SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De favorieten volgens de bookmakers:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(Voor)spellen:
FOK!-subleague: https://www.scorito.com/c(...)ff-8042-ab8f0d0b2845 of zoeken op FOK subpoule
FOK!-subleague
Wachtwoord: bananito
FOK! Wielerprono:
SPT / Wielerprono 2016 #3 - Naar de Ardennen
Poll: Wie wint de Giro d'Italia 2016?
• Vincenzo Nibali
• Mikel Landa
• Steven Kruijswijk
• Domenico Pozzovivo
• Jean-Christophe Peraud
• Jakob Fuglsang
• Przemysław Niemiec
• Maxime Monfort
• Alejandro Valverde
• Andrey Amador
• Johan Esteban Chaves
• Rigoberto Urán Urán
• Tom Dumoulin
• Ilnur Zakarin
• Primo¸ Roglič
• Twan Castelijns
• Leopold König
• Rafał Majka
• Ryder Hesjedal
• Sergey Firsanov
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hier
Zeg het maar jongons!![]()
Nu je het zegt.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 15:29 schreef Ajacied422 het volgende:
Koffieplanter heb ik al even niet gezien.
Ook als er geen Nederlander in het roze rijdt is het zonde dat ze er praktisch geen aandacht aan besteden imoquote:Op dinsdag 24 mei 2016 15:28 schreef Blik het volgende:
Is makkelijk kritiek geven op de NOS, maar als je de rechten niet hebt...
Konden ze ook niet weten dat Kruijswijk de roze trui ging pakken
Er hoeft toch niet per se en Nederlander in het roze te rijden om de Giro uit te zenden?quote:Op dinsdag 24 mei 2016 15:28 schreef Blik het volgende:
Is makkelijk kritiek geven op de NOS, maar als je de rechten niet hebt...
Konden ze ook niet weten dat Kruijswijk de roze trui ging pakken
Wie?quote:Op dinsdag 24 mei 2016 15:29 schreef Ajacied422 het volgende:
die gaf zondag al aan MIA te gaanquote:Op dinsdag 24 mei 2016 15:29 schreef Ajacied422 het volgende:
komt goed, Kruijswijk heeft dit in zijn broekzak...quote:Op dinsdag 24 mei 2016 15:30 schreef opgebaarde het volgende:
Ik kan niks zien en jullie maken mij zenuwachtig
quote:Op dinsdag 24 mei 2016 15:30 schreef Sked het volgende:
[..]
Nu je het zegt.
Die zal wel een kapot toetsenbord hebben.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lijkt mij niet dat dit 'slim spelen' is.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 15:31 schreef Van_Poppel het volgende:
Of Chaves heeft slechte benen of hij speelt het heel slim.
Slim is het sws niet als je op 40 seconden wordt gereden.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 15:31 schreef Van_Poppel het volgende:
Geen TT, beste TT.quote:
Ik zou nog liever te voet gaan dan op dat dingquote:Op dinsdag 24 mei 2016 15:31 schreef Tommeke het volgende:
Kruijswijk zit trouwens niet op z'n lelijke, halfroze, fiets.
2de categorie berg he... als je dáar in de chasing group geen ploegmaten bij kunt hebben kun je ze net zo goed naar huis sturenquote:Op dinsdag 24 mei 2016 15:30 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Toch nog twee mannetjes voor Chaves. Tot zover dat die jongen geen ploeg heeft.
Nizzolo is ook nog bezig met de etappezegequote:Op dinsdag 24 mei 2016 15:31 schreef Van_Poppel het volgende:
Dan sturen we de rest van Lotto Djumbo maar naar huis.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 15:32 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
2de categorie berg he... als je dáar in de chasing group geen ploegmaten bij kunt hebben kun je ze net zo goed naar huis sturen
Kruijswijk had die daar niet gehad.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 15:32 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
2de categorie berg he... als je dáar in de chasing group geen ploegmaten bij kunt hebben kun je ze net zo goed naar huis sturen
Ik betwijfel dat ook, maar als ze straks samen troepen, dan heeft Chaves de minste energie verspild.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 15:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Lijkt mij niet dat dit 'slim spelen' is.
Maar ja, hij heeft zich helemaal gespaard op de vorige klim, en zijn ploeggenoten rijden het dadelijk dicht.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 15:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Lijkt mij niet dat dit 'slim spelen' is.
Lijkt niet of het gat dicht gaatquote:Op dinsdag 24 mei 2016 15:32 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ik betwijfel dat ook, maar als ze straks samen troepen, dan heeft Chaves de minste energie verspild.
Hij had nu maar één keer hoeven reageren om erbij te zitten. Toen Nibali ging. Zoveel energie verspil je dan niet, terwijl je nu je ploeg oprookt om er niet dichterbij te komen.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 15:32 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ik betwijfel dat ook, maar als ze straks samen troepen, dan heeft Chaves de minste energie verspild.
die heeft dan ook een prut ploeg voor de bergen ( dat kun je al merken aan het feit dat ze elke dag in de krant herhalen dat ze zo'n sterke ploeg hebben)quote:
Als een ware Patron.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 15:33 schreef ZakaRosa het volgende:
Kruijswijk hangt de klassemenstleider uit.
Dan moet Orica wel hard doorrijden.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 15:32 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Koffie zitten drinken.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 15:34 schreef Remzz het volgende:
Ik val er net in, hoe komt Chaves op achterstand?
Niet goed genoeg.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 15:34 schreef Remzz het volgende:
Geen trap te veel gedaan natuurlijk.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 15:34 schreef Remzz het volgende:
na 5 km klim gingen bijna alle top 10 rijders vol in de aanval, en nadat de rook was opgetrokken was Chavez er niet bijquote:Op dinsdag 24 mei 2016 15:34 schreef Remzz het volgende:
twitter:sporza_koers twitterde op dinsdag 24-05-2016 om 15:34:52Kruijswijk geeft Valverde een zetje: "Ronddraaien Alejandro" #Giro https://t.co/1mwQ9wAK8h reageer retweet
Precies, daarom rijdt hij zelf ook mee natuurlijk.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 15:36 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Zorgen dat het weer gaat draaien in de kopgroep, dat is ook in zijn voordeel.
Ja die houdt wel van eten jaquote:Op dinsdag 24 mei 2016 15:36 schreef Slobeend het volgende:
Eten Steven eten. Dat is de les van De Breuk.
jij volgt een andere koers?quote:
Duidelijk geval van bewust passen.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 15:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
Chaves is gewoon niet goed maar dit is niet gunstig voor Krachtgod
Ik volg precies dezelfde koers. Ik bracht even in kaart hoe lang nog tot de klim en het spektakel verder woedt.quote:
WERKT NIETquote:
voortaan even bij vermelden he, kosmospiloot.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 15:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik volg precies dezelfde koers. Ik bracht even in kaart hoe lang nog tot de klim en het spektakel verder woedt.
NOS moet natuurlijk ook keuzes maken, en hoewel ik er ook niet blij mee ben dat ze het niet uitzenden is er wel wat voor te zeggen dat ze ook dingen aandacht geven zoals paardrijden, handbal, basketbal, etc. Live-verslag geven kost vervolgens ook nog een dot extra geld, en soms moet daarin een keuze gemaakt wordenquote:Op dinsdag 24 mei 2016 15:30 schreef ZakaRosa het volgende:
[..]
Er hoeft toch niet per se en Nederlander in het roze te rijden om de Giro uit te zenden?
Zijn er nu echt meer mensen die liever naar paardrijden handbal of basketbal dan naar de giro?quote:Op dinsdag 24 mei 2016 15:39 schreef Blik het volgende:
[..]
NOS moet natuurlijk ook keuzes maken, en hoewel ik er ook niet blij mee ben dat ze het niet uitzenden is er wel wat voor te zeggen dat ze ook dingen aandacht geven zoals paardrijden, handbal, basketbal, etc. Live-verslag geven kost vervolgens ook nog een dot extra geld, en soms moet daarin een keuze gemaakt worden
Slechte timing.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 15:41 schreef fathank het volgende:
De Giro heeft nog nooit geleefd in Nederland..
Het is wel prima zo, de liefhebber heeft Nederlands commentaar op Eurosport of Sporza.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 15:39 schreef Blik het volgende:
[..]
NOS moet natuurlijk ook keuzes maken, en hoewel ik er ook niet blij mee ben dat ze het niet uitzenden is er wel wat voor te zeggen dat ze ook dingen aandacht geven zoals paardrijden, handbal, basketbal, etc. Live-verslag geven kost vervolgens ook nog een dot extra geld, en soms moet daarin een keuze gemaakt worden
16 dagen geleden nogquote:Op dinsdag 24 mei 2016 15:41 schreef fathank het volgende:
De verslaggeving is gewoon van kleurloos en amateuristisch niveau. Je kan nog beter geen commentaar geven en de kijker zelf laten oordelen. Wat een ongelofelijke troep spreiden ze tentoon. De presentatoren nog maar over te zwijgen.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 15:39 schreef Blik het volgende:
[..]
Iedere rit wordt een hel.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 15:41 schreef Slobeend het volgende:
Wil niet vervelend doen maar de laatste bergrit wordt een hel.
Niet echtquote:Op dinsdag 24 mei 2016 15:41 schreef Frutsel het volgende:
verschil wordt nu wel kleiner... onder de 30 seconden nu
Gewoon een moordend tempo naar boven rijdenquote:Op dinsdag 24 mei 2016 15:41 schreef Slobeend het volgende:
Waarschijnlijk niet, maar de NOS heeft wel een soort van "nationale plicht" om niet al het budget te spenderen aan voetbal en wielrennenquote:Op dinsdag 24 mei 2016 15:40 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Zijn er nu echt meer mensen die liever naar paardrijden handbal of basketbal dan naar de giro?
Natuurlijk.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 15:42 schreef Joezi het volgende:
[..]
Nog wezen kijken? Ik zat op Terschelling
zo lelijk is italie niet hoorquote:Op dinsdag 24 mei 2016 15:42 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Iedere rit wordt een hel.
Jawel, al tientallen topics de afgelopen jaren.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 15:41 schreef fathank het volgende:
Nederland heeft heel veel sporten met wereldtoppers, veel meer dan belgie, dus belgie kan een groter deel van haar budget aan wielrennen besteden, want dat is daar met afstand de grootste sport.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 15:40 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Zijn er nu echt meer mensen die liever naar paardrijden handbal of basketbal dan naar de giro?
Ik reageer op skysherrif. Tot dit jaar had nog niemand zich voor de Giro geínteresseerd. De meeste mensen dachten dan ook dat ze vanuit Apeldoorn op de fiets naar Italië zouden gaan.quote:
Wellens bij de topfavorietenquote:Op dinsdag 24 mei 2016 15:43 schreef skysherrif het volgende:
http://nos.nl/artikel/210(...)erdelen-sterren.html
ducrot bewezen kenner
Vorig jaar was een fantastische Giro.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 15:43 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Jawel, al tientallen topics de afgelopen jaren.
voor de nummers 2 t/m 5 bedoel je....quote:Op dinsdag 24 mei 2016 15:41 schreef Slobeend het volgende:
Ik bedoelde eigenlijk met die Nederlanders in beeldquote:Op dinsdag 24 mei 2016 15:43 schreef fathank het volgende:
[..]
Ik reageer op skysherrif. Tot dit jaar had nog niemand zich voor de Giro geínteresseerd. De meeste mensen dachten dan ook dat ze vanuit Apeldoorn op de fiets naar Italië zouden gaan.
Ik bedoel onder gemiddeld Nederland. Wielerliefhebbers daargelaten.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 15:43 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Jawel, al tientallen topics de afgelopen jaren.
Donderdag wordt ook nog een listige etappe.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 15:44 schreef Van_Poppel het volgende:
Het meest zorgwekkende is eigenlijk dat in de groep erachter geen enkele Djumbo-renner zit. Dat wordt vrijdag en zaterdag echt een probleem.
Ik had mijn hoop een beetje op Battaglin gevestigd, maar die blaast zichzelf telkens op als ie een gaatje moet dichtrijden ofzoquote:Op dinsdag 24 mei 2016 15:44 schreef Van_Poppel het volgende:
Het meest zorgwekkende is eigenlijk dat in de groep erachter geen enkele Djumbo-renner zit. Dat wordt vrijdag en zaterdag echt een probleem.
Klopt, maar soms is het saai. Bijvoorbeeld in 2012 met een superlaffe Rodriguez die verliest van 'koning eenoog' Hesjedal, of in 2013 met een oppermachtige Nibali en geannuleerde bergen wegens kutweer.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 15:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vorig jaar was een fantastische Giro.
Die sparen zich vandaag.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 15:44 schreef Van_Poppel het volgende:
Wellens?????quote:Op dinsdag 24 mei 2016 15:43 schreef skysherrif het volgende:
http://nos.nl/artikel/210(...)erdelen-sterren.html
ducrot bewezen kenner
Joris z'n teksten zijn helemaal hilarischquote:
Wist je trouwens dat dat hele kleine pukkeltje net voor de finish ook nog een muur is? Die moet twee keer bedwongen worden. Is een heel smal straatje met klinkers aan 20% ofzo. Niet echt iets voor Kruijswijk.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 15:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Donderdag wordt ook nog een listige etappe.
[ afbeelding ]
Tijd om het dan eens de aandacht geven die het verdient. Met Tom als nieuwe sportheld en kruijswijk veel in het nieuws nu en mooie etapes als deze an dat zo maar eens gaan leven.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 15:41 schreef fathank het volgende:
gewoon samen met lotto soudal spelen dan johquote:Op dinsdag 24 mei 2016 15:44 schreef Van_Poppel het volgende:
Die rijdt ze bij een finish berg op gewoon op een minuut.quote:
Yep, toch moet het Lotto-Djumbo daar wel lukken om Kruijswijk aan de voet van de slotklim te krijgen.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 15:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Donderdag wordt ook nog een listige etappe.
[ afbeelding ]
Dan had je ze moeten kopen hetwitter:maduc twitterde op dinsdag 24-05-2016 om 15:45:40We hebben de rechten niet #potverrrrr #giro. Vrijdag pas weer reageer retweet
Precies. Het enige wat wellicht zou kunnen lukken is meteen bij de start 2 man vooruit te sturen.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 15:44 schreef Van_Poppel het volgende:
Glory-fucking-hunters bij de NOS, man man man.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 15:46 schreef Houtenbeen het volgende:
Dan had je ze moeten kopen hetwitter:maduc twitterde op dinsdag 24-05-2016 om 15:45:40We hebben de rechten niet #potverrrrr #giro. Vrijdag pas weer reageer retweet
Opzich heeft hij wel en redelijke ploeg om hem tot daar goed af te zetten, dan zaak zijn niet teveel te verliezen.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 15:45 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Wist je trouwens dat dat hele kleine pukkeltje net voor de finish ook nog een muur is? Die moet twee keer bedwongen worden. Is een heel smal straatje met klinkers aan 20% ofzo. Niet echt iets voor Kruijswijk.
Ducrot koopt ze gewoon uit eigen zak als het nodig is.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 15:46 schreef Houtenbeen het volgende:
Daar verlies je hooguit 30s. Dat valt te overzien.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 15:45 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Wist je trouwens dat dat hele kleine pukkeltje net voor de finish ook nog een muur is? Die moet twee keer bedwongen worden. Is een heel smal straatje met klinkers aan 20% ofzo. Niet echt iets voor Kruijswijk.
ROI roland garros is groter in Nederlandquote:Op dinsdag 24 mei 2016 15:46 schreef Houtenbeen het volgende:
Ze hebben straks in totaal 12 van de 21 etappes uitgezonden, was de rest nou zoveel moeite?quote:Op dinsdag 24 mei 2016 15:46 schreef Houtenbeen het volgende:
Logisch toch, dat is het grootste deel van hun kijkers ook.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 15:47 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Glory-fucking-hunters bij de NOS, man man man.
Nee, dat wist ik niet. Ik kijk ook maar puur naar profielkaarten. Finishes nog niet echt.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 15:45 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Goed puntquote:Op dinsdag 24 mei 2016 15:47 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Logisch toch, dat is het grootste deel van hun kijkers ook.
quote:Op dinsdag 24 mei 2016 15:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee, dat wist ik niet. Ik kijk ook maar puur naar profielkaarten. Finishes nog niet echt.
Gaan ze geen pardon geven dan achteraf?quote:Op dinsdag 24 mei 2016 15:47 schreef Bugno het volgende:
Iets bekend over tijdverschillen achteraan? Met dit temporijden wordt de limiet een serieuw probleem voor veel renners lijkt mij zo
Ik heb de beschikking over Sporza, toch bedankt.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 15:49 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
http://livetv.sx/en/event(...)669|430351|253|40|en
Beetje laatquote:Op dinsdag 24 mei 2016 15:49 schreef Tommeke het volgende:
Dombrowski eraf. Nu gaat Cannondale ook wel rijden denk ik.
Ligt eraan om hoeveel man het gaatquote:Op dinsdag 24 mei 2016 15:49 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Gaan ze geen pardon geven dan achteraf?
Ik ben geen fanatiek wielerfan, wel al bijna 20 jaar een volger, maar casual fans als ik weten de giro al tijden op waarde te schatten. Keek vroeger al naar de 1ste streams tijdens mijn werk toen er nog geen geoblocking bestond en netwerkbeheerders de firewall nog vol gaten lieten zitten....quote:Op dinsdag 24 mei 2016 15:45 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Tijd om het dan eens de aandacht geven die het verdient. Met Tom als nieuwe sportheld en kruijswijk veel in het nieuws nu en mooie etapes als deze an dat zo maar eens gaan leven.
quote:Op dinsdag 24 mei 2016 15:52 schreef Sked het volgende:
Kangert rijdt Cannondale en Orica op een hoop
Ze laten telkens gaatjes vallenquote:Op dinsdag 24 mei 2016 15:52 schreef Tommeke het volgende:
Kruijswijk moest weer eens een gaatje dichten. Wtf doet ie steeds?
10km nogquote:Op dinsdag 24 mei 2016 15:53 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Wanneer begint de slotklim, Stijn?
Ilnur en Sergey. De vertegenwoordigers van de esthetiek van het wielrennen zijn er weer bij.quote:
quote:Op dinsdag 24 mei 2016 15:53 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Wanneer begint de slotklim, Stijn?
quote:Op dinsdag 24 mei 2016 15:54 schreef Szura het volgende:
Maar hebben ze die Joe nou laten terugzakken voor Uran?
De 12e plaats van Uran omgquote:Op dinsdag 24 mei 2016 15:54 schreef Szura het volgende:
Maar hebben ze die Joe nou laten terugzakken voor Uran?
Landverader, Tennisfl.....quote:Op dinsdag 24 mei 2016 15:55 schreef Frutsel het volgende:
Kruiswijk of kijken naar een bezwete Ivanovic... lastig...
dat je dit serieus nog overweegtquote:Op dinsdag 24 mei 2016 15:55 schreef Frutsel het volgende:
Als Kruijswijk straks op ongekende wijze aan het rijden is, zullen we lachen en wijzen naar Frutsel.quote:
waar? ik zie alleen djokovic-luquote:Op dinsdag 24 mei 2016 15:55 schreef Frutsel het volgende:
Anders was het veel meer geweest.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 15:57 schreef Ajacied422 het volgende:
Groepje Chaves is dus gewoon geen enkele fuck opgeschoten. RIP ploeggenoten Orica.
Ik denk binnen de eerste 2 kilometers alquote:Op dinsdag 24 mei 2016 15:59 schreef napoleonfour het volgende:
ik gok dat nibali zo rond de helft van de klim gaat aanvallen
Mexicanobakker heeft al zijn spaargeld op hem gewed.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 16:00 schreef Remzz het volgende:
Waar komt die hype hier rond Zakarin vandaan?
Die gaat de witte trui even veiligstellenquote:Op dinsdag 24 mei 2016 16:00 schreef showtimer het volgende:
Jungels heeft ook wel een geweldige koersinstelling
Dat vond ik afgelopen weekend al niet.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 16:01 schreef Slobeend het volgende:
Ik denk dat Koffieplanter dit topic niet meer leuk vindt.
En een briefquote:Op dinsdag 24 mei 2016 16:01 schreef DeeBee het volgende:
Kangert heeft vannacht even wat tips van Vino gehad, wat een tempo.
Waarschijnlijk niemand, zelf aanvallen of loeren.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 16:01 schreef Van_Poppel het volgende:
Kangert zal er straks wel gelijk af moeten. Benieuwd wie dan tempo gaat rijden.
Ik hoop vooral dat hij niet de lachende derde is aan het eind van de week.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 16:01 schreef Slobeend het volgende:
Ik denk dat Koffieplanter dit topic niet meer leuk vindt.
Was een prima brief van Vino, niks mis meequote:Op dinsdag 24 mei 2016 16:01 schreef DeeBee het volgende:
Kangert heeft vannacht even wat tips van Vino gehad, wat een tempo.
De dagjesmensen worden met de dag erger hč.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 16:02 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Dat vond ik afgelopen weekend al niet.
Vast een 'goed verhaal, lekker kort' ja!quote:Op dinsdag 24 mei 2016 16:02 schreef Bugno het volgende:
[..]
Was een prima brief van Vino, niks mis mee
oh noes..quote:Op dinsdag 24 mei 2016 16:02 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Dat vond ik afgelopen weekend al niet.
Dan moet de Tour nog beginnen..quote:Op dinsdag 24 mei 2016 16:02 schreef Slobeend het volgende:
[..]
De dagjesmensen worden met de dag erger hč.
Uran parkeert zo directquote:Op dinsdag 24 mei 2016 16:04 schreef Mani89 het volgende:
Ik kan niet wachten om Uran Uran straks zelfs te zien aangaan op de klim.
Poeft er zo naar toequote:Op dinsdag 24 mei 2016 16:06 schreef Sked het volgende:
Nu moet Chaves het dichtrijden. Tot zover geen trap gedaan.
fixedquote:
Watquote:Op dinsdag 24 mei 2016 16:10 schreef Mani89 het volgende:
Steven heeft MH17 nog vers in zijn geheugen.
quote:Op dinsdag 24 mei 2016 16:10 schreef Corkscrew het volgende:
[..]
[..]
Merciekes!
[..]
Merciekes
[..]
Merciekes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |