Hij heeft zelf te hard gereden, maar het is natuurlijk absurd om grote sjovels op de baan te hebben staan als er nog gewoon met een behoorlijke snelheid gereden wordt.quote:Op donderdag 26 mei 2016 11:08 schreef Sked het volgende:
Familie van Jules Bianchi zou een zaak gaan beginnen tegen de hele zooi vanwege de crash
Dat mag dus niet met dubbel geel. Alleen werd er te weinig tegen opgetreden waardoor iedereen het deed.quote:Op donderdag 26 mei 2016 11:10 schreef Geralt het volgende:
[..]
Hij heeft zelf te hard gereden, maar het is natuurlijk absurd om grote sjovels op de baan te hebben staan als er nog gewoon met een behoorlijke snelheid gereden wordt.
Dat weet ik. Blijft een triest ongeval natuurlijk en ik snap de familie ook best wel.quote:Op donderdag 26 mei 2016 11:11 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Dat mag dus niet met dubbel geel. Alleen werd er te weinig tegen opgetreden waardoor iedereen het deed.
Alles kapot!quote:Op donderdag 26 mei 2016 11:12 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
????? Zit op mijn werk. Wat is er aan de hand?
Uitvallers, dit-dat-alles.quote:Op donderdag 26 mei 2016 11:12 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Niets eigenlijk.quote:
3e SC-situatie doordat Palmer z'n auto in de vangrail hing.quote:Op donderdag 26 mei 2016 11:12 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Hij doet er anders meer moeite voor dan jij!quote:Op donderdag 26 mei 2016 11:14 schreef Nattekat het volgende:
WEST, die luiaard maakt niet eens plaatjes ipv html
En usb sticks die op werk liggen zijn geen excuus meer
wat een prutser is hij ookquote:Op donderdag 26 mei 2016 11:14 schreef Nattekat het volgende:
WEST, die luiaard maakt niet eens plaatjes ipv html
En usb sticks die op werk liggen zijn geen excuus meer
Hier kan je het verloop van de training volgen. http://www.gpupdate.net/en/livefeed/10305/2406/quote:Op donderdag 26 mei 2016 11:12 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
McLaren gaat zondag de strijd met Ferrari aan en ze zijn de eerste Wereldkampioen na Mercedes hoor!quote:Op donderdag 26 mei 2016 11:14 schreef Peterselieman het volgende:
McLaren valt me tot nu toe een klein beetje tegen
Of voor de Nederlandse versie;quote:Op donderdag 26 mei 2016 11:16 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Hier kan je het verloop van de training volgen. http://www.gpupdate.net/en/livefeed/10305/2406/
Kvyat terug naar RB en Ricardo terug naar TRquote:
Als ik het geweten had, had ik het thuis even snel gedaan. Daar ben ik nu nietquote:Op donderdag 26 mei 2016 11:15 schreef Sked het volgende:
[..]
Hij doet er anders meer moeite voor dan jij!
Aangepast, gelijk plaatjes.quote:
Niet zo zeuren!quote:Op donderdag 26 mei 2016 11:17 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Als ik het geweten had, had ik het thuis even snel gedaan. Daar ben ik nu niet
1,6 miljard hoorde ik in een filmpje over de GP gisteren...quote:Op donderdag 26 mei 2016 11:17 schreef ChatGirl het volgende:
Daar ligt wel voor een paar euro aan bootjes zeg
je moet rekenen op zeker een miljoen per meterquote:Op donderdag 26 mei 2016 11:17 schreef ChatGirl het volgende:
Daar ligt wel voor een paar euro aan bootjes zeg
koopjequote:Op donderdag 26 mei 2016 11:18 schreef tralalala het volgende:
http://www.montecarlo-rea(...)ent-on-the-port.html
Wat voor jullie?
11 miljoen voor 120 vierkante meterquote:Op donderdag 26 mei 2016 11:18 schreef tralalala het volgende:
Wat voor jullie?
Maar 11.3 miljoen. Ff m'n spaarpot omkieperen. Jullie mogen tijdens de GP altijd langskomen natuurlijk.quote:Op donderdag 26 mei 2016 11:18 schreef tralalala het volgende:
Wat voor jullie?
Het is maar een training.quote:Op donderdag 26 mei 2016 11:18 schreef BeamofLight het volgende:
Maar die Ferrari van VET toch wel erg ver naar voren. Had eigenlijk gehoopt op MB MB RB RB
Dat moet een keer mis gaan zou je denkenquote:Op donderdag 26 mei 2016 11:22 schreef Dark_Angelus het volgende:
Die achterkant van de RB slingert ook lekker de heuvel op.
Ja nicequote:Op donderdag 26 mei 2016 11:22 schreef Nattekat het volgende:
Verstappen slidend door de eerste bocht
Ja en dan bij Hamiltonquote:Op donderdag 26 mei 2016 11:25 schreef Geralt het volgende:
Lekke band. Jammer geen technisch falen; hopelijk zondag dan
Lijkt me iig te toevallig voor perongeluk.quote:Op donderdag 26 mei 2016 11:24 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Ja nice
En is dit bewust van Ziggo dat de extra kanalen open staan?
Want bij die promo voor dit weekend hebben ze het alleen over een internetstream voor de race.
Die neger wordt gek!!!quote:
Nee, het kampioenschap moet wel spannend blijven.quote:
Doordat de Mercedes van Rosberg iets opwierp. Een putdeksel misschien?quote:Op donderdag 26 mei 2016 11:27 schreef Nattekat het volgende:
Ontplofte voorvleugel, niks boeiends verder
het leek me iets lichtersquote:Op donderdag 26 mei 2016 11:29 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Doordat de Mercedes van Rosberg iets opwierp. Een putdeksel misschien?
Lichter of niet, dat wil je niet vol op je knarretje hebben.quote:
je hebt ze van verschillende materialen en ze moeten wel goed vast zittenquote:
ja want je moet ook opnemen he. Zitten geen knopjes op da ding, alleen AAN.quote:Op donderdag 26 mei 2016 11:33 schreef ChatGirl het volgende:
Word ik gebeld tijdens de laatste 15 minuten van de sessie, alles gemist
Inderdaad.quote:Op donderdag 26 mei 2016 11:34 schreef VacaLoca het volgende:
Oei levensgevaarlijk, losvliegende putdeksel.
Button heeft geluk gehad. Als ie dat op zn knar had gekregen was ie wel even klaar geweest denk ikquote:Op donderdag 26 mei 2016 11:34 schreef Nattekat het volgende:
Komt ook iets harder aan dan een veertje
Het was voor een baan. Dat is me net ff iets belangrijker dan F1.quote:Op donderdag 26 mei 2016 11:34 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
ja want je moet ook opnemen he. Zitten geen knopjes op da ding, alleen AAN.
zit dan niet te zeiken kutjequote:Op donderdag 26 mei 2016 11:35 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Het was voor een baan. Dat is me net ff iets belangrijker dan F1.
Ja jong. Ik bedoelde meer te zeggen dat ik alle actie heb gemist.quote:
Nieuwe motor zou +/ 0,2 zijn hier en op andere circuits 0,5.quote:Op donderdag 26 mei 2016 11:41 schreef MakkieR het volgende:
P5 voor Verstappen is een prima resultaat voor een 1e training. Usual suspects staan boven Max en Raikkonen zelfs achter zich gelaten. Ook wel positief is dat Ricciardo maar een tiende sneller is, terwijl Ricciardo al met de nieuwe motor reed.
??quote:Op donderdag 26 mei 2016 11:37 schreef Nattekat het volgende:
Oh, niks aan de hand. lag gewoon los op het asfalt.
Wat vloog er dan dwars door Button zn voorvleugel?quote:Op donderdag 26 mei 2016 11:49 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Putdeksel was losgekomen, maar vloog niet de lucht in ofzo.
Alleen zit Kvyat met de TR er veel te dicht op. Die zou met de RB voor Ricciardo hebben gestaan.quote:Op donderdag 26 mei 2016 11:41 schreef MakkieR het volgende:
P5 voor Verstappen is een prima resultaat voor een 1e training. Usual suspects staan boven Max en Raikkonen zelfs achter zich gelaten. Ook wel positief is dat Ricciardo maar een tiende sneller is, terwijl Ricciardo al met de nieuwe motor reed.
Hij reed er gewoon overheenquote:Op donderdag 26 mei 2016 11:50 schreef Geralt het volgende:
[..]
Wat vloog er dan dwars door Button zn voorvleugel?
Ja want een isp met 4 miljoen klanten heeft ook echt geen bandbreedte ofzoquote:Op donderdag 26 mei 2016 10:02 schreef HerrFritz het volgende:
[..]
Wat ik begreep is deze actie van Ziggo alleen voor het online kijken. dus dat zal wel lekker met zijn alle bufferen worden. Het zou fijn zijn als ze het sport 1 kanaal( i know ziggo sport) open gooien bij alle tv aanbieders
Klopt, maar dan hebben ze ruzie met al hun klanten omdat ze daar dan direct mee gaan concureren. Dan moet elk contract opengebroken worden. IJdele hoop, helaas.quote:Op donderdag 26 mei 2016 10:04 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Tijd dat FOM gewoon voor xx euro/maand alleen een f1 stream aan gaat bieden van sky. Is genoeg vraag naar.
Nee. Rosberg reed erover heen wat hem een lekke band opleverde en dat deksel werd door de lucht geslingerd en knalde vol op Button zn voorvleugel.quote:
Ik heb een slomo van Sky gezien, met die putdeksel uitvergrootquote:Op donderdag 26 mei 2016 11:55 schreef Geralt het volgende:
[..]
Nee. Rosberg reed erover heen wat hem een lekke band opleverde en dat deksel werd door de lucht geslingerd en knalde vol op Button zn voorvleugel.
Ik denk dat je niet op hebt zitten letten.
Die is dus losgekomen van zo een drain. Whiting stond er zelf bij te kijken met dat ding in zn handen.quote:Op donderdag 26 mei 2016 11:57 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb een slomo van Sky gezien, met die putdeksel uitvergroot
quote:Op donderdag 26 mei 2016 11:49 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Putdeksel was losgekomen, maar vloog niet de lucht in ofzo.
Point is dat dat ding los kwam en ongecontroleerd over de baan bewoog en ook wat loskwam van de grond, dus kon ook prima hoger gelanceerd worden richting het hoofd van Button. Dat het nu gelukkig goed ging doet daar niets aan af.quote:
quote:Op donderdag 26 mei 2016 12:05 schreef Geralt het volgende:
Ow en kennelijk hebben de rijders eenmalig een vrijbrief gekregen om in Monaco hun helm aan te passen volgens motorsport.com
Vandaar dus de vele nieuwe helmen.
Overigens vind ik dat Max de rest van het seizoen met de rode bovenkant moet rijden. Ricardo heeft ook al blauw.
Bij Max staat er een rode M bovenopquote:Op donderdag 26 mei 2016 12:14 schreef Geralt het volgende:
T cam zie je meestal sneller dan de helm natuurlijk, maar bij onboard waar je het bovenste stukje helm ziet is het makkelijker als Max daar de rode variant van pakt qua design. Plus vader Jos had ook een rode bovenkant. Eigenlijk vind ik dat ie met Jos zn helm moet rijden
Ja, ik ben ook niet erg tevreden.quote:Op donderdag 26 mei 2016 12:15 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Wordt een fiasco als ziggo het voor iedereen gaat uitzenden, afgelopen race klapte hun stream er al een paar keer uit.
waar is dat ding helemaal van gemaakt trouwens? Peperkoek ofzo?quote:Op donderdag 26 mei 2016 12:00 schreef Wolve000 het volgende:
Hier beelden van de deksel die aangereden wordt door Button:
https://streamable.com/og3a
Dat ligt er aan hoe ze het gaan doen... Als ze de stream via horizon.tv laten lopen (zoals de site en de app dat doen), dan heb je hetzelfde probleem als vorige race... Als ze de stream via sport1 (ofwel triple-it.nl) laten lopen, en dan een SD stream plakken van 4 mbit, dan zie ik geen problemen. De streams van Sport 1 zijn in HD gewoon 26mbit, dus een paar 1000 extra gebruikers van een 4mbit stream lijkt me geen probleem.quote:Op donderdag 26 mei 2016 12:15 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Wordt een fiasco als ziggo het voor iedereen gaat uitzenden, afgelopen race klapte hun stream er al een paar keer uit.
dat zijn de onderdelen van de auto, dat ding blijft wel heel zo te zienquote:Op donderdag 26 mei 2016 12:27 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
waar is dat ding helemaal van gemaakt trouwens? Peperkoek ofzo?
oh ja idd dat lijkt me iets logischer. Al dacht ik dat ROS riep over band kapot en niet voorvleugel breekt in 20 stukjes.quote:Op donderdag 26 mei 2016 12:28 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat zijn de onderdelen van de auto, dat ding blijft wel heel zo te zien
Dat komt ook omdat het de vleugel van Button was die kapot ging, Rosberg reed over de deksel heen en lanceerde hem... Die had daardoor een lekke band.quote:Op donderdag 26 mei 2016 12:28 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
oh ja idd dat lijkt me iets logischer. Al dacht ik dat ROS riep over band kapot en niet voorvleugel breekt in 20 stukjes.
Wel meer dan een paar 1000 vermoed ik. Maar je hebt gelijk. Ze zullen die beslissing wel voor de race moeten maken, want schakelen naar een lagere kwaliteit tijdens de race kunnen ze niet.quote:Op donderdag 26 mei 2016 12:27 schreef TagForce het volgende:
[..]
Dat ligt er aan hoe ze het gaan doen... Als ze de stream via horizon.tv laten lopen (zoals de site en de app dat doen), dan heb je hetzelfde probleem als vorige race... Als ze de stream via sport1 (ofwel triple-it.nl) laten lopen, en dan een SD stream plakken van 4 mbit, dan zie ik geen problemen. De streams van Sport 1 zijn in HD gewoon 26mbit, dus een paar 1000 extra gebruikers van een 4mbit stream lijkt me geen probleem.
Na het resultaat van Spanje zal het toch wel gauw om een paar meer dan een paar duizend man gaan.quote:Op donderdag 26 mei 2016 12:27 schreef TagForce het volgende:
[..]
Dat ligt er aan hoe ze het gaan doen... Als ze de stream via horizon.tv laten lopen (zoals de site en de app dat doen), dan heb je hetzelfde probleem als vorige race... Als ze de stream via sport1 (ofwel triple-it.nl) laten lopen, en dan een SD stream plakken van 4 mbit, dan zie ik geen problemen. De streams van Sport 1 zijn in HD gewoon 26mbit, dus een paar 1000 extra gebruikers van een 4mbit stream lijkt me geen probleem.
Daar werd op Zigg0 wel een plausiebele verklaring voor gegeven: de baan is daar dit jaar iets veranderd. Voorheen stond de barrier voor de stoep. Dit jaar staat hij op de stoeprand zelf, zo'n 30 cm naar achteren (de baan is dus iets breder). Dat is net het verschil tussen auto's die over dat deksel rijden en een barrier die er bovenop staat.quote:Op donderdag 26 mei 2016 12:03 schreef Geralt het volgende:
Ik begrijp niet hoe zoiets kan gebeuren. Komop man, deze race staat sinds het begin op de kalender; waarom is zo een deksel niet vastgelast
Jamaar je zou toch zeggen dat ze wel weten dat putdeksel dondersgoed vast moeten zitten?quote:Op donderdag 26 mei 2016 12:35 schreef twiFight het volgende:
[..]
Daar werd op Zigg0 wel een plausiebele verklaring voor gegeven: de baan is daar dit jaar iets veranderd. Voorheen stond de barrier voor de stoep. Dit jaar staat hij op de stoeprand zelf, zo'n 30 cm naar achteren (de baan is dus iets breder). Dat is net het verschil tussen auto's die over dat deksel rijden en een barrier die er bovenop staat.
Waarom nou weer zo'n wijziging.. was toch niets mis mee afgelopen jaren. Coureurs die 'm niet uit de vangrail kunnen houden gaan maar golfen ofzoquote:Op donderdag 26 mei 2016 12:35 schreef twiFight het volgende:
[..]
Daar werd op Zigg0 wel een plausiebele verklaring voor gegeven: de baan is daar dit jaar iets veranderd. Voorheen stond de barrier voor de stoep. Dit jaar staat hij op de stoeprand zelf, zo'n 30 cm naar achteren (de baan is dus iets breder). Dat is net het verschil tussen auto's die over dat deksel rijden en een barrier die er bovenop staat.
Er is niks gelanceerdquote:Op donderdag 26 mei 2016 12:30 schreef m0ridin het volgende:
[..]
Dat komt ook omdat het de vleugel van Button was die kapot ging, Rosberg reed over de deksel heen en lanceerde hem... Die had daardoor een lekke band.
En ik maar denken dat het slechts een vrije training was die hij met slechts een 10e voorsprong afsloot.quote:Awesome Hamilton dominates in Monaco
Lewis Hamilton was in impressive form as he headed Mercedes team-mate Nico Rosberg in first practice at the Monaco Grand Prix.
The world champion ended the session 0.101 seconds quicker than the German, with Ferrari's Sebastian Vettel third and Red Bull's Daniel Ricciardo fourth.
Hamilton tamed the difficult track faster than any of the other drivers.
He was well over a second - and sometimes nearly two - quicker than Rosberg in the opening half-hour.
How quickly a driver can get to the limit at a track that is bounded by walls and run on normal city streets is always regarded as one of the best measures of the level of his naked talent.
Hamilton's first flying lap was 1.472 seconds quicker than Rosberg managed on his second lap.
Rosberg then went 0.1secs quicker, only for Hamilton to beat him by 1.839secs with a lap of one minute 18.302.
Their next laps, in succession, were:
Rosberg 1:19.129, Hamilton 1:17.381
Rosberg 1:18.585, Hamilton 1:16.588, Rosberg 1:18.480.
After a break, Rosberg did a 1:17.890, which Hamilton followed with a 1:16.097; Rosberg did a 1:15.835, then Hamilton a 1:15.537, before his team-mate finally got down to 1:15.638.
From Hamilton, it was the sort of performance that defines an image, that will be remembered down the years as illustrative of a towering talent.
He then made a couple a errors, cutting the chicane after misjudging his entry, and then going straight on at the first corner Sainte Devote, without any damage.
Late in the session, Rosberg suffered a puncture to his left rear tyre after running over and dislodging a drain cover at Ste Devote, which subsequently punctured the front right tyre and shattered the front wing of McLaren's Jenson Button, the next car along.
Toch wel een decimeter. Anders was die niet tegen Button's voorvleugel aangekomen.quote:
Dat komt omdat ie rechtop lag (hoe veel pech wil je hebben)quote:Op donderdag 26 mei 2016 13:04 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Toch wel een decimeter. Anders was die niet tegen Button's voorvleugel aangekomen.
Waarom stoppen met kijken als je favoriete coureur stopt? De sport an sich is altijd hartstikke mooi om te volgen.quote:Op donderdag 26 mei 2016 13:01 schreef ArieVederci het volgende:
Meld zich ook in dit topic! In mijn jeugdjaren veel F1 gekeken tot Schumacher er mee stopte, maar laatste 2 seizoenen door verstappen de F1 weer ingetrokken.
quote:Op donderdag 26 mei 2016 13:05 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat komt omdat ie rechtop lag (hoe veel pech wil je hebben)
Vroeger werd je ook doodgespamd met reclame erover én was het gratis door de sponsoring van Marlboro. Reclame zie je vrijwel nergens meer en gratis is het ook al een tijd niet meer. Daarnaast was de populariteit van de autosport in Nederland de laatste jaren echt enorm laag.quote:Op donderdag 26 mei 2016 12:35 schreef VacaLoca het volgende:
Worden die Jumbo racedagen het waard om te bezoeken denken jullie? Heb de tickets maar twijfel nog.
Kunnen we bij de Masters nog een demo van Max verwachten? Zie wel dat de Masters amper nog bezocht worden, misschien dit jaar meer vanwege aandacht voor Autosport nu, maar 7 keer minder bezoekers dan 15 jaar geleden is wel schokkend.
Ik kan er echt met mijn verstand niet bij. Ze kunnen zich niet schuilen achter jamaar andere jaren stond daar de vangrail dus we wisten het niet.quote:
Het valt niet mee hoor, als je 13 bent en je favoriete coureur stopt ermee!quote:Op donderdag 26 mei 2016 13:10 schreef Geralt het volgende:
[..]
Waarom stoppen met kijken als je favoriete coureur stopt? De sport an sich is altijd hartstikke mooi om te volgen.
Ik denk dat het daar stervensdruk gaat zijn.quote:Op donderdag 26 mei 2016 12:35 schreef VacaLoca het volgende:
Worden die Jumbo racedagen het waard om te bezoeken denken jullie? Heb de tickets maar twijfel nog.
Ongepaste PI; TR gemachtquote:Op donderdag 26 mei 2016 13:15 schreef motorbloempje het volgende:
Godsamme zeg, dit had een crash kunnen zijn
Zal Monaco nu ook de auto reparaties vergoeden?quote:Op donderdag 26 mei 2016 13:12 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ik kan er echt met mijn verstand niet bij. Ze kunnen zich niet schuilen achter jamaar andere jaren stond daar de vangrail dus we wisten het niet.
Als meest ervaren organisator van F1 races had men dit moeten voorkomen. Het is gelukkig met een sisser afgelopen, maar ik denk dat ze zich daar toch eens goed achter de oren moeten krabben.
Schandalig vind ik het zelfs.
Denk het niet. Geen idee.quote:Op donderdag 26 mei 2016 13:15 schreef SnowOokami het volgende:
[..]
Zal Monaco nu ook de auto reparaties vergoeden?
welnee. Hoort bij de sport dat er wel eens iets stuk kan gaanquote:Op donderdag 26 mei 2016 13:15 schreef SnowOokami het volgende:
[..]
Zal Monaco nu ook de auto reparaties vergoeden?
Het zal er vast bij horen, maar met Bianchi nog vers in het geheugen en al het geneuzel omtrent betere hoofdbescherming voor coureurs vind ik het schandalig dat een putdeksel los kan komen.quote:Op donderdag 26 mei 2016 13:16 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
welnee. Hoort bij de sport dat er wel eens iets stuk kan gaan
uiteraard. Ik had het daar dan ook niet over, want zo'n deksel moet gewoon goed vast zitten. Ik had het over de schade aan de auto'squote:Op donderdag 26 mei 2016 13:21 schreef Geralt het volgende:
[..]
Het zal er vast bij horen, maar met Bianchi nog vers in het geheugen en al het geneuzel omtrent betere hoofdbescherming voor coureurs vind ik het schandalig dat een putdeksel los kan komen.
Dat die hele discussie over halo's er nu is is allemaal leuk en aardig, maar het begint bij het ervoor zorgen dat dergelijke projectielen niet zomaar los kunnen komen. Me dunkt.
quote:Op donderdag 26 mei 2016 12:37 schreef Geralt het volgende:
[..]
Jamaar je zou toch zeggen dat ze wel weten dat putdeksel dondersgoed vast moeten zitten?
Behoorlijke faal van de organisatie als je het mij vraagt
Button heeft echt geluk gehad. Dan kan de FIA wel roepen er moet hoofdbescherming komen, maar ze moeten zelf zorgen dat putdeksels gewoon vastzitten
Geen halo beschermt tegen een putdeksel van een paar kilogram, en geen enkel materiaal houdt een kraanwagen van een paar ton.quote:Op donderdag 26 mei 2016 13:21 schreef Geralt het volgende:
[..]
Het zal er vast bij horen, maar met Bianchi nog vers in het geheugen en al het geneuzel omtrent betere hoofdbescherming voor coureurs vind ik het schandalig dat een putdeksel los kan komen.
Dat die hele discussie over halo's er nu is is allemaal leuk en aardig, maar het begint bij het ervoor zorgen dat dergelijke projectielen niet zomaar los kunnen komen. Me dunkt.
Putdeksel raakt los, 'staat' rechtop op de baan waardoor Button hem niet meer kan ontwijken. Het deksel wordt na de aanrijding via de rechter voorband gelanceerd. Zo zie ik het tenminste.quote:Op donderdag 26 mei 2016 13:36 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Ik zie m toch aardig hoog over Button zn linker voorwiel vliegen. Wat wil je nou bereiken man
Dat is een deel van z'n vleugel... De putdeksel stuiters na de aanrijding naar de rechterkant van de baan, laag over de grond.quote:Op donderdag 26 mei 2016 13:36 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Ik zie m toch aardig hoog over Button zn linker voorwiel vliegen. Wat wil je nou bereiken man
Zo lijkt het wel via de onboard van Button, maar van voren zie je dat het putdeksel opzij vliegt.quote:Op donderdag 26 mei 2016 13:38 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Putdeksel raakt los, 'staat' rechtop op de baan waardoor Button hem niet meer kan ontwijken. Het deksel wordt na de aanrijding via de rechter voorband gelanceerd. Zo zie ik het tenminste.
Met Montoya volgens mij.quote:Op donderdag 26 mei 2016 13:47 schreef F1gamer het volgende:
was er jaren terug ook op gp van China ook niet een probleem met putdeksels
Precies. Dus moet je zorgen dat die dingen niet gebeuren.quote:Op donderdag 26 mei 2016 13:28 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Geen halo beschermt tegen een putdeksel van een paar kilogram, en geen enkel materiaal houdt een kraanwagen van een paar ton.
quote:
Vroegah nog nietquote:Op donderdag 26 mei 2016 13:53 schreef SnowOokami het volgende:
wilde ace op m'n mobiel gebruiken.... maar die is betaald
Precies dezelfde stream maar dan 3000kb/s, en met een hele goede reden die uitgekozen. En nu shhhhh over streamsquote:Op donderdag 26 mei 2016 13:53 schreef THEFXR het volgende:
[..]
das niet dezelfde hoor, maar de sd stream
Zo, da's lang. Ik ga straks gewoon naar huis.quote:
Ik niet iig.quote:Op donderdag 26 mei 2016 13:58 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Mensen die leven van geld van anderen
is dit ontopic?quote:Op donderdag 26 mei 2016 13:58 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Mensen die leven van geld van anderen
ik doe niet vervelend hoor, jij bent diegene die F1 fans onthoudt van het beste beeld, zullen we maar zeggen. einde discussie, want offtopicquote:Op donderdag 26 mei 2016 14:00 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ga je nou de hele tijd zo vervelend zitten doen?
Olav doet geen VT. Die doet alleen Kwali + Race.quote:
Het is met een reden gedaan, omdat mensen problemen ondervonden door de hoge bitrate. Verder is het verschil minimaal.quote:Op donderdag 26 mei 2016 14:01 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ik doe niet vervelend hoor, jij bent diegene die F1 fans onthoudt van het beste beeld, zullen we maar zeggen. einde discussie, want offtopic
Hier mag je offtopic.quote:
Ow, duidelijk.quote:Op donderdag 26 mei 2016 14:02 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Olav doet geen VT. Die doet alleen Kwali + Race.
geen probleem hier, ligt aan de wireless of oude hardware van die mensen.quote:Op donderdag 26 mei 2016 14:02 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Het is met een reden gedaan, omdat mensen problemen ondervonden door de hoge bitrate. Verder is het verschil minimaal.
heeft iemand een herhaling hiervan, gif ofzo?quote:Op donderdag 26 mei 2016 14:03 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Het putdeksel heeft het trouwens ook niet overleefd.
https://mobile.twitter.co(...)s/735769243690491904
Als je een beetje naar beneden scrollt staat er een filmpje.quote:Op donderdag 26 mei 2016 14:04 schreef THEFXR het volgende:
[..]
heeft iemand een herhaling hiervan, gif ofzo?
Motor starten zonder benzine = RIP motorquote:Op donderdag 26 mei 2016 14:06 schreef Peterselieman het volgende:
Dat bordje fuel out op de auto van Palmer
wow, flashbacks naar massaquote:Op donderdag 26 mei 2016 14:05 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Als je een beetje naar beneden scrollt staat er een filmpje.
Waarom eigenlijk? Draait die dan niet gewoon loos wat rondjes voor ze doorhebben dat er iets mist?quote:Op donderdag 26 mei 2016 14:06 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Motor starten zonder benzine = RIP motor
Er komt een gigantische lading zooi in de motor als er geen benzine in zit. En dan heb je ook nog al die ingewikkelde systemen waar ik de ballen van begrijp, die vinden dat vast ook niet prettig.quote:Op donderdag 26 mei 2016 14:09 schreef Wolve000 het volgende:
[..]
Waarom eigenlijk? Draait die dan niet gewoon loos wat rondjes voor ze doorhebben dat er iets mist?
Ik ben geen student meer. Gewoon een werkloze tokkie zoals we dat op FOK! zouden zeggen.quote:
Niet werken en niet leven van geld van anderen... hmmm?quote:
welke studie volg je dan?quote:Op donderdag 26 mei 2016 14:10 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Niet werken en niet leven van geld van anderen... hmmm?
Ik leef van geld van anderen, dat zal ik niet ontkennen
Al gebruik ik het enkel om mijn spaarrekening te vullen en zo nu en dan collegegeld te betalen.
Geen werk te vinden?quote:Op donderdag 26 mei 2016 14:10 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik ben geen student meer. Gewoon een werkloze tokkie zoals we dat op FOK! zouden zeggen.
Informaticaquote:Op donderdag 26 mei 2016 14:12 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Informatica, 2e jaar, Universiteit Leiden
Jawel, maar of ik ben te oud, te jong, niet gekwalificeerd en ga zo nog maar even door. Zelfs voor callcenterwerk werd ik laatst afgewezenquote:
Leuk.quote:Op donderdag 26 mei 2016 14:12 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Informatica, 2e jaar, Universiteit Leiden
Ace stream engine icm mxplayer werkt hier gratis en prima op mijn mobielquote:Op donderdag 26 mei 2016 13:53 schreef SnowOokami het volgende:
wilde ace op m'n mobiel gebruiken.... maar die is betaald
Waarom dat nou weer?quote:
Heeft nog steeds niks te maken met het gehaat op informatica.quote:
Niks mis met boeren. Je bent niks gewendquote:Op donderdag 26 mei 2016 14:15 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Heeft nog steeds niks te maken met het gehaat op informatica.
En ik ga echt niet de randstad uit en tussen alle boeren zitten
meneer voelt zich verheven boven de rest van de land. Zak toch weg in de zeequote:Op donderdag 26 mei 2016 14:16 schreef Nattekat het volgende:
Oja, dit is het F1 topic.
Ricciardo deelt even een tik uit
Verrader.quote:Op donderdag 26 mei 2016 14:17 schreef SnowOokami het volgende:
[..]
ik ben geboren en getogen in Nijmegen
al woon ik nu alweer 9 jaar in de randstad
Nah.quote:Op donderdag 26 mei 2016 14:17 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
meneer voelt zich verheven boven de rest van de land. Zak toch weg in de zee
klagen over een gratis streamquote:Op donderdag 26 mei 2016 14:19 schreef Nattekat het volgende:
Kan Henno even opbokken met die irritante donatiedinges...
Sorry hoorquote:Op donderdag 26 mei 2016 14:18 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Verrader.
Al had ik 't andersom. Randstad geboren en getogen, gevlucht naar 't Oosten.
Pijnlijk jaquote:Op donderdag 26 mei 2016 14:13 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Jawel, maar of ik ben te oud, te jong, niet gekwalificeerd en ga zo nog maar even door. Zelfs voor callcenterwerk werd ik laatst afgewezen
Klaag niet over gratis stream, klaag over Henno donatiedinges.quote:
ik denk dat hij er wel op verdiend, als ik het zo ziequote:Op donderdag 26 mei 2016 14:19 schreef Nattekat het volgende:
Kan Henno even opbokken met die irritante donatiedinges...
Maar alsnog geen 24/7 stream kunnen onderhoudenquote:Op donderdag 26 mei 2016 14:20 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ik denk dat hij er wel op verdiend, als ik het zo zie
Communicatie/Journalistiek. Maar ben deze week al 3x benaderd door een uzb voor diverse functies + dat ik zelf nog wat vacatures heb verstuurd. Het gaat de goede kant opquote:
Succesquote:Op donderdag 26 mei 2016 14:21 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Communicatie/Journalistiek. Maar ben deze week al 3x benaderd door een uzb voor diverse functies + dat ik zelf nog wat vacatures heb verstuurd. Het gaat de goede kant op
Paars = overall bestequote:Op donderdag 26 mei 2016 14:24 schreef j95 het volgende:
Even een noobvraag tussendoor. Wat is het verschil tussen groen en geel bij de livetiming?
5quote:Op donderdag 26 mei 2016 14:23 schreef F1gamer het volgende:
Maldonado schaal van 1 tot 10
wat voor cijfer krijgt Haranyto?
Paars = absoluut snelstequote:Op donderdag 26 mei 2016 14:24 schreef j95 het volgende:
Even een noobvraag tussendoor. Wat is het verschil tussen groen en geel bij de livetiming?
vorige week ging het helaas een keer mis toen een oude bolide uit de kraan vielquote:Op donderdag 26 mei 2016 14:24 schreef Wolve000 het volgende:
De Monaco marshalls zijn wel altijd erg efficient. Er staan dan gelukkig ook overal en nergens al hijskranen klaar.
Maar goed dat Grosjean er niet is dan.quote:Op donderdag 26 mei 2016 14:26 schreef Wolve000 het volgende:
Verstappen heeft de baan voor zichzelf nu!
Daar brak de ophanging van de auto af, niet echt de schuld van de marshalls. Maar zag er inderdaad nogal lullig uit.quote:Op donderdag 26 mei 2016 14:26 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
vorige week ging het helaas een keer mis toen een oude bolide uit de kraan viel
Held.quote:Op donderdag 26 mei 2016 14:25 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Paars = overall beste
Groen = persoonlijk beste
Geel = oude data die niet groen is
Wit = nieuwe data die niet groen is
Oh god ja. Dat wordt een nog groter drama dan hier ben ik bang.quote:
Nieuwe Renault motor.quote:
Forum Opties | |
---|---|