Laatste keer was kittengate volgensmij, en dat is lang geledenquote:Op donderdag 26 mei 2016 16:22 schreef Jordy-B het volgende:
Dit gebeurt toch wel vaker als er een nieuwe richting ingeslagen wordt?
Welke richting dan, ik denk dat ik dan iets gemist heb qua berichtgeving?quote:Op donderdag 26 mei 2016 16:22 schreef Jordy-B het volgende:
Dit gebeurt toch wel vaker als er een nieuwe richting ingeslagen wordt?
valt wel mee... maargoed, 'nieuwe koers' komt er dus op neer dat yvonne weer een proefballonnetje op laat over *kras* dingen?quote:Op donderdag 26 mei 2016 16:25 schreef Stranger het volgende:
Gewoon dat hele forum archiveren. Alle problemen zijn toch al meerdere keren besproken.
Never go out without a bangquote:Op donderdag 26 mei 2016 16:24 schreef CarltonBanks het volgende:
Laatste keer was kittengate volgensmij, en dat is lang geleden
Dat was een rel... Maar ik zie toch wel vaker mensen vertrekken wegens onenigheid over het gevoerde beleid. Tenzij ik me dat maar inbeeld, natuurlijk.quote:Op donderdag 26 mei 2016 16:24 schreef CarltonBanks het volgende:
[..]
Laatste keer was kittengate volgensmij, en dat is lang geleden
Geen idee, maar dat staat in de MED-post van Yvonne.quote:Op donderdag 26 mei 2016 16:25 schreef Juup© het volgende:
[..]
Welke richting dan, ik denk dat ik dan iets gemist heb qua berichtgeving?
Zeg maar niets, blijkbaar is dat een prima afmeld topic.... sommige vinden dat in ieder gevalquote:Op donderdag 26 mei 2016 16:26 schreef SebbeSwensje het volgende:
Dat copy paste med topic is ook niet al te best.
Dude, WTF, verzin eens je eigen teksten, zo ga je niet om met een mod welke een gigantische lange tijd haar best heeft gedaanquote:Op donderdag 26 mei 2016 16:25 schreef Mark het volgende:
Na zich jarenlang ingezet te hebben voor het forum, en dan met name R&P is motorbloempje vandaag weer in het zwart te bewonderen.
Het niet eens kunnen worden over de nieuwe koers is een van de redenen van vertrek.
Namens de hele crew en users enorm bedankt voor je inzet!
Daar zoekt iedereen naar momenteel denk ik.quote:Op donderdag 26 mei 2016 16:28 schreef SebbeSwensje het volgende:
Iemand een linkje met de aanleiding?
Wettelijk gezien heb je minstens een maand uitwerktijd tenzij je dat hebt afgekocht!quote:
Ik vond dat altijd een van de moeilijkste dingen als FA. Tot een mooie passende afscheidstekst komen.quote:Op donderdag 26 mei 2016 16:30 schreef CarltonBanks het volgende:
[..]
Dude, WTF, verzin eens je eigen teksten, zo ga je niet om met een mod welke een gigantische lange tijd haar best heeft gedaan
quote:Op donderdag 26 mei 2016 16:33 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Ik vond dat altijd een van de moeilijkste dingen als FA. Tot een mooie passende afscheidstekst komen.
http://www.sinterklaas.fm/gedichtenmakerquote:Lieve Copycat,
Sint en Piet zaten te bedenken
wat ze Copycat eens zouden schenken.
Met de leeftijd van 50 jaar
waren we met het bedenken van jouw cadeau erg snel klaar.
5 december is de dag
dat Sint weer leuke cadeautjes uitdelen mag.
Iemand zo pittig als jij
houdt wel van een cadeau van mij.
Dit is het cadeau dat bij je past
want een afscheid van R&P had jij nog niet in je kast.
Groeten van Sint en Piet
Proestquote:Op donderdag 26 mei 2016 16:35 schreef Maanvis het volgende:
[..]
[..]
http://www.sinterklaas.fm/gedichtenmaker
Goede site, ga ik mijn schoonfamilie blij mee maken.quote:Op donderdag 26 mei 2016 16:35 schreef Maanvis het volgende:
[..]
[..]
http://www.sinterklaas.fm/gedichtenmaker
quote:Op donderdag 26 mei 2016 16:38 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Goede site, ga ik mijn schoonfamilie blij mee maken.
Lijkt me niet handig als je afscheid neemt van oom jan na een kort ziekbedquote:Op donderdag 26 mei 2016 16:38 schreef Pharkus het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 26 mei 2016 16:38 schreef Pharkus het volgende:
[..]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |