Je zit toch ergens in Spanje oid?quote:Op woensdag 25 mei 2016 22:02 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, alleen strand, zee en wat noodzakelijke winkels...
Klinkt mij als een hele vervelende eerste vakantiedatquote:Op woensdag 25 mei 2016 22:02 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, alleen strand, zee en wat noodzakelijke winkels...
* knokkels casts the Spell of Inaudibility on Robquote:Op woensdag 25 mei 2016 22:03 schreef robdriessen het volgende:
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
quote:Op woensdag 25 mei 2016 22:03 schreef robdriessen het volgende:
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
Jawel, mosselen met chorizo...quote:Op woensdag 25 mei 2016 22:03 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Klinkt mij als een hele vervelende eerste vakantiedat
Nog niet gegeten?
mucho buenoquote:
Klinkt niet verkeerdquote:
Deze is wel ernstig fout ja.quote:Op woensdag 25 mei 2016 22:04 schreef Elfletterig het volgende:
* Elfletterig heeft dit nummer ooit bijna gespeeld tijdens een wedstrijd rond foute covers
oeh!quote:
het gooimeer overzwemmen en dan een paar uurtje lopen.quote:Op woensdag 25 mei 2016 22:04 schreef Annagh het volgende:
[..]
[..]
Yep, meteen de grens over naar Lelystad.
* Elfletterig schenkt een glas drinken met passievrucht-smaak in....quote:Op woensdag 25 mei 2016 22:05 schreef knokkels het volgende:
[..]
Deze is wel ernstig fout ja.
De volgende tho...
* knokkels zips it
Passoa is zo 1999.quote:Op woensdag 25 mei 2016 22:05 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
* Elfletterig schenkt een glas drinken met passievrucht-smaak in....
Ook aan de CoolBest?quote:Op woensdag 25 mei 2016 22:05 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
* Elfletterig schenkt een glas drinken met passievrucht-smaak in....
Wat is Passoa?quote:
Elf is zo cool, 1999 maakt daar graag een uitzondering voorquote:
Ik ookquote:Op woensdag 25 mei 2016 22:07 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Nee, in werkelijkheid heb ik eigenlijk meer zin in koffie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |