Engerd.quote:Op woensdag 25 mei 2016 23:51 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Troost je met de gedachte dat ze er nooit achter zal komen
quote:Op woensdag 25 mei 2016 23:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
Zijn dat mensen die hun oorpiercings poetsen terwijl ze het financieel dagblad lezen?
Ja zelfverzekerd = klootzak, beschaafd = geen bushokjes vernielen bij de lokale voetbalvereniging. Logisch allemaal.quote:Op woensdag 25 mei 2016 23:48 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Hij maakt daar dus klootzak van.
quote:
Gewoon beurshandelaren in hun prada pakken en dikke mercedes auto's en heel hard rammstein op de speakers hebben staan.quote:Op woensdag 25 mei 2016 23:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
Zijn dat mensen die hun oorpiercings poetsen terwijl ze het financieel dagblad lezen?
Ennnn daar gaan we weerquote:Op woensdag 25 mei 2016 23:51 schreef Deezertje het volgende:
Maar weet iig ik niet op val. Ik zag ook steeds leukere koppeltjes voorbij lopen eerlijk gezegd(maar die zijn dus al voorzien).
quote:Op woensdag 25 mei 2016 23:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ze had lekkere tetten maar dat kon zelfs de rest niet compenserenquote:Op woensdag 25 mei 2016 23:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als ze je jou wel leuk had gevonden was je er dan wel opgekropen of vond je haar echt onaantrekkelijk en wanstaltig?
Was ze dik?quote:Op woensdag 25 mei 2016 23:54 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Ze had lekkere tetten maar dat kon zelfs de rest niet compenseren
quote:Op woensdag 25 mei 2016 23:54 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Ze had lekkere tettentieten maar dat kon zelfs de rest niet compenseren
Vooral bij je ongefundeerde oordelen blijven hoorquote:Op woensdag 25 mei 2016 23:51 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Troost je met de gedachte dat ze er nooit achter zal komen
Het is moeilijk voor je om ja of nee te zeggen op mijn verzoek, of niet?quote:Op woensdag 25 mei 2016 23:54 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Ik wist vanaf minuut 1 dat ze niet bij mij paste. Wederom dat schamen als je langs haar loopt, dus normaal val ik ook niet op zulke types en dat wil ik ook niet uitstralen.quote:Op woensdag 25 mei 2016 23:51 schreef Bananenpap het volgende:
[..]
Dat je op een date naar andere koppels gaat kijken!
Deezertje, als jij ooit een relatie hebt zie je opeens allemaal happy single vrouwenquote:Op woensdag 25 mei 2016 23:51 schreef Deezertje het volgende:
Maar weet iig ik niet op val. Ik zag ook steeds leukere koppeltjes voorbij lopen eerlijk gezegd(maar die zijn dus al voorzien).
Wat?quote:Op woensdag 25 mei 2016 23:55 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Ik wist vanaf minuut 1 dat ze niet bij mij paste. Wederom dat schamen als je langs haar loopt, dus normaal val ik ook niet op zulke types en dat wil ik ook niet uitstralen.
Tja cola gaat dat niet oplossen, volgende keer een zuipwijf daten dan maar, kun je in ieder geval nog tietje voelenquote:Op woensdag 25 mei 2016 23:54 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Heb je er al eens over nagedacht dat jouw levenswijze eigenlijk heel alternatief is?quote:Op woensdag 25 mei 2016 23:55 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Ik wist vanaf minuut 1 dat ze niet bij mij paste. Wederom dat schamen als je langs haar loopt, dus normaal val ik ook niet op zulke types en dat wil ik ook niet uitstralen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |