Ga je mee naar Smurfenland.quote:Op woensdag 25 mei 2016 21:54 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik kwam laatst de cd-single van Irene Moors nog weer tegen
oehquote:Op woensdag 25 mei 2016 21:56 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Hahahaha, dit waren geweldige tijden. Heb me prima vermaakt met die Eurohouse periode. B.B.E. (Seven Days and One Week), Antiloop (In My Mind), Freeloader (Driftwood),
Sentiment!
Ik ook. Mijn cd-kast ligt vol met dergelijk spul.quote:Op woensdag 25 mei 2016 21:56 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Hahahaha, dit waren geweldige tijden. Heb me prima vermaakt met die Eurohouse periode. B.B.E. (Seven Days and One Week), Antiloop (In My Mind), Freeloader (Driftwood),
Sentiment!
quote:
Dan kom ik aan met mn ik heb ooit een waggelende pinguin na gedaan bij word vervolgd.quote:Op woensdag 25 mei 2016 21:57 schreef robdriessen het volgende:
Wie jullie ook gezien hebben....
Ik ben een hele truc lang de assistent geweest van Hans Kazan tijdens een goochelshow bij Center Parcs.
*micdrop*
En aan het einde van de truc was het *poef* dag RobDriessenquote:Op woensdag 25 mei 2016 21:57 schreef robdriessen het volgende:
Ik ben een hele truc lang de assistent geweest van Hans Kazan tijdens een goochelshow bij Center Parcs.
*micdrop*
Dat was zonder die ellendige smurfen? Ik heb pas die andere doormidden geknakt...uit '94 of '95 of zo.quote:
Daar kan niemand tegenop. Zelfs mijn backstage-ontmoeting met Jam van Jam & Spoon niet.quote:Op woensdag 25 mei 2016 21:57 schreef robdriessen het volgende:
*micdrop*
quote:Op woensdag 25 mei 2016 21:56 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Sentiment!
Nee die was mét de smurfenquote:Op woensdag 25 mei 2016 21:58 schreef Annagh het volgende:
[..]
Dat was zonder die ellendige smurfen? Ik heb pas die andere doormidden geknakt...uit '94 of '95 of zo.
Sinds jij hier bent durf ik geen remix te draaien. Van diverse nummers heb ik meerdere remixen, maar geheid dat ik dan de slechtste pakquote:Op woensdag 25 mei 2016 21:59 schreef Elfletterig het volgende:
Dit is dus helaas de Sequential One Airplay mix. Aardig, maar lang niet zo goed als de originele Future Breeze-versie.
Ellendige blauwe ettertjes. Ze stond ooit op de markt in Huizen te bleren, en lief was helemaal weg van haar. En toen won ik die rotcd.quote:Op woensdag 25 mei 2016 21:59 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Nee die was mét de smurfen
Parodie op 2 Unlimited's - No limit
Je hebt nog geen paard(je) gezien?quote:
De 1995 vraag: "Mag ik bij jou een bandje komen opnemen?"quote:Op woensdag 25 mei 2016 21:57 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik ook. Mijn cd-kast ligt vol met dergelijk spul.
Gewoon doen hoorquote:Op woensdag 25 mei 2016 22:00 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Sinds jij hier bent durf ik geen remix te draaien. Van diverse nummers heb ik meerdere remixen, maar geheid dat ik dan de slechtste pak
En ben je meteen geemigreerd?quote:Op woensdag 25 mei 2016 22:00 schreef Annagh het volgende:
[..]
Ellendige blauwe ettertjes. Ze stond ooit op de markt in Huizen te bleren, en lief was helemaal weg van haar. En toen won ik die rotcd.
quote:Op woensdag 25 mei 2016 22:01 schreef robdriessen het volgende:
[..]
De 1995 vraag: "Mag ik bij jou een bandje komen opnemen?"
De 2000 vraag: "Kan ik die CD'tjes komen rippen, of gooi je ze op Napster?"
De 2005 vraag: "Zal ik langskomen met mijn iPod?"
De 2010 vraag: "Gooi je ze voor me in een Dropbox?"
De 2016 vraag: "Maak je effe een Spotify playlistje?"
Ik heb een keer het eea in een dropbox gegooid, en even later was het wegquote:Op woensdag 25 mei 2016 22:01 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Die 2016-vraag bevalt me wel.quote:Op woensdag 25 mei 2016 22:01 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Nee, alleen strand, zee en wat noodzakelijke winkels...quote:Op woensdag 25 mei 2016 22:00 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Je hebt nog geen paard(je) gezien?
Hoi Mad
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |