SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De favorieten volgens de bookmakers:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(Voor)spellen:
FOK!-subleague: https://www.scorito.com/c(...)ff-8042-ab8f0d0b2845 of zoeken op FOK subpoule
FOK!-subleague
Wachtwoord: bananito
FOK! Wielerprono:
SPT / Wielerprono 2016 #3 - Naar de Ardennen
Poll: Wie wint de Giro d'Italia 2016?
• Vincenzo Nibali
• Mikel Landa
• Steven Kruijswijk
• Domenico Pozzovivo
• Jean-Christophe Peraud
• Jakob Fuglsang
• Przemysław Niemiec
• Maxime Monfort
• Alejandro Valverde
• Andrey Amador
• Johan Esteban Chaves
• Rigoberto Urán Urán
• Tom Dumoulin
• Ilnur Zakarin
• Primo¸ Roglič
• Twan Castelijns
• Leopold König
• Rafał Majka
• Ryder Hesjedal
• Sergey Firsanov
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hier
Zeg het maar jongons!![]()
Nu je het zegt.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 15:29 schreef Ajacied422 het volgende:
Koffieplanter heb ik al even niet gezien.
Ook als er geen Nederlander in het roze rijdt is het zonde dat ze er praktisch geen aandacht aan besteden imoquote:Op dinsdag 24 mei 2016 15:28 schreef Blik het volgende:
Is makkelijk kritiek geven op de NOS, maar als je de rechten niet hebt...
Konden ze ook niet weten dat Kruijswijk de roze trui ging pakken
Er hoeft toch niet per se en Nederlander in het roze te rijden om de Giro uit te zenden?quote:Op dinsdag 24 mei 2016 15:28 schreef Blik het volgende:
Is makkelijk kritiek geven op de NOS, maar als je de rechten niet hebt...
Konden ze ook niet weten dat Kruijswijk de roze trui ging pakken
Wie?quote:Op dinsdag 24 mei 2016 15:29 schreef Ajacied422 het volgende:
die gaf zondag al aan MIA te gaanquote:Op dinsdag 24 mei 2016 15:29 schreef Ajacied422 het volgende:
komt goed, Kruijswijk heeft dit in zijn broekzak...quote:Op dinsdag 24 mei 2016 15:30 schreef opgebaarde het volgende:
Ik kan niks zien en jullie maken mij zenuwachtig
quote:Op dinsdag 24 mei 2016 15:30 schreef Sked het volgende:
[..]
Nu je het zegt.
Die zal wel een kapot toetsenbord hebben.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lijkt mij niet dat dit 'slim spelen' is.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 15:31 schreef Van_Poppel het volgende:
Of Chaves heeft slechte benen of hij speelt het heel slim.
Slim is het sws niet als je op 40 seconden wordt gereden.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 15:31 schreef Van_Poppel het volgende:
Geen TT, beste TT.quote:
Ik zou nog liever te voet gaan dan op dat dingquote:Op dinsdag 24 mei 2016 15:31 schreef Tommeke het volgende:
Kruijswijk zit trouwens niet op z'n lelijke, halfroze, fiets.
2de categorie berg he... als je dáar in de chasing group geen ploegmaten bij kunt hebben kun je ze net zo goed naar huis sturenquote:Op dinsdag 24 mei 2016 15:30 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Toch nog twee mannetjes voor Chaves. Tot zover dat die jongen geen ploeg heeft.
Nizzolo is ook nog bezig met de etappezegequote:Op dinsdag 24 mei 2016 15:31 schreef Van_Poppel het volgende:
Dan sturen we de rest van Lotto Djumbo maar naar huis.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 15:32 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
2de categorie berg he... als je dáar in de chasing group geen ploegmaten bij kunt hebben kun je ze net zo goed naar huis sturen
Kruijswijk had die daar niet gehad.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 15:32 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
2de categorie berg he... als je dáar in de chasing group geen ploegmaten bij kunt hebben kun je ze net zo goed naar huis sturen
Ik betwijfel dat ook, maar als ze straks samen troepen, dan heeft Chaves de minste energie verspild.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 15:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Lijkt mij niet dat dit 'slim spelen' is.
Maar ja, hij heeft zich helemaal gespaard op de vorige klim, en zijn ploeggenoten rijden het dadelijk dicht.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 15:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Lijkt mij niet dat dit 'slim spelen' is.
Lijkt niet of het gat dicht gaatquote:Op dinsdag 24 mei 2016 15:32 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ik betwijfel dat ook, maar als ze straks samen troepen, dan heeft Chaves de minste energie verspild.
Hij had nu maar één keer hoeven reageren om erbij te zitten. Toen Nibali ging. Zoveel energie verspil je dan niet, terwijl je nu je ploeg oprookt om er niet dichterbij te komen.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 15:32 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ik betwijfel dat ook, maar als ze straks samen troepen, dan heeft Chaves de minste energie verspild.
die heeft dan ook een prut ploeg voor de bergen ( dat kun je al merken aan het feit dat ze elke dag in de krant herhalen dat ze zo'n sterke ploeg hebben)quote:
Als een ware Patron.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 15:33 schreef ZakaRosa het volgende:
Kruijswijk hangt de klassemenstleider uit.
Dan moet Orica wel hard doorrijden.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 15:32 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Koffie zitten drinken.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 15:34 schreef Remzz het volgende:
Ik val er net in, hoe komt Chaves op achterstand?
Niet goed genoeg.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 15:34 schreef Remzz het volgende:
Geen trap te veel gedaan natuurlijk.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 15:34 schreef Remzz het volgende:
na 5 km klim gingen bijna alle top 10 rijders vol in de aanval, en nadat de rook was opgetrokken was Chavez er niet bijquote:Op dinsdag 24 mei 2016 15:34 schreef Remzz het volgende:
twitter:sporza_koers twitterde op dinsdag 24-05-2016 om 15:34:52Kruijswijk geeft Valverde een zetje: "Ronddraaien Alejandro" #Giro https://t.co/1mwQ9wAK8h reageer retweet
Precies, daarom rijdt hij zelf ook mee natuurlijk.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 15:36 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Zorgen dat het weer gaat draaien in de kopgroep, dat is ook in zijn voordeel.
Ja die houdt wel van eten jaquote:Op dinsdag 24 mei 2016 15:36 schreef Slobeend het volgende:
Eten Steven eten. Dat is de les van De Breuk.
jij volgt een andere koers?quote:
Duidelijk geval van bewust passen.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 15:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
Chaves is gewoon niet goed maar dit is niet gunstig voor Krachtgod
Ik volg precies dezelfde koers. Ik bracht even in kaart hoe lang nog tot de klim en het spektakel verder woedt.quote:
WERKT NIETquote:
voortaan even bij vermelden he, kosmospiloot.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 15:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik volg precies dezelfde koers. Ik bracht even in kaart hoe lang nog tot de klim en het spektakel verder woedt.
NOS moet natuurlijk ook keuzes maken, en hoewel ik er ook niet blij mee ben dat ze het niet uitzenden is er wel wat voor te zeggen dat ze ook dingen aandacht geven zoals paardrijden, handbal, basketbal, etc. Live-verslag geven kost vervolgens ook nog een dot extra geld, en soms moet daarin een keuze gemaakt wordenquote:Op dinsdag 24 mei 2016 15:30 schreef ZakaRosa het volgende:
[..]
Er hoeft toch niet per se en Nederlander in het roze te rijden om de Giro uit te zenden?
Zijn er nu echt meer mensen die liever naar paardrijden handbal of basketbal dan naar de giro?quote:Op dinsdag 24 mei 2016 15:39 schreef Blik het volgende:
[..]
NOS moet natuurlijk ook keuzes maken, en hoewel ik er ook niet blij mee ben dat ze het niet uitzenden is er wel wat voor te zeggen dat ze ook dingen aandacht geven zoals paardrijden, handbal, basketbal, etc. Live-verslag geven kost vervolgens ook nog een dot extra geld, en soms moet daarin een keuze gemaakt worden
Slechte timing.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 15:41 schreef fathank het volgende:
De Giro heeft nog nooit geleefd in Nederland..
Het is wel prima zo, de liefhebber heeft Nederlands commentaar op Eurosport of Sporza.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 15:39 schreef Blik het volgende:
[..]
NOS moet natuurlijk ook keuzes maken, en hoewel ik er ook niet blij mee ben dat ze het niet uitzenden is er wel wat voor te zeggen dat ze ook dingen aandacht geven zoals paardrijden, handbal, basketbal, etc. Live-verslag geven kost vervolgens ook nog een dot extra geld, en soms moet daarin een keuze gemaakt worden
16 dagen geleden nogquote:Op dinsdag 24 mei 2016 15:41 schreef fathank het volgende:
De Giro heeft nog nooit geleefd in Nederland..
De verslaggeving is gewoon van kleurloos en amateuristisch niveau. Je kan nog beter geen commentaar geven en de kijker zelf laten oordelen. Wat een ongelofelijke troep spreiden ze tentoon. De presentatoren nog maar over te zwijgen.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 15:39 schreef Blik het volgende:
[..]
Iedere rit wordt een hel.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 15:41 schreef Slobeend het volgende:
Wil niet vervelend doen maar de laatste bergrit wordt een hel.
Niet echtquote:Op dinsdag 24 mei 2016 15:41 schreef Frutsel het volgende:
verschil wordt nu wel kleiner... onder de 30 seconden nu
Gewoon een moordend tempo naar boven rijdenquote:Op dinsdag 24 mei 2016 15:41 schreef Slobeend het volgende:
Wil niet vervelend doen maar de laatste bergrit wordt een hel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |