twitter:Ivoconnect twitterde op vrijdag 27-05-2016 om 11:53:36Voor tien duizend euro heb je een leuk weekend in de Ikea. #Oisterwijk reageer retweet
twitter:mvcmedia twitterde op vrijdag 27-05-2016 om 11:56:39Wat krijgen onze #Ouderen, ja gewoon helemaal niks, schande dat dit wordt toegelaten! https://t.co/ijymwvcOHL https://t.co/pKZQoZYzGi reageer retweet
twitter:GerhardVerwox twitterde op vrijdag 27-05-2016 om 10:45:55Vluchtelinggezin Oisterwijk krijgt 10.000 euro -en dat allemaal van uw en mijn zuurverdiende centen https://t.co/s4KdB7OPex #Vluchtelingen reageer retweet
Dan krijgen ze nu al 2x zoveel.quote:Op vrijdag 27 mei 2016 12:22 schreef Tayu het volgende:
Dit is helemaal niet iets nieuws van deze tijd, zo was het altijd al.
21 Jaar geleden heb ik een tijdje in een Blijfhuis gewoond. Bij het verlaten van het Blijfhuis kregen (in mijn gemeente) de buitenlandse vrouwen fl 10.000,- herinrinchtingskosten, waarvan fl 3000,- terugbetaald moest worden. Nederlandse vrouwen kregen niets.
Ik zei al, in mijn gemeente.quote:Op vrijdag 27 mei 2016 12:25 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Dan krijgen ze nu al 2x zoveel.En er hoeft niets terug.
er moeten landelijke bepalingen komenquote:Op vrijdag 27 mei 2016 12:26 schreef Tayu het volgende:
[..]
Ik zei al, in mijn gemeente.
Dit zijn gemeentelijke bepalingen.
En waarom die achterlijke zwaai smiley?
Tja iedere asielzoeker wil nu naar Oisterwijkquote:Op vrijdag 27 mei 2016 12:27 schreef flibber het volgende:
dit gaat nooit stoppen als men geen harde maatregelen treft.
gelukszoekers weten dat ze een uitkering, huisje, etc krijgen en toch niet worden uitgezet.
Heel afrika staat hier straks op de stoep.
enige wat helpt is op het water en aan de grenzen ze dwingen om om te keren en anders met scherp schieten. daarvan beelden maken en in die apenlanden uitzenden.
en die gelukszoekers die hier al zijn midden op de middellandse zee droppen in een roeiboot en ze laten terug keren naar hun land.
Ja, maar dat geldt ook voor uitkeringen, of voor minimabeleid, zorg etc. Al die zaken verschillen van gemeente tot gemeente, en die verschillen zijn groot.quote:Op vrijdag 27 mei 2016 12:27 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
er moeten landelijke bepalingen komen
twitter:carmeijer twitterde op vrijdag 27-05-2016 om 11:36:23Vluchtelingen krijgen in Oisterwijk 10.000 euro voor inrichting huis .... Mooi toch !! Gaan ze met zijn allen naar Oostenrijk !! reageer retweet
Omdat het een vergelijking van niets is. Niet zeiken: Hier kregen ze ook 10k gulden dus is 10k euro ook goed.quote:Op vrijdag 27 mei 2016 12:26 schreef Tayu het volgende:
[..]
Ik zei al, in mijn gemeente.
Dit zijn gemeentelijke bepalingen.
En waarom die achterlijke zwaai smiley?
Heb jij een probleem met lezen ofzo?quote:Op vrijdag 27 mei 2016 12:31 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Omdat het een vergelijking van niets is. Niet zeiken: Hier kregen ze ook 10k gulden dus is 10k euro ook goed.
Laten we de rest van Afrika uitnodigen en ze allemaal 1 miljoen euro geven, we hebben eerder al een gezin 10k euro gegeven namelijk.
Nee zo was het helemaal niet.quote:Op vrijdag 27 mei 2016 12:33 schreef Tayu het volgende:
[..]
Heb jij een probleem met lezen ofzo?
Zoals ik al zei: Zo was het altijd al! Zelfs meer dan 20 jaren geleden was het al zo.
Ik vind het apart dat iedereen nu ineens op zijn achterste benen staat over iets wat al decennia lang gebeurd.
Heeft iedereen onder een steen liggen slapen al die tijd?
zijn die bedragen al decennia zooo hoog ?quote:Op vrijdag 27 mei 2016 12:33 schreef Tayu het volgende:
[..]
Heb jij een probleem met lezen ofzo?
Zoals ik al zei: Zo was het altijd al! Zelfs meer dan 20 jaren geleden was het al zo.
Ik vind het apart dat iedereen nu ineens op zijn achterste benen staat over iets wat al decennia lang gebeurt.
Heeft iedereen onder een steen liggen slapen al die tijd?
Jemig, meer dan 20 jaren geleden hadden we guldens idd. Die guldens van toen zijn nu net zoveel waard als euro's.quote:Op vrijdag 27 mei 2016 12:34 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Nee zo was het helemaal niet.
Prima dat zo'n gezin een klein beetje bijstand krijgt. Maar jij spreekt over 10k gulden en dat is gewoon al de helft van 10k euro.
Geef ze een dagje gratis winkelen bij de kringloop of zo want dit kan gewoon niet.
Verder stak de economie 10 jaar geleden heel anders in elkaar en is het niet meer van deze tijd die 10k euro.
In mijn gemeente wel.quote:Op vrijdag 27 mei 2016 12:35 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
zijn die bedragen al decennia zooo hoog ?
geen idee
volgens mij krijgen ze dat gewoon contantquote:Op vrijdag 27 mei 2016 12:36 schreef HexHunter het volgende:
Wie gaat controleren of die 10.000 correct wordt uitgegeven? Moet die familie declaraties indienen voor een vergoeding of krijgen ze zomaar van te voren dat geld?
Deze religek:quote:Op vrijdag 27 mei 2016 12:30 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik ga ook maar vluchten naar Brabant welke pvda lul heeft dit bedacht?
Herinrichtingskosten mag je idd vrij besteden.quote:Op vrijdag 27 mei 2016 12:36 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
volgens mij krijgen ze dat gewoon contant
twitter:SgvrijOwijk twitterde op vrijdag 27-05-2016 om 12:37:37@ChrisMersbergen @brabantsdagblad Een NL alleenstaande moeder met 1 kind krijgt in de gemeente Oisterwijk niets. Een tweematen beleid. reageer retweet
Volgens je vorige copy-paste wel.quote:Op vrijdag 27 mei 2016 12:39 schreef StaceySinger het volgende:
oeitwitter:SgvrijOwijk twitterde op vrijdag 27-05-2016 om 12:37:37@ChrisMersbergen @brabantsdagblad Een NL alleenstaande moeder met 1 kind krijgt in de gemeente Oisterwijk niets. Een tweematen beleid. reageer retweet
In Oisterwijk zijn dan ook de meeste interieurzakenquote:Op vrijdag 27 mei 2016 12:39 schreef Childofthe90s het volgende:
De plaatselijke satellietschotelverkoper zal wel goede zaken doen in Oisterwijk.
Plus het feit dat die alleenstaande moeder geen urgentie krijgt op de woningmarkt, de Blijf-van-mijn-lijfhuizen grotendeels wegbezuinigd zijn en de gemeentelijke jeugdhulp een achterstand van maanden heeft inmiddels. En als je geestesziek bent kun je de straat op.quote:Op vrijdag 27 mei 2016 12:39 schreef StaceySinger het volgende:
oeitwitter:SgvrijOwijk twitterde op vrijdag 27-05-2016 om 12:37:37@ChrisMersbergen @brabantsdagblad Een NL alleenstaande moeder met 1 kind krijgt in de gemeente Oisterwijk niets. Een tweematen beleid. reageer retweet
Blijfhuizen zijn altijd particuliere instellingen geweest, daar heeft geen enkele gemeente ooit aan meebetaald. Die zijn daarom ook niet wegbezuinigd.quote:Op vrijdag 27 mei 2016 12:48 schreef Jihawti het volgende:
[..]
Plus het feit dat die alleenstaande moeder geen urgentie krijgt op de woningmarkt, de Blijf-van-mijn-lijfhuizen grotendeels wegbezuinigd zijn en de gemeentelijke jeugdhulp een achterstand van maanden heeft inmiddels. En als je geestesziek bent kun je de straat op.
Het is niet dat ik het die vluchtelingen niet gun, het probleem is dat de overheid dit blijkbaar wel kan ophoesten, maar het niet doet voor bejaarden en overige hulpbehoevenden tenzij het asielzoekers zijn.Ineens kunnen er ook versneld woningen gebouwd worden. Nu wel.
Waar was dit potje voordat de vluchtelingen kwamen? We mogen ze eigenlijk gewoon dankbaar zijn dat ze dit zo aan het licht brengen.
twitter:huybertt twitterde op vrijdag 27-05-2016 om 12:49:30@gem_oisterwijk is idioot bezig en zet mensen tegen elkaar op. Wat is er mis met de kringloop winkel, marktplaats etc. Gebeurde altijd zo reageer retweet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |