Alles is leuk aan reizen. Ik ontmoet graag nieuwe mensen, nieuwe culturen en zie graag veel van de wereld.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 23:47 schreef Firewarrior het volgende:
[..]
Wat is er nou leuk aan reizen
Je hebt alleen veel geld nodig voor dure spullen zoals een goede computer, voor de rest niet.
Ik kan me zo'n leven echt niet voorstellen. Maar goed, iedereen zijn ding.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 23:48 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Dat laat SBS gewoon dagelijks zien hoor. Dan moet het waar zijn.
Stelen Drugshandelquote:Op dinsdag 24 mei 2016 23:59 schreef Firewarrior het volgende:
[..]
Ja, hoe kom je anders aan voldoende geld om dure spullen te kopen?
Word klb-mod.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 23:59 schreef Firewarrior het volgende:
[..]
Ja, hoe kom je anders aan voldoende geld om dure spullen te kopen?
Is Brazilië niet wat voor jou? Goeie donkere chicks daar. Goede seks ook.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 23:51 schreef Fatoeman het volgende:
[..]
Ik zou sws nog wel het e.e.a. van de wereld willen zien. India lijkt mij bijvoorbeeld heel gaaf. Zou ook wel graag naar Kenia gaan bijvoorbeeld.
Zou graag ook nog een keer doen inderdaadquote:Op woensdag 25 mei 2016 01:57 schreef Aiciu het volgende:
[..]
Is Brazilië niet wat voor jou? Goeie donkere chicks daar. Goede seks ook.
Gister zag ik anders Tyrone het huis van TS inlopenquote:Op dinsdag 24 mei 2016 23:02 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Je moeder heeft het goed bekeken, ze doet ook niets zwart?
Dan wen maar aan de gedachte dat je bezig bent tot je 72ste.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 22:57 schreef Firewarrior het volgende:
[..]
Ik ga pas werken als ik MBO heb afgerond.
Wie is dat?quote:Op woensdag 25 mei 2016 12:16 schreef haan33 het volgende:
[..]
Gister zag ik anders Tyrone het huis van TS inlopen
Tot mijn 65ste toch? En ongeveer 15 jaar later word ik wss in een bejaardentehuis gestopt. Het leven is gedeeltelijk kut.quote:Op woensdag 25 mei 2016 12:18 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Dan wen maar aan de gedachte dat je bezig bent tot je 72ste.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |