Als ze nou eerst even over mij heen vaart.quote:

beter stuur je mij ook je bevlekte boxerquote:Op dinsdag 24 mei 2016 18:57 schreef Murdera het volgende:
[..]
godkk. Je krijgt zo een factuur voor een nieuwe boxer binnen.

implying dat ik dat niet doequote:Op dinsdag 24 mei 2016 19:00 schreef Murdera het volgende:
[..]
heb dat echt gespeeldfucking episch
zeker 45 min gelachen

yeah you willllllquote:Op dinsdag 24 mei 2016 18:59 schreef Crip het volgende:
[..]
Ik zie vanzelf wel waar murs penis strand.

pls Crip smacht naar mequote:Op dinsdag 24 mei 2016 19:00 schreef Montelly het volgende:
[..]
Mocro meids diggen geen linkse boomknuffelaars.

Inshallah..maar ik denk dat je met een NL'se jongen een beter "aansluiting" zal vinden.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 18:59 schreef Crip het volgende:
[..]
Ik zie vanzelf wel waar het schip strand.

Woooowquote:

beter tinder downloaden en voor cachet gaan dan ben je zo tussen dr beentjesquote:Op dinsdag 24 mei 2016 19:02 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ze is sletterig met 5 mannen tegelijk bezig dus ik dacht laat ik ook maar mijn kans slaan

een 5mans penis, zoals een 5mijls laars.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 19:02 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ze is sletterig met 5 mannen tegelijk bezig dus ik dacht laat ik ook maar mijn kans slaan

Moet je wel voor de drankjes betalen en betwijfel of Hermann dat er voor over heeft.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 19:03 schreef Crip het volgende:
[..]
beter tinder downloaden en voor cachet gaan dan ben je zo tussen dr beentjes

ja wel in een ziplock bag doen ik wil niet dt de sperm crusty wordtquote:Op dinsdag 24 mei 2016 19:01 schreef Murdera het volgende:
[..]
85,50 exl btw dat weet je nou onderhand wel he

sorry maar ik wil niet tussen tussen een catfight sandwich zittenquote:Op dinsdag 24 mei 2016 19:03 schreef Crip het volgende:
[..]
beter tinder downloaden en voor cachet gaan dan ben je zo tussen dr beentjes

welke catfight. ze noemde jou wanhopig hoorquote:Op dinsdag 24 mei 2016 19:04 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
sorry maar ik wil niet tussen tussen een catfight sandwich zitten
oh eigenlijk wel ga maar door

nee hoorquote:Op dinsdag 24 mei 2016 19:04 schreef Crip het volgende:
[..]
welke catfight. ze noemde jou wanhopig hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |