gewoon doen als je niks beters te doen hebtquote:Op dinsdag 24 mei 2016 17:07 schreef Crack_ het volgende:
HOI
Twijfel of ik zo naar schaapjes zal gaan rijden. Heb hier prachtplekje ontdekt.
Sowieso, raak bietje verliefd op Gelderland halp
quote:Op dinsdag 24 mei 2016 17:09 schreef McGrath het volgende:
[..]
gewoon doen als je niks beters te doen hebt
Kan je hier vragen: GC / Icons, smiles en headers klaar terwijl u wacht, #101quote:Op dinsdag 24 mei 2016 17:08 schreef Amarantha het volgende:
[..]
CoolKun jij trouwens bewegende UI's maken/verkleinen?
Aardappel Anders, varkenshaas, erwten en witlofsalade.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 17:07 schreef Kurovski het volgende:
Wat gaan jullie eten? Ik maak duivelse penne.
Penne pasta, madame jeanette, ui, ham, trostomaatjes en verse peterselie.
Heb ik allang gedaanquote:Op dinsdag 24 mei 2016 17:09 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Kan je hier vragen: GC / Icons, smiles en headers klaar terwijl u wacht, #101
Aardappel andersquote:Op dinsdag 24 mei 2016 17:10 schreef Germano het volgende:
[..]
Aardappel Anders, varkenshaas, erwten en witlofsalade.
Ik was net klaar met alles, maar toen heb ik mij nog een minuut ingehouden om te kunnen kapen.quote:
Ja, is niet meer zo druk daar tegenwoordig, in de hele GC niet trouwens.quote:
Gaat toch automatisch?quote:Op dinsdag 24 mei 2016 17:10 schreef Dagoduck het volgende:
Net een nieuwe telling en bij het 4e topic alweer verneukt.
Oh ja, niet met opzetquote:Op dinsdag 24 mei 2016 17:10 schreef Dagoduck het volgende:
Net een nieuwe telling en bij het 4e topic alweer verneukt.
Nee, snap ik, bekend probleem met die automatische nummeringquote:
Jij snapt het.quote:
Oh, lol sorryquote:Op dinsdag 24 mei 2016 17:12 schreef McGrath het volgende:
[..]
dat zeg ik, als je niks beters te doen hebt
knoflook, ui en tomatenpureesaus. Beetje melk erbij... Die trostomaatjes kook ik niet in.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 17:08 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik denk pasta met ik denk tonijnsausje en dan sperziebonen/tomaatjes/olijven/pijnboompitjes en spul
Wat voor saus doe je?
ohja neequote:Op dinsdag 24 mei 2016 17:13 schreef Kurovski het volgende:
[..]
knoflook, ui en tomatenpureesaus. Beetje melk erbij...
ik snap er geen moer vanquote:Op dinsdag 24 mei 2016 17:11 schreef PeZu het volgende:
@stimo geen idee of dit werkt maar download speccy,kijk daar bij videokaart als het kan (geen idee goe dat zit bij die stick nml) dan weet je voor welk type
Vandaar, want ik had alleen 1 i.p.v. 0 gedaan.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 17:12 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Nee, snap ik, bekend probleem met die automatische nummering
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |