Heeft hij jou ook geneukt dan?quote:Op donderdag 26 mei 2016 20:51 schreef Chai het volgende:
[..]
Boedieboe is toch recordhouder als het gaat om foksters neuken?
quote:
quote:Op vrijdag 27 mei 2016 06:55 schreef FANN het volgende:
[..]
is een grapje hoop ik? ik weet trouwens niet eens wie het is hoor![]()
Ik moest hier enorm om lachen om de één of andere reden.quote:Op donderdag 26 mei 2016 19:51 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Kwam door mensen als OngeschiktX die elk jaar opnieuw om advies kwamen vragen en het nooit opvolgden, dat wekte bij mij de drang op om hun daar steeds mee te blijven confronteren. Heb op een gegeven moment hem zelfs aangemeld bij een sportclub omdat ie het zelf niet zocht te doen. Inmiddels heb ik een vriendin die net zo angstig is als hij dus dat is wel vrij vervelend dat ik er mee geconfronteerd word dat mensen zoals hij echt bestaan.
Hoi.quote:Op vrijdag 27 mei 2016 08:52 schreef FANN het volgende:
[..]
Het zou zomaar kunnen dat hier kinderen van de ''eerste'' Fokkers ronddolen toch?
Zijn weinig mensen meer over die willen rellen op vrijdag blijkbaarquote:Op vrijdag 27 mei 2016 11:08 schreef Gary_Oak het volgende:
Waarom wordt R&P nu trouwens niet gespamd met onzin?
Deezertje is stil na zijn date van eergisteren.quote:Op vrijdag 27 mei 2016 11:08 schreef Gary_Oak het volgende:
De FA's hebben de controle en ik heb al heel wat verwijderd zien worden.quote:Op vrijdag 27 mei 2016 11:08 schreef Gary_Oak het volgende:
Top 3 iig, samen met Heatwave en Kasta denk ik.quote:Op donderdag 26 mei 2016 20:51 schreef Chai het volgende:
[..]
Boedieboe is toch recordhouder als het gaat om foksters neuken?
Omdat we meelezen.quote:Op vrijdag 27 mei 2016 11:08 schreef Gary_Oak het volgende:
quote:Op donderdag 26 mei 2016 19:51 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Kwam door mensen als OngeschiktX die elk jaar opnieuw om advies kwamen vragen en het nooit opvolgden, dat wekte bij mij de drang op om hun daar steeds mee te blijven confronteren. Heb op een gegeven moment hem zelfs aangemeld bij een sportclub omdat ie het zelf niet zocht te doen. Inmiddels heb ik een vriendin die net zo angstig is als hij dus dat is wel vrij vervelend dat ik er mee geconfronteerd word dat mensen zoals hij echt bestaan.
Wil je dat echt?quote:Op vrijdag 27 mei 2016 10:08 schreef Gary_Oak het volgende:
Wat is het sappige verhaal achter de rel?Ik wil wel mod worden.
Kan ik me omhoog werken en hopelijk ooit overstappen naar KLB.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |