volgens mij krijgen ze dat gewoon contantquote:Op vrijdag 27 mei 2016 12:36 schreef HexHunter het volgende:
Wie gaat controleren of die 10.000 correct wordt uitgegeven? Moet die familie declaraties indienen voor een vergoeding of krijgen ze zomaar van te voren dat geld?
Deze religek:quote:Op vrijdag 27 mei 2016 12:30 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik ga ook maar vluchten naar Brabant welke pvda lul heeft dit bedacht?
Herinrichtingskosten mag je idd vrij besteden.quote:Op vrijdag 27 mei 2016 12:36 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
volgens mij krijgen ze dat gewoon contant
twitter:SgvrijOwijk twitterde op vrijdag 27-05-2016 om 12:37:37@ChrisMersbergen @brabantsdagblad Een NL alleenstaande moeder met 1 kind krijgt in de gemeente Oisterwijk niets. Een tweematen beleid. reageer retweet
Volgens je vorige copy-paste wel.quote:Op vrijdag 27 mei 2016 12:39 schreef StaceySinger het volgende:
oeitwitter:SgvrijOwijk twitterde op vrijdag 27-05-2016 om 12:37:37@ChrisMersbergen @brabantsdagblad Een NL alleenstaande moeder met 1 kind krijgt in de gemeente Oisterwijk niets. Een tweematen beleid. reageer retweet
In Oisterwijk zijn dan ook de meeste interieurzakenquote:Op vrijdag 27 mei 2016 12:39 schreef Childofthe90s het volgende:
De plaatselijke satellietschotelverkoper zal wel goede zaken doen in Oisterwijk.
Plus het feit dat die alleenstaande moeder geen urgentie krijgt op de woningmarkt, de Blijf-van-mijn-lijfhuizen grotendeels wegbezuinigd zijn en de gemeentelijke jeugdhulp een achterstand van maanden heeft inmiddels. En als je geestesziek bent kun je de straat op.quote:Op vrijdag 27 mei 2016 12:39 schreef StaceySinger het volgende:
oeitwitter:SgvrijOwijk twitterde op vrijdag 27-05-2016 om 12:37:37@ChrisMersbergen @brabantsdagblad Een NL alleenstaande moeder met 1 kind krijgt in de gemeente Oisterwijk niets. Een tweematen beleid. reageer retweet
Blijfhuizen zijn altijd particuliere instellingen geweest, daar heeft geen enkele gemeente ooit aan meebetaald. Die zijn daarom ook niet wegbezuinigd.quote:Op vrijdag 27 mei 2016 12:48 schreef Jihawti het volgende:
[..]
Plus het feit dat die alleenstaande moeder geen urgentie krijgt op de woningmarkt, de Blijf-van-mijn-lijfhuizen grotendeels wegbezuinigd zijn en de gemeentelijke jeugdhulp een achterstand van maanden heeft inmiddels. En als je geestesziek bent kun je de straat op.
Het is niet dat ik het die vluchtelingen niet gun, het probleem is dat de overheid dit blijkbaar wel kan ophoesten, maar het niet doet voor bejaarden en overige hulpbehoevenden tenzij het asielzoekers zijn.Ineens kunnen er ook versneld woningen gebouwd worden. Nu wel.
Waar was dit potje voordat de vluchtelingen kwamen? We mogen ze eigenlijk gewoon dankbaar zijn dat ze dit zo aan het licht brengen.
twitter:huybertt twitterde op vrijdag 27-05-2016 om 12:49:30@gem_oisterwijk is idioot bezig en zet mensen tegen elkaar op. Wat is er mis met de kringloop winkel, marktplaats etc. Gebeurde altijd zo reageer retweet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |