quote:Op vrijdag 2 september 2011 12:40 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
dangel , geile chicka, neuckuh?doe jij eens een goeie gooi naar wat het thema van alex zijn boek is.
Op vrijdag 2 september 2011 14:39 schreef Dangel het volgende:
jij bent de ontsteking van de blinde darm die PTA SC heet
quote:
quote:![]()
Op dinsdag 21 september 2010 18:39 schreef Anne het volgende:
Ik reed gisteren wel even door een tunnel. En toen ik eruit kwam, kwam ik.
quote:
quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:54 schreef Sounddragon het volgende:
sex en Lada in één zin![]()
*mompelt iets over anticonceptieOp woensdag 12 mei 2010 21:55 schreef Alexxxxx het volgende:
de enige auto waarin enigzins sexuele dingen zijn gebeurd met mij is anders mijn nivaOp woensdag 12 mei 2010 21:56 schreef Sjoegerd het volgende:
Herinner me er aan dat ik niet in jouw Niva ga zitten
quote:@2cv:
Op maandag 28 juni 2010 17:17 schreef Paladijn het volgende:
Met de hoeveelheid onzin die je verkondigd is het geen wonder dat je geen PTA-mod meer bent
quote:
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:19 schreef BaraCuda het volgende:
Je hebt nog gelijk ookm'n rechter tiet is verrekt
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:09 schreef Anne het volgende:
Nou en. Niemand komt zomaar aan mijn boobjens.
quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:33 schreef Barcaconia het volgende:
Heb jij soms zin in aids tijdens je chemokuur?Op woensdag 9 februari 2011 21:37 schreef Alexxxxx het volgende:
nee,ik drink (vrijwel) geen alcohol.
quote:Op maandag 8 april 2013 12:08 schreef Alexxxxx het volgende:
Als ik zou weten wat ik bedoel zou ik het waarschijnlijk niet posten.
quote:Op zaterdag 14 december 2013 22:58 schreef Paladijn het volgende:
Uiteindelijk houdt dit alleen maar in dat Alexxx de slimste man op aarde is.
quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 12:10 schreef Dingest het volgende:
We zijn hier allemaal bejaarden - op Alfisti na dan
quote:Op maandag 24 november 2014 19:40 schreef Alexxxxx het volgende:
Nee, ik ben als sadistische klootzak geboren, dat is niet iets van de laatste jaren.
quote:
lezen newbe's? Waarom dan dat commentaar van ze wat nergens op slaat?quote:Op woensdag 25 mei 2016 19:12 schreef Paladijn het volgende:
Alleen newbies lezen de OP voor ze reageren
Gut gut, omdat je niet met al die prijsvragen mee mag doen?quote:
Zijn die mensen nog een beetje geografisch gespreid, of allemaal idioten uit een bepaald gebied?quote:Op woensdag 25 mei 2016 22:25 schreef Dingest het volgende:
Dafuque, ik krijg echt de meest bizarre voorstellen op de Alfa. Eentje wil hem ruilen tegen een Laguna uit '98, en een ander wil voor 400e + een '98 Alfa 156 1.8 TS ruilen
Die eerste weet ik niet meer, die laatste staat op zijn marktplaatsprofiel als uit Amsterdamquote:Op woensdag 25 mei 2016 22:36 schreef Duvel het volgende:
[..]
Zijn die mensen nog een beetje geografisch gespreid, of allemaal idioten uit een bepaald gebied?
een 1.6 is veeel betrouwbaarder dan de rampenbakken 1.8 en 2 liter TS.quote:Op woensdag 25 mei 2016 22:25 schreef Dingest het volgende:
Dafuque, ik krijg echt de meest bizarre voorstellen op de Alfa. Eentje wil hem ruilen tegen een Laguna uit '98, en een ander wil voor 400e + een '98 Alfa 156 1.8 TS ruilen
Hoezo dat? Hij is toch al uit de garantie?quote:Op donderdag 26 mei 2016 09:40 schreef Anne het volgende:
En nog meer PTA-gerelateerd: Mijn auto gaat 6 juni naar de Toyota dealer. Ik bedoel;
* Anne gaat voor het eerst naar de dealer.
Stukje uit de brief voor opheldering:quote:Op donderdag 26 mei 2016 09:48 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Hoezo dat? Hij is toch al uit de garantie?
Aha, duidelijkquote:Op donderdag 26 mei 2016 09:54 schreef Anne het volgende:
[..]
Stukje uit de brief voor opheldering:
"Wij hebben vastgesteld dat een onderdeel van uw Toyota mogelijk niet voldoet aan onze strenge eisen. Wilt u een afspraak maken bij uw Toyota dealer? Dan zorgen wij ervoor dat we de aanpassing gratis voor u uitvoeren."
Wat hier staat is een 1.6quote:Op donderdag 26 mei 2016 06:38 schreef lipje het volgende:
[..]
een 1.6 is veeel betrouwbaarder dan de rampenbakken 1.8 en 2 liter TS.
Dus 400e vangen en een sloopwagen om in onderdelen te verkopen is geen slechte deal
daar heb je meer voor nodig als een bosmaaier en een scherpe zakdoek heur.quote:Op donderdag 26 mei 2016 09:56 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Aha, duidelijk
Dacht al, qua beurtje geven ofzo is een Yaris niet zo spectaculair. Dan kan Ludolf ook nog
Enige gereedschap wat ik niet zelf heb zou een oliefiltertang/waterpomptang maatje heul groot zijn voor de Yaris die m'n ouders hadden.quote:Op donderdag 26 mei 2016 11:59 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
daar heb je meer voor nodig als een bosmaaier en een scherpe zakdoek heur.
Daar heb je dan ook niet veel aan.quote:Op donderdag 26 mei 2016 12:12 schreef derLudolf het volgende:
Die heeft geen brug en wat karretjes gereedschap staan
Al is de edit nog zo snel...quote:Op donderdag 26 mei 2016 12:15 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Met een goede garagekrik kom je ook een heel eind
ik heb net een afspraak gemaakt bij de Benz boer.. 11 juni gaan ze 4 kiezen trekken en 4 stifttandjes terugzetten. Ik hoop dat ik tegen die tijd nog tijd heb, anders mag jij een rondje Veghel doen.quote:Op donderdag 26 mei 2016 09:40 schreef Anne het volgende:
En nog meer PTA-gerelateerd: Mijn auto gaat 6 juni naar de Toyota dealer. Ik bedoel;
* Anne gaat voor het eerst naar de dealer.
tang is niet nodig voor een oliefilter.. Flinke schroevendraaier en een lekbak is goed zat. Erop is handvast.quote:Op donderdag 26 mei 2016 12:12 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Enige gereedschap wat ik niet zelf heb zou een oliefiltertang/waterpomptang maatje heul groot zijn voor de Yaris die m'n ouders hadden.
Maar ik rij um bij mijn neef in de schuur. Die heeft een brug en wat karretjes gereedschap staan
Dan maak je tegenwoordig ook geen hele lange dagenquote:Op donderdag 26 mei 2016 14:23 schreef Sounddragon het volgende:
Colle troep. Heb een verreikerd van die knakkers waar maandagochtend al 12 uur op stond, nu staat ie op 40, wil net uitstappen en toen had ik het deurontgrendel-hendeltje in mijn hand; dat schept meteen een band
Was idd om hem los te draaien. Hoe wil je dat met een schroevendraaier doen dan?quote:Op donderdag 26 mei 2016 14:21 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
tang is niet nodig voor een oliefilter.. Flinke schroevendraaier en een lekbak is goed zat. Erop is handvast.
Terugroepaktie is ook niet voor onderhoud.. Schijnt ergens een raambedieningsschakelaar in de fik te zijn gevlogen, dus nu moeten ze allemaal worden nagekeken.
pfuu, starre, klein hok, ik denk een 1450.quote:Op donderdag 26 mei 2016 14:27 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Dan maak je tegenwoordig ook geen hele lange dagenDas dik 7 uur per dag er vanuit gaande dat je vandaag nog een aantal maakt
Wat voor verreiker is het?
kamp-style; gaatje erin aan de onderkant, leeg laten lopen, schroevendraaier horizontaal er doorheen en losdraaien.quote:Op donderdag 26 mei 2016 14:28 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Was idd om hem los te draaien. Hoe wil je dat met een schroevendraaier doen dan?
zo doe ik dat dus ook, en als het een beetje tegenwerkt komt de klapstok erbij kiekenquote:Op donderdag 26 mei 2016 14:37 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
kamp-style; gaatje erin aan de onderkant, leeg laten lopen, schroevendraaier horizontaal er doorheen en losdraaien.
tis de kliedermethode, maar werkt primaquote:Op donderdag 26 mei 2016 15:15 schreef eXplorer1 het volgende:
[..]
zo doe ik dat dus ook, en als het een beetje tegenwerkt komt de klapstok erbij kieken
Zolang je er geen obd stekker op kwijt kan vind hij het al best toch sjuk?quote:Op donderdag 26 mei 2016 15:43 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
tis de kliedermethode, maar werkt prima
Inb4 tsjuk zijn commentaar
Van een nieuwe 5 serie kun je blijkbaar de remblokken al niet meer vervangen zonder hem aan de computer te leggenquote:Op donderdag 26 mei 2016 15:49 schreef eXplorer1 het volgende:
[..]
Zolang je er geen obd stekker op kwijt kan vind hij het al best toch sjuk?
Niet op de Xsara van m'n broertjequote:Op donderdag 26 mei 2016 15:43 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
tis de kliedermethode, maar werkt prima
Inb4 tsjuk zijn commentaar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De 126 heeft nog een centrifugaal filterhuis als onderdeel van het blok zelf, die moet je eens in de 50.000 km of zo - oftewel, eens in z'n bestaan- eraf halen en dan leeg schrapen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |