Alles is goed te zienquote:
Die onderste lippen playbacken vrolijk meequote:
Maand zou beter zijn.quote:Op woensdag 25 mei 2016 22:17 schreef Cee het volgende:
Wauw, we zitten gewoon naar Eva's laatste jaar te kijken.
Zo had Adam het niet bedachtquote:Op woensdag 25 mei 2016 22:17 schreef Cee het volgende:
Wauw, we zitten gewoon naar Eva's laatste jaar te kijken.
Drollen op haar hoofd gelegdquote:Op woensdag 25 mei 2016 22:18 schreef Sriracha het volgende:
Wat heeft die Eva gedaan waardoor we haar zouden moeten kennen?
Ze zingtquote:Op woensdag 25 mei 2016 22:18 schreef Sriracha het volgende:
Wat heeft die Eva gedaan waardoor we haar zouden moeten kennen?
en zegt whackquote:
Zou er iets in moeten staan dan?quote:Op woensdag 25 mei 2016 22:19 schreef Cee het volgende:
[..]
Zou RTL Boulevard al een necrologie hebben voor haar?
Ze is al 27 geweest, dus die ligt al een paar jaar klaarquote:Op woensdag 25 mei 2016 22:19 schreef Cee het volgende:
[..]
Zou RTL Boulevard al een necrologie hebben voor haar?
en 20 keer in het achtergrondkoor van het Songfestival en was de laatste vrouw die haar benen voor Gordon opendequote:Op woensdag 25 mei 2016 22:21 schreef mirannie het volgende:
En haar moeder zat in dat achtergrond bandje van Ik hou van Holland
Whut? Hahahaquote:Op woensdag 25 mei 2016 22:21 schreef TheVulture het volgende:
[..]
en 20 keer in het achtergrondkoor van het Songfestival en was de laatste vrouw die haar benen voor Gordon opende
Echt een muziekkenner dusquote:Op woensdag 25 mei 2016 22:21 schreef mirannie het volgende:
En haar moeder zat in dat achtergrond bandje van Ik hou van Holland
Gordon ging ws voor de dirigentquote:Op woensdag 25 mei 2016 22:21 schreef TheVulture het volgende:
[..]
en 20 keer in het achtergrondkoor van het Songfestival en was de laatste vrouw die haar benen voor Gordon opende
Wat wat wat.quote:Op woensdag 25 mei 2016 22:21 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ingrid Simons was ooit het vriendinnetje van Gordonquote:
niet omdat het moet, maar omdat het kan!quote:Op woensdag 25 mei 2016 22:26 schreef Pheno het volgende:
Je gaat toch spontaan weg bij deze provider als je deze reclame ziet?
Ja, helaas wel. Weer zo'n gelovige die alleen op de EO-jongerendag gaat zingen. Net zoals <hoe heet ze ook alweer van X-Factor>quote:Op woensdag 25 mei 2016 22:27 schreef Sriracha het volgende:
Maar ik denk dat Nina of Beugelbekkie gaat winnen, Nederlandse aard om voor underdogs te zijn
Sharon Kips.quote:Op woensdag 25 mei 2016 22:28 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ja, helaas wel. Weer zo'n gelovige die alleen op de EO-jongerendag gaat zingen. Net zoals <hoe heet ze ook alweer van X-Factor>
Sharon Kipsquote:Op woensdag 25 mei 2016 22:28 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ja, helaas wel. Weer zo'n gelovige die alleen op de EO-jongerendag gaat zingen. Net zoals <hoe heet ze ook alweer van X-Factor>
Sharon Kips (waarom weet ik dit nogquote:Op woensdag 25 mei 2016 22:28 schreef Pheno het volgende:
[..]
quote:
Great minds....quote:Op woensdag 25 mei 2016 22:29 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Sharon Kips (waarom weet ik dit nog)
Haar vader had aandelen leverworstquote:Op woensdag 25 mei 2016 22:31 schreef Sriracha het volgende:
Was dat niet zo'n marokkaans type met pijpenkrullen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |