Hij heeft zelf te hard gereden, maar het is natuurlijk absurd om grote sjovels op de baan te hebben staan als er nog gewoon met een behoorlijke snelheid gereden wordt.quote:Op donderdag 26 mei 2016 11:08 schreef Sked het volgende:
Familie van Jules Bianchi zou een zaak gaan beginnen tegen de hele zooi vanwege de crash
Dat mag dus niet met dubbel geel. Alleen werd er te weinig tegen opgetreden waardoor iedereen het deed.quote:Op donderdag 26 mei 2016 11:10 schreef Geralt het volgende:
[..]
Hij heeft zelf te hard gereden, maar het is natuurlijk absurd om grote sjovels op de baan te hebben staan als er nog gewoon met een behoorlijke snelheid gereden wordt.
Dat weet ik. Blijft een triest ongeval natuurlijk en ik snap de familie ook best wel.quote:Op donderdag 26 mei 2016 11:11 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Dat mag dus niet met dubbel geel. Alleen werd er te weinig tegen opgetreden waardoor iedereen het deed.
Alles kapot!quote:Op donderdag 26 mei 2016 11:12 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
????? Zit op mijn werk. Wat is er aan de hand?
Uitvallers, dit-dat-alles.quote:Op donderdag 26 mei 2016 11:12 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Niets eigenlijk.quote:
3e SC-situatie doordat Palmer z'n auto in de vangrail hing.quote:Op donderdag 26 mei 2016 11:12 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Hij doet er anders meer moeite voor dan jij!quote:Op donderdag 26 mei 2016 11:14 schreef Nattekat het volgende:
WEST, die luiaard maakt niet eens plaatjes ipv html
En usb sticks die op werk liggen zijn geen excuus meer
wat een prutser is hij ookquote:Op donderdag 26 mei 2016 11:14 schreef Nattekat het volgende:
WEST, die luiaard maakt niet eens plaatjes ipv html
En usb sticks die op werk liggen zijn geen excuus meer
Hier kan je het verloop van de training volgen. http://www.gpupdate.net/en/livefeed/10305/2406/quote:Op donderdag 26 mei 2016 11:12 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
McLaren gaat zondag de strijd met Ferrari aan en ze zijn de eerste Wereldkampioen na Mercedes hoor!quote:Op donderdag 26 mei 2016 11:14 schreef Peterselieman het volgende:
McLaren valt me tot nu toe een klein beetje tegen
Of voor de Nederlandse versie;quote:Op donderdag 26 mei 2016 11:16 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Hier kan je het verloop van de training volgen. http://www.gpupdate.net/en/livefeed/10305/2406/
Kvyat terug naar RB en Ricardo terug naar TRquote:
Als ik het geweten had, had ik het thuis even snel gedaan. Daar ben ik nu nietquote:Op donderdag 26 mei 2016 11:15 schreef Sked het volgende:
[..]
Hij doet er anders meer moeite voor dan jij!
Aangepast, gelijk plaatjes.quote:
Niet zo zeuren!quote:Op donderdag 26 mei 2016 11:17 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Als ik het geweten had, had ik het thuis even snel gedaan. Daar ben ik nu niet
1,6 miljard hoorde ik in een filmpje over de GP gisteren...quote:Op donderdag 26 mei 2016 11:17 schreef ChatGirl het volgende:
Daar ligt wel voor een paar euro aan bootjes zeg
je moet rekenen op zeker een miljoen per meterquote:Op donderdag 26 mei 2016 11:17 schreef ChatGirl het volgende:
Daar ligt wel voor een paar euro aan bootjes zeg
koopjequote:Op donderdag 26 mei 2016 11:18 schreef tralalala het volgende:
http://www.montecarlo-rea(...)ent-on-the-port.html
Wat voor jullie?
11 miljoen voor 120 vierkante meterquote:Op donderdag 26 mei 2016 11:18 schreef tralalala het volgende:
Wat voor jullie?
Maar 11.3 miljoen. Ff m'n spaarpot omkieperen. Jullie mogen tijdens de GP altijd langskomen natuurlijk.quote:Op donderdag 26 mei 2016 11:18 schreef tralalala het volgende:
Wat voor jullie?
Het is maar een training.quote:Op donderdag 26 mei 2016 11:18 schreef BeamofLight het volgende:
Maar die Ferrari van VET toch wel erg ver naar voren. Had eigenlijk gehoopt op MB MB RB RB
Dat moet een keer mis gaan zou je denkenquote:Op donderdag 26 mei 2016 11:22 schreef Dark_Angelus het volgende:
Die achterkant van de RB slingert ook lekker de heuvel op.
Ja nicequote:Op donderdag 26 mei 2016 11:22 schreef Nattekat het volgende:
Verstappen slidend door de eerste bocht
Ja en dan bij Hamiltonquote:Op donderdag 26 mei 2016 11:25 schreef Geralt het volgende:
Lekke band. Jammer geen technisch falen; hopelijk zondag dan
Lijkt me iig te toevallig voor perongeluk.quote:Op donderdag 26 mei 2016 11:24 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Ja nice
En is dit bewust van Ziggo dat de extra kanalen open staan?
Want bij die promo voor dit weekend hebben ze het alleen over een internetstream voor de race.
Die neger wordt gek!!!quote:
Nee, het kampioenschap moet wel spannend blijven.quote:
Doordat de Mercedes van Rosberg iets opwierp. Een putdeksel misschien?quote:Op donderdag 26 mei 2016 11:27 schreef Nattekat het volgende:
Ontplofte voorvleugel, niks boeiends verder
het leek me iets lichtersquote:Op donderdag 26 mei 2016 11:29 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Doordat de Mercedes van Rosberg iets opwierp. Een putdeksel misschien?
Lichter of niet, dat wil je niet vol op je knarretje hebben.quote:
je hebt ze van verschillende materialen en ze moeten wel goed vast zittenquote:
ja want je moet ook opnemen he. Zitten geen knopjes op da ding, alleen AAN.quote:Op donderdag 26 mei 2016 11:33 schreef ChatGirl het volgende:
Word ik gebeld tijdens de laatste 15 minuten van de sessie, alles gemist
Inderdaad.quote:Op donderdag 26 mei 2016 11:34 schreef VacaLoca het volgende:
Oei levensgevaarlijk, losvliegende putdeksel.
Button heeft geluk gehad. Als ie dat op zn knar had gekregen was ie wel even klaar geweest denk ikquote:Op donderdag 26 mei 2016 11:34 schreef Nattekat het volgende:
Komt ook iets harder aan dan een veertje
Het was voor een baan. Dat is me net ff iets belangrijker dan F1.quote:Op donderdag 26 mei 2016 11:34 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
ja want je moet ook opnemen he. Zitten geen knopjes op da ding, alleen AAN.
zit dan niet te zeiken kutjequote:Op donderdag 26 mei 2016 11:35 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Het was voor een baan. Dat is me net ff iets belangrijker dan F1.
Ja jong. Ik bedoelde meer te zeggen dat ik alle actie heb gemist.quote:
Nieuwe motor zou +/ 0,2 zijn hier en op andere circuits 0,5.quote:Op donderdag 26 mei 2016 11:41 schreef MakkieR het volgende:
P5 voor Verstappen is een prima resultaat voor een 1e training. Usual suspects staan boven Max en Raikkonen zelfs achter zich gelaten. Ook wel positief is dat Ricciardo maar een tiende sneller is, terwijl Ricciardo al met de nieuwe motor reed.
??quote:Op donderdag 26 mei 2016 11:37 schreef Nattekat het volgende:
Oh, niks aan de hand. lag gewoon los op het asfalt.
Wat vloog er dan dwars door Button zn voorvleugel?quote:Op donderdag 26 mei 2016 11:49 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Putdeksel was losgekomen, maar vloog niet de lucht in ofzo.
Alleen zit Kvyat met de TR er veel te dicht op. Die zou met de RB voor Ricciardo hebben gestaan.quote:Op donderdag 26 mei 2016 11:41 schreef MakkieR het volgende:
P5 voor Verstappen is een prima resultaat voor een 1e training. Usual suspects staan boven Max en Raikkonen zelfs achter zich gelaten. Ook wel positief is dat Ricciardo maar een tiende sneller is, terwijl Ricciardo al met de nieuwe motor reed.
Hij reed er gewoon overheenquote:Op donderdag 26 mei 2016 11:50 schreef Geralt het volgende:
[..]
Wat vloog er dan dwars door Button zn voorvleugel?
Ja want een isp met 4 miljoen klanten heeft ook echt geen bandbreedte ofzoquote:Op donderdag 26 mei 2016 10:02 schreef HerrFritz het volgende:
[..]
Wat ik begreep is deze actie van Ziggo alleen voor het online kijken. dus dat zal wel lekker met zijn alle bufferen worden. Het zou fijn zijn als ze het sport 1 kanaal( i know ziggo sport) open gooien bij alle tv aanbieders
Klopt, maar dan hebben ze ruzie met al hun klanten omdat ze daar dan direct mee gaan concureren. Dan moet elk contract opengebroken worden. IJdele hoop, helaas.quote:Op donderdag 26 mei 2016 10:04 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Tijd dat FOM gewoon voor xx euro/maand alleen een f1 stream aan gaat bieden van sky. Is genoeg vraag naar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |