gewoon kinderachtige mensen hierquote:Op woensdag 25 mei 2016 20:40 schreef Gridlok het volgende:
Dames rustig we willen hier geen fitties.
[ afbeelding ]
http://wibnet.nl/mens/her(...)en-van-intelligentiequote:Op woensdag 25 mei 2016 20:42 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ben oprecht verbaasd dat je überhaupt tot 10 kan tellen met die vocabulaire van jou
wel mooi dit.quote:Op woensdag 25 mei 2016 20:40 schreef Gridlok het volgende:
Dames rustig we willen hier geen fitties.
[ afbeelding ]
als je bijna alleen maar kunt schelden ben je gewoon een domme dombo lijkt mequote:Op woensdag 25 mei 2016 20:43 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
http://wibnet.nl/mens/her(...)en-van-intelligentie
een domme dombo nog wel. Zoo, nu ga ik even in een hoekje zitten huilen hoorquote:Op woensdag 25 mei 2016 20:44 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
als je bijna alleen maar kunt schelden ben je gewoon een domme dombo lijkt me
Ik zal een eloquent gedicht schrijven over de gebeurtenissen.quote:Op woensdag 25 mei 2016 20:44 schreef NoelGallagher het volgende:
hoef jullie boelers niet eens in m'n team te hebben.
Is te confronterend voor je denk ikquote:Op woensdag 25 mei 2016 20:44 schreef Crip het volgende:
Ff tussendoor een random nielsje pullen.
Wat voor een site kan ik betrouwbare statistieken vinden over verschillende zaken met name criminaliteit.
graag zelfs NL en Murica
kun je daar ook even nadenken over je foutenquote:Op woensdag 25 mei 2016 20:44 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
een domme dombo nog wel. Zoo, nu ga ik even in een hoekje zitten huilen hoor
Vind dit meer een Ashje dan een Nielsje.quote:Op woensdag 25 mei 2016 20:44 schreef Crip het volgende:
Wat voor een site kan ik betrouwbare statistieken vinden over verschillende zaken met name criminaliteit.
graag zelfs NL en Murica
huilen om een woord kun je ook zo bestempelen.quote:
mmmmmmmm leesgenotquote:Op woensdag 25 mei 2016 20:44 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik zal een eloquent gedicht schrijven over de gebeurtenissen.
Hoe is het met je shitlist?quote:Op woensdag 25 mei 2016 20:45 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
kun je daar ook even nadenken over je fouten
Zo generaliserend en ongevraagd, ik wil je laten weten dat deze laster word gemeld bij een moderator.quote:Op woensdag 25 mei 2016 20:45 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Is te confronterend voor je denk ik
Hahaha.quote:Op woensdag 25 mei 2016 20:45 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Is te confronterend voor je denk ik
doe ze de groetenquote:Op woensdag 25 mei 2016 20:45 schreef Crip het volgende:
[..]
Zo generaliserend en ongevraagd, ik wil je laten weten dat deze laster word gemeld bij een moderator.
ik huil niet, geef gewoon mijn meningquote:Op woensdag 25 mei 2016 20:45 schreef PeZu het volgende:
[..]
huilen om een woord kun je ook zo bestempelen.
weet ik niet, jij kent Noel toch al langerquote:Op woensdag 25 mei 2016 20:46 schreef Germano het volgende:
Komen al die huilebalken van ONZ SC oorspronkelijk?
Ik weet nog dat ik in het begin van die lijst er elke dag op stond. Wat een tijden he.quote:Op woensdag 25 mei 2016 20:46 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
tegenwoordig staat bijna iedereen daar op dus heeft niet zoveel nut meer
remi ookquote:Op woensdag 25 mei 2016 20:47 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik weet nog dat ik in het begin van die lijst er elke dag op stond. Wat een tijden he.
invaders must diequote:Op woensdag 25 mei 2016 20:46 schreef Germano het volgende:
Komen al die huilebalken van ONZ SC oorspronkelijk?
Niet doen. Nergens voor nodig.quote:Op woensdag 25 mei 2016 20:47 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
weet ik niet, jij kent Noel toch al langer
Ook saai.quote:
I wish you all the best, dear.quote:Op woensdag 25 mei 2016 20:48 schreef Germano het volgende:
[..]
Sta op het punt om lone wolf te gaan.
je hebt gelijk als er nu iemad de k in word gewenst of voor k hoer wordg uitgemaakt dat mav wmbt ook wegblijven maar zonaf en toe als krachtterm of om frustratie te uiten over poep op je jas mwa let it bequote:Op woensdag 25 mei 2016 20:45 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik huil niet, geef gewoon mijn mening
jaja mij mag je lekker wel een huilebalk noemen maar doe ik het bij iemand anders krijg je dit ja hoorrrr ik snap het wel hooorrr jaaaa man jezzuss man ja ik snap het joh ja het is al goed man ik snap het maar al te goed ik heb het wel door nu hoor man ja manquote:
Droog, bewolkt, 18 gradenquote:Op woensdag 25 mei 2016 20:48 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Ook saai.Morgen denk ik wat meer buiten checken afhankelijk van het weer.
het k-woord is veel krachtiger dan alle andere scheldwoorden, iedereen weet datquote:Op woensdag 25 mei 2016 20:49 schreef PeZu het volgende:
[..]
je hebt gelijk als er nu iemad de k in word gewenst of voor k hoer wordg uitgemaakt dat mav wmbt ook wegblijven maar zonaf en toe als krachtterm of om frustratie te uiten over poep op je jas mwa let it be
anders moet je resoluut zijn en al het gescheld uit de sc bannen
troll spottedquote:Op woensdag 25 mei 2016 20:50 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
het k-woord is veel krachtiger dan alle andere scheldwoorden, iedereen weet dat
quote:Op woensdag 25 mei 2016 20:49 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
jaja mij mag je lekker wel een huilebalk noemen maar doe ik het bij iemand anders krijg je dit ja hoorrrr ik snap het wel hooorrr jaaaa man jezzuss man ja ik snap het joh ja het is al goed man ik snap het maar al te goed ik heb het wel door nu hoor man ja man
In Google Earth zit een layer met crime levels Crip.quote:Op woensdag 25 mei 2016 20:44 schreef Crip het volgende:
graag zelfs NL en Murica
TRquote:Op woensdag 25 mei 2016 20:51 schreef Stimorol- het volgende:
Godkkverdorieshitzooi.
Mijn broodjes zijn oke, maar niet perfect
Als je buns maar goed zijn.quote:Op woensdag 25 mei 2016 20:51 schreef Stimorol- het volgende:
Godkkverdorieshitzooi.
Mijn broodjes zijn oke, maar niet perfect
Godverdomme chemoknuppel.quote:Op woensdag 25 mei 2016 20:51 schreef Germano het volgende:
Is er ook bezwaar tegen chemo als voorzetsel?
Waar danquote:Op woensdag 25 mei 2016 20:51 schreef Kurovski het volgende:
[..]
In Google Earth zit een layer met crime levels Crip.
nee een ieder bepaalt dat voor zichzelfquote:Op woensdag 25 mei 2016 20:50 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
het k-woord is veel krachtiger dan alle andere scheldwoorden, iedereen weet dat
waarom wordt er voor het k-woord geband en/of notes gegeven en voor andere scheldwoorden niet?quote:
Durf je dat? Ik zou rillen voor de confrontatie.quote:Op woensdag 25 mei 2016 20:47 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Ik zal in ieder geval als ik online ben en ronddool in de SC zoveel mogelijk het 'gekanker' weghalen en de user aanspreken.
interesseert me nietquote:Op woensdag 25 mei 2016 20:54 schreef Oberkullie het volgende:
Mensen ik heb een schokkende mededeling
Ja echt sneu.. goedbedoelde grappen ook nog. Jeetje.quote:Op woensdag 25 mei 2016 20:53 schreef Der_Mann het volgende:
die Noel gelijk proberen om Crip onderuit te halen in FB, wat een loser
Hou maar voor jezelf liefjequote:Op woensdag 25 mei 2016 20:54 schreef Oberkullie het volgende:
Wat dan? Mag ook in DM als het echt erg is, ik ben er voor je bbquote:Op woensdag 25 mei 2016 20:54 schreef Oberkullie het volgende:
Kan ze idd, jij niet he vetpensquote:Op woensdag 25 mei 2016 20:56 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
aber is ook altijd gemeen tegen mij dus ze kan lekker fietsen
is ook niet per definitie zo en voor andere woorden wordt ook genote hoorquote:Op woensdag 25 mei 2016 20:54 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
waarom wordt er voor het k-woord geband en/of notes gegeven en voor andere scheldwoorden niet?
Vind het wel qt is je zo boos doet. Tegen mij doe je dat nooitquote:Op woensdag 25 mei 2016 20:56 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
Moet ik het ff installeren om te kijken. Er zat in ieder geval een layer voor in. I'll get back on it (DM). Ik ben even bezig met andere dingen.quote:
Ik hoop dat je struikelt over de laatste traptredequote:Op woensdag 25 mei 2016 20:56 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
Ok dankje Nielsquote:Op woensdag 25 mei 2016 20:57 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Moet ik het ff installeren om te kijken. Er zat in ieder geval een layer voor in. I'll get back on it (DM). Ik ben even bezig met andere dingen.
Kanker komt het meest voor tegenwoordig. De pest en tyfus liggen al achter ons, dus trekken mensen zich niet persoonlijk aan over het algemeen.quote:Op woensdag 25 mei 2016 20:54 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
waarom wordt er voor het k-woord geband en/of notes gegeven en voor andere scheldwoorden niet?
Wow, had verwacht dat je die op liet halen door je moeder. Goed gedaan.quote:Op woensdag 25 mei 2016 20:57 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
net nog naar de gamemania gefietst om overwatch op te halen
eet mijn bunsquote:Op woensdag 25 mei 2016 20:57 schreef Stimorol- het volgende:
Oke, mijn broodjes zijn toch wel lekker.
had jou uur geleden nog trut genoemd tochquote:Op woensdag 25 mei 2016 20:56 schreef Crip het volgende:
[..]
Vind het wel qt is je zo boos doet. Tegen mij doe je dat nooit
oja klopt.quote:Op woensdag 25 mei 2016 20:58 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
had jou uur geleden nog trut genoemd toch
25 euro als je 2 spellen inlevert ja tochquote:Op woensdag 25 mei 2016 20:58 schreef Catkiller het volgende:
Gamemania trouwens.Wie doet er nou niet aan verzenden in 2016.
Ik betaal wel meer en ga mijn spellen gewoon houden zodat ik stoer kan doen met mijn collectiequote:Op woensdag 25 mei 2016 20:58 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
25 euro als je 2 spellen inlevert ja toch
okquote:Op woensdag 25 mei 2016 20:59 schreef Oberkullie het volgende:
Oke ik zeg het maar gewoon ik ben eindelijk over mijn ex date/scharrel whatever heen feliciteer mij hieronder
--------------------------------------------------
quote:Op woensdag 25 mei 2016 20:59 schreef Oberkullie het volgende:
Oke ik zeg het maar gewoon ik ben eindelijk over mijn ex date/scharrel whatever heen feliciteer mij hieronder
Gefeliciteerd, neuken?quote:Op woensdag 25 mei 2016 20:59 schreef Oberkullie het volgende:
hoe lang heb je daar over gedaan?quote:Op woensdag 25 mei 2016 20:59 schreef Oberkullie het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |