()
Heb het filmpje niet gezien. Maar je vindt dat dus niet kunnen?
quote:Transgender former banker, 55, has her ears and nose REMOVED to transform into a 'dragon lady' with scales, a forked tongue and a horned skull
Ja als die persoon zo voor schut wilt lopen moet dat kunnen toch tenzij iemand hierdoor geen werk meer krijgt en dan uitkering gaat lopen trekken.quote:Op vrijdag 27 mei 2016 19:45 schreef HexHunter het volgende:
[..]
Niet als zoiets de volgende stap is:
[..]
[ afbeelding ]
Of dat meisje dat serieus denkt dat ze een kat is in een mensenlichaam.quote:Op vrijdag 27 mei 2016 19:46 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja als die persoon zo voor schut wilt lopen moet dat kunnen toch tenzij iemand hierdoor geen werk meer krijgt en dan uitkering gaat lopen trekken.
Zeker bang dat die kerel tegen z'n been op gaat rijden.quote:Op vrijdag 27 mei 2016 19:49 schreef PolitiekGeaard het volgende:
Laat die mensen toch. Wat is hier nou het directe probleem? Ben je bang dat dit soort mensen jou in een lief hondje om willen toveren?
Jezus hier word ook al de link gelegd met moslims.quote:Op vrijdag 27 mei 2016 19:51 schreef HexHunter het volgende:
Deze overacceptatie van alle bullshit is dus waarom we uiteindelijk als westerse beschaving overgelopen gaan worden door salafi moslims of ander tuig.
Net als dat Rome viel door decadentie gaat de geschiedenis zich doodleuk weer herhalen.
Ongelofelijk tochquote:Op vrijdag 27 mei 2016 19:53 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Jezus hier word ook al de link gelegd met moslims.
Ik ben zelf als moslim opgegroeid en ben her en der geweest. Flink wat elementen binnen bijna alle stromingen zijn vrij hardline tegenover dit soort moreel verval en die gaan echt geen genade tonen.quote:Op vrijdag 27 mei 2016 19:53 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Jezus hier word ook al de link gelegd met moslims.
Je hebt echt problemen als je hier een link met islam of moslims ziet.quote:Op vrijdag 27 mei 2016 19:56 schreef HexHunter het volgende:
[..]
Ik ben zelf als moslim opgegroeid en ben her en der geweest. Flink wat elementen binnen bijna alle stromingen zijn vrij hardline tegenover dit soort moreel verval en die gaan echt geen genade tonen.
Niet zozeer een link met de Islam maar groeperingen die in het algemeen gewoon veel minder liberaal en veel orthodoxer zijn opgesteld.quote:Op vrijdag 27 mei 2016 19:56 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Je hebt echt problemen als je hier een link met islam of moslims ziet.
Hoe vergezocht kan het zijn.
Ja heb hier geen zin in. Wel jammer. Vind het wel een intressant onderwerp zo tussen alle teringzooi heen. Wie weet kwamen er nog mooie discussies.quote:Op vrijdag 27 mei 2016 19:57 schreef HexHunter het volgende:
[..]
Niet zozeer een link met de Islam maar groeperingen die in het algemeen gewoon veel minder liberaal en veel orthodoxer zijn opgesteld.
Dit ja. Laat iedereen toch lekker doen wat hem gelukkig maakt (heeft wel grenzen natuurlijk)quote:Op vrijdag 27 mei 2016 19:41 schreef dingeman het volgende:
Ik heb heimwee naar de tijd (jaren 70 - jaren 90) dat de meeste mensen het geen ene reet kan schelen wat iemand in de slaapkamer doet.
Hoe denk jij over transgenders?quote:Op vrijdag 27 mei 2016 20:02 schreef Ryan3 het volgende:
Lyrebird heeft dit gepost, vond hem ook wel leuk:
Heeft er een beetje mee te maken, niet 1 op 1.
De slagschaduw van de identiteitspolitiek.
Ben wel bang dat "links" steeds verder onder invloed komt van de identiteitspolitiek. Omdat ze verder nergens meer een behoorlijke analyse meer voor aandraagt.
Chihuahua's gaat moeilijk worden ook.quote:Op vrijdag 27 mei 2016 20:39 schreef Resistor het volgende:
Dat ze zich identificeren met vossen, tijgers en wolven kan ik mij nog wel voorstellen, daar lopen genoeg van rond (cosplay), maar 'normale' honden zijn zeldzaam volgens mij.
Maar ik kan mij vergissen, en dat doe ik blijkbaar. I do knot know.
Dat zijn ze dus niet. Ze zijn echt heel, heel, heel klein IRL.quote:Op vrijdag 27 mei 2016 20:44 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Die denken ook altijd ze veel groter zijn dus
Tja, ook een manier om een beurt te krijgen.quote:Op vrijdag 27 mei 2016 20:47 schreef rareman1 het volgende:
Ik denk er zelf over om als auto verder door het leven te gaan maar ik heb geen zin om wegenbelasting te gaan betalen of elk jaar gekeurd te moeten worden.
Graag alleen serieuze antwoorden, want ik zit er best wel mee.quote:Op vrijdag 27 mei 2016 20:49 schreef dingeman het volgende:
[..]
Tja, ook een manier om een beurt te krijgen.
Ik zie niet het verschil.quote:Op vrijdag 27 mei 2016 19:39 schreef HexHunter het volgende:
Nu zijn transseksuelen 1 ding waar je het eens of niet eens mee kan zijn. Dit is gewoon belachelijk.
Jij wordt s'nachts zwetend wakker van random idioten die je nooit zal ontmoeten maar zich niet gedragen volgens jouw ideaal?quote:Op zaterdag 28 mei 2016 16:39 schreef Confetti het volgende:
Dit is toch wat het liberaal terrorisme inhoudt? Zolang je anderen niet lastigvalt mag je doen en laten wat je wil. Ook onmenselijke, misselijkmakende dingen.
Het feit dat mensen die deel uitmaken van onze samenleving zich zo mogen gedragen en dat ook nog eens vrij mogen uiten is inderdaad ernstig. Ik zou ze uit de samenleving verwijderen om een boodschap af te geven dat ziekelijke gedragingen niet thuis horen in de maatschappij. Of anderen er rechtstreeks last van hebben of niet. De Iraanse zedenpolitie is zo slecht nog niet als je dit soort dingen moet lezen.quote:Op zaterdag 28 mei 2016 16:41 schreef ems. het volgende:
[..]
Jij wordt s'nachts zwetend wakker van random idioten die je nooit zal ontmoeten maar zich niet gedragen volgens jouw ideaal?
quote:Op zaterdag 28 mei 2016 16:39 schreef Confetti het volgende:
Dit is toch wat het liberaal terrorisme inhoudt? Zolang je anderen niet lastigvalt mag je doen en laten wat je wil. Ook onmenselijke, misselijkmakende dingen.
De instroom van conservatieven in Europa heeft als een van de weinige voordelen dat er spoedig jacht zal worden gemaakt op dit soort excessen. Genoeg is genoeg.
quote:Op zaterdag 28 mei 2016 16:44 schreef Confetti het volgende:
[..]
Het feit dat mensen die deel uitmaken van onze samenleving zich zo mogen gedragen en dat ook nog eens vrij mogen uiten is inderdaad ernstig. Ik zou ze uit de samenleving verwijderen om een boodschap af te geven dat ziekelijke gedragingen niet thuis horen in de maatschappij. Of anderen er rechtstreeks last van hebben of niet. De Iraanse zedenpolitie is zo slecht nog niet als je dit soort dingen moet lezen.
Transseksualiteit heeft meer iets te maken met een verstoorde hormoonhuishouding dacht ik.quote:
Ik had die veel eerder gepost.quote:Op vrijdag 27 mei 2016 20:02 schreef Ryan3 het volgende:
Lyrebird heeft dit gepost, vond hem ook wel leuk:
Heeft er een beetje mee te maken, niet 1 op 1.
De slagschaduw van de identiteitspolitiek.
Ben wel bang dat "links" steeds verder onder invloed komt van de identiteitspolitiek. Omdat ze verder nergens meer een behoorlijke analyse voor aandragen.
O, nou ja, Lyrebird vertelde dat er niet bij of misschien had-ie hem onafhankelijk van jou gevonden?quote:
Interesseert mij niets zolang de eer mij maar toekomt.quote:Op zaterdag 28 mei 2016 16:55 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
O, nou ja, Lyrebird vertelde dat er niet bij of misschien had-ie hem onafhankelijk van jou gevonden?
Zo'n bruin hemd met toffe rode armband, heb je die al eens geprobeerd? Zou je wel staan, denk ik zo.quote:Op zaterdag 28 mei 2016 16:44 schreef Confetti het volgende:
[..]
Het feit dat mensen die deel uitmaken van onze samenleving zich zo mogen gedragen en dat ook nog eens vrij mogen uiten is inderdaad ernstig. Ik zou ze uit de samenleving verwijderen om een boodschap af te geven dat ziekelijke gedragingen niet thuis horen in de maatschappij. Of anderen er rechtstreeks last van hebben of niet. De Iraanse zedenpolitie is zo slecht nog niet als je dit soort dingen moet lezen.
Moet je dat opnemen bij Lyrebird.quote:Op zaterdag 28 mei 2016 16:56 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Interesseert mij niets zolang de eer mij maar toekomt.
Het zijn beide duidelijk vormen van psychische problemen. Beide groepen hebben recht op psychiatrische hulp. Het is een onrecht dat om politieke redenen het psychiaters lastig gemaakt wordt de ene groep te behandelen en de andere niet.quote:Op zaterdag 28 mei 2016 16:53 schreef FANN het volgende:
[..]
Transseksualiteit heeft meer iets te maken met een verstoorde hormoonhuishouding dacht ik.
Wat dit is geen idee... iets verstoord in je koppie misschien?
Hmm, de gentechnologie staat nog in haar kinderschoenen maar in een ver toekomst is het mogelijk dat ze het kunnen repareren.quote:Op zaterdag 28 mei 2016 16:53 schreef FANN het volgende:
[..]
Transseksualiteit heeft meer iets te maken met een verstoorde hormoonhuishouding dacht ik.
Wat dit is geen idee... iets verstoord in je koppie misschien?
Dat zei je al, maar waarom dat zo ernstig is blijft vooralsnog onduidelijk.quote:Op zaterdag 28 mei 2016 16:44 schreef Confetti het volgende:
[..]
Het feit dat mensen die deel uitmaken van onze samenleving zich zo mogen gedragen en dat ook nog eens vrij mogen uiten is inderdaad ernstig.
Waarom heb je er last van? Waar komt die bemoeizucht vandaan?quote:Ik zou ze uit de samenleving verwijderen om een boodschap af te geven dat ziekelijke gedragingen niet thuis horen in de maatschappij. Of anderen er rechtstreeks last van hebben of niet.
Dit is wat ik bedoel met liberaal en progressief terrorisme. Een ieder in dit land mag zich zo ziekelijk, walgelijk en misselijkmakend gedragen zolang die niet een ander lastigvalt. Dode geiten neuken? Prima, niemand heeft er last van.quote:Op zaterdag 28 mei 2016 18:33 schreef ems. het volgende:
[..]
Dat zei je al, maar waarom dat zo ernstig is blijft vooralsnog onduidelijk.
[..]
Waarom heb je er last van? Waar komt die bemoeizucht vandaan?
Dude.....quote:Op zaterdag 28 mei 2016 19:03 schreef Confetti het volgende:
[..]
Dit is wat ik bedoel met liberaal en progressief terrorisme. Een ieder in dit land mag zich zo ziekelijk, walgelijk en misselijkmakend gedragen zolang die niet een ander lastigvalt. Dode geiten neuken? Prima, niemand heeft er last van.
Het is een race naar de verdoemenis. Een maatschappij waarbij freaks, want dat zijn het, zich steeds vrijer voelen om dit soort dingen te doen. Ik heb er last van omdat ik van een mooie, fatsoenlijke wereld hou waarbij extreme excessen eruit zijn gefilterd.
Hoewel ik heb moeten lachen is die afbeelding precies het type persoon waar die achterlijke Confetti tegen ageert.quote:
Ongetwijfeld slaan die termen ook goed aan bij de doelgroep.quote:Op zaterdag 28 mei 2016 19:03 schreef Confetti het volgende:
[..]
Dit is wat ik bedoel met liberaal en progressief terrorisme.
Kan je, nogmaals, uitleggen hoe jij of ik precies last van deze idioten moeten hebben?quote:Een ieder in dit land mag zich zo ziekelijk, walgelijk en misselijkmakend gedragen zolang die niet een ander lastigvalt. Dode geiten neuken? Prima, niemand heeft er last van.
Opvoeding is naar mijn mening een taak van de maatschappij. De maatschappij moet kaders stellen waarin je je kunt bewegen. Wie buiten die (ruime) kaders zit moet met de nek worden aangekeken. Waarom? Omdat het een helend vlak is als je dit soort rariteiten ook gaat goedpraten.quote:Op zaterdag 28 mei 2016 19:56 schreef ems. het volgende:
[..]
Ongetwijfeld slaan die termen ook goed aan bij de doelgroep.
[..]
Kan je, nogmaals, uitleggen hoe jij of ik precies last van deze idioten moeten hebben?
Ik bedoel, ik heb wel wat ellende gezien. Aan het einde van de straat hebben wij hier bijvoorbeeld een korfbalvereniging waar allemaal mensen ongegeneerd aan het korfballen zijn waar iedereen ze kan zien. Desalniettemin tolereer ik ze gezien ze eigenlijk niemand echt lastig vallen met hun beschamende praktijken en ik simpelweg de andere kant op kan kijken om oogvervuiling te vermijden.
Probleem is dus dat die kaders die jij beschrijft nogal subjectief zijn. En met oog daarop kan ik mezelf niet aanzetten om me druk te maken over mensen die zich verkleden als wat dan ook.quote:Op zaterdag 28 mei 2016 20:31 schreef Confetti het volgende:
[..]
Opvoeding is naar mijn mening een taak van de maatschappij. De maatschappij moet kaders stellen waarin je je kunt bewegen. Wie buiten die (ruime) kaders zit moet met de nek worden aangekeken. Waarom? Omdat het een helend vlak is als je dit soort rariteiten ook gaat goedpraten.
Het is me nog steeds niet duidelijk wat het gevaar dan precies is.quote:Laat staan het copycat gevaar van dit soort rare acties. Gelijk in de kiem smoren.
Dit soort freaks hebben altijd al bestaan in iedere samenleving. Maar door het internet lijkt het alsof we te maken hebben met een golf aan soortgelijke freaks. Kwestie van welke site je wel of niet wilt opzoeken. Voorkomt een hoop ergernis.quote:Op zaterdag 28 mei 2016 19:03 schreef Confetti het volgende:
[..]
Dit is wat ik bedoel met liberaal en progressief terrorisme. Een ieder in dit land mag zich zo ziekelijk, walgelijk en misselijkmakend gedragen zolang die niet een ander lastigvalt. Dode geiten neuken? Prima, niemand heeft er last van.
Het is een race naar de verdoemenis. Een maatschappij waarbij freaks, want dat zijn het, zich steeds vrijer voelen om dit soort dingen te doen. Ik heb er last van omdat ik van een mooie, fatsoenlijke wereld hou waarbij extreme excessen eruit zijn gefilterd.
Daarom tolereer ik jou ook niet.quote:Op zondag 29 mei 2016 02:46 schreef zhe-devilll het volgende:
In feite is het tolerantie naar gestoorde mensen.
Nou daar heb ik geen zin in.
Doe normaal gewoon
quote:Op zaterdag 28 mei 2016 16:56 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Interesseert mij niets zolang de eer mij maar toekomt.
Het enige juiste antwoordquote:Op vrijdag 27 mei 2016 19:41 schreef dingeman het volgende:
Joh, je draaft door. Het is gewoon een hobby van ze. Daar waar de een postzegels verzameld doet de andere aan dit. Is niet jouw norm, kan ik me voorstellen.quote:Op zaterdag 28 mei 2016 20:31 schreef Confetti het volgende:
[..]
Opvoeding is naar mijn mening een taak van de maatschappij. De maatschappij moet kaders stellen waarin je je kunt bewegen. Wie buiten die (ruime) kaders zit moet met de nek worden aangekeken. Waarom? Omdat het een helend vlak is als je dit soort rariteiten ook gaat goedpraten.
Laat staan het copycat gevaar van dit soort rare acties. Gelijk in de kiem smoren.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |