oh mocht ik al deze tijd gewoon met je toestemming kijkenquote:Op woensdag 25 mei 2016 18:29 schreef Crip het volgende:
[..]
zal ik je inloggegevens vn mn cam geven zodt je vieze voyeur kan zijn
jaquote:Op woensdag 25 mei 2016 18:29 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
oh mocht ik al deze tijd gewoon met je toestemming kijken
me2 plsquote:Op woensdag 25 mei 2016 18:29 schreef Crip het volgende:
[..]
Las dat ook laatst ergens. Omdat er procentueel meer wapens in sets zittenquote:Op woensdag 25 mei 2016 18:25 schreef Kurovski het volgende:
Lego bij EenVandaag zo dat het niet meer zo onschuldig is.
Vind je dat een geile gedachte?quote:Op woensdag 25 mei 2016 18:29 schreef Crip het volgende:
[..]
Spuit elf.quote:Op woensdag 25 mei 2016 18:35 schreef Oberkullie het volgende:
GC / Klacht in een klacht, klachtception
vroeger was het strikt beleid bij lego, geen wapens tenzij ouderwets, en je bouwde natuurlijk gewoon je eigen gunsquote:Op woensdag 25 mei 2016 18:34 schreef HPLC het volgende:
[..]
Las dat ook laatst ergens. Omdat er procentueel meer wapens in sets zitten
Hey bby kunnen we ook nog ff langs Hollyquote:Op woensdag 25 mei 2016 18:34 schreef HPLC het volgende:
[..]
Las dat ook laatst ergens. Omdat er procentueel meer wapens in sets zitten
quote:Op woensdag 25 mei 2016 18:26 schreef kanovinnie het volgende:
Zo werkt dit niet. Klachten kunnen waar ze horen.
Kanovinnie blinde vink.quote:Op woensdag 25 mei 2016 18:14 schreef hoink581 het volgende:
Ik kan deze klacht niet plaatsen in het daartoe bestemde subforum omdat ik daar een "voorlopige" ban heb,
Wat?quote:
Jij wilt ook een weekje KLB vakantie? Samen met hoink dmen over hoe vervelend dat is?quote:
nee dat is het beleid, al sje een ban hebt kan je niet via en ander subfora topics plaatsen dat omzeilt de ban nmlquote:
Hey, wie ben jij?quote:
mag ik een weekje vakantie bij jou thuisquote:Op woensdag 25 mei 2016 18:38 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Jij wilt ook een weekje KLB vakantie? Samen met hoink dmen over hoe vervelend dat is?
Zo heb ik tijdenlang topics van een bepaalde user die hij in GC opende omdat hij niet in VBL en TRV kon naar die forums geschopt en daarna geslotenquote:Op woensdag 25 mei 2016 18:38 schreef PeZu het volgende:
[..]
nee dat is het beleid, al sje een ban hebt kan je niet via en ander subfora topics plaatsen dat omzeilt de ban nml
zit mijn goeie vriend TARDIS. niet te bedreigen joh mafkees, allemachtig zegquote:Op woensdag 25 mei 2016 18:38 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Jij wilt ook een weekje KLB vakantie? Samen met hoink dmen over hoe vervelend dat is?
We hebben elkaar op whatsapp, amateurquote:Op woensdag 25 mei 2016 18:38 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Tuurlijkquote:Op woensdag 25 mei 2016 18:38 schreef Crip het volgende:
[..]
mag ik een weekje vakantie bij jou thuis
Stink je echt naar kattenplas?quote:Op woensdag 25 mei 2016 18:36 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Hey bby kunnen we ook nog ff langs Holly
ja ik ben het vrij vaak niet eens met beleid maar dit was klaar als een klontjequote:Op woensdag 25 mei 2016 18:39 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Zo heb ik tijdenlang topics van een bepaalde user die hij in GC opende omdat hij niet in VBL en TRV kon naar die forums geschopt en daarna gesloten
Ja maar hoink geeft toch aan dat het niet kan en vinkie geeft aan dat de klacht een eigen plek heeft dat matcht gvd toch niet lekker.quote:Op woensdag 25 mei 2016 18:38 schreef PeZu het volgende:
[..]
nee dat is het beleid, al sje een ban hebt kan je niet via en ander subfora topics plaatsen dat omzeilt de ban nml
WW2-spul doen ze nog steeds nietquote:Op woensdag 25 mei 2016 18:35 schreef PeZu het volgende:
[..]
vroeger was het strikt beleid bij lego, geen wapens tenzij ouderwets, en je bouwde natuurlijk gewoon je eigen guns
Jezus, echt next level jullie.quote:Op woensdag 25 mei 2016 18:39 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
We hebben elkaar op whatsapp, amateur
dudequote:Op woensdag 25 mei 2016 18:40 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ja maar hoink geeft toch aan dat het niet kan en vinkie geeft aan dat de klacht een eigen plek heeft dat matcht gvd toch niet lekker.
Sorry, ik ging te ver. Ik neem mijn woorden terug.quote:Op woensdag 25 mei 2016 18:39 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
zit mijn goeie vriend TARDIS. niet te bedreigen joh mafkees, allemachtig zeg
Vergeven maar niet vergeten.quote:Op woensdag 25 mei 2016 18:41 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Sorry, ik ging te ver. Ik neem mijn woorden terug.
u wotquote:Op woensdag 25 mei 2016 18:41 schreef Der_Mann het volgende:
ik ga een Big American BBQ Pizza opeten met 2 frikandellen in plakjes gesneden erop, doei
Hopelijk blijft die frikandel hangen in je blinde darmquote:Op woensdag 25 mei 2016 18:41 schreef Der_Mann het volgende:
ik ga een Big American BBQ Pizza opeten met 2 frikandellen in plakjes gesneden erop, doei
Als drager van een chronische darmontsteking neem ik hier aanstoot aan en heb ik derhalve een TR moeten zetten. Sorry vriend.quote:Op woensdag 25 mei 2016 18:42 schreef HPLC het volgende:
[..]
Hopelijk blijft die frikandel hangen in je blinde darm
Hoi.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |