abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_162494139
Goenavund,

Gezien ik een fervente treinreiziger ben en er veel jongeren misbruik maken van hun gratis OV-jaarkaart wordt ik geregeld onder gedompeld in een fenomeen dat aan kracht lijkt te winnen en dat me geenszins zint.

Nederlands lijkt steeds meer een soort koeterwaals te worden. En dan heb ik het niet over de toevoeging van de poëtische "skere fatoe fittie fissa" vocabulaire. Het is nog enigszins een originele toevoeging. Nee, de lingua franca lijkt bepaalt te worden door overmatig Netflix gebruik. "Zeg maar" is verworden tot "Like" en als nep-Amerikaantjes knauwt men kromme MTV Engels tegen elkaar.

Deze slechte gewoonte, wat eigenlijk verkapt cultureel imperialisme is, gebruikt men als excuus voor de ondermaatse Nederlandse taalvaardigheid. "Haha, ja ik spreek bijna alleen maar Engels met mijn vrienden, XD." Want wat zijn we toch internationaal ingesteld allemaal.

Tot zover mijn matrix-klacht. Hierbij de subklacht:

Ik kan deze klacht niet plaatsen in het daartoe bestemde subforum omdat ik daar een "voorlopige" ban heb, omdat er hogere machten zijn die bepalen dat gedesillusioneerde racisten met waanbeelden over witte genocide en een klein, impotent wit pieletje niet met hun eigen tekortkomingen en verleden geconfronteerd mogen worden.

Alaaf.
  woensdag 25 mei 2016 @ 18:15:22 #2
430335 Willoow
Ik haat jullie
pi_162494159
-> KLB
Though those that are betrayed do feel the treason sharply, yet the traitor stands in worse case of woe.
pi_162494171
Dit topic hoort like in KLB xD
pi_162494185
quote:
0s.gif Op woensdag 25 mei 2016 18:16 schreef Oberkullie het volgende:
Dit topic hoort like in KLB xD
Net als ik.
  woensdag 25 mei 2016 @ 18:26:41 #5
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_162494345
Zo werkt dit niet. Klachten kunnen waar ze horen.
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')