Proestquote:Op donderdag 26 mei 2016 16:35 schreef Maanvis het volgende:
[..]
[..]
http://www.sinterklaas.fm/gedichtenmaker
Goede site, ga ik mijn schoonfamilie blij mee maken.quote:Op donderdag 26 mei 2016 16:35 schreef Maanvis het volgende:
[..]
[..]
http://www.sinterklaas.fm/gedichtenmaker
quote:Op donderdag 26 mei 2016 16:38 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Goede site, ga ik mijn schoonfamilie blij mee maken.
Lijkt me niet handig als je afscheid neemt van oom jan na een kort ziekbedquote:Op donderdag 26 mei 2016 16:38 schreef Pharkus het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 26 mei 2016 16:38 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Oom jan kon er wel wat vanquote:Op donderdag 26 mei 2016 16:39 schreef CarltonBanks het volgende:
[..]
Lijkt me niet handig als je afscheid neemt van oom jan na een kort ziekbed
Die heb jij vast zelf verzonnenquote:Op donderdag 26 mei 2016 16:40 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Oom jan kon er wel wat van
bij zijn secretaresse esmee kwam hij altijd diep in haar snee.
Helaas bleek ze besmet met Herpesquote:Op donderdag 26 mei 2016 16:40 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Oom jan kon er wel wat van
bij zijn secretaresse esmee kwam hij altijd diep in haar snee.
In september 10 jaarquote:Op donderdag 26 mei 2016 16:24 schreef CarltonBanks het volgende:
[..]
Laatste keer was kittengate volgensmij, en dat is lang geleden
Weet ik niet, zeg jij het maar.quote:Op donderdag 26 mei 2016 19:26 schreef Maanvis het volgende:
kittengate, heb ik daar niet nog een .rar van ergens..?
Onterechte klacht, ze kiezen er toch zelf voor?quote:Op donderdag 26 mei 2016 16:19 schreef CarltonBanks het volgende:
[ afbeelding ]
WTF is going on! dit kan toch niet zomaar gebeuren?
[ afbeelding ]
klacht: We missen Re, CC en Moblo nu al
Heb je echt aan jezelf te danken, vriend. Ik weet niet wat het met jou was toen, maar jij wekte bij zowat iedereen een soort grenzeloze irritatie op.quote:
Kwam door mensen als OngeschiktX die elk jaar opnieuw om advies kwamen vragen en het nooit opvolgden, dat wekte bij mij de drang op om hun daar steeds mee te blijven confronteren. Heb op een gegeven moment hem zelfs aangemeld bij een sportclub omdat ie het zelf niet zocht te doenquote:Op donderdag 26 mei 2016 19:49 schreef Hallmark het volgende:
[..]
Heb je echt aan jezelf te danken, vriend. Ik weet niet wat het met jou was toen, maar jij wekte bij zowat iedereen een soort grenzeloze irritatie op.
Wtfquote:Op donderdag 26 mei 2016 16:27 schreef Maanvis het volgende:
kittengate dat was toch aventura en boedieboe die samen kittens gingen mollen?
was een grapje maar dat nam iederen serieusquote:
Boedieboe is toch recordhouder als het gaat om foksters neuken?quote:Op donderdag 26 mei 2016 20:49 schreef Maanvis het volgende:
[..]
was een grapje maar dat nam iederen serieus
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |