Nu wel.quote:
Nu heeft deze reeks toch een eigen OPquote:Op dinsdag 24 mei 2016 18:43 schreef Crip het volgende:
[..]
mensen moeten gwn per reeks een eigen op of helemaal geen maken
Nee heeft deze reeks niet.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 18:45 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Nu heeft deze reeks toch een eigen OP
Ehh jawel, hierboven.quote:
Nee, de helft van Crips posts gaat over de OP.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 18:45 schreef Der_Mann het volgende:
het begint al, vanaf nu gaat de helft van elk topic over de OP
Echt hequote:Op dinsdag 24 mei 2016 18:45 schreef Der_Mann het volgende:
het begint al, vanaf nu gaat de helft van elk topic over de OP
Ntyquote:
waarom staan beverton, Copthorne, Nastico en PausNicolaas niet in de OP?quote:Op dinsdag 24 mei 2016 18:45 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Nee, de helft van Crips posts gaat over de OP.
http://avocadoadaynutrition.com/2016/01/vegan-mole-chilaquiles/quote:
ik vind jou wel okquote:Op dinsdag 24 mei 2016 18:48 schreef Catkiller het volgende:
Trek je meer niks van hun aan hoor Dago, niemand mag zeer en Crip doet hier stoer omdat ze irl een onderdanig vrouwtje moet spelen.
Geen idee, links naar hun UI?quote:Op dinsdag 24 mei 2016 18:47 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
waarom staan beverton, Copthorne, Nastico en PausNicolaas niet in de OP?
Ja te laat nu. Als ik dat toen wist had ik het niet gepost.quote:
Ja, nee.quote:
Je doet gewoon zuur omdat ik een onderdanig sletje ben en jouw vriendin over je heen loopt.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 18:48 schreef Catkiller het volgende:
Trek je meer niks van hun aan hoor Dago, niemand mag zeer en Crip doet hier stoer omdat ze irl een onderdanig vrouwtje moet spelen.
Heb je iets verkeerds gegeten?quote:Op dinsdag 24 mei 2016 18:49 schreef Crip het volgende:
[..]
Je doet gewoon zuur omdat ik een onderdanig sletje ben en jouw vriendin over je heen loopt.
en jij bent niet zuurquote:Op dinsdag 24 mei 2016 18:49 schreef Crip het volgende:
[..]
Je doet gewoon zuur omdat ik een onderdanig sletje ben en jouw vriendin over je heen loopt.
hey ga eens even Overwatch op de PS4 halen, dan doe ik Reinhardts schild en jij Bastions turret zo op die payload en dan winnen we altijdquote:Op dinsdag 24 mei 2016 18:48 schreef Catkiller het volgende:
Zal het in overweging nemen.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 18:49 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
hey ga eens even Overwatch op de PS4 halen, dan doe ik Reinhardts schild en jij Bastions turret zo op die payload en dan winnen we altijd
Voor kwaliteitsusers, dat is sowieso iedereen die hier post.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 18:50 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik zie dat de OP niet alleen voor de VIP's is
Lekkerrrquote:Op dinsdag 24 mei 2016 18:47 schreef zeer het volgende:
[..]
http://avocadoadaynutrition.com/2016/01/vegan-mole-chilaquiles/
in chili
met rijst![]()
hadden laatst nice gerookte gedroogde peper gekocht die zit daar in
Meteen zo persoonlijk, is nergens voor nodig.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 18:49 schreef Crip het volgende:
[..]
ik ben vrij simpelquote:Op dinsdag 24 mei 2016 18:50 schreef Crip het volgende:
[..]
Lekkerrr.
Ik heb vanmiddag Vietnamese lente rolletjes gehad. Die met rijstpapier wat je moet weken.
En nu heb ik zin in iets simpels. Dus ik ga een bunch kiwis snijden en wat grapefruit eten. ;s
ik speelde eerder vandaag met iemand die steeds boos in zijn mic ging schreeuwen toen iemand in ons team iets fout deed, uiteraard met opzet verlorenquote:
Je klinkt een beetje zuur.quote:
blijkbaar post ik hier dus niet, is ok hoor maakt niet uitquote:Op dinsdag 24 mei 2016 18:50 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Voor kwaliteitsusers, dat is sowieso iedereen die hier post.
Deed ik altijd toen ik LoL speelde en mensen gingen zeuren.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 18:52 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik speelde eerder vandaag met iemand die steeds boos in zijn mic ging schreeuwen toen iemand in ons team iets fout deed, uiteraard met opzet verloren
die jongen zit nog in het verleden, speelt vaker op zijn ps2 dan ps4quote:Op dinsdag 24 mei 2016 18:50 schreef Catkiller het volgende:
Stuur dp anders een versie op, dan is er altijd iemand online om met je te spelen.
nog nooit LoL gespeeldquote:Op dinsdag 24 mei 2016 18:53 schreef Crip het volgende:
Nerdjes in LoL zijn vaak zo misselijk he. Nolife little dick having motherfuckers.
zowat iedereen zeurt in LoL tochquote:Op dinsdag 24 mei 2016 18:53 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Deed ik altijd toen ik LoL speelde en mensen gingen zeuren.
Fixed.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 18:53 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
blijkbaar post ik hier dus niet, is ok hoor maakt niet uit
niet alsof ik care om die OP hoor nee totaal niet is goed joh
Dat is juist.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 18:53 schreef zeer het volgende:
[..]
jij had toch altijd een foto van die zanger van de FooFighters als UI?
quote:Op dinsdag 24 mei 2016 18:55 schreef zeer het volgende:
[..]
dacht dat je nieuw was, mijn welgemeende excuses
quote:Op dinsdag 24 mei 2016 18:56 schreef Crip het volgende:
[..]
ik zal je eens laten zien wat een dom-spel is
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 24 mei 2016 18:56 schreef Crip het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
godkk. Je krijgt zo een factuur voor een nieuwe boxer binnen.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 18:56 schreef Crip het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 24 mei 2016 18:56 schreef zeer het volgende:
[..]
en omdat ik een yeslife big penis having non-motherfucker ben
Crip wil mijquote:Op dinsdag 24 mei 2016 18:59 schreef Montelly het volgende:
Crip heb je liever een mocro als vriend of toch liever een Nedelandse jongen(bekeerling). Ik denk dat een Nederlandse jongen jou beter zal passen srs.
Ik zie vanzelf wel waar het schip strand.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 18:59 schreef Montelly het volgende:
Crip heb je liever een mocro als vriend of toch liever een Nedelandse jongen(bekeerling). Ik denk dat een Nederlandse jongen jou beter zal passen srs.
op mijn klippenquote:Op dinsdag 24 mei 2016 18:59 schreef Crip het volgende:
[..]
Ik zie vanzelf wel waar het schip strand.
Mocro meids diggen geen linkse boomknuffelaars.quote:
Als ze nou eerst even over mij heen vaart.quote:
beter stuur je mij ook je bevlekte boxerquote:Op dinsdag 24 mei 2016 18:57 schreef Murdera het volgende:
[..]
godkk. Je krijgt zo een factuur voor een nieuwe boxer binnen.
implying dat ik dat niet doequote:Op dinsdag 24 mei 2016 19:00 schreef Murdera het volgende:
[..]
heb dat echt gespeeldfucking episch
zeker 45 min gelachen
yeah you willllllquote:Op dinsdag 24 mei 2016 18:59 schreef Crip het volgende:
[..]
Ik zie vanzelf wel waar murs penis strand.
pls Crip smacht naar mequote:Op dinsdag 24 mei 2016 19:00 schreef Montelly het volgende:
[..]
Mocro meids diggen geen linkse boomknuffelaars.
Inshallah..maar ik denk dat je met een NL'se jongen een beter "aansluiting" zal vinden.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 18:59 schreef Crip het volgende:
[..]
Ik zie vanzelf wel waar het schip strand.
Woooowquote:
beter tinder downloaden en voor cachet gaan dan ben je zo tussen dr beentjesquote:Op dinsdag 24 mei 2016 19:02 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ze is sletterig met 5 mannen tegelijk bezig dus ik dacht laat ik ook maar mijn kans slaan
een 5mans penis, zoals een 5mijls laars.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 19:02 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ze is sletterig met 5 mannen tegelijk bezig dus ik dacht laat ik ook maar mijn kans slaan
Moet je wel voor de drankjes betalen en betwijfel of Hermann dat er voor over heeft.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 19:03 schreef Crip het volgende:
[..]
beter tinder downloaden en voor cachet gaan dan ben je zo tussen dr beentjes
ja wel in een ziplock bag doen ik wil niet dt de sperm crusty wordtquote:Op dinsdag 24 mei 2016 19:01 schreef Murdera het volgende:
[..]
85,50 exl btw dat weet je nou onderhand wel he
sorry maar ik wil niet tussen tussen een catfight sandwich zittenquote:Op dinsdag 24 mei 2016 19:03 schreef Crip het volgende:
[..]
beter tinder downloaden en voor cachet gaan dan ben je zo tussen dr beentjes
welke catfight. ze noemde jou wanhopig hoorquote:Op dinsdag 24 mei 2016 19:04 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
sorry maar ik wil niet tussen tussen een catfight sandwich zitten
oh eigenlijk wel ga maar door
nee hoorquote:Op dinsdag 24 mei 2016 19:04 schreef Crip het volgende:
[..]
welke catfight. ze noemde jou wanhopig hoor
quote:Op dinsdag 24 mei 2016 19:04 schreef Crip het volgende:
[..]
ja wel in een ziplock bag doen ik wil niet dt de sperm crusty wordt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |