Mijn dochter had ook lange stelten, maar de broekjes paste allemaal prima.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 14:17 schreef ViviRAWRS het volgende:
Hema heeft trouwens weer babykleding met poezen:
[ afbeelding ]
De broekspijpen zien er alleen nogal kort uit (vergeleken met leggings ofzo).
Gisteren bij de pretecho bleek mijn baby namelijk lange benen te hebben (op schema voor 19 weken, ik was 18+1), "net als mama" zei de echoscopiste.
Kijkt d'r staan dan!quote:Op dinsdag 24 mei 2016 15:16 schreef Chanty het volgende:
nesteldrang![]()
De radiator moest ook weeg gesopt worden van boven
En de trekker moest gisteren uit elkaar gehaald worden. Geen wonder dat ik twee dagen bezig ben met een badkamer
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mijn man is niet thuisquote:Op dinsdag 24 mei 2016 15:51 schreef ViviRAWRS het volgende:
Wat fijn Radyhyn! En Chanty haha, volgens mij zou mijn man dat gewoon verbieden met zo'n grote buik en het liever zelf doen.
Alsof ik geschikte schoonmaakkleding hebquote:Op dinsdag 24 mei 2016 15:52 schreef Nouk84 het volgende:
Welkom Blue!
Chanty; pas je op! Vroeg me vanmorgen bij je foto af; ga je in die mooie kleren poetsen?! Maar vanuit dit perspectief ziet het er toch anders uitEn ik kan me niet voorstellen dat jij die tegels met antikal doet
Ik hoef in de badkamer niets met antikal te doen, tegels zijn 'open' (niet geglazuurd) en slaan meteen wit uit. Kalk in de douchecel ga ik te lijf met van die zeep/schuursponsjes. Dat werkt bij mij als een tiet!
Hey zeg, ik moest stoppen met geld uitgevenquote:Op dinsdag 24 mei 2016 14:17 schreef ViviRAWRS het volgende:
[ afbeelding ]
Gisteren bij de pretecho bleek mijn baby namelijk lange benen te hebben (op schema voor 19 weken, ik was 18+1), "net als mama" zei de echoscopiste.
Gratis weggeven aan mensen die het wel mooi vinden/ weinig te besteden hebben?quote:Op dinsdag 24 mei 2016 15:55 schreef Miezziej het volgende:
Goed dat mijn schoonmoeder je niet ziet Chanty, zij krijgt al een halve hartaanval wanneer ik op een keukentrap wil staan
Vorige week had ik trouwens een combinatie trouwfeest/babyshower/housewarming. Cadeautip was een envelopje want ik wilde niet dat mensen met lelijke babykleding zouden aankomenToch nog wat kleding gekregen, 1 leuk setje van een collega van mijn man en 1 lelijk setje van mijn werkgever
Ik vind het echt verschrikkelijk, wat moet ik er nou mee!
Ja ho ff! Jij hebt serieuze lichamelijke klachten. Ik heb nergens last van totdat ik wat teveel doe en dan is het met een uurtje of twee rust ook weer weg.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 15:57 schreef Quoi het volgende:
[..]
Hey zeg, ik moest stoppen met geld uitgevenPoezen
![]()
Ik moet nog altijd aan onze 20w echo denken, waar onze kleine man qua beenlengte - het zij binnen de marge - aan de korte kant zat. Als je ons allebei ziet heb je nog nooit zoveel been gezien (ofwel: beiden erg lang)![]()
@Chanty! Ik ben flabbergasted!
Deze in vergelijking met jou prille zwangere moest net een dutje doen vanwege het ochtendprogramma. En toen ik overeind probeerde te komen besefte ik me dat ik ben gestraft met de bekkeritits voor een drafje naar de tram die ik niet wilde missen & het toch aantrekken van die leuke laarzen met hak. Soms geloof ik nog niet helemaal dat dit over mij gaat![]()
Morgenochtend komt mijn ma trouwens in huis helpen. Dat is lief
Uhuquote:Op dinsdag 24 mei 2016 15:59 schreef Chanty het volgende:
[..]
Ja ho ff! Jij hebt serieuze lichamelijke klachten. Ik heb nergens last van totdat ik wat teveel doe en dan is het met een uurtje of twee rust ook weer weg.
Als ik dit soort klusjes ga doen in huis kleed ik me niet eens fatsoenlijk aanquote:Op dinsdag 24 mei 2016 15:56 schreef Chanty het volgende:
[..]
Alsof ik geschikte schoonmaakkleding hebDit is comfortabel en vies wordt je ook niet van schoonmaken, hooguit wat zweterig.
En nee de tegels doe ik niet met antikal maar gewoon met schoonmaakmiddels. De wastafel, douchewand en kranen wel met antikalHier geen witte uitslag.
Heb wel enorm pijn in mijn SI-gewricht inmiddels, dus verder dan de badkamer kom ik vandaag ook nietNog even de wc, en dan zuigen en dweilen dan is alles gedaan en ga ik Lucas maar weer ophalen. Wel stom, moet tussendoor toch vaak even gaan zitten dus het schiet gewoon minder hard op dan ik wil.
whaha ja ik voel hem wel maar minder krachtig dan normaal. Hij zal wel anders liggen of ook een rustdagje hebben ofzo. Nu denk ik elke keer 'wakker worden jochie' en ik vermoed dat ik over een half jaar denk 'ga toch lekker slapen'quote:
Ooooh, goeie tip, die moet ik hebbenquote:Op dinsdag 24 mei 2016 14:17 schreef ViviRAWRS het volgende:
[ afbeelding ]
Maatje 56 bij een lange jongen:quote:Op dinsdag 24 mei 2016 14:17 schreef ViviRAWRS het volgende:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar de pijpen vallen idd wel in verhouding aan de korte kant, zoals je ziet, de mouwen zijn bijvoorbeeld hier omgeslagen.No hay mal que dure cien años ni cuerpo que lo aguante
quote:Op dinsdag 24 mei 2016 16:23 schreef Mariposas het volgende:
[..]
Maatje 56 bij een lange jongen:Wat doe je??SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar de pijpen vallen idd wel in verhouding aan de korte kant, zoals je ziet, de mouwen zijn bijvoorbeeld hier omgeslagen.![]()
![]()
Wat een ongelofelijke knapperd! Mijn kleine uk moet er nu nog niet uit rammelen hoor. Da's te vroeg!
Sja, en dat pakje moet ik nu gaan halen vandeweek![]()
Is wat gelukt?quote:Op dinsdag 24 mei 2016 16:16 schreef Burdie het volgende:
[..]
Ooooh, goeie tip, die moet ik hebben! En er moet ook nog een luier en dergelijk in, al die babybroekspijpen lijken zo kort
. Fijn ook dat dit pakje geen 'voetjes' heeft, daar heb ik toch zo'n hekel aan...
Chanty, is het gelukt?.
Quoi, ik kan al bijna 3 jaar niet meer op hakken lopen, je went er aan.
Poetsen, heerlijk! Heb er alleen weinig tijd voor met een losgeslagen peutermaar we hebben sinds kort een poets, dus dan lijkt het sneller te gaan
.
Oh en, ik heb gisteren volgens mij de baby voelen bewegen. Gek hè, ik weet hoe het voelt, en denk toch: zouden het niet mijn darmen zijn? (Die al lang niet meer onder mijn navel zitten, uiteraard).
quote:Op dinsdag 24 mei 2016 16:52 schreef kniftyhooker het volgende:
Govver sjitsjit!
Meting net 130-100.
Ik ga ermaar vanuit dat ik blijf en met de baby naar huis ga.
Dan kan t alleen maar meevallen.
quote:Op dinsdag 24 mei 2016 16:23 schreef Mariposas het volgende:
Maatje 56 bij een lange jongen:Mnohh!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar de pijpen vallen idd wel in verhouding aan de korte kant, zoals je ziet, de mouwen zijn bijvoorbeeld hier omgeslagen.Okay nu moet ik het sowieso hebben, doe er desnoods wel een maillot onder.
@Burdie: pakjes met voetjes koop ik ook niet, dat wordt hier in alle topics afgeraden. 1x raden wat mijn ouders laatst cadeau gaven.![]()
Oeh, zou een 3,5 jarige daar ook goed mee overweg kunnen?quote:Op dinsdag 24 mei 2016 17:19 schreef sprotje het volgende:
Over bukken en harde buiken gesproken...
Mijn oudste dochter van 7 was mn gepuf zat (en wellicht mn gemopper dat ik niet 10000000 stukjes lego wil oprapen voordat ik kan stofzuigen) komt ze gisteren heel enthousiast naar me toe rennen in de action.... met zo'n grijpstokDé oplossing mam!! Haha dus nu hebben we 2 van die dingen in huis en hoef ik ineens niets meer op te rapen... want dat is zo'n leuk spelletje nu.
Ja dat was eigenlijk ook mijn eerste reactie: de medicatie slaat in ieder geval aan!quote:Op dinsdag 24 mei 2016 18:01 schreef _Ophelia_ het volgende:
Meh Kniftymaar gisteren was je bloeddruk veel hoger toch? (*zoekt altijd het positieve)
Yaaaaay! Opluchting much! Fijn!quote:Op dinsdag 24 mei 2016 15:07 schreef BlueEyes het volgende:
thanks allemaal
14 juni weet ik meer over de termijn, echo liet vandaag 9 weken zien, maar daar gaan we niet vanuit omdat het 2cm boontje nu al eigenwijs en niet goed meetbaar ervoor lag met het dooierzakje erbij.
Mijn 4 jarige wel, dus dat zal met 3,5 ook prima lukken!! Succes met rustig aan doen!!quote:Op dinsdag 24 mei 2016 18:01 schreef _Ophelia_ het volgende:
Oeh, zou een 3,5 jarige daar ook goed mee overweg kunnen?![]()
Ik heb ook weer een stickertje, maar moet het wel even rustig aan doen ivm de harde buiken.
Heel eerlijk (en bruut) gezegd is het wachten welk hart het t eerste opgeeft... tot die tijd is t regelmatig ziekenhuisopnames.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 18:43 schreef kniftyhooker het volgende:
Ohhh wat een rotsituatie gm!
Zit je ook niet op te wachten.
Hopelijk krijgen ze het ritme snel weer op de rit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.S. 2014
J. 2016
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |