Al die tegels in een kruiwagen en rossen, toch?quote:Op vrijdag 27 mei 2016 10:12 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
da's het lastige, die hulp hadden we de eerste week nodig en toen liet iemand het afweten en zat er ook nog vanalles tegen waardoor we nu halfdood zijn omdat we veel te veel moesten doen. Iedereen kan nu weer verder qua werkzaamheden ( aannemer en zijn mensen en straks onze schilder en behanger). Even een uurtje sjouwen hier en daar, dat hadden we nodig (gelukkig sprong de nieuwe buurman ongevraagd 2 keer bij). Maar dan heb je dus dat de wandtegels opeens maar tot op de stoep worden geleverd en je dus ongepland opeens 30 m2 aan tegels door de tuin je huis in moet zien te sjouwen omdat je ze niet onbeheerd op straat wilt laten staan. Dat soort dingen nekt je en daar valt geen hulp voor in te plannen.
Met het schoonmaakwerk straks staat mijn schoonmoeder weer klaar en voor het fysieke verhuizen hebben we echte verhuizers.
Hier nog een. Alles aan de kant moeten schuiven om aan de slag te kunnen en eenmaal af is het binnen een jaar weer een mokka kleur van het roken. Volgende keer meteen in de juiste rookkleur behangen.quote:Op vrijdag 27 mei 2016 10:11 schreef knokkels het volgende:
[..]
Sommige mensen vinden dat ook ******** werk![]()
Ik geef die groep gelijk
nou, we hadden een steekwagentje en een plat karretje, maar dat werkte niet zo goed. Oh en Symph kan niet goed door zijn knieen, dat bemoeilijkt het nog wat. Maar as we speak heeft de tegelzetter de muren af en is aan de vloer begonnen. Foto's volgen nog.quote:Op vrijdag 27 mei 2016 10:15 schreef knokkels het volgende:
[..]
Al die tegels in een kruiwagen en rossen, toch?![]()
Hoi, ik ben knokkels. Ik kan vet goed achteraf dingen inschatten
Hindsight = insightquote:Op vrijdag 27 mei 2016 10:15 schreef knokkels het volgende:
[..]
Al die tegels in een kruiwagen en rossen, toch?![]()
Hoi, ik ben knokkels. Ik kan vet goed achteraf dingen inschatten
Die mokkakleur he... die is leeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee-lijckquote:Op vrijdag 27 mei 2016 10:17 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Hier nog een. Alles aan de kant moeten schuiven om aan de slag te kunnen en eenmaal af is het binnen een jaar weer een mokka kleur van het roken. Volgende keer meteen in de juiste rookkleur behangen.
Ah! #Teamnietafstekersquote:Op vrijdag 27 mei 2016 10:27 schreef Doedezemaar het volgende:
Behang afsteken doe ik noooooit meer, dat was echt eenmalig. Ons volgende huis ooit wordt gewoon nieuwbouw
quote:
het waren maar 5 lagen...quote:Op vrijdag 27 mei 2016 10:27 schreef Doedezemaar het volgende:
Behang afsteken doe ik noooooit meer, dat was echt eenmalig. Ons volgende huis ooit wordt gewoon nieuwbouw
quote:Op vrijdag 27 mei 2016 10:50 schreef Symphonic het volgende:
[..]
het waren maar 5 lagen...
Dat werd gelukkig gecompenseerd door de volledig verlijmde vloerbedekking
quote:Op vrijdag 27 mei 2016 10:50 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Iemand is wijzer geworden in de ICT-gerelateerde zaken door oôs Vosje. Goed bezigquote:
Wat schuift dat nouquote:
Wel veilig gedaan hoop ik.quote:
printer deed het niet.de easy cashingquote:Op vrijdag 27 mei 2016 11:08 schreef knokkels het volgende:
[..]
Iemand is wijzer geworden in de ICT-gerelateerde zaken door oôs Vosje. Goed bezig
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
quote:Op vrijdag 27 mei 2016 11:19 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op zondag 7 oktober 2018 02:15 schreef MTheBassman het volgende:[/b]
Jij hebt wat rare shit in je lijst staan Knokkels :P
KAAALlquote:Op vrijdag 27 mei 2016 11:24 schreef knokkels het volgende:
Groetjes, ik ga me laten knippen en dan nog even een flink rondje fietsen
Emmers water overheen mieteren, 24 uur in laten trekken. Lostrekken.quote:Op vrijdag 27 mei 2016 10:50 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Later, knok.quote:Op vrijdag 27 mei 2016 11:24 schreef knokkels het volgende:
Herkennen we je nog na je knipbeurt of..............quote:Op vrijdag 27 mei 2016 11:24 schreef knokkels het volgende:
quote:Op vrijdag 27 mei 2016 11:32 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Herkennen we je nog na je knipbeurt of..............
Klantenkring opbouwen om aan je koffie quotum te komen.quote:Op vrijdag 27 mei 2016 11:33 schreef tailfox het volgende:
mhh ik heb zin in koffie gelukkig dalijk naar een klant
mijn verdienste zijn dan ook, koffie +2,5 per kwartier+blije oudjesquote:Op vrijdag 27 mei 2016 11:34 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Klantenkring opbouwen om aan je koffie quotum te komen.
Dat ze blij zijn is allang mooi.quote:Op vrijdag 27 mei 2016 11:35 schreef tailfox het volgende:
[..]
mijn verdienste zijn dan ook, koffie +2,5 per kwartier+blije oudjes
die 24 uur hadden we niet, gelukkig wel een sterke buurman. En gezien het idiote gedrag qua vastlijmen, vastschroeven en vastspijkeren van de vorige eigenaar was het met 24 uur losweken ook niet gelukt. De lambrisering bijvoorbeeld zat echt bomproef vast, met blote draden van het electra die er uit staken. Echt, wat een knutselaar woonde er voor onsquote:Op vrijdag 27 mei 2016 11:29 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Emmers water overheen mieteren, 24 uur in laten trekken. Lostrekken.
Ik las dat je doodop bent... kun je het weekend een beetje rustig aan doen ?quote:Op vrijdag 27 mei 2016 11:59 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
die 24 uur hadden we niet, gelukkig wel een sterke buurman. En gezien het idiote gedrag qua vastlijmen, vastschroeven en vastspijkeren van de vorige eigenaar was het met 24 uur losweken ook niet gelukt. De lambrisering bijvoorbeeld zat echt bomproef vast, met blote draden van het electra die er uit staken. Echt, wat een knutselaar woonde er voor ons
ik ga er gewon bovenop liggenquote:Op vrijdag 27 mei 2016 12:04 schreef just me het volgende:
[..]
Ik las dat je doodop bent... kun je het weekend een beetje rustig aan doen ?
veel rustiger dan vorige week in elk gevalquote:Op vrijdag 27 mei 2016 12:04 schreef just me het volgende:
[..]
Ik las dat je doodop bent... kun je het weekend een beetje rustig aan doen ?
quote:
quote:Op vrijdag 27 mei 2016 12:10 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
veel rustiger dan vorige week in elk geval
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |