fokkers en hun originaliteitquote:
Dat heb ik een keer gehad met een bureau. Ook helemaal; "Ja mijn familie moet eten"quote:Op dinsdag 24 mei 2016 15:01 schreef Murdera het volgende:
[..]
collega van me had een stapelbed verkocht voor 5 europrima ding, komt er zo'n turk langs nee nee toch 2,5. Nee nee 2 uuro 50.
Toen heeft hij gezegd dat die kerel gewoon op kon kankeren en dat hij hem dan wel wegtyfte. Sneu marktplaats volk.
Zelfs voor 20 euro had 'ie weg gemogen hoor. Ze bood zelf 40.quote:
Staat nog wel het een en ander op... Weet niet zo goedquote:Op dinsdag 24 mei 2016 15:01 schreef Chai het volgende:
[..]
Ga je nog wel door met andere dingen verkopen dan?
Voor die paar euro is me dat gezeik echt niet waard, geef kleding gewoon gratis weg als het nog goed is.
Vandaar de vraagteken en schaamsmileyquote:
Mooi om te zien dat wat betreft de Nederlandse zuinige aard er succesvolle integratie plaatsvindt.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 15:01 schreef Murdera het volgende:
[..]
collega van me had een stapelbed verkocht voor 5 europrima ding, komt er zo'n turk langs nee nee toch 2,5. Nee nee 2 uuro 50.
Toen heeft hij gezegd dat die kerel gewoon op kon kankeren en dat hij hem dan wel wegtyfte. Sneu marktplaats volk.
Ohquote:Op dinsdag 24 mei 2016 15:06 schreef Germano het volgende:
[..]
Is een redelijk bekende uitdrukking volgens mij.
Nooit van gehoordquote:Max Tailleur heeft de zak van max bedacht
In 1967 richtte hij de stichting ‘Beter met Max’ op - later de Max Tailleurstichting genaamd -, die geld inzamelde voor minder draagkrachtige reumapatiënten.
Wel een goeie ja. Ben weer zo naïef als de pest. Maar ook de moeilijkste nietquote:Op dinsdag 24 mei 2016 15:02 schreef Chai het volgende:
[..]
Als ze voor de optie 20 euro terugstorten gaat mag ze op zijn minst even foto's van die vlekken maken.
ik deed wels een pand ontruiming vroeger, zette ik op marktplaats inboedel te koop, zelf leeghalen 1000 euro, dubbel pakkenquote:Op dinsdag 24 mei 2016 15:03 schreef Germano het volgende:
[..]
Hier is laatst zo'n heel gezin geweest. Heb een nieuw terras aan laten leggen, dus die oude klinkers moesten weg. Op verschillende sites gezet van gratis op te halen, maar wel zelf uit de grond halen dan. Kwam er een leger van 8 langs. In één auto.
Ik draag mijn kleding altijd tot het stuk is, dan tyf ik het in de vuilcontainerquote:
zegt me niks.quote:
Nou ja, dit is het ook niet helemaal. Is ook een zak waar je oude kleding in stopt en dit wordt vervolgens naar ontwikkelingslanden gestuurd.quote:
VERKOCHT!quote:Op dinsdag 24 mei 2016 15:09 schreef gianni61 het volgende:
ga nu op alles van cachie 1 cent bieden op marktplaats
Slim, moet ik onderhoudenquote:Op dinsdag 24 mei 2016 15:07 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik deed wels een pand ontruiming vroeger, zette ik op marktplaats inboedel te koop, zelf leeghalen 1000 euro, dubbel pakken
Als het stuk is wel, maar soms is iets saai of te klein geworden. Dan in zo'n zak.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 15:07 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik draag mijn kleding altijd tot het stuk is, dan tyf ik het in de vuilcontainer
En even vragen of ze beschadigingen aan het pakketje heeft opgemerkt, en zo ja of ze daar dan ook foto's van heeft en wil sturen.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 15:07 schreef xcachet het volgende:
[..]
Wel een goeie ja. Ben weer zo naïef als de pest. Maar ook de moeilijkste niet
Heb nog wel wat polo's van Hilfiger en RL met gaten erin.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 15:10 schreef NoelGallagher het volgende:
heb ook nog wel wat kleding die ik kan verkopen denk ik![]()
dikke jeans enzulks welke ik nie t meer pas
Inderdaad. Ben benieuwd hoe ze daarop reageert.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 15:10 schreef Chai het volgende:
[..]
En even vragen of ze beschadigingen aan het pakketje heeft opgemerkt, en zo ja of ze daar dan ook foto's van heeft en wil sturen.
wat gaten? is new vintage, gewoon pushen bij hipsters wordt het een hit ook nogquote:Op dinsdag 24 mei 2016 15:11 schreef Germano het volgende:
[..]
Heb nog wel wat polo's van Hilfiger en RL met gaten erin.
oke, geef je rekeningnummer maarquote:
Gaten in je kleding is mode tegenwoordig.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 15:11 schreef Germano het volgende:
[..]
Heb nog wel wat polo's van Hilfiger en RL met gaten erin.
Nee, precies op die stiknaden. Is ouderdom. Liggen al jaren in m'n kledingkast onderop.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 15:12 schreef PeZu het volgende:
[..]
wat gaten? is new vintage, gewoon pushen bij hipsters wordt het een hit ook nog
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |