zonder die ranzige opgerolde pijpen dan he ;squote:
Waarom?quote:Op dinsdag 24 mei 2016 15:56 schreef Germano het volgende:
[..]
Heb ik 2 weken terug in de container gegooid. Had serieus precies deze.
Don't know, kwam ze tegen op Nike-site.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 15:54 schreef PeZu het volgende:
[..]
ook met maatje 48.5/49.5? het leken mij dope zomerschoenen
"Als het je niet bevalt blokkeer je deze site maar via je provider"quote:Op dinsdag 24 mei 2016 15:56 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Jezelf blokkeren via je provider is helemaal baas.
Ja hallo mag ik FOK! blokkeren?quote:Op dinsdag 24 mei 2016 15:56 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Jezelf blokkeren via je provider is helemaal baas.
Oh dacht alquote:Op dinsdag 24 mei 2016 15:57 schreef Gridlok het volgende:
[..]
zonder die ranzige opgerolde pijpen dan he ;s
[..]
Waarom?
quote:Op dinsdag 24 mei 2016 15:56 schreef xcachet het volgende:
En deze dan?mooie kwasten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
En deze dan?Leuk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En deze dan?zou niet dragen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, maar leuk. Wat draag je er voor de rest bij dan?
toevalligquote:Op dinsdag 24 mei 2016 15:56 schreef Germano het volgende:
[..]
Daar heb ik ook een paar van. Voor bruiloften, zakelijke netwerken en shit.
ook van bommel is er sportief , ik heb ook geen echte klassieke nette schoen met zon gaatjes patroonquote:Op dinsdag 24 mei 2016 15:56 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja, precies voor dat soort dingen. van Bommels vind ik iets te, maar wellicht omdat mijn pa daar 10 paar van heeft en niets anders draagt
Ieder zijn ding
rochi run ofzo toch? Had ik ook voor gewoon normaal maar mehhh, veel te dun die stof man. Gebruik ze nu beetje met squashenquote:Op dinsdag 24 mei 2016 15:56 schreef Germano het volgende:
[..]
Heb ik 2 weken terug in de container gegooid. Had serieus precies deze.
ja manquote:Op dinsdag 24 mei 2016 15:56 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
heb jij zulke grote poten? nee toch
Ah, in dat stadium zit ik ook.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 15:58 schreef Germano het volgende:
[..]
Kapot, heb ze ongeveer een jaar lang elke dag zowat gedragen.
Zijn niet precies dezelfde maar lijken er wel aardig op.quote:
Oh, jammer.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 15:58 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
zou niet dragen.
Nee, maar leuk. Wat draag je er voor de rest bij dan?
Ik heb jaren Quick's gedragen, beetje patriotischquote:
Ja, i know. Bijna altijd van die fel gekleurde zolen.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 15:58 schreef PeZu het volgende:
[..]
toevallig
[..]
ook van bommel is er sportief , ik heb ook geen echte klassieke nette schoen met zon gaatjes patroon
approved by NG©quote:Op dinsdag 24 mei 2016 15:59 schreef xcachet het volgende:
[..]
Zijn niet precies dezelfde maar lijken er wel aardig op.
[..]
Oh, jammer.
Gewoon, jeans en blouse of t-shirt
Ik vind enkellaarsjes en sneakers het leukste wat een meisje kan dragenquote:Op dinsdag 24 mei 2016 15:59 schreef xcachet het volgende:
[..]
Zijn niet precies dezelfde maar lijken er wel aardig op.
heb dezequote:Op dinsdag 24 mei 2016 15:59 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja, i know. Bijna altijd van die fel gekleurde zolen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |