Boom en Dumoulin zullen ook wel aardig verdienen denk ik.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 23:36 schreef showtimer het volgende:
[..]
Zou Mollema eigenlijk de bestbetaalde Nederlandse prof zijn op dit moment?
Heeft een keer de sprinttrui gewonnen in de Vuelta ja toch. Ofzo.quote:Op woensdag 1 juni 2016 00:35 schreef marcodej het volgende:
Hoe komt Venenberg erbij dat Mollema een geweldige 'poensj' heeft?
Mollema heeft wel eens goed gereden in een sprintje, dat is wel bekend. Maar aan de andere kant heeft strijkijzer Gesink dat toen in Canada ook gedaan.quote:Op woensdag 1 juni 2016 00:35 schreef marcodej het volgende:
Hoe komt Venenberg erbij dat Mollema een geweldige 'poensj' heeft?
Ik zou voor Boom gaan denk ik ja.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 23:49 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Boom en Dumoulin zullen ook wel aardig verdienen denk ik.
Contract vorig jaar verlengd terwijl hij geblesseerd was. Denk dat je dan al blij bent dat je een contract krijgt.quote:Op woensdag 1 juni 2016 08:57 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Langeveld zal ook geen slecht salaris hebben denk ik.
Met regelmatig toch een NL winnaar in de proloog?quote:Op woensdag 1 juni 2016 12:18 schreef Sjoerd102 het volgende:
vandaag start ook de ronde van Luxemburg. stiekem ook altijd wel een leuk heuvelachtig parcours.
Als je een marge rijder bent, wel ja.quote:Op woensdag 1 juni 2016 11:38 schreef Ericr het volgende:
[..]
Contract vorig jaar verlengd terwijl hij geblesseerd was. Denk dat je dan al blij bent dat je een contract krijgt.
Ik verwacht Alex Kirsch en Mads Pedersen ook wel vandaag.quote:Op woensdag 1 juni 2016 12:23 schreef franklop het volgende:
[..]
Met regelmatig toch een NL winnaar in de proloog?
Engoulvent had jarenlang een abonnement op de proloog in Luxemburg.quote:Op woensdag 1 juni 2016 12:23 schreef franklop het volgende:
[..]
Met regelmatig toch een NL winnaar in de proloog?
quote:Op woensdag 1 juni 2016 13:50 schreef TheArt het volgende:
Raas tegen Ducrot, die op weg is naar een ritzege in de Tour in 1985:
[ afbeelding ]
Jan Raas? Het mag dan geen Rabobank ploeg meer zijn maar dat gaat nooit gebeuren.quote:Op woensdag 1 juni 2016 14:17 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Misschien kan ie bij Lotto eens wat hardheidstraining geven.
Hij mag dan de eeuwige nummer 2 zijn toch is het wel een indrukwekkende erelijst. Eerste Tour podium 1962, laatste podium maar liefst 14 jaar later. Daartussen nogmaals 6 Tour podiums.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 21:35 schreef tong80 het volgende:
[..]
Grappig dat ie als nummer 2 de schoonvader is van van der Poel
Dit is een soort andere tijden sport. Erg leuk.
Is een jaar of 10 geleden al geprobeerd in de Giro, maar dat is een stille dood gestorven. Maar toch: BEDANKT VELON, dit gaat het economische klimaat van het wielrennen wel veranderen denk ik.quote:Op woensdag 1 juni 2016 11:13 schreef Columbiafan het volgende:
Rider data will be projected live onto TV in graphic form for comparison between individual riders, see factors as pulse rate & performance. (Ronde van Zwitserland)
Jij met je VELON rantquote:Op woensdag 1 juni 2016 17:30 schreef wimderon het volgende:
[..]
Is een jaar of 10 geleden al geprobeerd in de Giro, maar dat is een stille dood gestorven. Maar toch: BEDANKT VELON, dit gaat het economische klimaat van het wielrennen wel veranderen denk ik.
Moeten ze maar niet roepen dat ze allerlei geweldige revolutionaire ideeën hebben en ondertussen ook nog allerlei beperkingen opleggen aan ploegen en renners.quote:
Velon zijn de ploegen zelfquote:Op woensdag 1 juni 2016 17:34 schreef wimderon het volgende:
[..]
en ondertussen ook nog allerlei beperkingen opleggen aan ploegen
Denk dat de valpartij daar wel een rolletje in heeft gespeeldquote:Op woensdag 1 juni 2016 18:18 schreef Evertjan het volgende:
beetje een matige selectie voor de Dauphine van Lotto NL Jumbo. Was het niet de bedoeling dat Kruiswijk zijn goede vorm zou doortrekken naar de Dauphine zoals Kelderman dat deed 2 jaar geleden???
Na zijn valpartij lijkt het me logisch dat hij niet aan de start staat.quote:Op woensdag 1 juni 2016 18:18 schreef Evertjan het volgende:
beetje een matige selectie voor de Dauphine van Lotto NL Jumbo. Was het niet de bedoeling dat Kruiswijk zijn goede vorm zou doortrekken naar de Dauphine zoals Kelderman dat deed 2 jaar geleden???
Omdat die over is gegaan in de Eneco Tour zodat ze in België nog een beetje een aardig parcours uit kunnen zetten in plaats van alle dagen massasprint, hoogstens onderbroken door wat Limburg of een uitstapje Duitsland.quote:Op woensdag 1 juni 2016 20:45 schreef Evertjan het volgende:
ieder land heeft een ronde waarom heeft Nederland geen eigen ronde meer?
Niet iedereen heeft zin en tijd om de hele middag met een laptop op schoot naar de Giro te kijken en dan elke minuut dingen als KRUIJSWIJK HELDquote:Op dinsdag 31 mei 2016 23:38 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Jij komt hier alleen nog maar af en toe langs om te vertellen dat je bepaalde dingen erg sneu of vermoeiend vindt. Nee, daar hebben we veel aan.
Waarvan akte.quote:Op woensdag 1 juni 2016 23:18 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Niet iedereen heeft zin en tijd om de hele middag met een laptop op schoot naar de Giro te kijken en dan elke minuut dingen als KRUIJSWIJK HELD, Valverde
of Lollernibali te typen. Ik vind het wel leuk om hier een beetje mee te lezen en dan af en toe te reageren als ik dat nodig vind. En blijkbaar is dat vaak het geval bij ongenuanceerde posts van jou.
Koekoek, ik dacht dat Le Bon al op de brommer was, maar Coquard doet er nog even vijf seconden af.quote:Op donderdag 2 juni 2016 19:46 schreef Koffieplanter het volgende:
Mathieu is terug op de weg en begint over exact een uur aan zijn proloog in Boucles de la Mayenne: http://www.directvelo.com(...)-la-mayenne-prologue
Kokkaar gaat écht meestrijden voor groen.quote:Op donderdag 2 juni 2016 20:56 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Koekoek, ik dacht dat Le Bon al op de brommer was, maar Coquard doet er nog even vijf seconden af.
Mathieu dezelfde tijd als Tusveld. Net buiten de top 10.
Mwa, Californië viel uiteindelijk ook weer tegen na het heersen in Duinkerken.quote:Op donderdag 2 juni 2016 20:58 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Kokkaar gaat écht meestrijden voor groen.
Mooie 62e plek voor de Neus.quote:Op donderdag 2 juni 2016 19:46 schreef Koffieplanter het volgende:
Mathieu is terug op de weg en begint over exact een uur aan zijn proloog in Boucles de la Mayenne: http://www.directvelo.com(...)-la-mayenne-prologue
Zeker.quote:Op donderdag 2 juni 2016 22:20 schreef Sjoerd102 het volgende:
Leuk programma over lucien van impe op de Belg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |