true truequote:Op woensdag 25 mei 2016 20:14 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Maar kanker kan toch ook in remise zijn en zich rustig gedragen en derhalve niet woekeren?
Als de inspiratie weg ebt vraag dan Wouter om tips. Hij schijnt er goed te zijn. vooral met powerpointquote:Op woensdag 25 mei 2016 20:09 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Dank je welik ben ook hard aan het solliciteren naar een functie als copywriter of eventueel tekstschrijver.
Of content manager ofzo weet ik het.
Ik verwacht dan ook dat de SC opnieuw wordt dichtgegooid.quote:Op woensdag 25 mei 2016 20:15 schreef Der_Mann het volgende:
weet nog dat de SC paar dagen werd gesloten omdat er een paar keer kanker werd gepost, nu zie je het in bijna elke post met die oldbies
Echt niet, zat boordevol spelfouten.quote:Op woensdag 25 mei 2016 20:17 schreef madeliefff het volgende:
[..]
Als de inspiratie weg ebt vraag dan Wouter om tips. Hij schijnt er goed te zijn. vooral met powerpoint
Echt he, is dit nou die positiviteit?quote:Op woensdag 25 mei 2016 20:15 schreef Der_Mann het volgende:
weet nog dat de SC paar dagen werd gesloten omdat er een paar keer kanker werd gepost, nu zie je het in bijna elke post met die oldbies
ahgaga friendzonequote:Op woensdag 25 mei 2016 20:11 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
goed karakter heb je ook trouwens
Ken niemand die dat frequent doet.quote:Op woensdag 25 mei 2016 20:18 schreef PeZu het volgende:
maar als je comments worden gedomineerd worden door kanker posts kan je er wel van uit gaan dat het woekert
Is er al geneukt?quote:Op woensdag 25 mei 2016 20:19 schreef NoelGallagher het volgende:
R&P / Liveblog van Deezertje zijn date
gvd spannend
Relatie Planet.quote:Op woensdag 25 mei 2016 20:19 schreef NoelGallagher het volgende:
gvd spannend
Jawel, maar dan ga ik hem niet om tips vragen, dat snap je.quote:Op woensdag 25 mei 2016 20:19 schreef madeliefff het volgende:
[..]
mag hij geen mankementen hebben ofzo?
vanje af! woesj!quote:Op woensdag 25 mei 2016 20:15 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
wees een glijbaan en laat alles van je af glijden
Haha ik wist dat je nog terug zou komen met iets.quote:Op woensdag 25 mei 2016 20:18 schreef PeZu het volgende:
maar als je comments worden gedomineerd worden door kanker posts kan je er wel van uit gaan dat het woekert
volgens hem moet je mankementen hebben snap jequote:Op woensdag 25 mei 2016 20:19 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Jawel, maar dan ga ik hem niet om tips vragen, dat snap je.
oeequote:Op woensdag 25 mei 2016 20:19 schreef NoelGallagher het volgende:
gvd spannend
wie zegt dat ik dat niet al doe?quote:Op woensdag 25 mei 2016 20:20 schreef PeZu het volgende:
[..]
vanje af! woesj!
probeer het eens een dag g, allles kapot redeneren tot sterrenstof en kijk hoe chill he dag is
er is serieus iets mis met mensen die dat soort filmpjes kijkenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |