Vind ie lekkerquote:Op woensdag 25 mei 2016 21:42 schreef Sriracha het volgende:
Morgen wordt Jamai in de boeien geslagen en gemarteld
Meende dat ook te horen.quote:Op woensdag 25 mei 2016 21:46 schreef loezzzje het volgende:
volgens mij zit ze er wel een paar keer naast
*zoekt cavia op in het hoekjequote:Op woensdag 25 mei 2016 21:46 schreef loezzzje het volgende:
volgens mij zit ze er wel een paar keer naast
Vind ik ook, ze heeft de beste stem van allemaalquote:Op woensdag 25 mei 2016 21:49 schreef TheVulture het volgende:
Met haar gebrek aan podiumpresence gaat het als popster niet worden, maar dit meisje heeft zo'n geweldige stem, ondanks die uitglijders
Dat was te zien, die wilde kritiek geven. Kreeg het woord nietquote:
Is dat nou niet juist het leuke er van?quote:Op woensdag 25 mei 2016 21:51 schreef zoem het volgende:
Jammer dat er niet eerst afleveringen met zang- en danslessen zijn alvorens de live shows. De kandidaten zijn nog veel te ruw in zang en dans.
Lieke heeft vanavond al een paar keer mensen afgekapt als ze nog wat wilden zeggen. Ik denk dat ze niet zoveel van kritiek houdt en zoiets had van, ok volgendequote:Op woensdag 25 mei 2016 21:51 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat was te zien, die wilde kritiek geven. Kreeg het woord niet
Dat krijg je als het in 3 weken klaar moet zijn, ik vind het concept nog altijd totaal verneukt op deze manier. Hopelijk is het nieuwe seizoen wel weer met de ouderwetse liveshows, al lijken ze het Duitse concept te hebben gekopieerd.quote:Op woensdag 25 mei 2016 21:51 schreef zoem het volgende:
Jammer dat er niet eerst afleveringen met zang- en danslessen zijn alvorens de live shows. De kandidaten zijn nog veel te ruw in zang en dans.
Denk dat het telefoongesprek beter klonkquote:Op woensdag 25 mei 2016 21:53 schreef mirannie het volgende:
Werd gebeld.... heb vast niks gemist toch?
quote:Op woensdag 25 mei 2016 21:53 schreef iBenny het volgende:
[..]
Denk dat het telefoongesprek beter klonk
Nu vallen er mogelijk kandidaten af die misschien heel goed zijn maar door slechte voorbereiding een uitglijder maken.quote:Op woensdag 25 mei 2016 21:52 schreef Sriracha het volgende:
[..]
Is dat nou niet juist het leuke er van?
Ja maar het is toch een momentopname? met sport kan het ook zijn dat je je dag niet hebt en slecht presteertquote:Op woensdag 25 mei 2016 21:56 schreef zoem het volgende:
[..]
Nu vallen er mogelijk kandidaten af die misschien heel goed zijn maar door slechte voorbereiding een uitglijder maken.
Ik heb de hele tijd het idee dat het publiek er echt niks van mee krijgt...quote:Op woensdag 25 mei 2016 22:00 schreef iBenny het volgende:
Vroegah, toen Idols gewoon een optreden was met een paar dansers en geen videoclip
En daar betalen ze dan bijna 30 euro voorquote:Op woensdag 25 mei 2016 22:01 schreef mirannie het volgende:
[..]
Ik heb de hele tijd het idee dat het publiek er echt niks van mee krijgt...
Echt he.quote:Op woensdag 25 mei 2016 22:00 schreef iBenny het volgende:
Vroegah, toen Idols gewoon een optreden was met een paar dansers en geen videoclip
Om naar een omgedraaide trap te kijken alsof het een blind audition isquote:Op woensdag 25 mei 2016 22:03 schreef iBenny het volgende:
[..]
En daar betalen ze dan bijna 30 euro voor
Ik vraag me af hoe zij reageert als ze klaarkomt, volgens klapt ze die kerel met d'r schaamlippen bewusteloosquote:
O nee, nu heb ik een beeld erbij!!! Grrrr en bedankt.....quote:Op woensdag 25 mei 2016 22:05 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik vraag me af hoe zij reageert als ze klaarkomt, volgens klapt ze die kerel met d'r schaamlippen bewusteloos
Als er gerechtigheid is welquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |