Dit heb ik vaker geboord hoor. Ik ben gewoon heel bescheiden en zou ook wat stoerder mogen zijn maar dat zit gewoon niet in me en faken werkt niet. Ik ben submissive waar ik zelf hoop de Dom te zijn..quote:Op woensdag 25 mei 2016 23:45 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dit klinkt bijna verzonnen, zo slecht.
Zo, klinkt als een kwaliteitsdate; op inhoudelijk vlak alles prima maar qua uiterlijk en andere oppervlakkigheden niet dus... kappen we er maar lekker mee.quote:Op woensdag 25 mei 2016 23:38 schreef Deezertje het volgende:
zoals verwacht: qua uiterlijk van beide kanten geen match. Zij viel nog meer tegen als verwacht en ik had dus al meteen toen ik haar zag minder oprechtheid misschien. Desondanks twee uur volgepraat want inhoudelijk wel een klik, maar normaal date ze met gasten rond de 30. Ze vond mij inderdaad geen 25, maar dat baardje moet ik laten staan want dat scheelt weer twee jaar.. ik moet meer meisjes van 18 daten of alternatieve meisjes. Die wel van bescheiden jongens houden. Overigens moet ik mij niet veranderen want mijn karakter heeft iets unieks maar zij zoekt meer een stoere boy. Maar goed dit riedeltje komt mij bekend voor. Ik moet dus lekkere 'meisjes meisjes' daten. De schattige studentes die jullie afserveren voor mij.
Een metalhead die van economie houdt is een haantje?? Wat.quote:Op woensdag 25 mei 2016 23:45 schreef Deezertje het volgende:
Metelheads die van economie houden,ala haantjes. zelfverzekerde marketeers valt ze op.
Wow zeg, weet niet waar ze dat aan verdient heeft aangezien het gevoel geheel wederzijds was.quote:Op woensdag 25 mei 2016 23:45 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Ik ken jouw achtergrond niet verder al heb ik inmiddels een indruk gekregen, maar klasse dat je bent gegaan en verslag uitbrengt. Laat die lelijke hoer maar weer gaan voor een 30-jarige hufter zonder toekomstperspectief. Voor jou alleen de taak om een gewillige chick te vinden die jou wel waardeert. Volgende keer wat meer lef tonen dus.
Nou ja als je bibberend naar een stel tietjes aan het kijken bent dan komt dat ook niet over bij de desbetreffende dame als van ik ga de komende week moeilijk kunnen zitten en schijten gaat heel makkelijk worden voorlopigquote:Op woensdag 25 mei 2016 23:45 schreef Deezertje het volgende:
[..]
klootzakken niet, maar wel op stoere boys. Metelheads die van economie houden,ala haantjes. zelfverzekerde marketeers valt ze op.
Paxcon vond het juist erg slim iets achter de hand te houdenquote:Op woensdag 25 mei 2016 23:47 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
'scuse me? Eerst ChatGirl en nu ik? Ga weg joh vieze player
Waarom denk je hier overna?quote:Op woensdag 25 mei 2016 23:46 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Dit heb ik vaker geboord hoor. Ik ben gewoon heel bescheiden en zou ook wat stoerder mogen zijn maar dat zit gewoon niet in me en faken werkt niet. Ik ben submissive waar ik zelf hoop de Dom te zijn..
Misschien was dat de cue om een drankje in haar gezicht te gooien, dat vindt ze geil.quote:Op woensdag 25 mei 2016 23:42 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Ja ik ben heel eerlijk en oprecht en bescheiden daar zouden veel dames opvallen en bij wegzwijmelen. Maar zij valt liever op klootzakken
Lopen wrs ook over bruggen.quote:Op woensdag 25 mei 2016 23:47 schreef habitue het volgende:
[..]
Een metalhead die van economie houdt is een haantje?? Wat.
Hij maakt daar dus klootzak van.quote:Op woensdag 25 mei 2016 23:47 schreef habitue het volgende:
[..]
Een metalhead die van economie houdt is een haantje?? Wat.
Ja, nogal.quote:Op woensdag 25 mei 2016 23:45 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dit klinkt bijna verzonnen, zo slecht.
Sorry even overgevenquote:Op woensdag 25 mei 2016 23:46 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Dit heb ik vaker geboord hoor. Ik ben gewoon heel bescheiden en zou ook wat stoerder mogen zijn maar dat zit gewoon niet in me en faken werkt niet. Ik ben submissive waar ik zelf hoop de Dom te zijn..
Jij luistert naar een hommel qua dateadvies ja ?quote:Op woensdag 25 mei 2016 23:48 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Paxcon vond het juist erg slim iets achter de hand te houden
Hey Deez, lijkt het je leuk om met mij een keertje vriendschappelijk af te spreken, want ik ben wel benieuwd wat voor soort persoon je bent?quote:Op woensdag 25 mei 2016 23:46 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Zei ze dat laatste ook echt?quote:Op woensdag 25 mei 2016 23:42 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Ja ik ben heel eerlijk en oprecht en bescheiden daar zouden veel dames opvallen en bij wegzwijmelen. Maar zij valt liever op klootzakken
Dichtbij?quote:Op woensdag 25 mei 2016 23:49 schreef Fylax het volgende:
had over waalkade moeten lopen en roepen "Deezertje??"
heeequote:Op woensdag 25 mei 2016 23:49 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Jij luistert naar een hommel qua dateadvies ja ?
Nee. 100% voor deezertje. Maar zij had nog niet gegeten dus ging zelf ff eten halen en dat heeft ze al pratend bij de waalkade opgegeten voor we samen nog een drankje gingen doen bij een café .quote:Op woensdag 25 mei 2016 23:47 schreef DoubleDip het volgende:
Dus de rekening is 50/50 gegaan?
Post was precies zoals verwacht. Maar dank voor de update.
Nee het was het advies van Deezertjequote:Op woensdag 25 mei 2016 23:49 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Jij luistert naar een hommel qua dateadvies ja ?
Ik val op gevoelige klootzakken jaquote:Op woensdag 25 mei 2016 23:48 schreef Faxie het volgende:
[..]
Het gaat gewoon niet werken
Je valt op klootzakken, maar ik ben een lieve jongen
Het is voor hem jammer dat hij niet op mannen valt want anders zie ik nog mogelijkhedenquote:Op woensdag 25 mei 2016 23:49 schreef -Strawberry- het volgende:
Iedereen dromen over subje Deezer nu.
Hoe ging je om met die plotselinge wending?quote:Op woensdag 25 mei 2016 23:50 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Nee. 100% voor deezertje. Maar zij had nog niet gegeten dus ging zelf ff eten halen en dat heeft ze al pratend bij de waalkade opgegeten voor we samen nog een drankje gingen doen bij een café .
Troost je met de gedachte dat ze er nooit achter zal komenquote:Op woensdag 25 mei 2016 23:47 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Wow zeg, weet niet waar ze dat aan verdient heeft aangezien het gevoel geheel wederzijds was.
Dat je op een date naar andere koppels gaat kijken!quote:Op woensdag 25 mei 2016 23:51 schreef Deezertje het volgende:
Maar weet iig ik niet op val. Ik zag ook steeds leukere koppeltjes voorbij lopen eerlijk gezegd(maar die zijn dus al voorzien).
Als ze je jou wel leuk had gevonden was je er dan wel opgekropen of vond je haar echt onaantrekkelijk en wanstaltig?quote:Op woensdag 25 mei 2016 23:50 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Nee. 100% voor deezertje. Maar zij had nog niet gegeten dus ging zelf ff eten halen en dat heeft ze al pratend bij de waalkade opgegeten voor we samen nog een drankje gingen doen bij een café .
Engerd.quote:Op woensdag 25 mei 2016 23:51 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Troost je met de gedachte dat ze er nooit achter zal komen
quote:Op woensdag 25 mei 2016 23:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
Zijn dat mensen die hun oorpiercings poetsen terwijl ze het financieel dagblad lezen?
Ja zelfverzekerd = klootzak, beschaafd = geen bushokjes vernielen bij de lokale voetbalvereniging. Logisch allemaal.quote:Op woensdag 25 mei 2016 23:48 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Hij maakt daar dus klootzak van.
quote:
Gewoon beurshandelaren in hun prada pakken en dikke mercedes auto's en heel hard rammstein op de speakers hebben staan.quote:Op woensdag 25 mei 2016 23:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
Zijn dat mensen die hun oorpiercings poetsen terwijl ze het financieel dagblad lezen?
Ennnn daar gaan we weerquote:Op woensdag 25 mei 2016 23:51 schreef Deezertje het volgende:
Maar weet iig ik niet op val. Ik zag ook steeds leukere koppeltjes voorbij lopen eerlijk gezegd(maar die zijn dus al voorzien).
quote:Op woensdag 25 mei 2016 23:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ze had lekkere tetten maar dat kon zelfs de rest niet compenserenquote:Op woensdag 25 mei 2016 23:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als ze je jou wel leuk had gevonden was je er dan wel opgekropen of vond je haar echt onaantrekkelijk en wanstaltig?
Was ze dik?quote:Op woensdag 25 mei 2016 23:54 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Ze had lekkere tetten maar dat kon zelfs de rest niet compenseren
quote:Op woensdag 25 mei 2016 23:54 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Ze had lekkere tettentieten maar dat kon zelfs de rest niet compenseren
Vooral bij je ongefundeerde oordelen blijven hoorquote:Op woensdag 25 mei 2016 23:51 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Troost je met de gedachte dat ze er nooit achter zal komen
Het is moeilijk voor je om ja of nee te zeggen op mijn verzoek, of niet?quote:Op woensdag 25 mei 2016 23:54 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Ik wist vanaf minuut 1 dat ze niet bij mij paste. Wederom dat schamen als je langs haar loopt, dus normaal val ik ook niet op zulke types en dat wil ik ook niet uitstralen.quote:Op woensdag 25 mei 2016 23:51 schreef Bananenpap het volgende:
[..]
Dat je op een date naar andere koppels gaat kijken!
Deezertje, als jij ooit een relatie hebt zie je opeens allemaal happy single vrouwenquote:Op woensdag 25 mei 2016 23:51 schreef Deezertje het volgende:
Wat?quote:Op woensdag 25 mei 2016 23:55 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Ik wist vanaf minuut 1 dat ze niet bij mij paste. Wederom dat schamen als je langs haar loopt, dus normaal val ik ook niet op zulke types en dat wil ik ook niet uitstralen.
Tja cola gaat dat niet oplossen, volgende keer een zuipwijf daten dan maar, kun je in ieder geval nog tietje voelenquote:Op woensdag 25 mei 2016 23:54 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Heb je er al eens over nagedacht dat jouw levenswijze eigenlijk heel alternatief is?quote:Op woensdag 25 mei 2016 23:55 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Ik wist vanaf minuut 1 dat ze niet bij mij paste. Wederom dat schamen als je langs haar loopt, dus normaal val ik ook niet op zulke types en dat wil ik ook niet uitstralen.
KLB heeft mij verpestquote:Op woensdag 25 mei 2016 23:55 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Vooral bij je ongefundeerde oordelen blijven hoor
Waarom schaamde je je voor haar?quote:Op woensdag 25 mei 2016 23:55 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Je arme reputatie als mensen jullie samen zouden zienquote:Op woensdag 25 mei 2016 23:55 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Ja en haar gezicht leek niet echt op de foto. Niet opgemaakt ook, metalshirtje aan.. dus absoluut geen meisje meisje waar ik op val.quote:
Ik ook niet maar dat komt omdat ik louter naast lekkere wijven loopquote:Op woensdag 25 mei 2016 23:57 schreef Lokasenna het volgende:
Ik heb me echt nog nooit geschaamd om naast iemand te lopen omdat hij er niet goed uitzag naar mijn smaak.
Dan ben je echt niet helemaal lekker in je hoofd.
Dan ben je echt vreselijk oppervlakkig ja.quote:Op woensdag 25 mei 2016 23:57 schreef Lokasenna het volgende:
Ik heb me echt nog nooit geschaamd om naast iemand te lopen omdat hij er niet goed uitzag naar mijn smaak.
En dan had ie dat op basis van de foto's van tevoren echt al kunnen inschatten.quote:Op woensdag 25 mei 2016 23:57 schreef Lokasenna het volgende:
Je weet het verschil niet tussen 'langs' en 'naast' geloof ik.quote:Op woensdag 25 mei 2016 23:55 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Een chick met een metalshirtje aan naar een date?quote:Op woensdag 25 mei 2016 23:57 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Ja en haar gezicht leek niet echt op de foto. Niet opgemaakt ook, metalshirtje aan.. dus absoluut geen meisje meisje waar ik op val.
En dit was de "leuke" meid van de twee toch?quote:Op woensdag 25 mei 2016 23:57 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Ja en haar gezicht leek niet echt op de foto. Niet opgemaakt ook, metalshirtje aan.. dus absoluut geen meisje meisje waar ik op val.
Ik werd er niet warm van.quote:Op woensdag 25 mei 2016 23:56 schreef LLgetikt het volgende:
wat ik me afvraag deezertje, als ze nou heel lief was en wel interesse had getoont had je dan haar uiterlijk voor lief genomen?
En dat.quote:Op woensdag 25 mei 2016 23:58 schreef LLgetikt het volgende:
ik vind dat nogal verwaand gedrag, je schamen voor iemand, en minachting is geen goede houding..
Klinkt ook niet echt als iemand die bij je past, nee. Maar eigenlijk zou je dat van tevoren al moeten weten.quote:Op woensdag 25 mei 2016 23:57 schreef Deezertje het volgende:
[..]
maar dat vroeg ik niet, ik snap dat je er niet warm van werd (dus uiterlijk telt ook bij jou) maar wat nou als ze wel heel leuk was qua karakter en ze had gezegt ik zie jou wel zitten?quote:
Deze man snapt hemquote:
quote:Op woensdag 25 mei 2016 23:59 schreef GOLDFIN9ER het volgende:
ze heeft zeker weten ook een wolven shirt dan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |