Is hij van die film alleen maar nette mensen?quote:Op dinsdag 24 mei 2016 21:21 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Heb je al een zwarte chick geregeld?
Gelukkig nietquote:Op dinsdag 24 mei 2016 21:22 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Is hij van die film alleen maar nette mensen?
Omg jij bent zo racist.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 21:22 schreef Stimorol- het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)ft_genoeg_gehad.html
Dit dan. Ik blijf mij verbazen om blanke mensen.
Sowieso. Ik snap niet dat het normaal is om te zuipen en in je onderbroek rond te lopen. Of als wijf te gaan strippen tijdens een viering van kampioenschap voetbal ergens.quote:
Inderdaad, geen wapens.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 21:22 schreef Stimorol- het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)ft_genoeg_gehad.html
Dit dan. Ik blijf mij verbazen om blanke mensen.
maar het is zo'n vieze duitserquote:Op dinsdag 24 mei 2016 21:25 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Sowieso. Ik snap niet dat het normaal is om te zuipen en in je onderbroek rond te lopen. Of als wijf te gaan strippen tijdens een viering van kampioenschap voetbal ergens.
Beetje eer en trots mensen. Zou NL erg goed doen.
Europa (west it is) is voor mij één grote incestveld. Lijiken allemaal op elkaar. Platgooien die zooi. Heb je niets aan.quote:
Dan vertrek je naar Gambia. Kun je elke avond met pener spelen van een minderjarige neger.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 21:26 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Mannen in Europa zijn een stel pussies.
laat het los laat het gaan uit je gevoelensquote:Op dinsdag 24 mei 2016 21:27 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Europa (west it is) is voor mij één grote incestveld. Lijiken allemaal op elkaar. Platgooien die zooi. Heb je niets aan.
Gambiaanse chicks zijn ook welquote:Op dinsdag 24 mei 2016 21:27 schreef Germano het volgende:
[..]
Dan vertrek je naar Gambia. Kun je elke avond met pener spelen van een minderjarige neger.
Nee, want ik ben niet van seks zonder huwelijk.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 21:27 schreef Germano het volgende:
[..]
Dan vertrek je naar Gambia. Kun je elke avond met pener spelen van een minderjarige neger.
We zijn gewoon trots op onze superieure genen en willen die niet delenquote:Op dinsdag 24 mei 2016 21:27 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Europa (west it is) is voor mij één grote incestveld. Lijiken allemaal op elkaar. Platgooien die zooi. Heb je niets aan.
Denk dat mijne witter zijnquote:Op dinsdag 24 mei 2016 21:27 schreef Chai het volgende:
[..]
Maar wel met billen net zo wit als die van jou.
Neuken daarom al die blanken onze gastenquote:Op dinsdag 24 mei 2016 21:28 schreef HPLC het volgende:
[..]
We zijn gewoon trots op onze superieure genen en willen die niet delen
Ja echt iedere blanke doet datquote:Op dinsdag 24 mei 2016 21:25 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Sowieso. Ik snap niet dat het normaal is om te zuipen en in je onderbroek rond te lopen. Of als wijf te gaan strippen tijdens een viering van kampioenschap voetbal ergens.
Beetje eer en trots mensen. Zou NL erg goed doen.
Welke gasten?quote:Op dinsdag 24 mei 2016 21:29 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Neuken daarom al die blanken onze gasten
Ja, dat was echt teleurstellend.quote:
Wat voor afkomst heb jij? Je bent in de tijd blijven hangen heb ik het idee.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 21:29 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Neuken daarom al die blanken onze gasten
Ik heb het niet over negers mattie.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 21:30 schreef Germano het volgende:
[..]
Wat voor afkomst heb jij? Je bent in de tijd blijven hangen heb ik het idee.
Tevens noemden wij het geen gasten, maar slaven.
Stomme tattaquote:Op dinsdag 24 mei 2016 21:31 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
ik rende naakt over straat terwijl ik de helikopter deed toen PSV kampioen werd.
u not?quote:Op dinsdag 24 mei 2016 21:31 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Vinden die minderjarige 16 vmbo meisjes
Ik geen een.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 21:32 schreef Dagoduck het volgende:
Heb al 3 albums van Amon Amarth geluisterd. \M/
[ afbeelding ]
Seks na het huwelijkquote:Op dinsdag 24 mei 2016 21:33 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Nein. Eerst trouwen, daarna vieze dingen doen. Dus ook geen gangbangs he.
Nog 23 dagen tot Graspop Metal Meetingquote:
Idd, zodra je bent getrouwd meteen stoppen met neuken.quote:
doe maar bier met wat fastfoodquote:Op dinsdag 24 mei 2016 21:32 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
wil je een kaasje of een plakje worst?
Moet jij ook nog in de OP?quote:
Seks hoor je mee te beginnen voor het huwelijkquote:Op dinsdag 24 mei 2016 21:34 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Idd, zodra je bent getrouwd meteen stoppen met neuken.
quote:Op dinsdag 24 mei 2016 21:34 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Bitch, vind jij eerst maar eens een gaatje.
Gefixed, jwt.quote:
Hoi Noel, hoe is het?quote:Op dinsdag 24 mei 2016 21:37 schreef NoelGallagher het volgende:
stimo wtf ik zeg hoi en je zegt gewoon niks terug![]()
tyft dan maar op met je krullen
Ik niet. Zojuist nog een handjevol ongezouten pinda's en een glas water gehad.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 21:36 schreef Fatoeman het volgende:
[..]
Bier en bittergarnituurHonger gekregen
Wat dóé je, nu komt Fylax weer lullen over Arianne Grandequote:
TR, het is Arianaquote:Op dinsdag 24 mei 2016 21:38 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Wat dóé je, nu komt Fylax weer lullen over Arianne Grande
ben je zyzz ja?quote:Op dinsdag 24 mei 2016 21:37 schreef Germano het volgende:
[..]
Ik niet. Zojuist nog een handjevol ongezouten pinda's en een glas water gehad.
#fitnesslife #instaboi #zyzz
Gedaan.quote:
ONZ / Ariana Grande adoratie-topic!quote:Op dinsdag 24 mei 2016 21:38 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Wat dóé je, nu komt Fylax weer lullen over Arianne Grande
Scusa! Mi dispiace!quote:
Paar topics terug stond de OP uit 2010 er weer in, die maar ff geüpdate.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 21:38 schreef HPLC het volgende:
godver, zie nu de OP pas
Dacht dat we dat achter ons hadden gelaten
Dat had ik gedaanquote:Op dinsdag 24 mei 2016 21:41 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Paar topics terug stond de OP uit 2010 er weer in, die maar ff geüpdate.
Kan je dan ook me boi MMG erin zetten?quote:Op dinsdag 24 mei 2016 21:41 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Paar topics terug stond de OP uit 2010 er weer in, die maar ff geüpdate.
Nou nou nou.quote:
Nee, dat deed ik hier: KLB / [KLB PLAATJESJOSTI'S SC #11127]quote:
Als ie hier weer post.quote:
En ik hierquote:Op dinsdag 24 mei 2016 21:42 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Nee, dat deed ik hier: KLB / [KLB PLAATJESJOSTI'S SC #11127]
waar haal je dat vandaan?quote:Op dinsdag 24 mei 2016 21:42 schreef Crip het volgende:
[..]
hij zei stik inje hoerenkroket, bekijk het je maar.
Serieus?quote:Op dinsdag 24 mei 2016 21:42 schreef Crip het volgende:
[..]
hij zei stik inje hoerenkroket, bekijk het je maar.
ja wallahquote:Op dinsdag 24 mei 2016 21:43 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Serieus?
weetje, Fok begint mij al te vervelen en ik wil er al vaker vanaf, maar dit is nu wel de reden dat ik weg ga.
zou dat toch nooit bij jou doen?quote:Op dinsdag 24 mei 2016 21:43 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Serieus?
weetje, Fok begint mij al te vervelen en ik wil er al vaker vanaf, maar dit is nu wel de reden dat ik weg ga.
Oke Braddiequote:Op dinsdag 24 mei 2016 21:43 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Serieus?
Dont care bitch. Oprottuhquote:Op dinsdag 24 mei 2016 21:43 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
zou dat toch nooit bij jou doen?
Wedden dat je de bak leeg gaat likkenquote:Op dinsdag 24 mei 2016 21:43 schreef Stimorol- het volgende:
Ik ga me inhouden jongens
Nu wel ff proteine pannekoekjs maken voor morgen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |