Kvitovaquote:Op vrijdag 27 mei 2016 13:48 schreef macca728 het volgende:
Kvitova ook bijna gebageld door Shelby Rogers
Martin, Roland Garros.. need I say more?quote:Op vrijdag 27 mei 2016 13:53 schreef HulkHeld het volgende:
Raonic had ook allang klaar kunnen zijn, stond eerste set 2x een break voor, 2 setpoints gehad en moet er nog een tiebreak van maken, 2e set simpel gewonnen en de laatste set stond hij ook een break voor maar liet zich wederom terugbreaken. Tegen Andrej Martin verdomme
quote:Op vrijdag 27 mei 2016 13:53 schreef HulkHeld het volgende:
Raonic had ook allang klaar kunnen zijn, stond eerste set 2x een break voor, 2 setpoints gehad en moet er nog een tiebreak van maken, 2e set simpel gewonnen en de laatste set stond hij ook een break voor maar liet zich wederom terugbreaken. Tegen Andrej Martin verdomme
Wat mij betreft een NID dat Ivo geen probleem oplevert...als ie niet zo'n lange 5setter had gespeeld wellicht...quote:Op vrijdag 27 mei 2016 11:18 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Tot dusver is nog helemaal niks easy gegaan voor Murray, zelfs tegen Bourgue niet
Zie Karlovic wel een setje pakken in een tiebreak. Zou me ook niets verbazen als hij Murray een paar x breakt.
Nee, is serieus. Karlovic en Isner serveren hard, maar Federer heft meer variatie en hij en Djokovic slaan vaker hun eerste sercice in als het er echt om gaat lijkt me.quote:Op vrijdag 27 mei 2016 13:11 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Ik hoop dat dit een ff-grap is.
Djokovic wil nog wel eens choken met die service. Tegen Rafa eindigde hij tweemaal een finale met een DF. Overigens heeft Fed wel echt een ondergewaardeerde service, zeer belangrijk voor zijn spel geweest.quote:Op vrijdag 27 mei 2016 14:56 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Nee, is serieus. Karlovic en Isner serveren hard, maar Federer heft meer variatie en hij en Djokovic slaan vaker hun eerste sercice in als het er echt om gaat lijkt me.
Da's toch geen choken? Choken doe je als je voor staat volgens mij.quote:Op vrijdag 27 mei 2016 14:57 schreef Gruisman het volgende:
[..]
Djokovic wil nog wel eens choken met die service. Tegen Rafa eindigde hij tweemaal een finale met een DF
Choken is toch gewoon uit nervositeit fouten maken?quote:Op vrijdag 27 mei 2016 14:57 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Da's toch geen choken? Choken doe je als je voor staat volgens mij.
Volgens mij niet. Volgens mij is het dat je het benauwd krijgt bij een voorsprong en dan eh... choket.quote:Op vrijdag 27 mei 2016 14:58 schreef Gruisman het volgende:
[..]
Choken is toch gewoon uit nervositeit fouten maken?
quote:Op vrijdag 27 mei 2016 13:43 schreef TennispeRFect het volgende:
[..]
ze zouden een criterium moeten introduceren dat je pas mag tennissen als je een bepaald % punten op de service vd tegenstander weet te maken.
Dan is het vrij ernstig gesteld, als dit serieus is.quote:Op vrijdag 27 mei 2016 14:56 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Nee, is serieus. Karlovic en Isner serveren hard, maar Federer heft meer variatie en hij en Djokovic slaan vaker hun eerste sercice in als het er echt om gaat lijkt me.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
Ga er anders even inhoudelijk op in.quote:Op vrijdag 27 mei 2016 15:13 schreef wimderon het volgende:
[..]
Dan is het vrij ernstig gesteld, als dit serieus is.
Karlovic en Isner zijn in alle andere opzichten minder dan Federer en Djokovic. Toch winnen ze meer servicegames. Omdat ze dus veel betere services hebben. Ondanks dat die van Federer goed is en die van Djokovic momenteel ook.quote:Op vrijdag 27 mei 2016 14:56 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |