Is hij van die film alleen maar nette mensen?quote:Op dinsdag 24 mei 2016 21:21 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Heb je al een zwarte chick geregeld?
Gelukkig nietquote:Op dinsdag 24 mei 2016 21:22 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Is hij van die film alleen maar nette mensen?
Omg jij bent zo racist.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 21:22 schreef Stimorol- het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)ft_genoeg_gehad.html
Dit dan. Ik blijf mij verbazen om blanke mensen.
Sowieso. Ik snap niet dat het normaal is om te zuipen en in je onderbroek rond te lopen. Of als wijf te gaan strippen tijdens een viering van kampioenschap voetbal ergens.quote:
Inderdaad, geen wapens.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 21:22 schreef Stimorol- het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)ft_genoeg_gehad.html
Dit dan. Ik blijf mij verbazen om blanke mensen.
maar het is zo'n vieze duitserquote:Op dinsdag 24 mei 2016 21:25 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Sowieso. Ik snap niet dat het normaal is om te zuipen en in je onderbroek rond te lopen. Of als wijf te gaan strippen tijdens een viering van kampioenschap voetbal ergens.
Beetje eer en trots mensen. Zou NL erg goed doen.
Europa (west it is) is voor mij één grote incestveld. Lijiken allemaal op elkaar. Platgooien die zooi. Heb je niets aan.quote:
Dan vertrek je naar Gambia. Kun je elke avond met pener spelen van een minderjarige neger.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 21:26 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Mannen in Europa zijn een stel pussies.
laat het los laat het gaan uit je gevoelensquote:Op dinsdag 24 mei 2016 21:27 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Europa (west it is) is voor mij één grote incestveld. Lijiken allemaal op elkaar. Platgooien die zooi. Heb je niets aan.
Gambiaanse chicks zijn ook welquote:Op dinsdag 24 mei 2016 21:27 schreef Germano het volgende:
[..]
Dan vertrek je naar Gambia. Kun je elke avond met pener spelen van een minderjarige neger.
Nee, want ik ben niet van seks zonder huwelijk.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 21:27 schreef Germano het volgende:
[..]
Dan vertrek je naar Gambia. Kun je elke avond met pener spelen van een minderjarige neger.
We zijn gewoon trots op onze superieure genen en willen die niet delenquote:Op dinsdag 24 mei 2016 21:27 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Europa (west it is) is voor mij één grote incestveld. Lijiken allemaal op elkaar. Platgooien die zooi. Heb je niets aan.
Denk dat mijne witter zijnquote:Op dinsdag 24 mei 2016 21:27 schreef Chai het volgende:
[..]
Maar wel met billen net zo wit als die van jou.
Neuken daarom al die blanken onze gastenquote:Op dinsdag 24 mei 2016 21:28 schreef HPLC het volgende:
[..]
We zijn gewoon trots op onze superieure genen en willen die niet delen
Ja echt iedere blanke doet datquote:Op dinsdag 24 mei 2016 21:25 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Sowieso. Ik snap niet dat het normaal is om te zuipen en in je onderbroek rond te lopen. Of als wijf te gaan strippen tijdens een viering van kampioenschap voetbal ergens.
Beetje eer en trots mensen. Zou NL erg goed doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |