Nice, maarja, nu hebben we ook remlof er maar ff uitgeshopt.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 21:42 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
En ik hier![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
KLB / [KLB BAGGER SC] Back to the good old days
een braddie doen is het helemaal dit jaarquote:Op dinsdag 24 mei 2016 21:43 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Serieus?
weetje, Fok begint mij al te vervelen en ik wil er al vaker vanaf, maar dit is nu wel de reden dat ik weg ga.
Neen, gulzigheid is haram.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 21:44 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Wedden dat je de bak leeg gaat likken
Ga op een houtje bijten.quote:
Als ik ga zeg ik dat niet hoorquote:Op dinsdag 24 mei 2016 21:44 schreef HPLC het volgende:
[..]
een braddie doen is het helemaal dit jaar
Alhamdulialahquote:Op dinsdag 24 mei 2016 21:45 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Daarom doe ik dat soort zaken ook niet.
Ik had je gevraagd om een kleur, maar kreeg geen antwoord:quote:
quote:Op dinsdag 24 mei 2016 17:56 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Wat is een leuk kleurtje voor in de OP?
ja hey zie niet alles hequote:Op dinsdag 24 mei 2016 21:46 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik had je gevraagd om een kleur, maar kreeg geen antwoord:
[..]
En ik heb een beetje oude topics lopen tellen, daarom hebben we weer een 'kloppende' telling.quote:
ziz>jeff.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 21:37 schreef Germano het volgende:
[..]
Ik niet. Zojuist nog een handjevol ongezouten pinda's en een glas water gehad.
#fitnesslife #instaboi #zyzz
Denk dat het 2 dagen stand houdtquote:Op dinsdag 24 mei 2016 21:48 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
En ik heb een beetje oude topics lopen tellen, daarom hebben we weer een 'kloppende' telling.
quote:
quote:
hemarookworstquote:Op dinsdag 24 mei 2016 21:48 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Staat op mijn plaktoetsen
Toch 5 delen de originele TT van het eerste deel gehad. KLB / Plaatjesjosti's SCquote:
Tfoe tovbe tovbe.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 21:49 schreef Crip het volgende:
[..]
hemarookworst
die rechterkant is voor stimos grote kut
en die linker is voor mij
Alsof je er niet tegen kan.quote:
Waar is ie dan?quote:Op dinsdag 24 mei 2016 21:51 schreef Stimorol- het volgende:
Ik mis mijn vriendje.
Wil tegen hem aankruipen en zijn geur ruiken en vertellen hoeveel ik van hem hou.
ga weg met je liefdestruggles wij kennen dat toch nietquote:Op dinsdag 24 mei 2016 21:51 schreef Stimorol- het volgende:
Ik mis mijn vriendje.
Wil tegen hem aankruipen en zijn geur ruiken en vertellen hoeveel ik van hem hou.
ow ja, wat doe ik inderdaad geinteresseerdquote:Op dinsdag 24 mei 2016 21:53 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
ga weg met je liefdestruggles wij kennen dat toch niet
wil je gwn ff ophoudenquote:Op dinsdag 24 mei 2016 21:53 schreef HPLC het volgende:
[..]
Mag dat ook voor het huwelijk? Dit vraag ik voor een vriend genaamd BozeHaas
*stageverslagquote:Op dinsdag 24 mei 2016 21:55 schreef defokkingfoker het volgende:
Oke mensen ik ga eten en dan weer 2 uurtjes aan mijn stage verslag zitten![]()
![]()
ja bbquote:Op dinsdag 24 mei 2016 21:55 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
is wel mijn eerste keer dus doe beetje rustig oke? ;s
Niet bij me.quote:
w.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 21:53 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
ga weg met je liefdestruggles wij kennen dat toch niet
Ga pas klagen bij een scriptie met fulltime werk sloerie.quote:
hbo heeft geen scriptie.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 21:58 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Niet bij me.
O
[..]
w.
[..]
Ga pas klagen bij een scriptie met fulltime werk sloerie.
ash plz, ook op hbi zijn er scripties.quote:
Ik werk 36 uur p/w en daarnaast 16 uur school kutquote:Op dinsdag 24 mei 2016 21:58 schreef Stimorol- het volgende:
Ga pas klagen bij een scriptie met fulltime werk sloerie.
Doe je zelf.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 22:00 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Ik werk 36 uur p/w en daarnaast 16 uur school kut
okquote:
Weet ik! gelukkig vindt ik mijn baaantjes tof en is school ook aangenaam.. anders zou ik het echt niet volhoudenquote:
Hairy girled fun are more curls!quote:
Gelukkig maar.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 22:03 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Weet ik! gelukkig vindt ik mijn baaantjes tof en is school ook aangenaam.. anders zou ik het echt niet volhouden
Vindt ikquote:Op dinsdag 24 mei 2016 22:03 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Weet ik! gelukkig vindt ik mijn baaantjes tof en is school ook aangenaam.. anders zou ik het echt niet volhouden
Wat is er nouquote:Op dinsdag 24 mei 2016 22:06 schreef Kurovski het volgende:
Reisadvies Turkije:
[ afbeelding ]
Reisadvies Thailand:
[ afbeelding ]
S4quote:
Door wie?quote:Op dinsdag 24 mei 2016 22:11 schreef Stimorol- het volgende:
Heb geen telefoon. Dan word je achtervolgd
LOEMINADIEquote:
quote:
lolquote:
Nee.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 22:16 schreef NoelGallagher het volgende:
is iemand hier in amsterdam wel eens bij snackbar emmanuele geweest?
Ik onthou doorgaans de namen van de snackbar waar ik ben geweest niet echt. Zijn er ook niet echt veel dus neuh vast niet. Hoezo dan?quote:Op dinsdag 24 mei 2016 22:16 schreef NoelGallagher het volgende:
quote:
quote:aidsTV3 jaar geleden
HET IS DE LOEMENADIE! OPEN JE ANUS MENSEN!
Ik niet.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 22:16 schreef NoelGallagher het volgende:
daar hebben jos, jordy, rv, gers, ananas, skaffa en ik eens mennus veel gegeten. meer nietquote:Op dinsdag 24 mei 2016 22:17 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik onthou doorgaans de namen van de snackbar waar ik ben geweest niet echt. Zijn er ook niet echt veel dus neuh vast niet. Hoezo dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |