onze requestbotquote:
http://www.radio49.nl/ <==== Even uit de OP: ''En als er geen DJ draait?quote:
Ohquote:Op donderdag 26 mei 2016 02:25 schreef knokkels het volgende:
[..]Nee een muzikaal achtergrondstuk als ik aan het babbelen ben
![]()
Dat was Lux Aeterna in dit geval even
is that a fork or are you just happy to see me?quote:Op donderdag 26 mei 2016 02:27 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dadelijk prikt een fokkers met iets in je rug
Subtiliteitquote:Op donderdag 26 mei 2016 02:27 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dadelijk prikt een fokkers met iets in je rug
Mijn mannetjescavia prikte altijd met zijn tralala in de rug van de vrouwtjescaviaquote:
Ik vind het echt vreselijk, heb zelfs niets gepland dit jaarquote:Op donderdag 26 mei 2016 02:25 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Nawhtreat yo self girl. Koop iets leuks voor jezelf om het dragelijker te maken.
Netflix and cryquote:Op donderdag 26 mei 2016 02:29 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ik vind het echt vreselijk, heb zelfs niets gepland dit jaar.
Ze had een geslachtsorgaan verwacht. Geen tralalaquote:Op donderdag 26 mei 2016 02:29 schreef knokkels het volgende:
[..]
Mijn mannetjescavia prikte altijd met zijn tralala in de rug van de vrouwtjescaviaDie snapte het niet
watsupdan?quote:Op donderdag 26 mei 2016 02:29 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ik vind het echt vreselijk, heb zelfs niets gepland dit jaar.
Ah!quote:Op donderdag 26 mei 2016 02:31 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ze had een geslachtsorgaan verwacht. Geen tralala
En dan komen dadelijk die andere, afgeronde, moeilijke leeftijden nog voor de vrouw. oei oeiquote:Op donderdag 26 mei 2016 02:33 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ik had toch gedacht er op deze leeftijd overheen te zijn. Komt vast nog wel
.
Ik houd niet zo van oneven getallen en dit jaar tijdens mijn verjaardag wordt het een oneven getal.quote:
quote:Op donderdag 26 mei 2016 02:34 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
En dan komen dadelijk die andere, afgeronde, moeilijke leeftijden nog voor de vrouw. oei oei
Hopelijk woon je niet bij het spoor.
oeiquote:Op donderdag 26 mei 2016 02:36 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ik houd niet zo van oneven getallen en dit jaar tijdens mijn verjaardag wordt het een oneven getal.
Georgy Porgy Puddin' Pie, Kiss The Girls and Make 'Em Cry .... Georgy tochquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |