SPOILER: Wallpapers door SplodgenessaboundsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Handige linksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
LET OP: Verwijzingen naar de boeken mogen alleen geplaatst worden wanneer dit achtergrondinformatie is over gebeurtenissen die (vermoedelijk) al gebeurd zijn. Ook fake spoilers worden hier niet op prijs gesteld. Verpest dit topic dus niet voor anderen. Voor de rest geldt hetzelfde als voor heel het TV forum: zodra het is uitgezonden, mag er over gepraat worden.
quote:Op woensdag 25 mei 2016 19:21 schreef hafcfan het volgende:
Die Brann gaat nu door de muur en dan valt de muur om en komen de WW erlangs. Hoop op een plottwist, maar weet bijna zeker dat het zo gaat gebeuren. Brann verneukt alles![]()
Dat denk ik ook inderdaad, met die mark op z'n arm. Van een toren pleuren na een verboden klimbeurt en zo nog meer fittie creeren tussen the Lannisters en the Starks, Winterfell verliezen aan de Greyjoysquote:Op woensdag 25 mei 2016 19:21 schreef hafcfan het volgende:
Die Brann gaat nu door de muur en dan valt de muur om en komen de WW erlangs. Hoop op een plottwist, maar weet bijna zeker dat het zo gaat gebeuren. Brann verneukt alles![]()
The past is already written, the ink is dryquote:Op woensdag 25 mei 2016 19:21 schreef hafcfan het volgende:
Jon grapte ook ook al tegen de nieuwe lord commander "try not to tear it down while in gone". Stukje foreshadowing?quote:Op woensdag 25 mei 2016 19:21 schreef hafcfan het volgende:
En aan wie hebben we dat te danken?quote:Op woensdag 25 mei 2016 19:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
En als aan het eind blijkt dat alle WW verslagen kunnen worden en de NW dus opgeheven kan worden en er een revolutie is ontstaan in Westeros, is het niet zo slecht dat Bran ooit van die toren geflikkerd is
Cersei dus... als die niet helemaal kletsnat zou worden van haar broertje waren ze nooit in die toren geweest.quote:Op woensdag 25 mei 2016 20:17 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
En aan wie hebben we dat te danken?Jaime
Vind ik ook goedquote:Op woensdag 25 mei 2016 20:19 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Cersei dus... als die niet helemaal kletsnat zou worden van haar broertje waren ze nooit in die toren geweest.
quote:Op woensdag 25 mei 2016 19:30 schreef Kokoswater het volgende:
[..]
Dat denk ik ook inderdaad, met die mark op z'n arm. Van een toren pleuren na een verboden klimbeurt en zo nog meer fittie creeren tussen the Lannisters en the Starks, Winterfell verliezen aan de Greyjoys, dat zijn dingen. maar Hodor en the WW in Westeros laten? Bran vindt het ook allemaal wel best.
Als die vent zich verveelt is hij gevaarlijker dan tien Gregor Clegane's.
ja maar dat komt natuurlijk doordat Bran naar het verleden ging wargen. Daar maakte hij Cercei nat waardoor zij op jamie sprong.quote:Op woensdag 25 mei 2016 20:19 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Cersei dus... als die niet helemaal kletsnat zou worden van haar broertje waren ze nooit in die toren geweest.
Denk het nu wel ja.quote:Op woensdag 25 mei 2016 19:56 schreef FUUUU het volgende:
[..]
Jon grapte ook ook al tegen de nieuwe lord commander "try not to tear it down while in gone". Stukje foreshadowing?
Acteercarriëre -> Verpest.quote:
Hij moest acteren puur met lichaamstaal, zo makkelijk is dat niet.quote:Op woensdag 25 mei 2016 21:55 schreef Gruisman het volgende:
[..]
Welke acteer carrière? Ik denk dat Hodor de makkelijkste rol van iedereen had.
Volgens mij 5000 man sterk, alleen het Bolton leger, Karstarks en Umbers hebben zich volgens mij ook bij de Boltons gevoegd.quote:Op woensdag 25 mei 2016 21:56 schreef Harvest89 het volgende:
Hoe groot is het leger van Bolton nu eigenlijk? Welke huizen hebben trouw gezworen aan Bolton en welke weigeren trouw te zweren? Wat doen de Karstarks nu? house Dustin? house Reed?
Het is jammer dat je dat soort dingen niet veel ziet in de serie.
Als ze dat allemaal gaan bespreken haakt de meerderheid af omdat ze houses niet uit elkaar kunnen houden.quote:Op woensdag 25 mei 2016 21:56 schreef Harvest89 het volgende:
Hoe groot is het leger van Bolton nu eigenlijk? Welke huizen hebben trouw gezworen aan Bolton en welke weigeren trouw te zweren? Wat doen de Karstarks nu? house Dustin? house Reed?
Dat lukt mij nu nauwelijksquote:Op woensdag 25 mei 2016 21:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als ze dat allemaal gaan bespreken haakt de meerderheid af omdat ze houses niet uit elkaar kunnen houden.
In de serie gaat het mij wel makkelijk af, maar in de boeken zijn er nog tig meer houses en dan raak ik soms wel de draad kwijt. Ook is oorlogstactiek niet echt mijn sterke kant, dus weet niet echt wat handig is in een veldslag en wat nietquote:
Ja maar die wordt dus nooit meer voor een serieuze rol gecastquote:Op woensdag 25 mei 2016 21:55 schreef Gruisman het volgende:
[..]
Welke acteer carrière? Ik denk dat Hodor de makkelijkste rol van iedereen had.
Hij had z'n lichaamsbouw heel erg mee. Verder een paar keer ''hodor'' op een paar verschillende intonaties zeggen en klaar. Hij vulde de rol prima in hoor maar laten we er niet meer van maken dan dat het wasquote:Op woensdag 25 mei 2016 21:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hij moest acteren puur met lichaamstaal, zo makkelijk is dat niet.
Weer een extra reden voor mij om de boeken te gaan lezen.quote:Op woensdag 25 mei 2016 21:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als ze dat allemaal gaan bespreken haakt de meerderheid af omdat ze houses niet uit elkaar kunnen houden.
In elk geval niet gaan kamperen in de wildernis waar het -30 vriest, zoals Stannis heeft gedaan.quote:Op woensdag 25 mei 2016 22:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ook is oorlogstactiek niet echt mijn sterke kant, dus weet niet echt wat handig is in een veldslag en wat niet
Was zijn enige keuze. Hij moest gaan marcheren naar Winterfell, want anders zou het alleen maar erger worden. Winter is coming!quote:Op woensdag 25 mei 2016 22:08 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
In elk geval niet gaan kamperen in de wildernis waar het -30 vriest, zoals Stannis heeft gedaan.
Wat kan die anders?quote:Op woensdag 25 mei 2016 22:12 schreef Gezicht het volgende:
Zou Bran terug naar Castle Black gaan trouwens?
Ik denk dat je je beter af kunt vragen naar welke tijd hij gaat dan naar welke locatie.quote:Op woensdag 25 mei 2016 22:12 schreef Gezicht het volgende:
Zou Bran terug naar Castle Black gaan trouwens?
Een zekere dood tegemoet gaan is nooit je enige keuze.quote:Op woensdag 25 mei 2016 22:09 schreef maho_91 het volgende:
[..]
Was zijn enige keuze. Hij moest gaan marcheren naar Winterfell, want anders zou het alleen maar erger worden. Winter is coming!
Momenteel niks. Hij moet zich maar schikken naar wat mevr. Reed wilquote:
Yup, hij kon zich terugtrekken. Maar dat wou hij niet want dan was hij "The king who ran".quote:Op woensdag 25 mei 2016 22:13 schreef Mr.Major het volgende:
[..]
Een zekere dood te gemoet gaan is nooit je enige keuze.
Daar is opzich niks mis meequote:Op woensdag 25 mei 2016 22:14 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Momenteel niks. Hij moet zich maar schikken naar wat mevr. Reed wil.
Insert vieze gedachte over hoe zo'n verlamming nou werkt. Als Bran Tyrion nog ooit ontmoet zal dat verhaal wel nog op de spits gedreven worden.quote:
Hij zit toch niet vast in het verleden o.i.d. toch?quote:Op woensdag 25 mei 2016 22:13 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ik denk dat je je beter af kunt vragen naar welke tijd hij gaat dan naar welke locatie.
volgens mij werd dat uitgelegd in de laatste aflevering juist.quote:Op woensdag 25 mei 2016 21:56 schreef Harvest89 het volgende:
Hij weet nu dat ie kan tijdwargen zoals dr. Who. Dus nu zijn queeste voorbij is kan ie zijn tijdwargkracht ten volste benuttenquote:Op woensdag 25 mei 2016 22:16 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Hij zit toch niet vast in het verleden o.i.d. toch?
Dus ging hij toch, wat leidde tot het verbranden van z'n dochter, de suicide van z'n vrouw, het deserteren van z'n manschappen, zijn eigen dood en afgang.quote:Op woensdag 25 mei 2016 22:14 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Yup, hij kon zich terugtrekken. Maar dat wou hij niet want dan was hij "The king who ran".
Ja anders had hij op Castle Black moeten blijven tot de winter voorbij wasquote:Op woensdag 25 mei 2016 22:08 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
In elk geval niet gaan kamperen in de wildernis waar het -30 vriest, zoals Stannis heeft gedaan.
Echt waar?quote:Op woensdag 25 mei 2016 22:17 schreef Zapata het volgende:
[..]
volgens mij werd dat uitgelegd in de laatste aflevering juist.
Best geil als Meera zo dominant isquote:Op woensdag 25 mei 2016 22:14 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Momenteel niks. Hij moet zich maar schikken naar wat mevr. Reed wil.
quote:The interesting thing is it’s kinda left open. You don’t actually see him [die]. It’s implied. So who knows? He may come back as a White Walker, maybe he got away. But it’s a really good way to do it. I couldn’t have asked for a better goodbye to a character I love.
Het werd pas een zekere dood nadat de helft van z'n leger hem verliet. Dit gebeurde gewoon op het laatste moment.quote:Op woensdag 25 mei 2016 22:13 schreef Mr.Major het volgende:
[..]
Een zekere dood tegemoet gaan is nooit je enige keuze.
Plus terug gaan was de hele winter in Castle Black blijven. En zoals Jon het al zei, de Nights Watch kan niet de hele winter lang hun allen voeden.quote:Op woensdag 25 mei 2016 22:14 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Yup, hij kon zich terugtrekken. Maar dat wou hij niet want dan was hij "The king who ran".
Stannis koos er toch voor om door te gaan nadat al zijn paarden waren geshoarma'd!quote:Op woensdag 25 mei 2016 22:24 schreef maho_91 het volgende:
[..]
Het werd pas een zekere dood nadat de helft van z'n leger hem verliet. Dit gebeurde gewoon op het laatste moment.
Net goed. Hij liet godverdomme zijn dochter voor niks verbrandenquote:Op woensdag 25 mei 2016 22:26 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Stannis koos er toch voor om door te gaan nadat al zijn paarden waren geshoarma'd!
DAt was een suggestie van GRRM, niet van Stannisquote:Op woensdag 25 mei 2016 22:30 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Net goed. Hij liet godverdomme zijn dochter voor niks verbranden
Tijdens een siege heb je toch geen reet aan je paarden. Doorgaan was gewoon een goede keuze. Het verbranden van z'n dochter verloor de war.quote:Op woensdag 25 mei 2016 22:26 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Stannis koos er toch voor om door te gaan nadat al zijn paarden waren geshoarma'd!
Stannis moet gewoon niet naar GRRM luisterenquote:Op woensdag 25 mei 2016 22:32 schreef Maanvis het volgende:
[..]
DAt was een suggestie van GRRM, niet van Stannis
You are the Princess Shireen of House Baratheon, and you are my daughterquote:Op woensdag 25 mei 2016 22:30 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Net goed. Hij liet godverdomme zijn dochter voor niks verbranden
Dat heb ik niet zo gezien.. wat gebeurde er na het akkefietje met zijn dochter? Gingen de soldaten daarom bij hem weg?quote:Op woensdag 25 mei 2016 22:33 schreef maho_91 het volgende:
[..]
Tijdens een siege heb je toch geen reet aan je paarden. Doorgaan was gewoon een goede keuze. Het verbranden van z'n dochter verloor de war.
Ik was ook vertrokkenquote:Op woensdag 25 mei 2016 22:41 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Dat heb ik niet zo gezien.. wat gebeurde er na het akkefietje met zijn dochter? Gingen de soldaten daarom bij hem weg?
Dat was niet zo in de boekenquote:Op woensdag 25 mei 2016 22:33 schreef maho_91 het volgende:
[..]
Tijdens een siege heb je toch geen reet aan je paarden. Doorgaan was gewoon een goede keuze. Het verbranden van z'n dochter verloor de war.
Ja, maar wij leven in een wereld zonder grayscale.quote:
Yup. En hierdoor verandert een siege in een afslachting.quote:Op woensdag 25 mei 2016 22:41 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Dat heb ik niet zo gezien.. wat gebeurde er na het akkefietje met zijn dochter? Gingen de soldaten daarom bij hem weg?
Maar jon denkt 'goedzo meissiesandre, dat je een meisje van 8 levend verbrandt is helemaal niet erg hoor blijf maar lekker in mijn keep wonen'.quote:Op woensdag 25 mei 2016 22:45 schreef maho_91 het volgende:
[..]
Yup. En hierdoor verandert een siege in een afslachting.
Want iedereen weet wat daar is gebeurtquote:Op woensdag 25 mei 2016 22:46 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Maar jon denkt 'goedzo meissiesandre, dat je een meisje van 8 levend verbrandt is helemaal niet erg hoor blijf maar lekker in mijn keep wonen'.
Jon Snow weet dat niet. He knows nothing.quote:Op woensdag 25 mei 2016 22:46 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Maar jon denkt 'goedzo meissiesandre, dat je een meisje van 8 levend verbrandt is helemaal niet erg hoor blijf maar lekker in mijn keep wonen'.
Vraag me af wat Ser Davos gaat doen als hij er ooit achter komt.quote:Op woensdag 25 mei 2016 22:49 schreef lord_bono het volgende:
[..]
Want iedereen weet wat daar is gebeurtAlleen Melisandre weet dat Shireen aan de Lord of Light is geofferd, dat heeft ze met niemand gedeeld.
Ik denk serieus dat Melisandre dan een kopje kleiner wordt gemaakt.quote:Op woensdag 25 mei 2016 22:52 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Vraag me af wat Ser Davos gaat doen als hij er ooit achter komt.
En stannis?quote:Op woensdag 25 mei 2016 22:49 schreef lord_bono het volgende:
[..]
Want iedereen weet wat daar is gebeurtAlleen Melisandre weet dat Shireen aan de Lord of Light is geofferd, dat heeft ze met niemand gedeeld.
Even voor mijn geheugen; wwaarom weet Jon dat niet?quote:Op woensdag 25 mei 2016 22:50 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Jon Snow weet dat niet. He knows nothing.
Die oude vrouw wat je zag is Melisandre werkelijk. Haar jonge mooie uiterlijk is een dekmantel.quote:Op woensdag 25 mei 2016 22:54 schreef hafcfan het volgende:
Ik vraag me wel af waarom Carice nou ineens zo oud werd en waarom dat getoond werd.
Ja dat snap ik, maar waarom vraag ik me af. Verder hebben we er weinig meer over gehoordquote:Op woensdag 25 mei 2016 22:55 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Die oude vrouw wat je zag is Melisandre werkelijk. Haar jonge mooie uiterlijk is een dekmantel.
zo gaat dat toch bij alle vrouwen, dat ze er alles aan doen om er jonger uit te zienquote:Op woensdag 25 mei 2016 22:55 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Die oude vrouw wat je zag is Melisandre werkelijk. Haar jonge mooie uiterlijk is een dekmantel.
Stannis is doodquote:
Ik heb in mijn geheugen zitten dat Stannis en Melli niet de enige waren die er bij waren?quote:
Maar Melli is wel de enige die terug is gegaan naar castle black.quote:Op woensdag 25 mei 2016 22:58 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ik heb in mijn geheugen zitten dat Stannis en Melli niet de enige waren die er bij waren?
En verder dus niemand? Geen deserteurs die in de dorpjes eromheen het verhaal rondspreiden?quote:Op woensdag 25 mei 2016 22:59 schreef Uezurii het volgende:
[..]
Maar Melli is wel de enige die terug is gegaan naar castle black.
Dan kijk het nog maar eens terug, iedereen is afgeslacht door de Boltons. + wat Uezinii zegt.quote:Op woensdag 25 mei 2016 22:58 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ik heb in mijn geheugen zitten dat Stannis en Melli niet de enige waren die er bij waren?
Dus dat weet je 100% zeker dat de boltons iedereen hebben afgeslacht? Er was niemand tussentijds gevlucht en weggesneaked die er van wisten? GoT kijkers komen altijd een beetje over als autistische kinderen die er vanuit gaan dat als iets niet in de serie te zien is dat iemand ergens iets van weet dat diegene dat dan ook niet weet... terwijl het fokking veel mensen zijn en iedereen lult over iedereen.quote:Op woensdag 25 mei 2016 23:00 schreef lord_bono het volgende:
[..]
Dan kijk het nog maar eens terug, iedereen is afgeslacht door de Boltons. + wat Uezinii zegt.
Waarom precies weet ik ook niet. Het leek er op dat ze even alle hoop was verloren, dat de Lord of Light haar in de steek gelaten had ofzo. Ze was erg kwetsbaar in die scene.quote:Op woensdag 25 mei 2016 22:57 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ja dat snap ik, maar waarom vraag ik me af. Verder hebben we er weinig meer over gehoord
quote:Op woensdag 25 mei 2016 23:01 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Dus dat weet je 100% zeker dat de boltons iedereen hebben afgeslacht? Er was niemand tussentijds gevlucht en weggesneaked die er van wisten?
Die nieuwe rode priesteres had eenzelfde ketting om. Dus dat is vast nog belangrijk.quote:Op woensdag 25 mei 2016 22:57 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ja dat snap ik, maar waarom vraag ik me af. Verder hebben we er weinig meer over gehoord
Inmiddels zou dat wel kunnen toch? Brienne is terug bij castle black dus ook de deserteurs kunnen hun verhalen rondspreiden. Vergeet niet dat Tormund 2000 wildlings heeft in zijn leger.. daar wordt ook geluld met andere dorpen waar die deserteurs misschien komen om te zuipen samen met de wildlings. Is snel genoeg bekend wat Melli heeft gedaan.quote:Op woensdag 25 mei 2016 23:04 schreef lord_bono het volgende:
[..]![]()
Punt is dat niemand het weet rondom Castle Black, aangezien je daar een opmerking over maakt.
Denk niet dat zij zo snel met de wildlings in een dorpje zullen gaan zuipen of dat mensen uberhaupt in het dorpje zullen blijven als er een groep wildings komen.quote:Op woensdag 25 mei 2016 23:06 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Inmiddels zou dat wel kunnen toch? Brienne is terug bij castle black dus ook de deserteurs kunnen hun verhalen rondspreiden. Vergeet niet dat Tormund 2000 wildlings heeft in zijn leger.. daar wordt ook geluld met andere dorpen waar die deserteurs misschien komen om te zuipen samen met de wildlings. Is snel genoeg bekend wat Melli heeft gedaan.
Het is een leger van 2000 man dus er moeten supply lines voor 2000 man zijn. Dus mensen gaan eten en bier halen voor die wildlings en zo verspreiden de verhalen over Shireen zich dus ook.quote:Op woensdag 25 mei 2016 23:07 schreef Uezurii het volgende:
[..]
Denk niet dat zij zo snel met de wildlings in een dorpje zullen gaan zuipen of dat mensen uberhaupt in het dorpje zullen blijven als er een groep wildings komen.
Blijkbaar is dat niet gebeurt. Overigens zijn er wel deserteurs geweest uit Stannis zijn leger, na de aanval van Ramsay. Maar toen was Shireen nog niet verbrand. Die deserteurs leven nog, maar hebben er niks van meegekregen. Tijdens de veldslag schat ik de kans op overlevenden behoorlijk klein in. Maar als ze er nog zijn dan zijn ze naar het zuiden gevlucht, weg van Winterfell/het noorden. Dus voor als nog is de kans zeer klein dat Davos het te weten gaat komen.quote:Op woensdag 25 mei 2016 23:06 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Inmiddels zou dat wel kunnen toch? Brienne is terug bij castle black dus ook de deserteurs kunnen hun verhalen rondspreiden. Vergeet niet dat Tormund 2000 wildlings heeft in zijn leger.. daar wordt ook geluld met andere dorpen waar die deserteurs misschien komen om te zuipen samen met de wildlings. Is snel genoeg bekend wat Melli heeft gedaan.
Om eerlijk te zijn denk ik dat Jon echt een lamlul is als hij niet overal littlefingers heeft die hem dit soort dingen vertellen. Je bent goddomme commander en je weet niet eens wat er om je heen gebeurt. Die zwerfkinderen zullen het nu ook wel door gaan lullen aan die alchemist.quote:Op woensdag 25 mei 2016 23:09 schreef lord_bono het volgende:
[..]
Blijkbaar is dat niet gebeurt. Overigens zijn er wel deserteurs geweest uit Stannis zijn leger, na de aanval van Ramsay. Maar toen was Shireen nog niet verbrand. Die deserteurs leven nog, maar hebben er niks van meegekregen. Tijdens de veldslag schat ik de kans op overlevenden behoorlijk klein in. Maar als ze er nog zijn dan zijn ze naar het zuiden gevlucht, weg van Winterfell/het noorden. Dus voor als nog is de kans zeer klein dat Davos het te weten gaat komen.
De Nightwatch hoeft ook niks te weten van wat er buiten castle Black gebeurt. Hun taak is de muur en wat er achter de muur is. Hun oude leven is weg en niet relevant meer.quote:Op woensdag 25 mei 2016 23:16 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Om eerlijk te zijn denk ik dat Jon echt een lamlul is als hij niet overal littlefingers heeft die hem dit soort dingen vertellen. Je bent goddomme commander en je weet niet eens wat er om je heen gebeurt. Die zwerfkinderen zullen het nu ook wel door gaan lullen aan die alchemist.
quote:Op woensdag 25 mei 2016 23:03 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Waarom precies weet ik ook niet. Het leek er op dat ze even alle hoop was verloren, dat de Lord of Light haar in de steek gelaten had ofzo. Ze was erg kwetsbaar in die scene.
Dat is zijn taak niet. De meeste informatie die Castle Black binnenkrijgt is door middel van die raven.quote:Op woensdag 25 mei 2016 23:16 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Om eerlijk te zijn denk ik dat Jon echt een lamlul is als hij niet overal littlefingers heeft die hem dit soort dingen vertellen. Je bent goddomme commander en je weet niet eens wat er om je heen gebeurt. Die zwerfkinderen zullen het nu ook wel door gaan lullen aan die alchemist.
Dan nog, de wildlings hebben een grote mond. 'heee jon witte gij wa die rooie heks van oe heeft gedaan'... ik zie het tormund zo zeggen!quote:Op woensdag 25 mei 2016 23:19 schreef Uezurii het volgende:
[..]
De Nightwatch hoeft ook niks te weten van wat er buiten castle Black gebeurt. Hun taak is de muur en wat er achter de muur is. Hun oude leven is weg en niet relevant meer.
Maakt the wildlings toch geen drol uit wat zij doet noch Stannis.quote:Op woensdag 25 mei 2016 23:22 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Dan nog, de wildlings hebben een grote mond. 'heee jon witte gij wa die rooie heks van oe heeft gedaan'... ik zie het tormund zo zeggen!
Over Tormund gesproken, zal het hem ooit lukken om Brienne te ontmaagden?quote:
Ik denk dat zij uiteindelijk samen over de Seven Kingdoms zullen heersen.quote:Op woensdag 25 mei 2016 23:24 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Over Tormund gesproken, zal het hem ooit lukken om Brienne te ontmaagden?
Die kunnen een geweldig stel zijn.
tuurlijk wel het verhaal van roodharige melli gaat rond bij het kampvuurtje. niet vergeten dat rood haar als een goddelijk teken wordt gezien door wildlings.quote:Op woensdag 25 mei 2016 23:24 schreef Uezurii het volgende:
[..]
Maakt the wildlings toch geen drol uit wat zij doet noch Stannis.
ik denk dat Brienne nog ergens een deur gaat moeten dichthouden voordat Tormund zijn kans krijgt.quote:Op woensdag 25 mei 2016 23:24 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Over Tormund gesproken, zal het hem ooit lukken om Brienne te ontmaagden?
Die kunnen een geweldig stel zijn.
Acteren is zoveel meer dan tekst. Je moet constant acteren, elke seconde dat je in de scène zitquote:Op woensdag 25 mei 2016 22:04 schreef Gruisman het volgende:
[..]
Hij had z'n lichaamsbouw heel erg mee. Verder een paar keer ''hodor'' op een paar verschillende intonaties zeggen en klaar. Hij vulde de rol prima in hoor maar laten we er niet meer van maken dan dat het was
Ik vind ook dat er wel heel makkelijk wordt gedaan over de acteerprestaties van de acteur die Hodor neerzet. Als je geen tekst hebt lijkt het me juist moeilijker en ik vind het ongelofelijk knap dat je het voor elkaar krijgt dat bij bijna elke GoT-kijker het huilen nader staat dan het lachen wanneer je personage sterft. Natuurlijk is de scène ook erg goed geregisseerd, wat de dramatiek ten goede komt.quote:Op woensdag 25 mei 2016 23:44 schreef Kokoswater het volgende:
[..]
Acteren is zoveel meer dan tekst. Je moet constant acteren, elke seconde dat je in de scène zit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |