Ik weet niet of ik deze ook fysiek heb. Maar ik heb talloze cd-singles en remix-cd-singles van het Play-album. En zelfs ook nog wat vinyl.quote:
Pffff, weer Top of Flop gemist hebben, in klasse gedegradeerdquote:Op woensdag 25 mei 2016 21:41 schreef robdriessen het volgende:
Hop, binnenvallen met Nirvana. Klasse.
sweetquote:Op woensdag 25 mei 2016 21:41 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik deze ook fysiek heb. Maar ik heb talloze cd-singles en remix-cd-singles van het Play-album. En zelfs ook nog wat vinyl.
Ik viel binnen met een abrupt afgebroken indische waterelelies themequote:Op woensdag 25 mei 2016 21:42 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Pffff, weer Top of Flop gemist hebben, in klasse gedegradeerd
Zelfs ik was er, welliswaar wat later dan verwacht maar tochquote:Op woensdag 25 mei 2016 21:42 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 25 mei 2016 21:43 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ik viel binnen met een abrupt afgebroken indische waterelelies theme
Je was nog keurig op tijdquote:Op woensdag 25 mei 2016 21:43 schreef knokkels het volgende:
[..]
Zelfs ik was er, welliswaar wat later dan verwacht maar toch
Verder heeft dat echt niets te maken met dat AUX1 niet bevolkt was hoor..quote:Op woensdag 25 mei 2016 21:43 schreef MaryMouse het volgende:
Nee hoor, Wings - Mull of Kintyre kwam er even tussen door
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 7 oktober 2018 02:15 schreef MTheBassman het volgende:[/b]
Jij hebt wat rare shit in je lijst staan Knokkels :P
Kan het nog lager dan het negende niveau van de hel?quote:Op woensdag 25 mei 2016 21:42 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 25 mei 2016 21:41 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Dus het is eigenlijk de zeven en een halfste.
quote:Op woensdag 25 mei 2016 21:41 schreef robdriessen het volgende:
Hop, binnenvallen met Nirvana. Klasse.
quote:Op woensdag 25 mei 2016 21:44 schreef knokkels het volgende:
[..]
Verder heeft dat echt niets te maken met dat AUX1 niet bevolkt was hoor..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
You better lose yourself in the music
The moment, you own it, you better never let it go
Aux1: Johnny Hoes - We Drinken Tot We Zinkenquote:
zesde poort ook goed?quote:Op woensdag 25 mei 2016 21:44 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Kan het nog lager dan het negende niveau van de hel?
SAM AND THE WOOOOOOOOMP!
dangerous,black or white,remember the time, in the closet,jam,heal the world,who is it,give in to me.quote:Op woensdag 25 mei 2016 21:44 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Michael Jackson heeft ooit 9 singles van een album uitgebracht. Het album Dangerous, meen ik.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het onmogelijke doen we meteen, voor een wonder hebben we iets langer nodig.
When I am with you, there's no place I'd rather be - K. 17-03-1982 / 21-10-2017
Mijn Aux1 heeft standaard klassequote:Op woensdag 25 mei 2016 21:45 schreef knokkels het volgende:
[..]
Aux1: Johnny Hoes - We Drinken Tot We Zinken
Whut?Ik heb gewoon een willekeurig nummer uit mijn history gerausd
Alleen gecoveredquote:Op woensdag 25 mei 2016 21:47 schreef knokkels het volgende:
Oeh, hier zal wel het een en andere uit te samplen zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |