mijn idee is interne fraudequote:Op vrijdag 27 mei 2016 18:02 schreef ToT het volgende:
WGR / Mediamarkt stuurt verkeerd artikel - retour niet geaccepteerdHet zal je maar gebeuren zeg!
quote:Op vrijdag 27 mei 2016 17:58 schreef ToT het volgende:
[..]HOLYSHITHOLYSHITHOLYSHITHOLYSHITHOLYSHIIIIT!!!!!!
![]()
![]()
En dat doen ze dus niet. Hoe zwaar genaaid ben je dan?quote:Op vrijdag 27 mei 2016 18:06 schreef Karzai het volgende:
[..]
ja hoe bewijs je dat, ze moeten je op je woord geloven
nou dat artikel dattie wel gekregen heeft is ook geregistreerd neem ik aan dus het is wel aan te tonenquote:Op vrijdag 27 mei 2016 18:06 schreef ToT het volgende:
[..]
En dat doen ze dus niet. Hoe zwaar genaaid ben je dan?
Zo dan...quote:Op vrijdag 27 mei 2016 18:02 schreef ToT het volgende:
WGR / Mediamarkt stuurt verkeerd artikel - retour niet geaccepteerdHet zal je maar gebeuren zeg!
Hoe de vucq kan je trouwens een telefoon verwisselen met een koolmonoxidemelder? Compleet ander apparaat, zal vast niet bij elkaar in het schap staanquote:Op vrijdag 27 mei 2016 18:09 schreef Karzai het volgende:
[..]
nou dat artikel dattie wel gekregen heeft is ook geregistreerd neem ik aan dus het is wel aan te tonen
geld is binnen zoek het maar uitquote:Op vrijdag 27 mei 2016 18:15 schreef knokkels het volgende:
[..]
Zo dan...
Aftersales van MediaMarkt is dan ook kut, maar dat is een detail
mensenwerk fouten worden gemaaktquote:Op vrijdag 27 mei 2016 18:16 schreef knokkels het volgende:
[..]
Hoe de vucq kan je trouwens een telefoon verwisselen met een koolmonoxidemelder? Compleet ander apparaat, zal vast niet bij elkaar in het schap staan
Inderdaad.. Toen ik voor Epson werkte, hadden we wel eens retourklanten. MediaMarkt heeft daarvoor hun eigen procedure, maar die stuurden rustig hun eigen klanten naar de Epson helpdesk, die die procedure niet eens MOCHT opstarten. Ik heb daar bij MediaMarkt geen vrienden gemaakt. Nou ja bij de aftersales danquote:
quote:Op vrijdag 27 mei 2016 18:24 schreef MadMaster het volgende:
Ik werd gisteren nog door Dynalogic gebeld. Ze wilden een afspraak maken om mijn gerepareerde telefoon terug te bezorgen.
Die heb ik 2 weken geleden dus al ontvangen...
reservetelefoonquote:Op vrijdag 27 mei 2016 18:24 schreef MadMaster het volgende:
Ik werd gisteren nog door Dynalogic gebeld. Ze wilden een afspraak maken om mijn gerepareerde telefoon terug te bezorgen.
Die heb ik 2 weken geleden dus al ontvangen...
Ey! Lukkiequote:
Voutquote:
Knokkels.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |