Nee, dat interesseert me niks.quote:Op donderdag 26 mei 2016 20:51 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Misschien vanwege het feit dat je haar associeert met totaal nietszeggende omroepen en televisieprogramma's?
En na twee jaar naar de eeuwige wachtgeldvelden vertrektquote:Op donderdag 26 mei 2016 20:52 schreef Paul het volgende:
Ff serieus, het zou toch prachtig zijn als Sylvana in de 2e kamer komt te zitten
Krijgen we waarschijnlijk nog te horen dat het wel/of niet verstandig is om bepaalde wetgeving in te voeren vanwege de (on)gunstige stand van Mercurius op het moment:quote:Op donderdag 26 mei 2016 20:52 schreef Paul het volgende:
Ff serieus, het zou toch prachtig zijn als Sylvana in de 2e kamer komt te zitten
Ja, tuurlijk. Van mij mogen ze Badr Hari ook nemen, die heeft nog meer gestudeerd als Sylvana en is een kansenparel. Politiek wordt weer interessant dan, voor degene die dat oninteressante meuk vindt. We krijgen discussies op allerlei fronten.quote:Op donderdag 26 mei 2016 20:52 schreef Paul het volgende:
Haar mimiek, manier van praten.. iemand die denkt dat ze de wijsheid in pacht heeft, terwijl haar mening niet meer waard is dan die van jou en mij, de humorloosheid.. zoiets zal het wel zijnquote:
Gaat voortaan elk debat over racisme.quote:Op donderdag 26 mei 2016 20:52 schreef Paul het volgende:
Ja, akkoord, dat klopt natuurlijk. Vond het ook wel grappig dat ze door Pauw in een discussie werd gezet over het Oekraïne referendum. Waarom in godsnaam...quote:Op donderdag 26 mei 2016 20:55 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Haar mimiek, manier van praten.. iemand die denkt dat ze de wijsheid in pacht heeft, terwijl haar mening niet meer waard is dan die van jou en mij, de humorloosheid.. zoiets zal het wel zijn
plus het feit dat die holle knar van haar galmt vanaf windkracht 3quote:Op donderdag 26 mei 2016 20:55 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Haar mimiek, manier van praten.. iemand die denkt dat ze de wijsheid in pacht heeft, terwijl haar mening niet meer waard is dan die van jou en mij, de humorloosheid.. zoiets zal het wel zijn
Ze kan communiceren met haar overleden vader hè.quote:Op donderdag 26 mei 2016 20:54 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Krijgen we waarschijnlijk nog te horen dat het wel/of niet verstandig is om bepaalde wetgeving in te voeren vanwege de (on)gunstige stand van Mercurius op het moment:
http://www.geenstijl.nl/m(...)t_met_molentjes.html
Stemmen bij schizofrenie geven vaak niet het juiste advies. Het verklaart haar keuze wel.quote:Op donderdag 26 mei 2016 21:01 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ze kan communiceren met haar overleden vader hè.
Ja, maar ja CDA, CU, SGP, PvdD-Thieme geloven ook allemaal in ja in wat? Is toch ook gek? Is evenzeer wouzy hoor wat mij betreft. Die gasten vertrouwen we wel?quote:Op donderdag 26 mei 2016 21:02 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Stemmen bij schizofrenie geven vaak niet het juiste advies. Het verklaart haar keuze wel.
Weet niet precies hoe het werkt hoor maar volgens mij praat god niet terug, en als hij al terug praat zou je verwachten dat hij het beste met je voor heeft.quote:Op donderdag 26 mei 2016 21:03 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, maar ja CDA, CU, SGP, PvdD-Thieme geloven ook allemaal in ja in wat? Is toch ook gek? Is evenzeer wouzy hoor wat mij betreft. Die gasten vertrouwen we wel?
Rutte gelovig?quote:Op donderdag 26 mei 2016 21:03 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, maar ja CDA, CU, SGP, PvdD-Thieme geloven ook allemaal in ja in wat? Is toch ook gek? Is evenzeer wouzy hoor wat mij betreft. Die gasten vertrouwen we wel?
Die gast die nu president van de VS is hè. Toch de machtigste staat ter wereld. Die ging even naar een kerkje toe om te bidden, toen daar in Egypte de Arabische Lente bezig was in 2011, weet ik nog..
Rutte is ook diepgelovig, de koning ook, ze lopen er alleen niet mee te koop..
We worden grotendeels geregeerd door mafketels.
Thieme is van de zevende dag adventisten oid, dacht ik.quote:Op donderdag 26 mei 2016 21:09 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Weet niet precies hoe het werkt hoor maar volgens mij praat god niet terug, en als hij al terug praat zou je verwachten dat hij het beste met je voor heeft.
Die van Thieme zie ik niet zo, die bidt 25 keer per dag naar de dvdbox van de leeuwenkoning of zo?
Ja, Rutte is zelfs diep gelovig. Hervormd.quote:Op donderdag 26 mei 2016 21:10 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Rutte gelovig?
Die moet wakker worden in een plasje lava elke morgen in dat geval, die moet de adem van Satan al in zijn nek voelen hijgen.
Serieus niet te bevatten.quote:Op donderdag 26 mei 2016 21:12 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, Rutte is zelfs diep gelovig. Hervormd.
Nouja, niet zo diep gelovig dat ie elke zondag in de kerk zit.quote:Op donderdag 26 mei 2016 21:12 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, Rutte is zelfs diep gelovig. Hervormd.
Toch vind ik god wel anders dan zeggen dat je een specifiek persoon gesproken hebt, maar dat is een hele andere discussie die ik nu liever niet opstart want dan zitten we zo op Sylvana #23quote:Op donderdag 26 mei 2016 21:11 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Thieme is van de zevende dag adventisten oid, dacht ik.
Nee, maar ook al praten ze niet terug, het is van de gekke, zoveel gekker is Sylvana niet.
Je bent sws grotendeels in handen van mensen die ze niet allemaal op een rijtje hebben staan.
Veel mensen weten het niet, omdat hij er wijselijk niet mee te koop loopt. In zijn bitterballende en bierende milieu is het ook ietwat opmerkelijk, want er is maar 1 god die de gemiddelde VVD'er aanbidt: de Mammon.quote:
Hervormden zijn wat soepeler dan gereformeerden, dat weet je hè.quote:Op donderdag 26 mei 2016 21:13 schreef Perrin het volgende:
[..]
Nouja, niet zo diep gelovig dat ie elke zondag in de kerk zit.
Ja precies en blijkbaar heeft hij de bijbel ook nog nooit gelezen:quote:Op donderdag 26 mei 2016 21:14 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Veel mensen weten het niet, omdat hij er wijselijk niet mee te koop loopt. In zijn bitterballende en bierende milieu is het ook ietwat opmerkelijk, want er is maar 1 god die de gemiddelde VVD'er aanbidt: de Mammon..
Ja, het is allemaal een vorm van gekkigheid imho.quote:Op donderdag 26 mei 2016 21:13 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Toch vind ik god wel anders dan zeggen dat je een specifiek persoon gesproken hebt, maar dat is een hele andere discussie die ik nu liever niet opstart want dan zitten we zo op Sylvana #23
Wat denk je van Obama dan? Rutte als minister-president van een landje dat je in de breedte in 3 uur uitrijdt en in de lengte in 6 uur uitrijdt. Maar dan Obama?quote:Op donderdag 26 mei 2016 21:18 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Ja precies en blijkbaar heeft hij de bijbel ook nog nooit gelezen:
Evangelie volgens Matteüs 6:24: "Niemand kan twee heren dienen: hij zal de eerste haten en de tweede liefhebben, of hij zal juist toegewijd zijn aan de ene en de andere verachten. Jullie kunnen niet God dienen én de mammon."
En dan blijft er nog over:
De mogelijkheid dat hij echt geen flauw idee heeft waar hij mee bezig is. Puur jeugdige naïviteit.
Een onmogelijke optie maar de enige mogelijkheid om het eeuwig branden volgens zijn eigen ideologie te vermijden.
Nee je hebt gelijk in elk geval Rutte spoort voor geen meter.
Heb van Obama alleen een beeld zoals de NOS en RTL hem mij hebben getoond. Heb me er ook niet genoeg in verdiept om hem op de zelfde leugenstoel als Rutte te zetten.quote:Op donderdag 26 mei 2016 21:20 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Wat denk je van Obama dan? Rutte als minister-president van een landje dat je in de breedte in 3 uur uitrijdt en in de lengte in 6 uur uitrijdt. Maar dan Obama?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |