Wat heeft haar huidskleur er nou weer mee te maken? Je bent zelf een enge racist.quote:Op vrijdag 27 mei 2016 13:00 schreef Atak het volgende:
Dat dit topic nog steeds gaande is.
Een Surinaamse vrouw die bij de politiek gaat heeft wel heel wat losgemaakt bij sommige.
Laat mensen gewoon in hun waarde. Met modder gooien schiet je toch niks op. Ze heeft al een bruine huidskleur.
Ze is eng dit. Ze is eng dat. Met een partij zoals de PVV is niks eng.
Heerlijk toch ? Simek hield zich helaas nog in. Een topic in VBL werd gesloten omdat ik Ronaldo een ijdele homo noemde. Ha ha ha.quote:Op vrijdag 27 mei 2016 11:50 schreef Lothiriel het volgende:
[..]
Een getrouwde man? Een man getrouw met een zwarte vrouw. Een racist gaat met een zwarte vrouw trouwen denk je? Geloof je het zelf... Ik denk dat als Sylvana meer dan 2 hersencellen had ze meteen begreep dat die gast met "zwartjes" niks racistisch bedoelt. En zelfs als vind ze het onbehoorlijk kan ze dat ook gewoon zeggen zonder dat haar sirene meteen afgaat: "weer een racistische blankmensch!!!!!!"
Ik zit te schateren. Ha ha ha haquote:Op vrijdag 27 mei 2016 12:41 schreef wolkentoetje het volgende:
[..]
Maar het kan nog gekker..![]()
![]()
[ afbeelding ]
Daarom. Hoe bruin wil je het hebben ?quote:Op vrijdag 27 mei 2016 13:00 schreef Atak het volgende:
Dat dit topic nog steeds gaande is.
Met modder gooien schiet je toch niks op. Ze heeft al een bruine huidskleur.
Ha ha ha Heerlijk.quote:Op vrijdag 27 mei 2016 13:12 schreef ems. het volgende:
[..]
Nou nou nou. De PVV is vervelend maar om die nou te vergelijken met Sylvana is wel erg grof. Laten we het netjes houden.
Is dit geen pleonasme edelachtbare ?quote:
Ik zou als ik jou was vanavond maar eens goed rondkijken in je woning want als je een diagonaal kruis in de muur ziet dan is het mis..quote:Op vrijdag 27 mei 2016 13:53 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik zit te schateren. Ha ha ha ha
Mijn god.
Je dekbed ritueel reinigen. Woehaaaaaa
Aangezien ze op Facebook wordt uitgemaakt voor 'vuile zwarte', 'aap' en 'Zwarte Piet', krijg je toch wel een beetje het idee dat huidskleur een rol speelt.quote:Op vrijdag 27 mei 2016 13:50 schreef frietenstamp het volgende:
[..]
Wat heeft haar huidskleur er nou weer mee te maken? Je bent zelf een enge racist.
Meer dan Sylvana durf ik te wedden. Kom even van je paard af, "koene ridder" en denk eens even na. Natuurlijk kun je soms dingen zeggen die bij andere "hard" aan kunnen komen. Ik ben van mening dat de intentie veel belangrijker is. Als ik elke keer op m'n achterste poten zou gaan staan als ik iets hoor in m'n omgeving wat me niet aanstaat dan zou ik het nogal druk hebben. Mensen moeten minder snel op hun teentjes getrapt zijn. Richt je op het soort ranzige racisten, die zijn er meer dan genoeg. Het lijkt mij dat Simek een beetje de verkeerde "vijand" is als het aankomt op racismebestrijding.quote:Op vrijdag 27 mei 2016 12:10 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Heb jij dan zoveel hersencelletjes? Ik zie dat niet in je reactie.
Ik zag dat gesprek op tv ... en de reactie van Sylvana was zeker niet van " weer een racistisch blankmensch" .
Dat is toch echt. jouw fantasie ..
in soortgelijke situaties heb ik ook wel eens de neiging iets te zeggen over het gebruik van het woord 'zwartjes'.
Dat is niet hetzelfde als een sirene roepen: jij bent een racist.
Dat etiketje racist is niet zo relevant.....De aardigste mensen kunnen onwetend iets onvriendelijks zeggen en beweren en het is aan de omstanders daar iets van te zeggen.
Wat is dat toch met dat slachtofferschap van " ze noemen me racist... eg n ie.... ik ben hardstikke politiekcorrect"
Kijk maar is op social media. Voor veel mensen is haar huidskleur het aanspreekpunt.quote:Op vrijdag 27 mei 2016 13:50 schreef frietenstamp het volgende:
[..]
Wat heeft haar huidskleur er nou weer mee te maken?
Zulke reacties heb ik nog nergens gezien. Hier gaat het al 10 delen over haar attitude, hypocrisie, gedrag en keuzes. En daar was jij zelf ook gewoon bij.quote:Op vrijdag 27 mei 2016 13:59 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Aangezien ze op Facebook wordt uitgemaakt voor 'vuile zwarte', 'aap' en 'Zwarte Piet', krijg je toch wel een beetje het idee dat huidskleur een rol speelt.
Of je verstaat slecht Nederlands. Ik heb dit nog nergens gezien.quote:Op vrijdag 27 mei 2016 14:11 schreef Atak het volgende:
[..]
Kijk maar is op social media. Voor veel mensen is haar huidskleur het aanspreekpunt.
"Ja ze is eng want ze heeft een bruine huidskleur en ze gaat in de politiek".
Of jij hebt ooglapjes op.quote:Op vrijdag 27 mei 2016 14:12 schreef frietenstamp het volgende:
[..]
Of je verstaat slecht Nederlands. Ik heb dit nog nergens gezien.
quote:
waar je je al niet druk om kunt maken zeg, deeltje 10quote:Op donderdag 26 mei 2016 22:12 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Sylvanna leeft onder de bevolking.
Dit is tegenwoordig al een powerwoman en een voorbeeld?quote:Op vrijdag 27 mei 2016 14:16 schreef EilandjeOnline het volgende:
[..]
[..]
waar je je al niet druk om kunt maken zeg, deeltje 10![]()
pffff
ik was allang alweer vergeten dat ze zich had aangesloten, powerwoman sylvana
Er is nota bene een uitzwaai-evenement aangemaakt op FB, en dat vindt plaats op 6 december.quote:Op vrijdag 27 mei 2016 14:11 schreef frietenstamp het volgende:
[..]
Zulke reacties heb ik nog nergens gezien. Hier gaat het al 10 delen over haar attitude, hypocrisie, gedrag en keuzes. En daar was jij zelf ook gewoon bij.
De haat jegens de blanke witte racistische samenleving is groter dan de minachting voor vrouwenquote:Op vrijdag 27 mei 2016 14:15 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Overigens wel humor dat een moslim in dit topic een vrouw zit te verdedigen. Moslims hebben niet zo'n denderende reputatie op het gebied van vrouwenrechten en zo. Maar ja, ze zit bij een moslimpartij...
Nou dat vind ik niet racistisch, heel humoristisch. Je snapt de grap toch hoop ik, gezien haar anti-ZP standpunten. De reacties daarop zijn uiteraard andere koek, dat is niet normaal als je het mij vraagtquote:Op vrijdag 27 mei 2016 14:21 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Er is nota bene een uitzwaai-evenement aangemaakt op FB, en dat vindt plaats op 6 december.
Ja, ik snap de grap. Anti-ZP en dan ook zelf zwart zijn. Die moet op 6 december met de Sint mee terug naar Spanje. Hilariteit.quote:Op vrijdag 27 mei 2016 14:22 schreef Lothiriel het volgende:
[..]
Nou dat vind ik niet racistisch, heel humoristisch. Je snapt de grap toch hoop ik, gezien haar anti-ZP standpunten. De reacties daarop zijn uiteraard andere koek, dat is niet normaal als je het mij vraagt
Niet iedereen heeft hetzelfde gevoel voor humor. Moet kunnen. Ik ben niet zo'n voorstander van fluwelen handschoentjes. Zelf loopt ze ook als een olifant door de porseleinkast m.b.t. ZP. En nee, dat betekent niet dat ik Sylvana op een olifant vind lijken of haar uiterlijke kenmerken associeer met een olifantquote:Op vrijdag 27 mei 2016 14:25 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ja, ik snap de grap. Anti-ZP en dan ook zelf zwart zijn. Die moet op 6 december met de Sint mee terug naar Spanje. Hilariteit.
Tsja, ik vind het wat kinderachtig allemaal. Maar goed, anders dan veel van mijn landgenoten, ben ik dan ook niet woedend op Sylvana.quote:Op vrijdag 27 mei 2016 14:27 schreef Lothiriel het volgende:
[..]
Niet iedereen heeft hetzelfde gevoel voor humor. Moet kunnen. Ik ben niet zo'n voorstander van fluwelen handschoentjes. Zelf loopt ze ook als een olifant door de porseleinkast m.b.t. ZP. En nee, dat betekent niet dat ik Sylvana op een olifant vind lijken of haar uiterlijke kenmerken associeer met een olifant.
Het is dan ook een cultuur-clash, geen rassending. Cultuur-clashes heb je ook binnen rassen. Amsterdamse humor versta ik wel, de rest van Nederland niet.quote:Op vrijdag 27 mei 2016 14:27 schreef Lothiriel het volgende:
[..]
Niet iedereen heeft hetzelfde gevoel voor humor. Moet kunnen. Ik ben niet zo'n voorstander van fluwelen handschoentjes. Zelf loopt ze ook als een olifant door de porseleinkast m.b.t. ZP. En nee, dat betekent niet dat ik Sylvana op een olifant vind lijken of haar uiterlijke kenmerken associeer met een olifant.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |