Ja of ze bedoelde dat hij wanhopig is omdat hij jou vraagt.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 19:04 schreef Crip het volgende:
[..]
welke catfight. ze noemde jou wanhopig hoor
ja kweenie hoor dat zou beetje ironisch zijnquote:Op dinsdag 24 mei 2016 19:05 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ja of ze bedoelde dat hij wanhopig is omdat hij jou vraagt.
klonk ook wel wanhopig toch?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 11% gewijzigd door #ANONIEM op 24-05-2016 19:06:18 ]
quote:Op dinsdag 24 mei 2016 19:06 schreef xcachet het volgende:
[..]
klonk ook wel wanhopig toch?Ik ook, met een bezem.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat voor een mongool ben jij nou weer. Klojo.
[/quote]
dacht dat de bug McGrath wasquote:Op dinsdag 24 mei 2016 19:06 schreef Dagoduck het volgende:
Zit een bug in FOK!
[ afbeelding ]
Kijk die ruimtes
Ik heb gevraagd om een kleur maar kreeg geen antwoordquote:Op dinsdag 24 mei 2016 19:06 schreef Germano het volgende:
[..]
Ik moet wel zeggen dat die blauwe kleur foeilelijk is. Net alsof je iets hebt geselecteerd.
Is alleen tussen die van HPLC en Chloro.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 19:06 schreef Dagoduck het volgende:
Zit een bug in FOK!
[ afbeelding ]
Kijk die ruimtes
Oh, als ik dat voor die post had geweten dan had ik hem niet gemaakt.quote:
En daarboven tussen mcdinges en Crack.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 19:07 schreef Germano het volgende:
[..]
Is alleen tussen die van HPLC en Chloro.
beetje slechte photoshopjob welquote:Op dinsdag 24 mei 2016 19:07 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik heb gevraagd om een kleur maar kreeg geen antwoord
Rozequote:Op dinsdag 24 mei 2016 19:07 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Cripjenquote:
quote:Op dinsdag 24 mei 2016 19:08 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
En daarboven tussen mcdinges en Crack.
quote:Op dinsdag 24 mei 2016 19:08 schreef Germano het volgende:
Komt doordat jij er met je fikken niet vanaf kon blijven, Dago.
Het is een paintjob.quote:
Transparant alsjeblieft.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 19:07 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |