ik wil elke week nwe schoenen als er weer een nwe release isquote:Op dinsdag 24 mei 2016 15:59 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik heb jaren Quick's gedragen, beetje patriotischMijn dagelijkse schoenen zijn nu een paar Cruijffschoenen. Maar ik wil nog een paar nieuwe/nette schoenen hebben, al weet ik niet waarvoor.
net iets langer dan 2 meter, grote voeten, mensen zijn zo gevat, hee is het koud daar boven, ha je leeft zeker op grote voetquote:
zou je als bodyguard inhuren als het nodig wasquote:Op dinsdag 24 mei 2016 16:03 schreef PeZu het volgende:
[..]
net iets langer dan 2 meter, grote voeten, mensen zijn zo gevat, hee is het koud daar boven, ha je leeft zeker op grote voet
ook dat is een veel gehoordequote:Op dinsdag 24 mei 2016 16:03 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
zou je als bodyguard inhuren als het nodig was
Wist niet dat ik een oudere broer hadquote:Op dinsdag 24 mei 2016 16:03 schreef PeZu het volgende:
[..]
net iets langer dan 2 meter, grote voeten, mensen zijn zo gevat, hee is het koud daar boven, ha je leeft zeker op grote voet
ben je ook al zo massive ja? jezus manquote:Op dinsdag 24 mei 2016 16:04 schreef Germano het volgende:
[..]
Wist niet dat ik een oudere broer had.
Heb nog gezocht naar een foto, maar kan niets vinden.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 16:04 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
ben je ook al zo massive ja? jezus man
geen foto van jezelf kunnen vindenquote:Op dinsdag 24 mei 2016 16:05 schreef Germano het volgende:
[..]
Heb nog gezocht naar een foto, maar kan niets vinden.
oh okequote:Op dinsdag 24 mei 2016 16:02 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
What u wanna do? ben import he, dus dan mag het
Ja, wel van mijn hoofd maar niet waar ik helemaal op sta.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 16:05 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
geen foto van jezelf kunnen vinden
ZIT JE OP BASKETBAL?quote:Op dinsdag 24 mei 2016 16:03 schreef PeZu het volgende:
[..]
op een festival hoor je 100x hee jij bent echt groot/lang zegquote:Op dinsdag 24 mei 2016 16:04 schreef Germano het volgende:
[..]
Wist niet dat ik een oudere broer had.
Telefoon G.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 16:07 schreef Catkiller het volgende:
laatste bezoek: 2 uur, 8 minuten geleden.
Toch gek dat dat kan als je provider de site heeft geblokkeerd.
Mobiel, ja toch. Braddie kan niet zonder FOK!. Andersom wel.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 16:07 schreef Catkiller het volgende:
"Ja, en?"quote:Op dinsdag 24 mei 2016 16:07 schreef PeZu het volgende:
[..]
op een festival hoor je 100x hee jij bent echt groot/lang zeg
vaak doe ik heel verbaasd: ja echt, shit hee, ik denk al wat is iedereeen zo klein...
je moet bij ons komen rugbyen.quote:
Ze moeten wat om een gesprek aan te knopen op een kringverjaardag.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 16:08 schreef PeZu het volgende:
[..]
je moet bij ons komen rugbyen.
wil je geen uitsmijter worden
mensen en hun originele vragen
wie ik? werkt ook goedquote:
quote:
Whehe, oh ja.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 16:07 schreef xcachet het volgende:
[..]
Mobiel, ja toch. Braddie kan niet zonder FOK!. Andersom wel.
nee dan word je jihad baard genoemdquote:Op dinsdag 24 mei 2016 16:08 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ze moeten wat om een gesprek aan te knopen op een kringverjaardag.
Heb jij echt zo'n baardje?quote:Op dinsdag 24 mei 2016 16:09 schreef PeZu het volgende:
[..]
nee dan word je jihad baard genoemd![]()
want hahahaha baard hahaha
Via z'n phone abbo weet ik het.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 16:07 schreef Catkiller het volgende:
zo'n baardjequote:
Doet me denken aan Lieutenant Barclay met z'n holodeck addiction.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 16:07 schreef xcachet het volgende:
[..]
Mobiel, ja toch. Braddie kan niet zonder FOK!. Andersom wel.
ze hebben toch niet allemaal dezelfde baardquote:
Best saai voor van Bommels idd.quote:
Thanksquote:Op dinsdag 24 mei 2016 16:03 schreef NoelGallagher het volgende:
wat een godverdomme leuke mensen al de hele dag in de sc zeg
Jawel, zo:quote:Op dinsdag 24 mei 2016 16:11 schreef PeZu het volgende:
[..]
ze hebben toch niet allemaal dezelfde baard
allemaal? okquote:
quote:Op dinsdag 24 mei 2016 16:15 schreef Germano het volgende:
Waarom kom ik dit plaatje tegen als ik iets probeer op te zoeken?
[ afbeelding ]
Wat zocht jequote:Op dinsdag 24 mei 2016 16:15 schreef Germano het volgende:
[ afbeelding ]
Oh wowquote:
Wel ok.quote:
Zoek je niet gewoon altijd op negervis?quote:Op dinsdag 24 mei 2016 16:15 schreef Germano het volgende:
[ afbeelding ]
watquote:Op dinsdag 24 mei 2016 16:15 schreef Germano het volgende:
[ afbeelding ]
Nou ja, niets wat erop lijkt. Dit kom ik ook al tegenquote:Op dinsdag 24 mei 2016 16:16 schreef PeZu het volgende:
waar in de naam van zoete here baby jezus zoek je op?
lol. Dan was ik niet eens gegaanquote:Op dinsdag 24 mei 2016 16:17 schreef xcachet het volgende:
[..]
Wel ok.
Ik vroeg voor de toets begon of we gemiddeld een voldoende moesten staan of voor elke toets een voldoende moesten hebben. Zei die; "Gemiddeld. Misschien dat ik de slechtste toets wegstreep. Maar wil dat ongeveer 80% hun wiskunde certificaat haalt."
Helemaal met de auto naar school gehaast, omdat ik er op het station achter kwam dat er een aanrijding met een persoon wasSta dik voldoende dus deze toets was nogal onnodig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |