voor jou ...zakk wylde- king..quote:Op donderdag 26 mei 2016 01:45 schreef knokkels het volgende:
[..]
[..]
Bob Rivers is wel een baas hoor..![]()
En het is gewoon zo ongelooflijk fout dat ie leuk is![]()
Je moet niet AL mijn muziek te serieus nemen
Die moemoe is zo beroemd dat ze een liedje hebben gemaakt gewoon voor haar. Ik vind het stoerquote:Op donderdag 26 mei 2016 01:46 schreef moemoe het volgende:
Ik heb inmiddels ook al een verzoekje ingediend, gewoon omdat.
quote:Op donderdag 26 mei 2016 01:48 schreef knokkels het volgende:
Jullie zijn dus nog niet van me af![]()
* knokkels verlengt nog even
9 vd 10 youtubers reageren vrij snel, en dan heb je die ene he... Die reageert gewoon niet..quote:Op donderdag 26 mei 2016 01:48 schreef Elfletterig het volgende:
Mijn verzoekje van zo meteen is een nummer uit 2015 dat ik hoorde via een obscuur YouTube-kanaal met indie-muziek. Het nummer bleek echter foutief gelabeld te zijn, ontdekte ik toen ik de bandnaam en titel op Spotify vond; een compleet ander nummer was dat. Uiteindelijk de eigenaar van het YouTube-kanaal herhaaldelijk gemaild om de juiste titel te achterhalen. Dat is gelukkig goedgekomen en het nummer is in de Top 10 van mijn jaarlijst beland.
quote:Op donderdag 26 mei 2016 01:48 schreef knokkels het volgende:
Jullie zijn dus nog niet van me af![]()
* knokkels verlengt nog even
Gelukkig lukte het me via Facebook.quote:Op donderdag 26 mei 2016 01:49 schreef knokkels het volgende:
[..]
9 vd 10 youtubers reageren vrij snel, en dan heb je die ene he... Die reageert gewoon niet..
It isquote:Op donderdag 26 mei 2016 01:52 schreef Elfletterig het volgende:
Is dit het verzoekje van moemoe? Zo ja:![]()
Zo nee:
Ik push mijn luisteraars soms om mee te denkenquote:Op donderdag 26 mei 2016 01:53 schreef moemoe het volgende:
[..]
It is.
Ik had het verzoekje ingediend toen knokkels nog even zonder inspiratie zat.
Prachtig nummer dit. Ik heb deze week trouwens een fantastisch nieuw nummer ontdekt met in het begin ook een ontzettend mooie strings-partij.quote:Op donderdag 26 mei 2016 01:53 schreef moemoe het volgende:
[..]
It is.
Ik had het verzoekje ingediend toen knokkels nog even zonder inspiratie zat.
ik hou wel van strings, dus het mag.quote:Op donderdag 26 mei 2016 01:55 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Prachtig nummer dit. Ik heb deze week trouwens een fantastisch nieuw nummer ontdekt met in het begin ook een ontzettend mooie strings-partij.
* Elfletterig kijkt knokkels lief aan of hij zo nog een tweede verzoekje mag indienen
tuurlijk ..maar gaan we ook een zappa klassiekje luisterenquote:Op donderdag 26 mei 2016 01:55 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Prachtig nummer dit. Ik heb deze week trouwens een fantastisch nieuw nummer ontdekt met in het begin ook een ontzettend mooie strings-partij.
* Elfletterig kijkt knokkels lief aan of hij zo nog een tweede verzoekje mag indienen
Zappa niet kunnen verdragen?quote:Op donderdag 26 mei 2016 01:56 schreef Thezappa het volgende:
[..]
tuurlijk ..maar gaan we ook een zappa klassiekje luisteren
mits knokkie dat ook trekt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is dit 'm?quote:Op donderdag 26 mei 2016 01:48 schreef Elfletterig het volgende:
Mijn verzoekje van zo meteen is een nummer uit 2015 dat ik hoorde via een obscuur YouTube-kanaal met indie-muziek. Het nummer bleek echter foutief gelabeld te zijn, ontdekte ik toen ik de bandnaam en titel op Spotify vond; een compleet ander nummer was dat. Uiteindelijk de eigenaar van het YouTube-kanaal herhaaldelijk gemaild om de juiste titel te achterhalen. Dat is gelukkig goedgekomen en het nummer is in de Top 10 van mijn jaarlijst beland.
nahuhquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |