quote:FC Twente gaat in beroep tegen het voornemen van de licentiecommissie op de club te laten degraderen naar de Jupiler League.
FC Twente legt zich niet neer bij de sanctie van de KNVB. De club moest gisteren de licentie inleveren van de licentiecommissie. De club kreeg vervolgens een nieuwe licentie van de Jupiler League. Twente gaat daartegen in beroep.
quote:Als FC Twente besluit om de straf van de licentiecommissie bij de rechter aan te vechten neemt het mogelijk een groot risico. Dat is de inschatting van hoogleraar sport en recht Marjan Olfers van de Vrije Universiteit in Amsterdam.
Het intrekken van de oude licentie is volgens haar te verantwoorden, maar aan de nieuwe licentie lijken zoveel haken en ogen te zitten dat die mogelijk niet rechtsgeldig is. Dat betekent dat de club na een gang naar de rechter dus helemaal zonder licentie kan komen te staan. "Als dat gebeurt ben je als club out of order", zegt Olfers veelzeggend.
Geen aanvaarding
Volgens Olfers is het de vraag of er juridisch sprake is van een overeenkomst, die vereist is voor de nieuwe licentie. "Voor een overeenkomst moet sprake zijn van aanbod en aanvaarding. Maar volgens mij heeft FC Twente nooit aangegeven wel in de Jupiler League te willen spelen. Deze manier waarop de licentiecommissie de eigen regels interpreteert vind ik dan ook creatief met kurk."
De hoogleraar noemt het 'vooral heel erg triest' dat FC Twente volgens de licentiecommissie moet degraderen. "De problemen rond het wanbeleid zijn al zo lang bekend, waarom is er dan niet eerder duidelijkheid gegeven? In Twente is bovendien ruimte voor deze club, die met een grote achterban echt kapitaalkrachtig kan zijn."
quote:Op vrijdag 27 mei 2016 10:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
cofox is een bijzonder vervelende user
Lijkt me handig om het kort geding in de TT te houdenquote:Op vrijdag 27 mei 2016 10:57 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Godver, dat moest de TT zijn, maar die eer gun ik hem ook niet.
quote:Op vrijdag 27 mei 2016 10:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Lijkt me handig om het kort geding in de TT te houden
Hij pakt ook even zijn moment of fame.quote:
Deze man kent geen schaamtequote:Op vrijdag 27 mei 2016 10:58 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Hij pakt ook even zijn moment of fame.
Nieuwe bestuur x 1000000000000000000quote:Op vrijdag 27 mei 2016 10:58 schreef cofox het volgende:
Twente gaat het niet redden met deze advocaat, zeker toegewezen via de rechtswinkel van de sociale dienst van de gemeente Enschede
Hij heeft een pruik op.quote:Op vrijdag 27 mei 2016 10:59 schreef Ajacied422 het volgende:
Jan an Halst is ook weer verdwenen of ..?
Hij was net in beeld.quote:Op vrijdag 27 mei 2016 10:59 schreef Ajacied422 het volgende:
Jan an Halst is ook weer verdwenen of ..?
quote:Op vrijdag 27 mei 2016 11:01 schreef Ajacied422 het volgende:
Nu is het de schuld van de KNVB dat ze publiciteit zoeken?
Negertje wat
KNVB kon het ook niet uitleggen.quote:Op vrijdag 27 mei 2016 11:01 schreef Tomatenboer het volgende:
De rechter snapt het niet.
Ze krijgen een nieuwe licentie en daarmee stromen ze in in de Eerste divisie.
oeiquote:Op vrijdag 27 mei 2016 11:02 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
img]http://www.joop.nl/content/uploads/2015/05/simons300.jpeg[/img]
Gewoon soort van faillissement met een doorstart wat dagelijks gebeurdquote:Op vrijdag 27 mei 2016 11:01 schreef Tomatenboer het volgende:
De rechter snapt het niet.
Ze krijgen een nieuwe licentie en daarmee stromen ze in in de Eerste divisie.
De KNVB heeft nog nauwelijks iets gezegdquote:Op vrijdag 27 mei 2016 11:03 schreef Scrummie het volgende:
Maar jongens, deze harde werker ziet dus niets, kan iemand vertellen of de KNVB zichzelf voor lul zet of valt het mee?
KNVB moet nog met betoog komen.quote:Op vrijdag 27 mei 2016 11:03 schreef Scrummie het volgende:
Maar jongens, deze harde werker ziet dus niets, kan iemand vertellen of de KNVB zichzelf voor lul zet of valt het mee?
Nee inderdaad, dat verbaasd mij ook enorm. Enige scherpte hierop mag je toch wel verwachten.quote:
Het is vooral de advocaat van Twente die zichzelf voor lul zet.quote:Op vrijdag 27 mei 2016 11:03 schreef Scrummie het volgende:
De KNVB kon net niet uitleggen hoe het werkt met een nieuwe licentie, dus legt Onno het even uit.quote:Op vrijdag 27 mei 2016 11:03 schreef Scrummie het volgende:
de knvb is nog niet aan het woordquote:Op vrijdag 27 mei 2016 11:03 schreef Scrummie het volgende:
Ik hoop het nietquote:Op vrijdag 27 mei 2016 11:02 schreef Idisrom het volgende:
FC Twente wint dit Kort Geding, is mijn gevoel nu.
KNVB is nog steeds niet aan het woord geweestquote:Op vrijdag 27 mei 2016 11:03 schreef Scrummie het volgende:
verbaast.quote:Op vrijdag 27 mei 2016 11:03 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Nee inderdaad, dat verbaasd mij ook enorm. Enige scherpte hierop mag je toch wel verwachten.
HIER GAAT IETS MIS.quote:Op vrijdag 27 mei 2016 11:04 schreef cofox het volgende:
[..]
KNVB is nog steeds aan het wordt geweest
watte?quote:Op vrijdag 27 mei 2016 11:04 schreef cofox het volgende:
[..]
KNVB is nog steeds niet aan het wordt geweest
Denk dat KNVB het wel kan uitleggen, maar dat deze uitleg hun verhaal niet geloofwaardiger maakt. Vandaar de vaagheid.quote:Op vrijdag 27 mei 2016 11:04 schreef Niek92 het volgende:
[..]
De KNVB kon net niet uitleggen hoe het werkt met een nieuwe licentie, dus legt Onno het even uit.
Nee, de tegenpartij die even gaat vertellen hoe je warrige besluit werkt. Dat zorgt ervoor dat je sterker staat....quote:Op vrijdag 27 mei 2016 11:05 schreef maan_man het volgende:
[..]
Denk dat KNVB het wel kan uitleggen, maar dat deze uitleg hun verhaal niet geloofwaardiger maakt. Vandaar de vaagheid.
De KNVB en de licentiecommissie hebben tussentijdse informatie over Tadic en dergelijke op hun beloop gelaten.quote:
Het verbaasd mij dat hij nog niet is begonnen over het feit dat het intrekken van de licentie van Twente zal leiden tot zware economische schade voor de EUquote:Op vrijdag 27 mei 2016 11:04 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, het wordt toch een lang geding met deze advocaat.
verbaast.quote:Op vrijdag 27 mei 2016 11:07 schreef cofox het volgende:
[..]
Het verbaasd mij dat hij nog niet is begonnen over het feit dat het intrekken van de licentie van Twente zal leiden tot zware economische schade voor de EU
Wat is daar goed aan? Twente had niet moeten liegen en zich gewoon aan de regels moeten houden.quote:Op vrijdag 27 mei 2016 11:08 schreef Moody het volgende:
Zeer goed punt: Je kan Twente niet aanrekenen dat de boete van 45k te laag is. Dit is een reglement van de LC die ze zelf gemaakt hebben.
Zo kun je alles uitleggen. Gewoon je bek houden en accepteren is er net zo'n uitleg.quote:Op vrijdag 27 mei 2016 11:10 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wat is daar goed aan? Twente had niet moeten liegen en zich gewoon aan de regels moeten houden.
Ze mogen blij zijn dat ze überhaupt nog een licentie kregen om te starten in de gouden gids divisiequote:Op vrijdag 27 mei 2016 11:08 schreef Moody het volgende:
Zeer goed punt: Je kan Twente niet aanrekenen dat de boete van 45k te laag is. Dit is een reglement van de LC die ze zelf gemaakt hebben.
Ga nooit in de rechtspraak werken, je hebt een partij nog niet eens gehoord.quote:Op vrijdag 27 mei 2016 11:02 schreef Idisrom het volgende:
FC Twente wint dit Kort Geding, is mijn gevoel nu.
Dat ontkent toch niemand? Het gaat hier om de specifieke zaak waarvan nu een kort geding dient.quote:Op vrijdag 27 mei 2016 11:10 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wat is daar goed aan? Twente had niet moeten liegen en zich gewoon aan de regels moeten houden.
Not this shit again.quote:Op vrijdag 27 mei 2016 11:11 schreef cofox het volgende:
[..]
Ze mogen blij zijn dat ze überhaupt nog licentie kregen om te starten in de gouden gids divisie
Ja dat mag je vinden.quote:Op vrijdag 27 mei 2016 11:12 schreef Ajacied422 het volgende:
Mag ik het raar vinden dat er zo wordt gehamerd op dat faillissement? Mag ik het raar vinden dat een club de gevolgen van degradatie schijnbaar niet kan dragen?
Het enige behoorlijke is dat er maar twee strafmaten zijn.quote:Op vrijdag 27 mei 2016 11:11 schreef Tomatenboer het volgende:
Ik vind het toch een heel behoorlijk betoog (inhoudelijk) van FC Twente.
Het ene antwoord van de KNVB wat ik heb gehoord was weinig hoopgevend tot nu toe.
De KNVB is nog niet eens aan het woord geweestquote:Op vrijdag 27 mei 2016 11:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
Goed.
De KNVB slaat een modderfiguur
En belangrijke steunpilaar in het recht. Dat wel.quote:Op vrijdag 27 mei 2016 11:13 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Het enige behoorlijke is dat er maar twee strafmaten zijn.
De rest van het 'betoog' was gehamer op redelijkheid en billijkheid.
Reken maar niet dat ze de enige club zijn die dat hebben. Denk dat de topclubs hetzelfde hebben, de kans op degradatie is gewoon te klein voor zulke clubs.quote:Op vrijdag 27 mei 2016 11:12 schreef Ajacied422 het volgende:
Mag ik het raar vinden dat er zo wordt gehamerd op dat faillissement? Mag ik het raar vinden dat een club de gevolgen van degradatie schijnbaar niet kan dragen?
De basis van het kort geding is dat deze straf niet opgelegd mag worden.quote:Op vrijdag 27 mei 2016 11:12 schreef Ajacied422 het volgende:
Het is niet alsof Twente nu plotseling in een fantastische financiële positie zit na dit seizoen. Geen reserves, vooral schulden.quote:Op vrijdag 27 mei 2016 11:12 schreef Ajacied422 het volgende:
Klopt, maar met alleen dat ga je het niet redden.quote:Op vrijdag 27 mei 2016 11:14 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
En belangrijke steunpilaar in het recht. Dat wel.
Ja, dun argument.quote:Op vrijdag 27 mei 2016 11:15 schreef Caland het volgende:
Twente: disproportionele sanctie. LC heeft verwachtingen gewekt bij bedrijven, gemeente en crediteuren in Twente. Alles staat op het spel
Whut. Verwachtingen gewekt?
Euh, dat is helemaal niet vreemd of verkeerdquote:Op vrijdag 27 mei 2016 11:16 schreef Idisrom het volgende:
Pas op het Kort Geding met extra papieren komen (zoals de advocaat van de KNVB nu doet), maakt de zaak heel zwak.
Dat deed FC Twente net zo goed hé.quote:Op vrijdag 27 mei 2016 11:16 schreef Idisrom het volgende:
Pas op het Kort Geding met extra papieren komen (zoals de advocaat van de KNVB nu doet), maakt de zaak heel zwak.
Spanning opbouwen.quote:Op vrijdag 27 mei 2016 11:17 schreef Gtaboy107 het volgende:
Je gaat toch niet midden in een zin even een slokje van je water halen? Heeft die advocaat dummie 101 gelezen?
Juist wel. Aandacht vestigen op de tweede helft van je zin.quote:Op vrijdag 27 mei 2016 11:17 schreef Gtaboy107 het volgende:
Je gaat toch niet midden in een zin even een slokje van je water halen? Heeft die advocaat dummie 101 gelezen?
Neger watquote:Op vrijdag 27 mei 2016 11:16 schreef Idisrom het volgende:
Dat was wel een erg matige poging want die zin was niet echt relluvant.quote:Op vrijdag 27 mei 2016 11:18 schreef Tchock het volgende:
[..]
Juist wel. Aandacht vestigen op de tweede helft van je zin.
Toen ik dat deed in een Kort Geding, werd dat afgestraft, omdat ik het eerder had moeten doen.quote:Op vrijdag 27 mei 2016 11:17 schreef NewHorizon het volgende:
[..]
Euh, dat is helemaal niet vreemd of verkeerd
Ja maar jij bent dan ook een beetje domquote:Op vrijdag 27 mei 2016 11:18 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Toen ik dat deed in een Kort Geding, werd dat afgestraft, omdat ik het eerder had moeten doen.
Nee joh.quote:Op vrijdag 27 mei 2016 11:20 schreef Niek92 het volgende:
Komt de KNVB nu ineens met een datum aanzetten voor de zitting van de beroepscommissie? Wat? Hadden ze dat niet wat eerder kunnen melden?
Je moet ook niet dan pas met je hele dossier aan komen zetten, maar zaken als uiteenzetting van je pleidooi etc kun je gewoon op de zitting zelf uitdelen.quote:Op vrijdag 27 mei 2016 11:18 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Toen ik dat deed in een Kort Geding, werd dat afgestraft, omdat ik het eerder had moeten doen.
twitter:FardauW twitterde op vrijdag 27-05-2016 om 11:21:08Advocaat KNVB vindt dat er geen spoedeisend belang heeft... Eh... Niet? Seizoen komt eraan reageer retweet
Eigenlijk moet het eerder, anders kan het afgewezen worden. Maar je kunt ook toestemming krijgen, zeker als het geen grote stukken zijn zodat de wederpartij het nog gewoon kan lezen.quote:Op vrijdag 27 mei 2016 11:18 schreef Idisrom het volgende:
[..]
De LC stuurt daar ook op aan. Daar hebben ze de beroepscommissie voor.quote:Op vrijdag 27 mei 2016 11:21 schreef Jorwol het volgende:
Ik zou het wel weten als ik die rechter was ; niet-ontvankelijk, hoppa klaar.
quote:Op vrijdag 27 mei 2016 11:22 schreef Shadowkid053 het volgende:
twitter:FardauW twitterde op vrijdag 27-05-2016 om 11:21:08Advocaat KNVB vindt dat er geen spoedeisend belang heeft... Eh... Niet? Seizoen komt eraan reageer retweet
En daarom ben jij geen rechter.quote:Op vrijdag 27 mei 2016 11:21 schreef Jorwol het volgende:
Ik zou het wel weten als ik die rechter was ; niet-ontvankelijk, hoppa klaar.
Ze delen toch alleen een pleitnota uit?quote:Op vrijdag 27 mei 2016 11:22 schreef Tchock het volgende:
[..]
Eigenlijk moet het eerder, anders kan het afgewezen worden. Maar je kunt ook toestemming krijgen, zeker als het geen grote stukken zijn zodat de wederpartij het nog gewoon kan lezen.
Als je met 10.000 pagina's aankomt wordt het niet toegelaten (heb ik wel eens meegemaakt dat een advocaat dat deed)
Ja, dat vond ik toen ook. Alleen mijn ingebrachte stukken deed de andere partij wel de normale rechtszaak intrekken.quote:Op vrijdag 27 mei 2016 11:20 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja maar jij bent dan ook een beetje dom
quote:Op vrijdag 27 mei 2016 11:23 schreef DaggerOne het volgende:
Licentiecommissie heeft verwachtingen gewerkt bij derden, steekholders en gemeente. Twente lijdt ernstige financiele gevolgen en advocaat vraagt aandacht voor gevolgen
Aldus de Stentor.
'Steekholders'![]()
![]()
Oeiii stagairquote:Op vrijdag 27 mei 2016 11:23 schreef DaggerOne het volgende:
Licentiecommissie heeft verwachtingen gewerkt bij derden, steekholders en gemeente. Twente lijdt ernstige financiele gevolgen en advocaat vraagt aandacht voor gevolgen
Aldus de Stentor.
'Steekholders'![]()
![]()
Aldus de Stentor.
'Steekholders'![]()
![]()
KNVBGODquote:Op vrijdag 27 mei 2016 11:22 schreef Shadowkid053 het volgende:
Mee eens. Ze spelen daarmee in op het sentiment.quote:Op vrijdag 27 mei 2016 11:22 schreef Tomatenboer het volgende:
Daar heeft de KNVB absoluut een punt. FC Twente roept wel erg makkelijk "we gaan failliet!!"
Sportjournalistenquote:Op vrijdag 27 mei 2016 11:23 schreef DaggerOne het volgende:
Aldus de Stentor.
'Steekholders'![]()
![]()
Jammer voor De Graafschap, maar dit hebben hier weinig mee te maken.quote:Op vrijdag 27 mei 2016 11:24 schreef DaggerOne het volgende:
Advocaat KNVB: ,,De onzekerheid waarin Twente zit is niet te wijten aan de licentiecommissie, maar aan het wanbeleid.''
En De Graafschap dan?
Aldus de Stentor.
'Steekholders'![]()
![]()
Jawel, zij zijn de dupe van het wanbeleid van Twente.quote:Op vrijdag 27 mei 2016 11:25 schreef Tchock het volgende:
[..]
Jammer voor De Graafschap, maar dit hebben hier weinig mee te maken.
De advocaat van Twente zei net de bodemprocedure af te willen wachten tot uitvoering van het besluit van de LC. Dat slaat echt nergens op, dan zit je volgend jaar zomer.quote:Op vrijdag 27 mei 2016 11:25 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Daar heeft de KNVB weer een punt; waarom de beroepscommissie niet een positief uitspraak laten doen ipv een slepende bodemprocedure.
Nobody cares about De Graafschap.quote:Op vrijdag 27 mei 2016 11:24 schreef DaggerOne het volgende:
Advocaat KNVB: ,,De onzekerheid waarin Twente zit is niet te wijten aan de licentiecommissie, maar aan het wanbeleid.''
En De Graafschap dan?
Je bedoelt een groep zigeuners?quote:Op vrijdag 27 mei 2016 11:25 schreef Caland het volgende:
[..]
Nobody cares about De Graafschap.
En nu je muil houden anders stuur ik Randy Wolters op je af.
én het slechte systeem van de KNVB.quote:Op vrijdag 27 mei 2016 11:25 schreef DaggerOne het volgende:
[..]
Jawel, zij zijn de dupe van het wanbeleid van Twente.
Klopt, totaal onzinnig.quote:Op vrijdag 27 mei 2016 11:25 schreef Tchock het volgende:
[..]
De advocaat van Twente zei net de bodemprocedure af te willen wachten tot uitvoering van het besluit van de LC. Dat slaat echt nergens op, dan zit je volgend jaar zomer.
Dat klopt, maar dat is in deze zaak echt irrelevant. De andere Eredivisieclubs hebben er ook last van dat er nog geen speelschema is. Jammer, maar helaas. Dat is geen juridisch belang dat nu speelt.quote:Op vrijdag 27 mei 2016 11:25 schreef DaggerOne het volgende:
[..]
Jawel, zij zijn de dupe van het wanbeleid van Twente.
Doorgaans wordt na twee weken een schema gepubliceerd. Maar de KNVB is nu bezig in twee gevallen: Twente blijft // De Graafschap blijft.quote:Op vrijdag 27 mei 2016 11:26 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat klopt, maar dat is in deze zaak echt irrelevant. De andere Eredivisieclubs hebben er ook last van dat er nog geen speelschema is. Jammer, maar helaas. Dat is geen juridisch belang dat nu speelt.
Er komt sowieso geen uitsluitsel vandaag, maar over max twee weken. En ja, het kan ook nog worden aangehouden (maar daar lijkt het niet op).quote:Op vrijdag 27 mei 2016 11:27 schreef vincenzo78 het volgende:
Komt er vandaag wel uitsluitsel of kan de zaak ook nog worden aangehouden?
Je zou zomaar iemand uit Twente kunnen zijn met dat soort belachelijke argumenten.quote:Op vrijdag 27 mei 2016 11:27 schreef Scrummie het volgende:
KNVB heeft samen met de licentiecommissie de Eredivisie vermoord. BLOED AAN HUN HANDEN. Vieze Oostveen. Met z'n krokettenhoofd.
Nobody cares about Randy Wolters.quote:Op vrijdag 27 mei 2016 11:25 schreef Caland het volgende:
[..]
Nobody cares about De Graafschap.
En nu je muil houden anders stuur ik Randy Wolters op je af.
Man man manquote:Op vrijdag 27 mei 2016 11:27 schreef Scrummie het volgende:
KNVB heeft samen met de licentiecommissie de Eredivisie vermoord. BLOED AAN HUN HANDEN. Vieze Oostveen. Met z'n krokettenhoofd.
quote:Op vrijdag 27 mei 2016 11:28 schreef Caland het volgende:
[..]
Je zou zomaar iemand uit Twente kunnen zijn met dat soort belachelijke argumenten.
Oh wacht...
Absoluut.quote:Op vrijdag 27 mei 2016 11:29 schreef Scrummie het volgende:
[..]. Ga je me nou uitmaken voor Twente supporter?
quote:Op vrijdag 27 mei 2016 11:29 schreef Tomatenboer het volgende:
Niet zo tactisch van de advocaat van de KNVB om de rechter even te vertellen wat de rechter wel of niet kan doen.
Is een onderbouwing van Twente's ontvankelijkheidquote:Op vrijdag 27 mei 2016 11:29 schreef Tomatenboer het volgende:
Niet zo tactisch van de advocaat van de KNVB om de rechter even te vertellen wat de rechter wel of niet kan doen.
Z'n woordgebruik is sowieso vrij arrogant. 'De krochten van Twente' kwam net ook voorbij.quote:Op vrijdag 27 mei 2016 11:30 schreef Idisrom het volgende:
De advocaat van de KNVB gaat ook even zeggen dat de voorzieningenrechter niet bevoegd is om uitspraken over licenties te mogen. Dat komt nogal arrogant over.
Gisteren is het besluit bekrachtigd?quote:Op vrijdag 27 mei 2016 11:31 schreef Tomatenboer het volgende:
Wel waar dat dit nog geen definitieve beslissing is inderdaad.
Je verbiedt hiermee 99% van de FOK!kers iets te zeggen over deze zaakquote:Op vrijdag 27 mei 2016 11:30 schreef Tchock het volgende:
[..]
Zullen we afspreken dat je alleen iets mag zeggen over deze zaak als je een post in foutloos Nederlands kunt typen?
Ja, maar het is nog niet definitief. Eerst moet er twee weken gewacht worden om tijd te geven te reageren op het advies van de CSR. (formeel geneuzel natuurlijk).quote:Op vrijdag 27 mei 2016 11:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Gisteren is het besluit bekrachtigd?
Knap dat je dat nu al weet.quote:
Dat is toevallig gisteren al naast zich neergelegd.quote:Op vrijdag 27 mei 2016 11:32 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ja, maar het is nog niet definitief. Eerst moet er twee weken gewacht worden om tijd te geven te reageren op het advies van de CSR. (formeel geneuzel natuurlijk).
Onno zit in de zaal. Nee dus.quote:Op vrijdag 27 mei 2016 11:32 schreef Zipportal het volgende:
AZ financieel kerngezond, PEC en ADO uit categorie 1
http://www.ad.nl/ad/nl/56(...)it-categorie-1.dhtml
FC Twente are you watching?
Te laat. Is al gezegd.quote:Op vrijdag 27 mei 2016 11:32 schreef Pino112 het volgende:
Die advocaat lijkt een beetje op Robert Kranenborg
PECquote:Op vrijdag 27 mei 2016 11:32 schreef Zipportal het volgende:
AZ financieel kerngezond, PEC en ADO uit categorie 1
http://www.ad.nl/ad/nl/56(...)it-categorie-1.dhtml
FC Twente are you watching?
Nee die gozer van Twente was lekker beknoptquote:Op vrijdag 27 mei 2016 11:32 schreef Shadowkid053 het volgende:
Deze meneer maakt zn punt duidelijk. Om het vervolgens nog 4x te doen.
Sorry, voor de mentaal beperkten onder ons zal ik dit even verduidelijken.quote:Op vrijdag 27 mei 2016 11:32 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Knap dat je dat nu al weet.
Beter wordt je geen rechter.
Bedankt Hans.quote:Op vrijdag 27 mei 2016 11:32 schreef Pino112 het volgende:
Die advocaat lijkt een beetje op Robert Kranenborg
Goed lezen.quote:Op vrijdag 27 mei 2016 11:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat is toevallig gisteren al naast zich neergelegd.
Definieer 'winnen'.quote:Op vrijdag 27 mei 2016 11:33 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Sorry, voor de mentaal beperkten onder ons zal ik dit even verduidelijken.
Als ze op deze manier blijven pleiten, gaat de KNVB dit niet winnen
Tweede termijnquote:Op vrijdag 27 mei 2016 11:35 schreef Tomatenboer het volgende:
Redelijk technisch betoog van de KNVB en geen weerlegging van de aangedragen punten door FC Twente, gemiste kans wat mij betreft.
Precies. Ze adresseren randzaken, maar de kern van de punten die Twente aanhaalde wordt niet weerlegt.quote:Op vrijdag 27 mei 2016 11:35 schreef Tomatenboer het volgende:
Redelijk technisch betoog van de KNVB en geen weerlegging van de aangedragen punten door FC Twente, gemiste kans wat mij betreft.
Hoezo? Dat vindt straks pas plaats in het 2e termijn.quote:Op vrijdag 27 mei 2016 11:35 schreef Tomatenboer het volgende:
Het zijn geen randzaken, ze voeren tot nu toe alleen maar formele argumenten.quote:Op vrijdag 27 mei 2016 11:37 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Precies. Ze adresseren randzaken, maar de kern van de punten die Twente aanhaalde wordt niet weerlegt.
Slim gespeeld ook van die natte tosti van net. Lekker veel randzaken aanhalen en ze van koers halen. Ik ben benieuwd of de kernzaken nog besproken worden
Een toefje slagroom op zijn kak-bolletje zou 'm goed doen.quote:Op vrijdag 27 mei 2016 11:39 schreef NewHorizon het volgende:
Zit die advocaat niet in dat kookprogramma?
Twente ookquote:Op vrijdag 27 mei 2016 11:40 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Want KNVB maakt de laatste jaren overal een teringzooi van
Hij lijkt wel wat op zijn moeder.quote:Op vrijdag 27 mei 2016 11:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
Die advocaat lijkt trouwens een beetje op die dwdd kok
Zeker weten? Je gaat pas uit cat. 1 als je twee opeenvolgende meetmomenten in cat. 2 wordt ingedeeld. Dus in september zijn ze sowieso nog 1.quote:Op vrijdag 27 mei 2016 11:44 schreef Caland het volgende:
Twente vandaag voor 8e keer op rij ingedeeld in categorie 1 KNVB. In september volgende meetmoment. 9 keer cat. 1 betekent ook het einde
Dat is nog het mooie, als Twente dit al wint zegt de KNVB in september alsnog doeidoei
Neequote:Op vrijdag 27 mei 2016 11:45 schreef Bugno het volgende:
Zie ik daar nou Joop Braakhekke als advocaat?
Tja, RTV Twente Oost is nog steeds niet professioneel.quote:Op vrijdag 27 mei 2016 11:48 schreef Niek92 het volgende:
Wtf, camera bij RTV Oost schakelt over en ineens worden we een stuk terug geworpen. Komt die vastloper van die advocaat nog een keer voorbij
http://nos.nl/livestream/2107353-kort-geding-fc-twente.htmlquote:Op vrijdag 27 mei 2016 11:48 schreef Tomatenboer het volgende:
RTV Oost zend opeens alleen nog geluid uit.
Hee is dat niet Gordon Ramsey?quote:Op vrijdag 27 mei 2016 11:48 schreef Moody het volgende:
Advocaat lijkt ook wel een beetje boel op een andere kok; Herman Kok, directeur van InPerson.
[ afbeelding ]
Niermann.quote:Op vrijdag 27 mei 2016 11:50 schreef groenen het volgende:
Hahah, licentiecommissie staat weer voor aap. Hebben ze de stagiair een mailtje laten sturen?
Oei oei oeiquote:Op vrijdag 27 mei 2016 11:50 schreef Plasterk het volgende:
11:49
Rechter: ,,Hoe moet Twente u nog snappen?''
11:49
Rechter kritisch naar advocaat KNVB
11:48
Rechter: Hoe verhoudt zich uw bevindingen met de mail van 13 april? ,,We willen niet meer verrast worden. Onwetenheid is geen excuus meer. Einde van mail zien we staan, per 1 mei willen we weten dat er echt niets meer is. Als er dan nog wat blijkt, dan valt de hakbijl.''
Niemand snapt de KNVB meer.quote:Op vrijdag 27 mei 2016 11:54 schreef Shadowkid053 het volgende:
De KNVB snapt het niet meer, Twente snapt het niet meer en de rechter al helemaal niet meer.
Er werd hem tevens wat ingefluisterdquote:Op vrijdag 27 mei 2016 11:56 schreef groenen het volgende:
[..]
Was gefluister tussen de Twente advocaten.
Wordquote:Op vrijdag 27 mei 2016 11:32 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Knap dat je dat nu al weet.
Beter wordt je geen rechter.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |