Vind het wel sexy staan eigenlijkquote:
Want intelligente meiden willen wel met een knul met de uitstraling van een twaalfjarige overstraat. Ach jochie tochquote:Op donderdag 26 mei 2016 01:37 schreef LLgetikt het volgende:
Miss moet je meiden fixen die wat meer intelligentie hebben en minder oppervlakkig.. maar daarbij soort zoekt soort, en je bent zelf ook best oppervlakkig als het op uiterlijk aankomt. Dus dat trek je aan (onbewust, maar ook weer bewust) omdat je zo denkt.
quote:Op donderdag 26 mei 2016 07:09 schreef SonicVolcano het volgende:
Huilen of lachen?
Ik doe het wel tegelijk
Precies.quote:Op donderdag 26 mei 2016 01:26 schreef Mortaxx het volgende:
Jij bent niet goedaardig en behandelt vrouwen niet met respect
quote:Op woensdag 25 mei 2016 20:13 schreef Deezertje het volgende:
Wat plamuur op mijn gezicht. 'sexy' luchtje op... ready to shine! (gelet op foto's van haar exen ben ik d'r type niet. Ik voorspel je: te soft).
Deezertje is zelf ook niet erg intelligent dus ik denk dat intelligente meiden (hbo/wo) niets van hem willen. Hij kan zich beter op het mbo richten, aangezien dat ook zijn eigen niveau is.quote:Op donderdag 26 mei 2016 01:37 schreef LLgetikt het volgende:
Miss moet je meiden fixen die wat meer intelligentie hebben en minder oppervlakkig.. maar daarbij soort zoekt soort, en je bent zelf ook best oppervlakkig als het op uiterlijk aankomt. Dus dat trek je aan (onbewust, maar ook weer bewust) omdat je zo denkt.
Intelligente meiden kunnen ook oppervlakkig zijn hoor.quote:Op donderdag 26 mei 2016 01:37 schreef LLgetikt het volgende:
Probleem: hij valt niet op alternatief.quote:Op donderdag 26 mei 2016 08:10 schreef FlyDutchMan het volgende:
Vanuit mijn opleiding tot amateurpsycholoog begrijp ik juist dat meisjes met daddy-issues geen goedaardige jongen zoeken, maar iemand bij wie ze opnieuw naar goedkeuring kunnen streven (en deze maar mondjesmaat krijgen). Jij moet juist iemand hebben met een hele lieve vader, die dat gedrag ook in hun partner zoeken.
Dat jij je op wat meer alternatieve meisjes moet richten lijkt me wel goed advies, maar op jouw leeftijd herken je die niet meer zo makkelijk (als tieners pik je ze er zo uit). Een mogelijkheid zou zijn om naar sociale aangelegenheden te gaan waar je dit soort meisjes tegenkomt: bruine kroegen, rockconcerten etc.
Ik neem trouwens aan dat je dit meisje via internet hebt ontmoet. Persoonlijk ben ik hier geen fan van, via internet kun je elkaar toch een stuk minder goed inschatten, maar zolang je hier wel gebruik van maakt moet je ervoor waken dat je je online niet al te anders voordoet. Hoe meer zij van te voren weten dat je bescheiden, wat verlegen en niet super sociaal bent, hoe groter de kans dat je uiteindelijk op date gaat met iemand voor wie dat oké is.
Dit kan hij toch niet menen, nee toch? Wat lees ikquote:Op donderdag 26 mei 2016 00:42 schreef Deezertje het volgende:
Ergens toch zonde van mijn 5 euro hoor. Ik kom er wel overheen, maar normaal geef je ook geen geld uit aan een shirtje wat je niet mooi vindt of iets wat niet lekker is in de supermarkt. De volgende date kan haast niet slechter, dit was zo mijn type niet..
Tevens is hij niet bescheidenquote:Op donderdag 26 mei 2016 08:30 schreef viceversa het volgende:
[..]
Probleem: hij valt niet op alternatief.
Waarschijnlijk wel, en toch nog verbaasd zijn dat dingen gaan zoals ze gaan.quote:Op donderdag 26 mei 2016 08:37 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dit kan hij toch niet menen, nee toch? Wat lees ik
damnquote:Op donderdag 26 mei 2016 08:37 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ergens denk ik dat Deez nu ook wel een beetje loopt te trollen, want hij vond het livetopic niet zo leuk geloof ikquote:Op donderdag 26 mei 2016 08:37 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Betwijfel het, hij vindt die aandacht toch geweldig.quote:Op donderdag 26 mei 2016 08:43 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Ergens denk ik dat Deez nu ook wel een beetje loopt te trollen, want hij vond het livetopic niet zo leuk geloof ik
quote:Op donderdag 26 mei 2016 08:44 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Betwijfel het, hij vindt die aandacht toch geweldig.
quote:Op donderdag 26 mei 2016 01:13 schreef Deezertje het volgende:
Net overigens met veel plezier de voorgaande delen gelezen. Doet me goed dat ik blijkbaar zo interessant voor jullie ben! Volgende keer post ik pas na de date, dus blijft verrassing voor jullie extra groot wanneer ik weer op date mag! Al mag die Bananenpap wel optyfen, wat een droeftoeter is dat zegEn waar is mijn boy Etsu heen?
quote:Op donderdag 26 mei 2016 01:16 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Jij spoort toch ook helemaal niet dat je op deze zooi geilt man? Zelf geen interessant leven ofzo
Klinkt toch best madquote:Op donderdag 26 mei 2016 01:21 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Voornamelijk om de debiele opmerkingen soms. Ga ik toch met een glimach slapen
Nee, hij valt op sexy actrices. Alsof die (of hun lookalikes) überhaupt zo'n datingsite nodig hebben.quote:Op donderdag 26 mei 2016 08:30 schreef viceversa het volgende:
[..]
Probleem: hij valt niet op alternatief.
En studentes. Maar dat is sowieso te hoog gegrepen voor hem (en syndroom). Studentes willen eenmaal een intelligente jongen en laat Deezer nou net niet intelligent zijn.quote:Op donderdag 26 mei 2016 08:46 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
[..]
Nee, hij valt op sexy actrices. Alsof die (of hun lookalikes) überhaupt zo'n datingsite nodig hebben.
Waarom is dat heel erg? Je volgt toch geen universitaire opleiding om vrouwen aan te trekken.quote:Op donderdag 26 mei 2016 08:55 schreef Berk-24 het volgende:
[..]
En studentes. Maar dat is sowieso te hoog gegrepen voor hem (en syndroom). Studentes willen eenmaal een intelligente jongen en laat Deezer nou net niet intelligent zijn.
Daarnaast zou ik het heel erg vinden als Deezer of syndroom wel een studente weten te scoren terwijl intelligente jongens die aan de uni hebben gestudeerd zoals krulbrul en Dima droog aan de kant blijven staan.
Dit. Een lekker 'wijf' heeft echt geen datingsite nodig.quote:Op donderdag 26 mei 2016 08:46 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
[..]
Nee, hij valt op sexy actrices. Alsof die (of hun lookalikes) überhaupt zo'n datingsite nodig hebben.
Nee, maar jongens als krulbrul en Dima hebben een heel stuk meer te bieden als Deezer of syndroom. Mocht een studente ooit voor Deezer of syndroom kiezen is dat een keiharde faal van haar.quote:Op donderdag 26 mei 2016 08:56 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Waarom is dat heel erg? Je volgt toch geen universitaire opleiding om vrouwen aan te trekken.
Omdat ze een universitaire opleiding hebben?quote:Op donderdag 26 mei 2016 08:58 schreef Berk-24 het volgende:
[..]
Nee, maar jongens als krulbrul en Dima hebben een heel stuk meer te bieden als Deezer of syndroom.
Dan passen ze wellicht goed bij elkaar. Maar zoals het er nu uitziet zouden zij niet vallen op de vrouwen die op hetzelfde niveau zitten.quote:Mocht een studente ooit voor Deezer of syndroom kiezen is dat een keiharde faal van haar.
Niet alleen dat. Zij zijn ook actiever bezig met hun leven.quote:Op donderdag 26 mei 2016 09:01 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Omdat ze een universitaire opleiding hebben?
[..]
Dan passen ze wellicht goed bij elkaar. Maar zoals het er nu uitziet zouden zij niet vallen op de vrouwen die op hetzelfde niveau zitten.
Zijn slim, zien er goed uit, meestal ook wel een prima karakter.quote:Op donderdag 26 mei 2016 09:02 schreef Harmankardon het volgende:
Wat is toch de obsessie met studentes bij de autistenclub![]()
Iemand als Deezer kan beter een kapster o.i.d. daten, dan kan zij misschien nog eens 5 euro in hem investeren. Stel je voor.
Ahja, als je inschrijving rond is en de eerste stufi is overgemaakt dan ontvang je een gratis karakter-upgrade. Glad vergeten.quote:Op donderdag 26 mei 2016 09:05 schreef Berk-24 het volgende:
[..]
Zijn slim, zien er goed uit, meestal ook wel een prima karakter.
Met dat laatste beb ik het met je eens.
Het is geen wedstrijd.quote:Op donderdag 26 mei 2016 09:03 schreef Berk-24 het volgende:
[..]
Niet alleen dat. Zij zijn ook actiever bezig met hun leven.
Als ik denk aan hun niveau dan denk ik niet aan opleiding maar aan sociale vaardigheden en levenservaring.quote:Deezer en syndroom moeten zich richten op meiden van hun niveau. Dat zijn dus meiden van het mbo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |